REKLAMAA1_AUCHAN-28-06---31-12-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (SK)

    REKLAMA

    Przebudowę przystanków przy Metrze Imielin proponuje jeden z mieszkańców Ursynowa. Chaos, brak miejsca dla autobusów i pasażerów, blokowanie skrzyżowania - to codzienność w tym rejonie.

    Na przystankach przy Gandhi, tuż przy stacji Imielin, przesiadają się tysiące pasażerów sześciu linii autobusowych. W godzinach szczytu kursują tu 33 autobusy na godzinę. Bardzo często przyjeżdżają jednocześnie 3 lub 4 autobusy. Na przystankach mieszczą się tylko dwa z nich, pozostałe stoją w kolejce, blokując przejścia dla pieszych, a nawet skrzyżowanie z al. KEN. Dlatego - zdaniem autora pomysłu złożonego do budżetu partycypacyjnego - niezbędne jest wydłużenie przystanków.

    - Z przystanków korzystam codziennie w drodze do pracy, przesiadając się do i z metra. Razem ze mną robią to tysiące pasażerów, to chyba najbardziej uczęszczane przystanki na Ursynowie. Bardzo często obserwuję, że autobusy nie mieszczą się na przystanku, wysadzajac pasażerów na trawnik przy Multikinie lub na skrzyżowaniu - mówi Mikołaj Pieńkos, autor pomysłu.

    - Zmiany są konieczne, autobusy zastawiają przejście dla pieszych, choć po wymianie świateł mam wrażenie, że zdarza się to rzadziej. Ale coś trzeba wreszcie z tym zrobić, bo jest tu za ciasno, jak na tak oblegany przystanek - mówi pani Krystyna, mieszkanka Imielina.

    Projekt "Wygodne przesiadki do metra Imielin - przebudowa przystanków" zakłada modernizację przystanków poprzez likwidację zatok. Zostaną one wydłużone (aby pomieścić 2 lub 3 autobusy), poszerzone (peron powstanie na miejscu zatoki), wyremontowane (nowy chodnik z równych płyt betonowych) i podwyższone (aby ułatwić wsiadanie do autobusu). Przybędzie też zieleni (drzewa i krzewy), będą też ławki. Koszt to ok. 320 tys. złotych. 

    Zarząd Transportu Miejskiego, odpowiedzialny za przystanki, nie pali się do zmian przy metrze Imielin. - Jest on w naszych planach, jednak ze względu na ograniczenia finansowe nie jestem w stanie obecnie podać terminu realizacji inwestycji - mówiła nam w lutym 2017 roku rzeczniczka ZTM. Do dziś nic się nie zmieniło.

    Pomysł został zaprezentowany podczas ostatnich dyskusji w ratuszu. Teraz czeka na weryfikację przez urzędników. Jeśli zostanie dopuszczony do głosowania, będzie można na niego zagłosować między 15 a 30 czerwca.

    Przebudowa przystanków przy metrze Imielin wg autora:

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 55

    • 27
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 8
      PRZYDATNY
    • 5
      OBOJĘTNY
    • 2
      NIEPRZYDATNY
    • 7
      WKURZONY
    • 4
      BRAK SŁÓW

    14Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~bingo 14 6 miesięcy temuocena: 88% 

      do ~~kks. Przestań prowokować bzdurną dyskusję. Problemem jest nie przejście , tylko podbiegnięcie w tłumie biegnących , w przeciwnych kierunkach. Autobusy stoją jeden za drugim , a pasażer nie wie jaki numer ma ten trzeci . Choć to zbędne, ale wyjaśnię ci ~~kks, że w ciągu godziny , to ustawiając co 5 minut po 2 pojazdy jeden przystanek może 24 autobusy przyjąć. A komunikacja ma służyć Warszawiakom, którzy swoimi podatkami ją finansują , a nie tylko urzędnikomZTM i innym mającym interes by utrudnić ludziom życie.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mango 13 6 miesięcy temuocena: 85% 

      To jest chore, co wyprawia ZTM ! Należy : 1. zaprojektować trasy tak ,aby autobusy najkrótszą drogą docierały do ustalonego punktu docelowego. 2. Autobusy powinny jeździć w 5 minutowych odstępach czasowych tak, aby nie jeździły stadami , jak to ma miejsce obecnie. 3. Znormalizować długość przystanku do długości max 2 autobusów. 4. Bezwzględnie ZABRONIĆ wydłużania przystanków, ponieważ ZTM nie ma prawa zmuszać pasażerów do biegania na odległość 50 metrów z małymi dziećmi, wózkami, torbami z zakupami , w dodatku po chodniku przeznaczonym również dla przechodniów nie oczekujących na autobus, oraz dla rowerzystów. Komunikacja miejska ma służyć pasażerom, a nie wyłącznie urzędnikom ZTMu. APELUJĘ o uwzględnienie wyżej przedstawionych uwag.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kks 12 6 miesięcy temuocena: 24% 

      AD2: jak wepchnąć 33 autobusy na godzinę zachowując 5 minutowy pomiędzy nimi? AD4: jeżeli przejście 50 metrów jest problemem, to chyba pora zastanowić się nad sobą.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PolaManola 11 6 miesięcy temuocena: 46% 

      Powinni przerobić ten szeroki na kilka metrów pas zieleni na miejsca parkingowe wzdłuż Ghandi wtedy odblokowali by pas który praktycznie na całej długości jest zastawiony przez samochody.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kks 10 6 miesięcy temuocena: 73% 

      Zastępowanie terenów zielonych betonem nie prowadzi do niczego dobrego

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 8 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PolaManola 9 6 miesięcy temuocena: 50% 

      @~kks Oczywiście jestem za zielenią wydaję mi się że na tym odcinku spokojnie by pogodzili dodatkowy pas na karkich i jakies 2-2,5 metra na trawnik z alejkami na wyjście coś w stylu Dereniowej.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~gosc 8 6 miesięcy temuocena: 100% 

      A wiaty będą takie malutkie jak do tej pory ?? ZTM ma d d.e że w zimę wszyscy marzną i chorują przez to że nie ma gdzie stanąć aby ochronić się przed deszczem i wiatrem.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kks 7 6 miesięcy temuocena: 75% 

      Do wiat dokładał się AMS i zrobił je takie, żeby dobrze było widać reklamy. Wygoda ludzi była sprawą drugorzędną

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 6 6 miesięcy temuocena: 88% 

      Dlaczego Gandhi za przystankiem jest zablokowana przez samochody? Nawet za znakiem zakazu parkują

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 5 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Czy aby w przepisach ZTM nie jest powiedziane że kierowca 3 autobusu w kolejnosci nie powinien juz na przystanku otwierać drzwi???

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 4 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Czy aby w przepisach ZTM nie jest powiedziane że kierowca 3 autobusu w kolejnosci nie powinien juz na przystanku otwierać drzwi???

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TOMEK 3 6 miesięcy temuocena: 17% 

      Przystanek 02 powinien być przed światłami. Nie ma wtedy ryzyka, że autobusy zablokują skrzyżowanie

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Małgosia 2 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Uważam, że powinno się zrobić zakaz parkowania na Gandhi za przystankiem w kierunku Dereniowej, żeby zwiększyć przelotowość tej ulicy, zwłaszcza teraz, kiedy wszędzie są korki związane z budową POW. Zwężenie Cynamonowej i Dereniowej tuż przed rozpoczęciem budowy POW było naprawdę szczytem głupoty. Takie rzeczy można było dopiero zrobić, po otwarciu POW.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~janek 1 6 miesięcy temuocena: 93% 

      Racja te parkowanie tam to jakiś dramat. Cały prawy pas zastawiony wiecznie zastawiony. Ba są tacy co stawiają samochody w zatoce autobusowej zostawiają auto i nic ich nie interesuje.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 13 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1586 sekundy
    REKLAMA