REKLAMAA1-AUCHAN-01-01----30-06-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (AŁ)

    Prezydent Warszawy jednym zdaniem wywołał spore zamieszanie. Podczas swojej wizyty na Ursynowie Rafał Trzaskowski powiedział dziennikarzom, że są plany przedłużenia ul. Belgradzkiej do Pileckiego. Burmistrz zaprzecza i twierdzi, że w grę wchodzi wydłużenie ulicy, ale w innym kierunku. Dzielnicowa opozycja oczekuje teraz wyjaśnień i jasnego stanowiska. 

    W ramach akcji "Spotkajmy się w Warszawie" prezydent Rafał Trzaskowski spotka się o 18:00 w hali sportowej ZOS Hawajska przy Dereniowej 48 z mieszkańcami Ursynowa. Wcześniej na porannej konferencji prasowej w hallu ursynowskiego ratusza odpowiadał na pytania dziennikarzy. Jedno z nich dotyczyło przedłużenia ul. Belgradzkiej w kierunku Pileckiego.

    I chociaż burmistrz wielokrotnie podkreślał, że takiego połączenia nie ma w żadnych miejskich dokumentach, a od 2006 roku możliwość takiego połączenia została wyrzucona ze studium rozwoju przestrzennego, to ta odpowiedź prezydenta wywołała konsternację:

    Rzeczywiście takie plany były i są (przedłużenie Belgradzkiej - dop. redakcja), ale trzeba rozmawiać z mieszkańcami. Moja rola polega właśnie na tym, żeby rozstrzygać takie dylematy. W każdej sprawie, która dotyczy przedłużenia ulicy czy jej poszerzenia pojawiają się dwie strony medalu i trzeba to rozstrzygać. Po to też jesteśmy na Ursynowie, żeby o takich rzeczach rozmawiać

    - powiedział Rafał Trzaskowski, prezydent stolicy.

    "Oczekujemy jasnego stanowiska"

    Słowa prezydenta są zaskoczeniem dla wszystkich, którzy interesują się sprawą Belgradzkiej. Od kilku lat bowiem burmistrz Ursynowa powtarza, że żadnego przedłużenia tej ulicy nie będzie, a miasto nie ma go w planach. - Chyba, że po moim trupie - mówił nam wówczas burmistrz. 

    Słowa prezydenta podchwycił od razu radny Projektu Ursynów, biorąc je za zmianę oficjalnej retoryki miasta i powrót do koncepcji sprzed lat. Połączenie Begradzkiej z Pileckiego przez ul. Welwetową, biegnącą pomiędzy Górką Kazurką a blokami, było przewidywane w planach zagospodarowania Warszawy z lat 80. XX wieku, a nawet jeszcze w 1992 roku. Później plany zmieniono. 

    Prezydent Trzaskowski na Ursynowie w temacie przedłużenia ulicy Belgradzkiej powiedział, że "były plany przedłużenia i są takie plany, ale chce rozmawiać".

    To spora różnica względem tego co wcześniej deklarował Burmistrz, który mówił, że kategorycznie nie będzie przedłużenia Belgradzkiej

    - skomentował w mediach społecznościowych Maciej Antosiuk, radny Projektu Ursynów.

    Oficjalnego stanowiska w sprawie słów prezydenta oczekuje też inny opozycyjny radny, podkreślając jednocześnie, że jakakolwiek decyzja w sprawie połączenia Belgradzkiej z Pileckiego nie powinna zapaść bez konsultacji z mieszkańcami. 

    - Oczekuję od pana burmistrza jasnego stanowiska w tej sprawie. Powinien wydać oświadczenie, które rozwieje wszelkie wątpliwości w tej sprawie - mówi Mateusz Rojewski z Prawa i Sprawiedliwości.

    Burmistrz: Przedłużenie w bok, a nie na wprost!

    Burmistrz, pytany dziś przez nas o wypowiedź prezydenta Trzaskowskiego, twardo broni swojej obietnicy, że Belgradzka nie będzie przedłużona w kierunku do Pileckiego. Twierdzi, że prezydent został źle zrozumiany. Ulica Belgradzka ma być jedynie przygotowana do ewentualnego wybudowania bocznych uliczek, wynikających z planu miejscowego, ktory jest znany od ponad 10 lat.

    - Jak zwykle Projekt Ursynów manipuluje wypowiedziami. Powtórzę to kolejny raz - Belgradzka nie będzie przedłużona w kierunku Pileckiego. Owszem rozmawiamy o Belgradzkiej, ale w kontekście takiej przebudowy, żeby Moczydłowska zgodnie z planem została ciągiem pieszo-jezdnym - mówi burmistrz Robert Kempa. 

    Przedłużenie Belgradzkiej od lat budzi kontrowersje. Z jednej strony byłoby ono doskonałym skrótem w kierunku Puławskiej dla kierowców z Kabat. Z drugiej, mieszkańcy pobliskiego osiedla Kazury nie chcą tysięcy samochodów przed swoimi oknami. Kilka miesięcy temu pytaliśmy mieszkańców bloków przy Górce Kazurce o ocenę pomysłu, zdania były bardzo podzielone, ale wbrew pozorom nie brakuje zwolenników połączenia obu ruchliwych ulic.

    - Mam mieszane uczucia, bo z jednej strony droga by się przydała, z drugiej zaś tu jest górka i tyle drzew, które na pewno by wycięli. Może warto zaryzykować? Ja wiem, że się narażę sąsiadom, którzy wolą mieć park obok, ale o kierowcach też trzeba myśleć. Taka jest brutalna prawda - mówił nam pan Rafał, mieszkaniec ul. Kazury.

    Poprosiliśmy Rafała Trzaskowskiego na Twitterze o uściślenie swojej wypowiedzi na temat przedłużenia ul. Belgradzkiej. Potwierdził słowa burmistrza.

    - Nie przedłużamy Belgradzkiej w kierunku do Pileckiego. Każdy kto był na miejscu widzi, że infrastruktura jest przygotowana do ewentualnego wybudowania uliczek wynikających z planu miejscowego, w stronę ul. Moczydłowskiej, znanego od ponad 10 lat - napisał w odpowiedzi do naszego dziennikarza.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 67

    • 16
      BARDZO PRZYDATNY
    • 7
      ZASKOCZONY
    • 5
      PRZYDATNY
    • 2
      OBOJĘTNY
    • 1
      NIEPRZYDATNY
    • 28
      WKURZONY
    • 8
      BRAK SŁÓW

    95Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Szarak 95 13 dni temu

      Skąd ten upór burmistrza Kępy? Droga jest potrzebna, są grunty (miejskie nie trzeba wykupywać) większość mieszkańców dzielnicy jest za budową połączenia Belgradzka-Pileckiego. Trzeba budować albo burmistrza na taczkach wywalić z urzędu. Swoją drogą to ten łącznik powinien powstać przed rozpoczęciem budowy tunelu autostrady przez Ursynów. Jaki interes ma p. Kempa wstrzymywać tak potrzebną inwestycję?

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykly obserwator 94 2 miesiące temuocena: 100% 

      Ściemnia, Burmistrz powoli zwęża jezdnie i chodniki Belgradzkiej, no i naprodukował tysiące słupków, klombów, betonków, płotków i trawników. Ani zaparkować, ani wysiąść, ani przejść bo chodniczki powężone i idiotyczne zlokalizowane. Burmistrz zna się na robocie, pod czujnym okiem Pierwszego Mieszkańca. Ściema i tyle. A neurobiałki, w komentarzach, już skaczą sobie do gardeł, he, he.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~podróżnik 93 2 miesiące temuocena: 58% 

      dobra napiszmy więc i rozgłośmy na forach MTB, sportowych i ekologów że tutejsze lobby deweloperów i ich poplecznicy z kabat chcą zamienić częściowo park i Kazurkę w trasę szybkiego ruchu a prezydent Trzaskowski właśnie puszcza do nich oko i że nie będzie już na Kazurce Mistrzostwa Polski w MTB, ani Pucharu Mazowsza Runmagedonu czy innych imprez sportowych bo nikt przy zdrowych zmysłach nie zaplanuje ich wzdłuż bardzo ruchliwej ulicy zobaczą ile politycznie będą ich kosztować takie pomysły i jak skompromitują swój wizerunek

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 92 2 miesiące temuocena: 43% 

      Planowana droga nie jest na terenie parku. Impreza sie nie odbedzie, bo tuz obok bedzie ulica? No logiczne. A ekipy z calej Polski zjada tu pewnie rowerami. A to czy sobie Kempa rujnuje wizerunek zwezajac drogi, czy je budujac - no to juz temat dlugi i szeroki.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tako 91 2 miesiące temuocena: 58% 

      Czy ktoś z szanownych kabackich nie tylko zwolenników przedłużenia Belgradzkiej był kiedykolwiek pieszo w okolicach osiedla Kazury od strony górki Kazurki? Czy widział tą okolicę na żywo a nie palcem na mapie? Gdzie ta normalna droga z drzewami i przejściami dla pieszych miałaby powstać? Pod balkonami budynków czy może zamiast nich? W miejscu osiedlowego parkingu? Bo mówi się o przedłużeniu Belgradzkiej po północnej stronie górki Kazurki, a nie po jej stronie południowej - czyli tam gdzie samochody rozjechały dotychczasową polną drogę, której przejazd zablokowali urzędnicy. Od południa nie ma po prostu miejsca na ten cud łącznikowy z przejściami, chodnikiem i drzewami... Dlatego zaplanowano Park. A dla porównania to ta wizja łączika to tak jakby środkiem terenu przy Kopie Cwila poprowadzić ulicę... Serio?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 90 2 miesiące temuocena: 47% 

      Wreszcie głos Rozsądku. Porównanie do Kopy Cwila zaiste celne. Jakiż byłby tam piękny łącznik do Puławskiej!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 18 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 89 2 miesiące temuocena: 44% 

      W ktorym miejscu? Dokładnie w tym w ktorym była od początku planowana. Nie wiem czy to jest fragment obecnego parkingu, nie siedze z nosem w mapach geodezyjnych. Ale nawet jesli, to moja spoldzielnia tez odsprzedała miastu czesc swojego parkingu pod budowe drogi. Czy przez kope cwila byla kiedys planowana droga, czy jest uwzgledniona w analizach prognoz ruchu dla dzielnicy?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 17 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 88 2 miesiące temuocena: 60% 

      Tam gdzie była planowana droga w mrokach PRL nie było górki Kazurki bo to gruz z budowy metra to raz. Pod kopą Cwila miał powstać kościół ale pod wpływem masowych protestów protestów działka została zamieniona z miastem na inną (na Woli) a park im. Romana Kozłowskiego rozszerzony o ową działkę (2010) Wiec zorganizowanie się w obronie zachowania rekreacyjnego terenu parku i masowy protest jak widać ma głęboki sens to dwa.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 21 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 87 2 miesiące temuocena: 51% 

      Ta droga jest w analizie prognoz ruchu z 2014 roku, wiec nie bardzo wiem o jakich mrokach PRLu mowa. A górka kazurka tez nie powstała po 2014.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 19 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 86 2 miesiące temuocena: 53% 

      Sprawdziłem ze Welwetowa jest z planów z 1960 roku kiedy jedynymi rzeczywistymi ulicami normalnymi była Leśna i Moczydłowska co też już nie aktualne bo w 1980 powstał na ich terenie rezerwat, na mapie Ursynowa z 1987 ani 1990 nie ma Kazurki nawet. Wiec wprowadzenie parków i rezerwatów zmienia plany. A jestem przekonany że o park pod Kazurką będzie walczyć nie mniej ludzi i z nie mniejszą determinacją niż o park pod Końskim Jarem, tym bardziej że tu mają na piśmie zapewnienia burmistrza że od 2006 plany Welwetowej zostały skasowane.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 17 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 85 2 miesiące temuocena: 29% 

      Skoro została skasowana w 2006 roku przez burmistrza, to po co ta i inne dyskusjeprzez ostatnie lata, w tym krzyki mieszkańców, gdy Kempa budował slepy fragment belgradzkiej? Przecież nie macie sie o co martwić, prawda? A to, ze ta droga jest na planach z 2014 roku na zlecenie GDDKiA gdy rządziło PO w Polsce i Warszawie, to na pewno tylko przypadek. Kto by się tym przejmował. Takze luzik.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~podróżnik 84 2 miesiące temuocena: 48% 

      Dużo ludzi kupiło mieszkania po likwidacji planów budowy tej drogi wiec słaby argument. Za to w planach nawet z lat 80 nie było wlot do tunelu bez filtrów spalin jaki dostaną za chwile mieszkańcy okolic Kazury...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 83 2 miesiące temuocena: 73% 

      Tzn gdzie konkretnie Podróżnik (czy Tubykec?) kupili i kiedy?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 16 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~asd 82 2 miesiące temuocena: 61% 

      Nie ma to jak kupić mieszkanie na Kazury, gdzie plany przedłużenia belgradzkiej były od lat 80-tych, a teraz buntować się jak ktoś podnosi ten temat ponownie. Drogi są fajne, autostrady są fajne, lotniska są fajne, bazarki też są super - byle dalej od siebie. Bo obok siebie, tylko park! Prawda Kazuranie?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 81 2 miesiące temuocena: 54% 

      Prawda. Słowo-klucz (jeśli chodzi o plany): BYŁY...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 14 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 80 2 miesiące temuocena: 47% 

      Prognoza ruchu dla gddkia jest aktualna

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 8 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 79 2 miesiące temuocena: 59% 

      Na liście dokumentów, które są podstawą realizacji inwestycji, szukam takiego dokumentu, i nie widzę... W którym paragrafie mam szukać?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 10 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 78 2 miesiące temuocena: 44% 

      Analiza i prognoza ruchu dla południowej obwodnicy warszawy

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 77 2 miesiące temuocena: 83% 

      Znalazłem szczycie porannym prognoza przewiduje owym łacznikiem 680 pojazdów na godzinę , na początek a potem wzrost ze wzrostem tranzytu. Zgroza!!!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 10 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 76 2 miesiące temuocena: 60% 

      Zgroza to bedzie, jak ta droga nie powstanie:/

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 12 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 75 2 miesiące temuocena: 42% 

      Zdecydowane 3 razy NIE NIE NIE planów liwidacji terenów rekreacyjnych. A korpoludy niech wykorzystają niedziele na spacer pod górkę Kazurke żeby zobaczyć na własne oczy co chcą zniszczyć i jak inni korzystają tam z tego dziedzictwa.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 55 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 74 2 miesiące temuocena: 60% 

      nikt wam nie chce likwidować góry ani terenów rekreacyjnych, nie powtarzaj pustej propagandy

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 44 29 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 73 2 miesiące temuocena: 40% 

      ~ jako Zastanow sie nad własną propagandą wskrzeszenia zarzuconych industrialnych planów z PRL. Jak widziałbyś oczekiwaną halasliwa i zatloczona obwodnicę Ursynówa sąsiadującą z parkiem Pileckiego, Górka Kazurka na ktorej odbywaja cyklicznir sportowe zawody i lasem Kabackim gdzie ludzie przychodzą w poszukiwaniu ciszy i spokoju?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 25 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 72 2 miesiące temuocena: 63% 

      @ Light, jakie industrialne plany PRLu? Czy jak ktoś mówi ulica, to ty widzisz autostrady a'la Los Angeles? I jaka znowu zatłoczona obwodnica Ursynowa? Stary, jak ty się nakręcasz takimi wyobrażeniami, to nie dziwi, że nerwy puszczają. To będzie kilkaset metrów zwykłej ulicy, która będzie miała wokół drzewa i bezpieczne przejścia dla pieszych. Została wyprofilowana tak, żeby się nie rozpędzać. Zwykła nowoczesna zielona ulica/aleja, a nie autostrada w mieście. Kazoorianie będą mogli ze wszystkiego w parku spokojnie korzystać.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 34 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 71 2 miesiące temuocena: 47% 

      jako czy to nie ty przytaczales prognozy według ktorych gdyby ta droga powstała bylaby nakbardziej zrucliwa ulicą ursynowa wiec stala by sie de facto obwodnica na dowod ze jest potrzebna? Kto by poszedł do parku wzdluz takiej ulicy? Pozwolil jezdzic tam dzieciom na rowerach po górce jak dziś Myslales nad tym choc raz?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 22 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 70 2 miesiące temuocena: 58% 

      nie Light, to nie byłem ja. Z pewnością wiele osób będzie z tej ulicy korzystało, ale zdecydowanie nie nazwałbym jej obwodnicą. Ruch do Konstancina przeniesie się na POW. Ruch w kierunku Moczydła, Natolina i Kabat rozłoży się na nową Belgradzką, Styjeńskich i trochę KEN. Więc ta ulica sprawi, że ruch będzie bardziej płynny, mniej korko smrodliwy. A ponieważ będzie miała ludzi wymiar naprawdę nie przeszkodzi wam w korzystaniu z parku.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 26 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Light 69 2 miesiące temuocena: 58% 

      Nie mieszkam na Kazury a do parku przychodzę reguralnie ze środka Ursynowa. Dzis bylo mnóstwo ludzi zarówno na rowerach jak i o na silowni takze na górce i na zwyklym spacerze szukajacych ciszy i spokoju i na pewno nie byli to jedynie mieszkańcy Kazury. Nie wyobrazam sobie jak mozna by planowac puscic wzdłuż parku ruchliwą i halasliwą przelotowa ulicę i chcieć rozwalic tak piekne i unikalne miejsce bo komus się śpieszy.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 19 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 68 2 miesiące temuocena: 55% 

      Light, szanuję Twój pogląd, wyobrażenia i obawy, ale się z nimi nie zgadzam. Żeby zakończyć naszą dyskusję pozwól, że powiem: ulica powstanie, będzie miała ludzki wymiar. Jeśli masz obawy dopilnuj tego. Dopilnuj żeby przejścia były bezpieczne, dzieci na rowerach mogły bez obaw jeździć, było wystarczająco dużo zieleni. Każdy sensowny pomysł się liczy i jest ważny. Pozdrawiam

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 24 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 67 2 miesiące temuocena: 33% 

      Idźmy na całość: zróbmy dwupasmówkę na linii Kabacka-Wilczy Dół-za Kazurką i do straży. Deal?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 66 2 miesiące temuocena: 63% 

      Tak by pewnie było najlepiej. Tak to zreszta kiedys miało wyglądać, wzdłuż Wełnianej. Ale na to juz nie ma miejsca. Dlatego pozostaje tylko przedluzenie Belgradzkiej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 65 2 miesiące temuocena: 38% 

      A ja uważam, i pisałem o tym nieraz, że najpierw niech FACHOWCY zrobią dla nas całościowe studium połączeń komunikacyjnych dzielnicy, potem do konsultacji, i potem, na jego bazie, rozwijajmy sieć dróg. a nie realizujmy plomby. Jak tak sobie gawędzimy w gronie domorosłych inżynierów ruchu, to ja powiem, że takie połączenie jedynie przeniesie korek ze Stryjeńskich na okolice Straży. I można ze mną spierać się do upadłego. Bo przecież każdy z nas się na tym zna, no nie?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 64 2 miesiące temuocena: 71% 

      Analiza prognoz ruchu dla POW została sporzadzona właśnie przez FACHOWCÓW dla GDDKiA. Zgadzam sie, ze na Ursynowie zbyt duzo takich "inzynierow", ktorzy sie znają na wszystkim. Zwlaszcza tu czy na forum OU.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zizi 63 3 miesiące temuocena: 64% 

      TAK DLA PRZEDŁUŻENIA BELGRADZKIEJ !!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 63 36 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykły obserwator 62 3 miesiące temuocena: 26% 

      Na drugim końcu Burmistrz powoli likwiduje Belgradzką i to jest bardzo perspektywiczne. Nie daj Boże przedłużą to ukatrupimy ruch dalej. Zna się na dywersyjnej robocie, oj zna.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 39 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rumburak 61 3 miesiące temuocena: 70% 

      Miałem piękny sen: Robert Kempa już drugą kadencję jest burmistrzem Środy Wielkopolskiej. Nasz piękny Ursynów rozwija się i jest obiektem zazdrości mieszkańców innych dzielnic. U nas nie ma korków a ulice są szerokie, dwupasmowe, mnóstwo miejsc parkingowych. Nawet do Konstancina można się dostać szybciutko przez Piaseczno dzięki niedawno oddanemu przedłużeniu Belgradzkiej, która wyprowadza sprawnie ruch z Natolina i Kabat w kierunku Puławskiej. Właśnie oddano tunel w ciągu S2, ale budowa nie była zbyt uciążliwa, bo władze dzielnicy zadbały o pełną przejezdność głównych ulic przecinających tę inwestycję. Robię zakupy w centrum handlowym na Kabatach, gdzie ktoś chciał postawić kolejne bloki ale nasz burmistrz nie dopuściła do tego. Wkrótce oddadzą do użytku przedłużenie Ciszewskiego a pomysły wpuszczenia tranzytu przez Kabaty zostały raz na zawsze odrzucone...Przebudzenie było dość nieprzyjemne, a do tego skasowaliście mj komentarz.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 60 3 miesiące temuocena: 40% 

      Tu nie chodzi o interesy mieszkańców Kazury ,czy inych części Ursynowa. TRZEBA BYĆ PO PROSTU NIENORMALNYM ,ŻEBY CHCIEĆ AUTOSTRADY PO ZIELONYCH TERENACH ,TUŻ POD LASEM KABACKIM ODCINAJĄC ZUPEŁNIE OD NIEGO TYSIĄCE LUDZI I ZWIERZĄT. NIE DLA PRZEDŁUŻENIA BELGRADZKIEJ!!!!!! TO NIE JEST W INTERESIE MIESZKAŃCÓW. PRZESIĄDŹ SIĘ DO DOBRZE ROZWINIĘTEJ KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ ,ALBO STÓJ W KORKACH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zresztą jak skończą budowę POW ,to skończą się korki,których nigdy nie było na Stryjeńskich przed budową POW. Może dwa razy dziennie po godzinie lekkie przytkanie przed rondem w największym szczycie. Otworzą zablokowane ulice i będzie znowu dobrze. Wystarczy poszerzyć do Puławskiej istniejącą już ul Płaskowickiej. Korków nie będzie. ŁAPY PRECZ OD LASU KABACKIEGO I JEGO PRZEDPOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 36 55 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 59 3 miesiące temuocena: 70% 

      Stryjenskich sie korkowala przed budowa obwodnicy wiec po wybudowaniu bedzie jeszcze bardziej. To oczywiste. Kolejny raz odsyłam do analizy prognoz ruchu z 2014 roku - tam to jest wprost rozpisane, ze Stryjeńskich sama tego ruchu nie jest w stanie przejąć a ciezar przejmuje Belgradzka. I komunikacja miejska nie ma nic do rzeczy, bo ludzie tedy walą głownie do Puławskiej w strone obwodnicy i Piaseczna.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 30 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zaniepokojony 58 3 miesiące temuocena: 38% 

      TS . Nie mogę się zgodzić z tym co piszesz . Stryjeńskich , do momentu kiedy zwężono ją do jednego pasa ( w stronę Płaskowickiej ) była ulicą bez korków . Po zakończeniu prac przy POW , należy przywrócić dwa pasy i będzie dobrze . Wiem co mówię , gdyż obserwuję Stryjeńskich od ponad trzydziestu lat . A jeśli chodzi o przedłużenie Belgradzkiej , to bardzo zły pomysł , należy chronić zieleń , zwłaszcza w miastach .

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 16 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 57 3 miesiące temuocena: 74% 

      @ pol - zdecyduj się, bo zaczynasz się gubić, tracisz wiarygodność, robisz się zacietrzewiony, kończą ci się argumenty i zaczyna się wrzask. Tutaj piszesz, że trzeba być nienormalnym by chcieć autostrady po zielonych terenach i że po otwarciu POW nie będzie korków. Poniżej piszesz o tysiącach samochodów puszczonych po osiedlowej uliczce. To w końcu autostrada będzie czy osiedlowa uliczka? Tysiące samochodów czy nie będzie korków? Ja wiem czego chcesz, by pod twoim oknem nie było ulicy. Klasyczna NIMBA. Też bym nie chciał, jeśli mogę mieć trawkę. Ale sprowadzając się tam, wiedziałeś że ulica będzie. Zrobiłeś świadomy wybór. Zresztą w mieście tak czasem bywa, że są ulice. Więc odetchnij i powalcz by ulica ta miała ludzki wymiar, z drzewami, bezpiecznymi przejściami itp.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 17 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 56 3 miesiące temuocena: 61% 

      Tu sie zgodze. Zanim sie wywali kase nalezy najpierw poszerzyc Stryjenskich do dwóch pasów w stronę Płaskowickiej, tam zrobic rondo turbinowe i obserwować. Wtedy sie zastanowic co dalej. Natomiast Belgradzka po ewentualnym przedluzeniu nie niszczy zadnej zieleni. Zreszta tu przeciez i tak jezdza auta parkujacych na Kazury. Wzdluz tej ulicy mozna by zreszta zasadzic krzewa, krzaki, drzewa bo teraz to i tak glownie ubita ziemia.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 11 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 55 3 miesiące temuocena: 75% 

      I jeszcze jedna uwaga. To, ze stryjenskich jest zwezona i sa korki to akurat wymusili mieszkańcy Kazury. Do tego blokuja planowaną od lat ulice Belgradzką. Sami mają za to wyasfaltowany parking pod samym lasem kabackim, co juz Polowi nie przeszkadza. I komfortowy prywatny wjazd wyjazd z Pileckiego do Płaskowickiej po zamknieciu swojego osiedla. A ta wybudowana od lat czesc Pileckiego jest blizej lasu niz to co miałoby być dobudowane. Czyli typowa samolubna postawa, sam mam, ale innym nie dam.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 15 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 54 3 miesiące temuocena: 83% 

      rondo turbinowe zdecydowanie tak, z wyraźnymi prawoskrętami, bo niestety rodacy niezbyt sobie radzą z jazdą po rondach. Co do dwóch pasów na Stryjeńskich nie jestem pewien. Bo jeśli rondo turbinowe, to i tak przed rondem jeden pas będzie to skrętu w prawo. Więc czy zwężenie będzie tu czy wcześniej to trochę wszystko jedno. A lepiej jednak wcześniej, żeby nie było bałaganu przed rondem. A to że nowa Belgradzka nie niszczy żadnej zieleni poza trawnikiem jest oczywiste dla wszystkich poza Kazoorianami. Ale to inna planeta. Trzeba przedłużyć Belgradzką, żeby ich objeżdżać i dać żyć we własnym mikrokosmosie :-)))

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 19 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zaniepokojony 53 3 miesiące temuocena: 57% 

      Do wszystkich tu piszących . Też mam autko i chciałbym się nim poruszać płynnie i jak najbardziej ekonomicznie i ekologicznie ( ? ) . No , ale jak widać , każdy ma inny pogląd na te sprawy . Ale taka dyskusja jest bardzo potrzebna , daje bowiem do myślenia . Oby efekt tej rozmowy zadowolił większość mieszkańców . Na marginesie , nie mieszkam na Kazury

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 4 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie dla dranzytu 52 3 miesiące temuocena: 38% 

      Burmistrz składał w 2016 publiczne zapewnienia że żadnego połączenia Stryjeńskich z ul. Płaskowickiej i że ma go w studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego Warszawy i że takie połączenie nie jest w interesie mieszkańców Ursynowa. Przypominać żeby dotrzymywał słowa!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 51 3 miesiące temuocena: 53% 

      No skoro wierzysz w to co ci politycy wmawiają, to powodzenia. A połączenie jest w interesie mieszkańców Ursynowa, choc oczywiscie zakladam, ze nie tych z Kazury, bo oni sobie załatwili prywatny komfortowy wyjazd z osiedla ulicą Pileckiego.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 17 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 50 3 miesiące temuocena: 35% 

      TS.............trzeba byc niedorozwinietym ,żeby popierać tranzyt tysięcy samochodów przez OSIEDLOWĄ uliczkę

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 16 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 49 3 miesiące temuocena: 71% 

      Umiesz dyskutowac bez obrażania? Ja tego nie robie, wiec prosiłbym o wzajemność. Skoro sam piszesz o tysiącach aut ktore musza przejechac, to sie zdecyduj, czy ta ulica jest potrzebna bo poki co tylko uzasadniasz koniecznosc jej powstania.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 17 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zaniepokojony 48 3 miesiące temuocena: 27% 

      TS . To połączenie nie jest potrzebne mieszkańcom Ursynowa , tyko dla tych jeżdżących tranzytem przez nasze osiedle .

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 9 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 47 3 miesiące temuocena: 71% 

      Owszem, ja mieszkam na Ursynowie i jest potrzebne. Marnuje wiele czasu stojac na Stryjenskich, zeby dojechac do POW. Czesto jezdze 504 i wtedy tez stoje. W interesie mieszkancow jest, zeby ruch był płynny a nie korek nawet w niedzielne południe. A tranzytu (rozumiem, ze chodzi o auta z Konstancina) sie nie pozbedziesz, choc korki na Stryjenskich w strone Płaskowickiej były od lat, na długo zanim zbudowali Rosnowskiego.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 20 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 46 3 miesiące temuocena: 87% 

      @ zaniepokojony - ta ulica nie jest potrzebna by jeździć przez twoje osiedle, tylko żeby je ominąć. Samochody stojące w korku, co chwila ruszające i hamujące trują cię znacznie bardziej, że te, które płynnie przejadą obok. Wiem, że trudno to ogarnąć, ale tak jest.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 20 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pepe 45 2 miesiące temuocena: 33% 

      @jako płynności ruchu, jakiej oczekujesz nie osiągniesz w dużym mieście. Tu raczej stoimy i nie jest to kwestia braku ulic, tylko komasacji pojazdów. Otwarta cześć obwodnicy, częściej się korkuje, niż gwarantuje płynność przejazdu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 44 2 miesiące temuocena: 100% 

      Co to znaczy Pepe nie osiagniemy? Wyobrazasz sobie jak wyglądałby ruch na Ursynowie, gdyby nie było ulicy Rosoła? Wlasnie po to sa takie ulice, zeby ten ruch nie walił środkiem osiedla, czyli np. przez Ken czy Stryjeńskich.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 43 2 miesiące temuocena: 100% 

      Akurat KEN miał być w pierwotnym zamyśle jeszcze szerszy...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 42 2 miesiące temuocena: 100% 

      I to dobrze? Czy moze jednak lepiej, zeby ruch byl prowadzony na obrzeżach?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pepe 41 2 miesiące temu

      @TS piszę o płynnym przejeździe samochodów. O której godzinie jesteś w stanie "płynnie się przejechać" po Warszawie? Gdzie ta "płynność" jest? Skoro nawet obwodnica (bez świateł, "bezkolizyjna", bez poziomych skrzyżowań) stoi. Nocą po obwodnicy możesz płynnie pojeździć.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dddd 40 3 miesiące temuocena: 28% 

      Jeden osiołek klepie co mu ślina przyniesie na język, zaś drygi baran teraz musi się z tego tłumaczyć. Tyle,

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~max 39 3 miesiące temuocena: 72% 

      Połączenie Belgradzkiej z Pileckiego jest niezbędne, więc dość gadania i do łopaty!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 55 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 38 3 miesiące temuocena: 25% 

      Dość gadania głupot. Połączenie Belgradzkiej JEST NIEPOTRZEBNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Łapy precz od Lasu Kabackiego i jego przedpola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 11 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~podróżnik 37 3 miesiące temuocena: 29% 

      W latach 80 ul Leśna przez Kabaty była w planach drogą do Puławskiej, czy przez nich też ma być ruch uliczny bo byłą w planach? Opanujcie się, zarówno Leśna , Rolna i Welwetowa to stare które plany zarzucono i skasowano ze względu na uciążliwość dla przyrody i ochronę terenów zielonych, którą począwszy od lat 2000 się docenia i chroni. W latach 80 nikt o tym nie myślał ale niektórzy aroganccy osobnicy intelektualnie tkwią zatrzymali się w rozwoju w latach 80 i interesuje ich jedynie jak szybko dojadą do kopro. Trzeba było kupować mieszkania wzdłuż trasy szybkiego ruchu albo w Mordorze, a nie narzekać na korki na Ursynowie. Ja tam kupowałem ze względu na zieleń i spokój a to sprzeczne jest z kolejnymi międzydzielnicowymi trasami tranzytowymi.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 36 3 miesiące temuocena: 76% 

      na początku piszesz słusznie, potem wpadasz w czysty populizm. Tak oczywiście zieleń jest bardzo ważna i nikt Leśną nie poprowadzi skrótu do Puławskiej. Ale co do tego ma przedłużenie Belgradzkiej?? Czemu nazywasz ją "międzydzielnicowymi trasami tranzytowymi"?? I nie, nie dojeżdżam do korpo. Kupowałeś mieszkanie ze względu na zieleń przy planowanej ulicy? I właśnie dlatego ma ona nie powstać? Bo Ty kupowałaś?? A ja kupowałem bo tam miała być ulica. I niestety dla ciebie ona powstanie. Ale możesz zawalczyć o jej cywilizowany kształt tak, by ocalić jak najwięcej zieleni.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 34 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~podróznik 35 3 miesiące temuocena: 23% 

      według prognoz główny wzrost ruchu to tranzyt miedzy Puławską a Przyczółkową stracą na tym wszyscy mieszkańcy Ursynowa którym ten tranzyt będzie przelewał się pod domami nie tylko okolicy Kazurki trzeba być naprawdę bardzo krótkowzrocznym by tego nie rozumieć

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 10 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 34 3 miesiące temuocena: 85% 

      @ podróżnik - no to teraz przywaliłeś prognozę. Powiedz mi na chłopski rozum, kto będzie jeździł pod twoimi oknami pomiędzy Puławską i Przyczółkową mając do dyspozycji POW? 500z szybciej będzie pojechać tunelem. A w najgorszym razie Płaskowickiej. Jeśli ty się takimi prognozami posługujesz to nie dziwię się, że się boisz mieć autostradę pod nosem. Ale rusz głową samodzielnie.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 28 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BoB BuDoWnIcZy 33 3 miesiące temuocena: 73% 

      Budować jak najszybciej. Ci co najgłośniej krzyczą, że nie sami jeżdżą innym pod oknami i im to wcale nie przeszkadza. To takie nasza polskie. Rozumiem tyle lat było cicho i spokojnie, a tu nagle będzie wreszcie droga. No jak oni mogą nam tu pod oknami drogę wybudować no jak niszczyć wielką przyrodę no jak. Lepiej niech innym wybudują a od nas wara. Szybko budować bo nie ma jak jeździć, a taki łącznik bardzo się nam wszystkim przyda :-)

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pink 32 3 miesiące temuocena: 26% 

      Czyli oba pany oszukują? Może Belgradzka aż do lasu, a może dalej do nowych osiedli za lasem kabackim??? A może przez nawet przez kazurkę?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Autochton 31 3 miesiące temuocena: 77% 

      Konieczność budowy przedłużenia Belgradzkiej do Pileckiego jest oczywista od wielu lat. W zasadzie już wstępne koncepcje budowy Ursynowa zakładały powstanie tej drogi. Skandalem jest fakt niewybudowania tej ulicy przed rozpoczęciem budowy tunelu autostrady przez Ursynów. Zaś Burmistrz, powinien być wywieziony na taczkach z gabinetu za to, że nie popiera budowy tej drogi, po tym jak mieszkańcy osiedla Kazury postawili szlabany. Zobaczycie, PO przez to wyleci z władz Ursynowa. Każdy kto codziennie stoi w korkach powinien przy następnych wyborach dać im czerwoną kartkę.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~podróżnik 30 3 miesiące temuocena: 23% 

      Były konsultacje społeczne większość chciała park nie żadna drogę więc nie mąć. Welwetowa miała iść w Rolną. Rolną zaś zamieniono na park po konsultacjach i tematu starych planów Welwetowej nie ma.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 9 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 29 3 miesiące temuocena: 87% 

      @ podróżnik - zaklinanie rzeczywistości i odwoływanie się do konsultacji o których słyszeli tylko Kazoorianie nic ci nie da. Może i nie ma starych planów Welwetowej, ale będzie normalnie wytyczona ulica.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 27 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 28 3 miesiące temuocena: 92% 

      Welwetowej nie ma, jest Belgradzka. Odsylam kolejny raz do analiz prognozy ruchu na zlecenie gddkia wyykonanej w roku 2014.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 24 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 27 2 miesiące temuocena: 0% 

      PO wyleci z władz Ursynowa... Oplułem monitor...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 26 2 miesiące temuocena: 100% 

      To go mozesz smiało wytrzec, i przypomnij sobie, kto rzadził przed Kempą

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 25 2 miesiące temu

      Mówię tylko o tym, że od czasu nastania w naszym pięknym kraju podziału politycznego opartego na emocjach i wizerunku kreowanym, nie ma szans na coś takiego, jak osąd polityczny oparty na rzeczywistych dokonaniach. Nie jestem tak skrajny, by pisać o syndromie sztokholmskim, jak niektórzy na tym forum, ale w dzisiejszych czasach, ktoś z wierchuszki chyba by musiał rozjechać przysłowiową zakonnicę na pasach (parafrazując klasyka), żeby "głos polityczny się odwrócił"... A i tak dziś skończyłoby się na tym, że elektorat słusznie panującej formacji szukałby usprawiedliwienia dla kierowcy ;-) Może trochę przegiąłem, ale w ten deseń to widzę. Nastał wiek reklamy i partactwa, czy jakoś tak...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 24 3 miesiące temuocena: 25% 

      Zakłamani parszywi politycy i urzędasy. Płacę wam pensje nieroby! Łapy precz od Lasu Kabackiego i jego przedpola!!! Może jeszcze drzewa z lasu wytniecie i zrobicie parkingi!!!?? Świry!!! Przesìądźcie się do dobrze rozwiniętej komunikacji miejskiej albo tkwijcie w korkach!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 48 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 23 3 miesiące temuocena: 80% 

      złap oddech. Ta ulica tam powstanie. Prędzej czy później. Możesz się z tym nie zgadzać, ale tak będzie. Ważne, by była przyjazna. A temu nie pomogą wrzaski, tylko merytoryczne argumenty.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 48 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tubylec 22 3 miesiące temuocena: 78% 

      Nacisk społeczny spowodował że S2 pojedzie tunelem a nie środkiem Ursynowa.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 18 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 21 3 miesiące temuocena: 84% 

      I dlatego ważne jest, żeby ta ulica była przyjazna dla wszystkich. By dało się po niej jeździć i przez nią bezpiecznie przechodzić. Nacisk społeczny jest ważny, byle nie społeczny wrzask

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 36 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 20 3 miesiące temuocena: 81% 

      Wyasfaltowany parking pod lasem to dostaliście Wy, mieszkańcy Kazury. Ale to jak rozumiem nie przeszkadza.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 35 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tubylec 19 3 miesiące temuocena: 22% 

      W prognozie raporcie dla z GDDKiA każdy mógł przeczytać że ten tzw "łącznik" byłby najruchliwszą ulica Ursynowa obok Rosoła. Piszcie to wyraźnie że to kataklizm i katastrofa dla sąsiednich domów i nikt się na to nie będzie pisał. A dla Burmistrza który by się zgodził pocałunek śmieci i przegrane wybory.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 40 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 18 3 miesiące temuocena: 23% 

      Święta racja

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 12 40 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 17 3 miesiące temuocena: 72% 

      Czyli jest ten łącznik, czy go nie ma Tubylec, od jak napisales 1992 roku? I dzieki za potwierdzenie jak kluczowa dla Ursynowa i potrzebna jest ta ulica..

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 23 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tubylec 16 3 miesiące temuocena: 25% 

      W latach 80 było wiele planów z których nic nie już zostało. I nie było w planach parków czy lasu w dzisiejszych granicach, na dolnej cześć planów przedłużenia Belgradzkiej pobudowano osiedla i metro.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 7 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 15 3 miesiące temuocena: 83% 

      Co ma ulica dojazdowa do węzła POW do metra??

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 19 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 14 3 miesiące temuocena: 80% 

      Przedluzenie belgradzkiej budzi kontrowersje? No chyba tylko takie, ze HGW miala je w programie dla Ursynowa juz od 2006 (choc ta ulica byla w planach od poczatku ursynowa, pod nazwą Welwetowa) - i do tej pory jej nie wybudowano. Fakt, to jest skandal, ze budowa krotkiego fragmentu uliczki prowadzącej do węzła na obwodnicy tyle trwa.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 43 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tubylec 13 3 miesiące temuocena: 23% 

      To nieprawda, połączenie Begradzkiej z Pileckiego przez ul. Welwetową, biegnącą pomiędzy Górką Kazurką a blokami, było przewidywane w planach zagospodarowania Warszawy z lat 80. ostatni raz w 1992 roku, ale potem miasto się z nich wycofało. Zresztą tam nie ma już na to miejsca, trze-baby rozebrać cześć Górki.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 10 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 12 3 miesiące temuocena: 22% 

      Trzeba być świrem żeby chcieć wybudować autostradę na terenach zielonych pod samym lasem odcinając od niego tysiące ludzi

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 12 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 11 3 miesiące temuocena: 82% 

      Jaka znowu autostrade pod lasem? A Ty Tubylec zajrzyj sobie do programu PO dla Ursynowa na lata 2006-2010. Oraz do analiz prognoz ruchu dla Ursynowa z 2014 roku, po wybudowaniu POW. Przedluzona Belgradzka do Pileckiego jest w nich uwzgledniona, wiec nikt sie z niczego nie wycofał.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 28 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tubylec 10 3 miesiące temuocena: 25% 

      Burmistrz Kępa na spotkaniu w tej sprawie mówił wyraźnie że możliwość połączenia została wyrzucona w 2006 nawet na poziomie studium rozwoju przestrzennego. Znaczy TS sugerujesz że kłamał czy co ?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 6 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 9 3 miesiące temuocena: 83% 

      Analiza prognoz ruchu jest z roku 2014. Sam sobie odpowiedz.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 19 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 8 3 miesiące temuocena: 94% 

      Wierzysz politykom? Zacytowac Ci wpis Pań/Panów z Otwartego Ursynowa, co pisali o Panu Kempie przed wyborami? Że najgorszy burmistrz w historii Ursynowa, konflikt interesów, korupcja polityczna, kompleks Guziała, nieudolne inwestycje? Ano robie sobie takie różne print screeny, czasem się przydają.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 16 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~SL 7 3 miesiące temuocena: 72% 

      To przedłużenie powinno powstać parę lat temu, przed rozpoczęciem budowy obwodnicy. Jest to jedyne racjonalne rozwiązanie umożliwiające zwiększenie przepustowości połączenia Natolina, Kabat z północną częścią dzielnicy. Obecnie ul. Stryjeńskich jest zakorkowana przez ograniczoną przepustowość skrzyżowań z Płaskowickiej. To jest jedyne rozwiązanie, które usprawni ruch w dzielnicy. Oczywiście mieszkańcy ul. Kazury zaraz zaczną protesty, ale tak samo jest z budową każdej drogi, która nie jest w interesie osób mieszkających w sąsiedztwie. Czekam z niecierpliwością na rozpoczęcie budowy.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 44 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 6 3 miesiące temuocena: 17% 

      Nie!!!!!! Przesiądź się tak jak ja do dobrze rozwiniętej komunikacji miejskiej albo tkwij w korkach. Wybuduj autostradę pod swoimi oknami

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 10 48 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Śmiesznie 5 3 miesiące temuocena: 30% 

      Tam jest zaplanowany park i wara !!!!!!!!!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 47 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 4 3 miesiące temuocena: 80% 

      Doskonale Panie Prezydencie. Wybudować przedłużenie jak najszybciej, ale zrobić to z głową. Nie autostrada, ale też nie osiedlowa uliczka. Między pasami jezdni posadzić drzewa i zrobić coś na kształt alei. Wymusić ograniczenie prędkości i zapewnić pieszym bezpieczeństwo. Niech Kazoorianie wygodnie przechodzą do parku, to może przestaną jęczeć. To wszystko da się pogodzić. A jak się Kempie nie podoba, to wypad. Zrobić to z głową!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 57 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 3 3 miesiące temuocena: 17% 

      Przestań jęczeć i przesiądź się tak jak ja w dobrze rozwiniętą komunikację miejską albo tkwij w korkach. Trzeba być świrem żeby budować ulicę przez zielone tereny pod samym lasem.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 10 50 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jako 2 3 miesiące temuocena: 85% 

      komunikacja miejska zaspokaja wszystkie twoje potrzeby? Gratuluję, moich nie. A może dzięki tej ulicy będziesz mniej stał w korkach jadąc autobusem, czego życzliwie ci życzę.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 45 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TS 1 3 miesiące temuocena: 86% 

      Komunikacja miejska tkwi w korkach przez świrów zwężających ulice.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 25 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3154 sekundy
    REKLAMAA2-DAGRASSO----13-05----13-06-2020