REKLAMAA1-PizzaSANGIOVANNI-01-01----31-01-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    Długi i prosty odcinek ul. Stryjeńskich - najbardziej niebezpieczny

    Długi i prosty odcinek ul. Stryjeńskich - najbardziej niebezpieczny (AŁ)

    Kolejny pomysł na ograniczenie prędkości na ul. Stryjeńskich i kolejne kontrowersje. Tym razem chodzi o propozycję burmistrza Ursynowa, który chce zamontować na jednej z głównych arterii Ursynowa progi zwalniające. Zapytaliśmy Zarząd Dróg Miejskich, czy ich montaż jest tam jest możliwy.

    Burmistrz Robert Kempa przedstawił prezydentowi Warszawy pomysł na poprawę bezpieczeństwa na Ursynowie - zamontowanie na ulicy Wąwozowej i Stryjeńskich progów zwalniających. Chodzi o tzw. progi wyspowe, które umożliwiają przejazd autobusom bez konieczności obniżania prędkości. Skąd taka propozycja? To odpowiedź na list prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego wysłany do wszystkich dzielnic po tragicznym wypadku na ul. Sokratesa.

    Na ul. Wąwozowej próg miałby być zamontowany przy przejściu dla pieszych obok bazarku. Natomiast lokalizacja na Stryjeńskich zależna byłaby od ustaleń ze stołecznym Biurem Polityki Mobilności i Transportu.

    - Ja mam na myśli dwa takie miejsca, gdzie dochodzi do największej liczby wypadków. Przy wyjeździe z ul.  Moczydłowskiej w kierunku Centrum i wjeździe w Małej Łąki od Centrum - wyjaśnia Robert Kempa. Zdaniem burmistrza zamontowanie progów nie zwęzi drogi, przez co nie spowoduje większych korków, bo ulica będzie miała taką samą przepustowość.

    Co ciekawe, do tej pory burmistrz był przeciwny zmianom na Stryjeńskich, do momentu gdy nie zakończy się budowa tunelu Południowej Obwodnicy Warszawy. Wstrzymał też realizację projektu z budżetu obywatelskiego z 2016 roku, który zakładał zwężenie ul. Stryjeńskich do jednego pasa w obu kierunkach.

    Pomysłowi sprzeciwiali się też okoliczni mieszkańcy, którzy dziś podkreślają, że trzeba znaleźć inny sposób na uspokojenie ruchu na tej ulicy.

    - Przyda się ograniczenie, ponieważ kierowcy często są bezmyślni, niczego sie nie boją i pędzą. Ja nie chcę czytać, że mojemu sąsiadowi coś się stało, bo wariat nie wyhamował przed przejściem - mówi pani Joanna, mieszkanka osiedla przy Małej Łąki.

    Pomysł "na pokaz"?

    Pomysł zamontowania progów na ulicy Stryjeńskich, na której codziennie - rano i po południu - setki kierowców stoją w korkach oburzył radnego Projektu Ursynów Macieja Antosiuka.

    - To nerwowy, nieprzemyślany ruch Roberta Kempy. Ta droga ma rozprowadzać ruch w dzielnicy, żeby nie tworzył się tranzyt przez osiedlowe uliczki. Hamowanie na progu i ponowne przyspieszanie, to większe zużycie paliwa i klocków hamulcowych, a co za tym idzie więcej zanieczyszczeń. Poza tym uważam, że tym pomysłem burmistrz chce się przypodobać prezydentowi Trzaskowskiemu, że robi coś dla poprawy bezpieczeństwa na ulicach. To jest na pokaz - mówi Maciej Antosiuk z Projektu Ursynów.

    Przeciwni montażowi progów zwalniających jest większość pytanych przez nas mieszkańców - z powodu obawy przed jeszcze większymi korkami. 

    - Na tym odcinku, nie ma przejścia dla pieszych, więc pytam się: Po co to robić? Żeby zachęcać do przebiegania ulicy w niedozwolonym miejscu? Tak się to skończy. Poza tym już teraz czekam ponad godzinę z otwarciem okna jak skończy się korek, a jak zrobią progi, to samochody będa dwa razy tyle smrodziły mi przed oknami - mówi pan Mirosław. 

    ZDM: Prawo nie pozwala

    Kontrowersje wokół montażu progów na ul. Stryjeńskich moga okazać się zwykłą burzą w szklance wody wywołaną przez burmistrza. Zarząd Dróg Miejskich, który administruje ul. Stryjeńskich i zajmuje się montowaniem spowalniaczy, twierdzi, że ich przeciwnicy nie mają się czego bać, bo... progów nie będzie!

    - To jest ulica kategorii G, czyli głównej, w związku z tym zgodnie z przepisami prawa, nie wolno montować na niej progów zwalniających. Jesteśmy otwarci na dialog z mieszkańcami i władzami dzielnicy na temat zmian, które mogą uspokioić ruch na Stryjeńskich - mówi Karolina Gałecka, rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich.

    A dialog nie będzie prosty, bo gdy pojawiła się propozycja zwężenia ulicy, podniosły się głosy oburzenia i projekt został zamrożony. Oficjalnie z powodu trwającej budowy POW. Mimo to dyskusja nad bezpieczeństwem w rejonie Stryjeńskich jest potrzebna.

    - Problemów na tej ulicy jest kilka, nie tylko te związane z prędkością samochodów, ale też brakuje chodników i ścieżek rowerowych. Do tego dochodzi niejednolity przekrój drogi, raz są dwa pasy, a raz jeden, przez co często są stłuczki. Dlatego trzeba ponownie usiąść, przeanalizować wszystkie potrzeby i znaleźć dobre rozwiązania - proponuje Krzysztof Nawrocki, ursynowski społecznik, mieszkaniec okolic Stryjeńskich.

    W ostatnich latach na Stryjeńskich doszło do kilku wypadków z udziałem pieszych, w tym jednego śmiertelnego. Dużo jest też kolizji aut, które wynikają wprost z rozwijania nadmiernej prędkości (zwłaszcza na odcinku od Belgradzkiej do Przy Bażantarni) oraz z nieudzieleniem pierwszeństwa przejazdu.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 57

    • 24
      BARDZO PRZYDATNY
    • 1
      ZASKOCZONY
    • 3
      PRZYDATNY
    • 0
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 21
      WKURZONY
    • 8
      BRAK SŁÓW

    46Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~tomi 555666 46 2 miesiące temuocena: 67% 

      progi zwalniające to głupota - zamiast progów stawiać fotoradary i się nie cackać - walić mandaty równo

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~HGS299 45 2 miesiące temuocena: 29% 

      Burmistrz Kempa to hipokryta. najpierw zablokował bardzo dobry dla bezpieczeństwa projekt pasów rowerowych a teraz proponuje progi, które z góry wie że są niezgodne z prawem. Jeżeli na Stryjeńskich zginie ktoś tak jak na Sokratesa to to będzie wyłącznie jego odpowiedzialność!!!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hahaha 44 2 miesiące temuocena: 69% 

      Kierowcy z Ursynowa dzielnie walczą z problemami nieznanymi pasażerom ZTM- może warto powierzyć kierownicę profesjonalistom?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Czas na Ursynów 43 2 miesiące temuocena: 70% 

      Bardzo dobry pomysł,na Bielanach już zamontowane - skończą się rajdy

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ret 42 2 miesiące temuocena: 74% 

      Progi sie nie podobaja? To jest sposob: kaskadowy lub odcinkowy pomiar predkosci.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s 41 2 miesiące temuocena: 50% 

      na pewno ruch wahadłowy byłby najlepszy np. do południa w jedną stronę po robocie w druga stronę, ... czy nie?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 40 2 miesiące temuocena: 63% 

      Oczywiście że fotoradar jest jedynym batem na przekraczanie prędkości. Progi jedyne co robią to napędzają kasę firmie je utrzymującej, kasę warsztatom samochodowym i nakręcają liczniki lokalnego stężenia smogu. Jeśli zależy na efekcie to tylko fotoradar, ale to ciągle niepojęte dla wielu stawiaczy barier i barierek.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~furiat za kierownica 39 2 miesiące temuocena: 77% 

      Co to za skaranie boskie mieć za burmistrza idiotę który nie zna przepisów i rzuca pomysły nie dość, że absurdalne, to jeszcze prawnie niemożliwe do realizacji. Podziękowania dla Pana Kempy za to, że najpierw pozwolił na otwarcie ruchu na Ursynów z podwarszawskich mieścin a dopiero potem pozwolił na utrudnienie przejazdu w kierunku centrum na wszystkich możliwych arteriach. Skutki takiej kolejności działań widzi każdy, kto tu mieszka. Wszędzie korki dla kierowców a dla pieszych smród i hałas. Wieżę, że mieszkańcy w końcu pójdą po rozum do głowy i skażą tego indolenta na samorządowy i polityczny niebyt.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 38 2 miesiące temuocena: 80% 

      Mieszkańcy mylą wybory samorządowe i krajowe, głosują za smrodem i hałasem, żeby zrobić na złość Rydzykowi i Kaczorowi, nie rozumieją że dygnitarze przez Ursynów ani nigdzie w korku nie jeżdżą. Może i pójdą po rozum do głowy, ale w skali 2-3 pokoleń, czyli mniej więcej 60 lat.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 12 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 37 2 miesiące temuocena: 86% 

      ~ furiat 1) Przeceniasz zdolność mieszkańców do kojarzenia i wyciągania wniosków, 2) Burmiszcza wskazuje partia, kierując go na dany odcinek, znaczy przesuwając członka z czoła na ramię. Partię wybierają mieszkańcy, ale patrz pkt 1... ;-)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 36 2 miesiące temuocena: 83% 

      W waszej, drodzy Państwo dyskusji ścierają się jak zawsze dwie przeciwstawne wizje: 1) człowiek jest kretynem i dlatego o jego bezpieczeństwo powinien zadbać mądry urzędnik albo 2) człowiek jest mądry i nie potrzebuje urzędnika.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak ( bardzo już stary ) . 35 2 miesiące temuocena: 79% 

      A wystarczy postawić radary . Nic tak nie przemawia do wyobraźni jak płacenie mandatów .

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 34 2 miesiące temuocena: 60% 

      Postawią. Jak zginą kolejne osoby.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kurka wodna 33 2 miesiące temuocena: 46% 

      Karta miejska plus troszkę ruchu do i od przystanku i szybciej lepiej tyłek nie boli.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Somsiad 32 2 miesiące temuocena: 50% 

      Ani szybciej, ani lepiej. Nie każdy pracuje w centrum. Na kondycję się nie skarze, ale dziękuję za troskę o nasze zdrowie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 14 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kurka wodna 31 2 miesiące temuocena: 65% 

      Jeżeli twoje potrzeby jako kierowcy są zaspokojone to zajmijmy się potrzebami pieszych- czyli światła, progi i wyniesione skrzyżowania- będzie nam bezpieczniej

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 15 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Somsiad 30 2 miesiące temuocena: 45% 

      Nie, moje potrzeby jako kierowcy na Stryjeńskich nie są nawet w połowie zaspokojone. Jestem tez pieszym, codziennie przechodze tę ulicę kilka razy. Moje dzieci chodzą tu do szkoły, żona do komunikacji miejskiej. Ja zresztą dzisiaj też komunikacja miejska. Stryjeńskich jest dla pieszych bardzo bezpieczną ulicą. Natomiast jeśli chodzi o kierowców, to jest to ulica masakryczna - jak wspomniałem chyba w innym artykule przejazd w niedzielne południe od Belgradzkiej do Płaskowickiej zajął mi niedawno 20 minut. To nie jest normalne. Oczywiście, mogę jeździć prze środek dzielnicy przez KEN, skoro tak mnie zachęca do tego organizacja ruchu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sławek 29 2 miesiące temuocena: 60% 

      Każdy pomysł uspokojenia ruchu jest na wagę złota, bo zwiększy bezpieczeństwo. Niestety ulica Stryjenskich budzi bardzo skrajne emocje, bo jej przepustowość została już wyczerpana przez rondo znajdujące sie na koncu i praktycznie cały czas w szczycie jest korek. Owszem progi oraz inne elementy powodujące uspokojenie ruchu są potrzebne, ale dopiero po wybudowaniu łącznika Belgradzka-Pileckiego. Wtedy ruch znacznie się zmniejszy a tranzyt zostanie wprowadzony ze środka osiedla. Oczywiście osoby zamieszkujące budynki przy ul. Kazury mocno protestują, ale wydaje mi się, że osób stojacych w korkach jest więcej i takie rozwiązanie wcześniej czy później powstanie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s 28 2 miesiące temuocena: 59% 

      pomysł burmiszcza mi się podoba , prosiłbym o wizualizację jak to będzie wyglądać - progi spowalniające i przebiegający mieszkańcy na odcinku ulicy pomiędzy przejściami dla pieszych ze światłami i wysepkami, ryzykanci powinni być w kaskach, a przeciwko nim wściekli piraci z Konstancina spieszący sie do pracy, na Stryjeńskich zawsze co roku są zabici, bo władza preferuje dwupasmówkę przez środek osiedla (pomiędzy osiedlem z kościołem, żłobkiem a osiedlem ze szkołą, przychodnią i sklepami), a opcja budowy obwodnicy poza osiedlem - przedłużenia Belgradzkiej jest na życzenie kilku mieszkańców torpedowana przez burmistrza i jego pracowników bez wyobraźni

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tak tak 27 2 miesiące temuocena: 51% 

      I bardzo dobrze, że jest dwupasmowa. Inaczej zepsuty jeden samochód unieruchomi całą komunikację. KEN też ma być jednopasmowa? Oczywiście wiem, że znajdą się tacy co powiedzą tak, ale dla mnie to chory pomysł. Może zwęzimy także Marszałkowską do jednego pasa? A ws. bezpieczeństwa są inne rozwiązania. Przede wszystkim odpowiedzialność i przestrzeganie przepisów przez WSZYSTKICH. Budowa przejść w odpowiednich miejscach. w razie potrzeby także podziemnych,

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 18 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~man 26 2 miesiące temuocena: 56% 

      Ostatnio na Surowieckiego dachował samochód. Z tego co pamiętam, to jest jednopasmowa. A mimo to taki poważny wypadek. A ile jest wypadków na autostradach? Także śmiertelnych. Tam też zróbmy progi. Wtedy sensownie będzie jeździć wyłącznie samochodami służbowymi. 100 km i do warsztatu na wymianę całości zawieszenia. Głupota ma się wspaniale!!!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 15 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s 25 2 miesiące temuocena: 46% 

      nie bo niepotrzebna wizualizacja, czy nie bo nie ma zabitych, nie bo to nie piraci z Konstancina, nie bo dwupasmówka nie idzie środkiem osiedla, czy nie potrzeba obwodnicy osiedlowej , czy jednak bo pracownicy i burmiszcz jednak mają wyobraźnię , czy nie bo nie

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~al 24 2 miesiące temuocena: 50% 

      ~man na Surowieckiego są po dwa pasy w każdą stronę, a że jest tam mały ruch to samochody jeżdżą szybko.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 23 2 miesiące temuocena: 46% 

      Ciekawi mnie czy postawią zakaz jazdy polnymi drogami? Znacznie by mi to utrudniło szybki wyjazd na miasto. Znalazłem nawet filmik "objazd Stryjeńskich", ktoś omija korki tak samo jak ja.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~O rety to las 22 2 miesiące temuocena: 67% 

      Deska z gwoździem pomoże ;)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wek 21 2 miesiące temuocena: 61% 

      Pomysł burmistrza przerósł wszystko. To sabotaż!!!! Może jeszcze zrobimy progi na autostradach i ekspresówkach. Tam też dużo wypadków (np. S8). Pomysł tak głupi że nawet ciężko z nim dyskutować.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jac 20 2 miesiące temuocena: 50% 

      Jeśli inne autostrady też budują w środku gęsto zabudowanego terenu to powinniśmy. Nie rozumiem, dlaczego mam bać się o zdrowie dzieci, żeby hrabia z Wilanowa lub Konstancina miał wygodniejszy przejazd.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 20 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 19 2 miesiące temuocena: 63% 

      @jac - Niemal wszystkie skrzyżowania na Stryjeńskich mają światła. Zejdź na ziemię. Przy wąwozowej światła są w planach. A przejście z bloku do trawnika (kolejny super projekt z BP) służy chyba tylko wyprowadzaniu psów.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 26 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kabacianin 18 2 miesiące temuocena: 52% 

      Przy Wąwozowej to są w planach od dziesięciu lat co najmniej. A jak z realizacją to wszyscy widzimy. Kpina

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 16 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rumburak 17 2 miesiące temuocena: 65% 

      Czy nie można pogonić tego szkodnika? Tranzyt wzdłuż, wykopki wszerz, bloki zamiast galerii, teraz kolejne durne pomysły...Guział przy nim to dobry gopodarz był.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 16 2 miesiące temuocena: 52% 

      Czy to jeszcze jest burmistrz? Czy na pewno naszej dzielnicy? To już zalatuje sabotażem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Fazi 15 2 miesiące temuocena: 53% 

      Zamiast płakać i lamentować proponuję zaopatrzyć się w kartę miejską. Nie uwierzę, że wszyscy muszą codziennie wozić 4 litery autem. Nie tylko Wam, ale również dzieciakom na zdrowie wyjdzie spacer do metra, autobusu czy tramwaju+zostanie w kieszeni trochę $$$ których nie wydacie na paliwo.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 36 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcin 14 2 miesiące temuocena: 47% 

      A ja proponuję, żebyś ni decydował za ludzi co maja robić ze swoim życiem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 24 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 13 2 miesiące temuocena: 32% 

      To jakis komunista. On wie lepiej, co dla ludzi dobre. A jak nie chca tego dobrego, to kulla w leb.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kurde meble 12 2 miesiące temuocena: 67% 

      Fazi oni mają rację,wiedzą lepiej są ważniejsi bo mają 1.6 lpg lub 1.9 w dizlu,teraz warto zaopiekować się pieszymi.Kierowcy mogą sobie postać.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 12 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 11 2 miesiące temuocena: 70% 

      naprawdę "burmistrz" nie ma na co pieniedzy wydawać??? Przecież dopiero co postawili tam swiatła bo "było BARDZO niebezpiecznie"! Pytam, dla kogo te progi zwalniajace skoro cała niemal Stryjeńska stoi w nieustannym korku!!! a to przez całkowite zablokowanie południowego Ursynowa budową POW. Albowiem "burmistrz" dał zgodę na tę budowę na wszystkich!!! drogach wyjazdowych z Ursynowa Płd. Naprawdę...tok myslenia urzędników cały czas stanowi dla mnie zagadkę....ciekawe kto produkuje te progi zwalniajace? które, nawiasem mówiac, neustannie sie rozpadają, stanowiąc realne zagrożenie dla samochodowych kół. Wystarczy popatrzeć na te liczne!!! na Płaskowickiej, przy dojeździe do Auchan (po co progi ZA PRZEJŚCIEM dla pieszych????) Ciekawe, czy urząd będzie zwracał kasę za uszkodzenie opon?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mój nick 10 miesiąc temu

      > po co progi ZA PRZEJŚCIEM dla pieszych???? Po to, żeby jadący z przeciwnej strony i mający przed sobą próg "przed przejściem" nie omijali tego progu wjeżdżając na pas w przeciwległym kierunku (mimo ciągłej linii).

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kabaty zielone 9 2 miesiące temuocena: 71% 

      Czy możliwe jest wstawienie burmistrzowi i jego wickom progów chroniących przed takimi idiotycznymi pomysłami ?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak ( bardzo już stary ) . 8 2 miesiące temuocena: 90% 

      Moja propozycja jest taka : postawić szlabany na Stryjeńskich , tak jak na Kazury . A karty do otwierania szlabanów tylko dla mieszkańców mieszkających poniżej ulicy Płaskowickiej , oczywiście Ursynowian . Same korzyści z tego będą , brak korków i czyste powietrze .

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wal Kuski 7 2 miesiące temuocena: 80% 

      I stanowisko strzeleckie z ckm z podwojna obsada, na wypadek gdyby ktos nieuprawniony chcial ominac szlaban.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 28 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabaciak 6 2 miesiące temuocena: 80% 

      Ten burmistrz jest niesamowity. Najpierw wpuszczenie na Kabaty potoku aut z Powsina, a teraz dodatkowe przyblokowanie dzielnicy przez progi na Stryjenskich. Panie burmistrz - nic pan juz nie rob, po prostu nic - to zminimalizuje szkody.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 44 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tomi555666 5 2 miesiące temu

      jaki potok auto z powsina na kabaty?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Somsiad 4 2 miesiące temuocena: 86% 

      "Przy wyjeździe z ulicy Moczydłowskiej w kierunku centrum". Z ulicy Moczydłowskiej nie można skręcać w kierunku centrum. Mam nadzieję, że Pan to wie burmistrzu. Choć wątpię, biorąc pod uwagę, że klasy drogi ulicy Stryjeńskich też jak widzę, się nie zna.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ES 3 2 miesiące temu

      Wydaje mi się, że aktualnie (po przebudowie skrzyżowania Stryjeńskich/Belgradzka) wyjazd z Moczydłowskiej w kierunku centrum jest dozwolony - linia rozgraniczająca pasy ruchu na Stryjeńskich jest przerywana od strony tego wyjazdu! Wcześniej był możliwy tylko wyjazd w prawo i kierowcy zawracali w stronę centrum przy najbliższych wjazdach na osiedla po drugiej stronie ulicy. Często dochodziło do niebezpiecznych sytuacji, bo samochody czekające na możliwość zawrócenia, blokowały lewy pas w kierunku Kabat. Nie wiem, które rozwiązanie jest bezpieczniejsze :(

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Somsiad 2 2 miesiące temuocena: 0% 

      Nie. Pas wyłączony z ruchu i podwójna ciągła ciągną sie do wysokości skrętu na parking na Małej Łąki

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AZX 1 2 miesiące temuocena: 74% 

      Wraca mesjasz Ursynowa:) radzio był w innym artykule więc znów wracają specjaliści do spraw zbędnych:)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.2791 sekundy
    REKLAMAA2-TlenowyZakatek-04-01----04-02-2020