REKLAMAA1-AUCHAN-01-07----31-12-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (AŁ)

    Przedłużenie Belgradzkiej od początku wzbudzało wiele emocji, począwszy od wycinki drzew po obawy,  że jest to pierwszy etap połączenia z ul. Pileckiego. Ale tego, że inwestycja spowoduje jeszcze większe korki, nikt się nie spodziewał. Po zmianie ustawień świateł z sygnalizatora zniknęła zielona strzałka i zaczęły się kłopoty.

    - Zamiast pomagać utrudniają, wydają decyzje zza biurka, nigdy nie musieli wyjechać rano z Ursynowa - nie wszystkie opinie o urzędnikach, którzy decydują o organizacji ruchu w dzielnicy można zacytować. Trudno dziwić się emocjom po przeprojektowaniu świateł na skrzyżowaniu ulic Stryjeńskich i Belgradzkiej.

    Teraz w stronę Belgradzkiej są oddzielne fazy świateł do skrętu w lewo. Jadąc w przeciwnym kierunku nie ma już zielonej strzałki.

    - W tej chwili na jeden cykl zdążą skręcić w Belgradzką trzy samochody, albo jeden autobus linii 192. W przeciwnym kierunku zlikwidowano zieloną strzałkę warunkowego skrętu z Belgradzkiej w Stryjeńskich. W efekcie, sznur samochodów czekających do skrętu w prawo w szczycie zaczyna się już przed skrzyżowaniem z Braci Wagów, poza szczytem "tylko" przy wjeździe na parking przy NOK-u. Jednocześnie Belgradzką na wprost nie jeździ praktycznie nikt, pomimo że są dwa pasy do jazdy na wprost. Gratulacje dla inżyniera, który to zaprojektował! - pisze do nas wzburzony czytelnik.

    Na skrzyżowaniu Stryjeńskich z Belgradzką obowiązuje projekt organizacji ruchu oraz sygnalizacji świetlnej zatwierdzony przez miejskie Biuro Polityki Mobilności i Transportu. Od ubiegłego tygodnia skrzyżowaniem zarządza Zarząd Dróg Miejskich.

    - Likwidacja strzałek warunkowego skrętu w prawo na wlocie ul. Belgradzkiej ma związek z występowaniem przejazdów rowerowych w obrębie przedmiotowego skrzyżowania. W najbliższym czasie ZDM zleci pomiary ruchu na skrzyżowaniu Stryjeńskich - Belgradzka. Wtedy okaże się, czy możliwa będzie zmiana sygnalizacji - mówi Karolina Gałecka z ZDM.

    Według burmistrza Ursynowa, który jak mówi był przeciwko wyznaczeniu strefy skrętu w lewo z Belgradzkiej w Stryjeńskich, zmiany na skrzyżowaniu nie będą łatwe. Taką organizację ruchu jaka jest teraz - gdy wokół skrzyżowania biegnie ścieżka rowerowa - narzuca bowiem rozporządzenie ministra infrastruktury.

    - Jest prymat bezpieczeństwa. Zachodzi konflikt interesów rowerzystów z kierowcami i w tej sytuacji prawnej nie ma dobrego rozwiązania. Rozwiązania muszą być optymalne z punktu bezpieczeństwa. Lepiej postać dwie minuty dłużej niż narazić siebie lub kogoś innego - komentuje Robert Kempa.

    W czwartek rano korki na skrzyżowaniu Stryjeńskich i Belgradzkiej mogą być mniejsze. Kilkanaście godzin wcześniej zostanie wreszcie odblokowana wschodnia nitka ulicy Rosoła w kierunku centrum. Kierowcy z Kabat czy Powsina będą mieli więcej możliwości wyjazdu w stronę centrum.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 77

    • 15
      BARDZO PRZYDATNY
    • 3
      ZASKOCZONY
    • 8
      PRZYDATNY
    • 2
      OBOJĘTNY
    • 1
      NIEPRZYDATNY
    • 22
      WKURZONY
    • 26
      BRAK SŁÓW

    47Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Warszawiak 47 10 miesięcy temuocena: 33% 

      Co rano widzę jak kilku ''kierowców'' śmiga po pasach ( tak jak piesi ) i chodnikiem wzdłuż muru kościoła omija korek na tym skrzyżowaniu . Przydałby się patrol policji , póki nie doszło do potrącenia pieszego !

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 46 10 miesięcy temuocena: 100% 

      Tłumaczenie pani z ZDM jest bzdurą. Na skrzyżowaniu Belgradzka/KEN też są wydzielone lewoskręty, też są przejazdy dla rowerów, a mimo to są zielone strzałki w każdej relacji.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Maa 45 10 miesięcy temuocena: 100% 

      To skrzyżowanie było robione trochę dawniej niż w zeszłym roku, w którym zmieniły się przepisy.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PeterPeter 44 10 miesięcy temuocena: 100% 

      No cóż, jest PO wyborach. Teraz Panowie Biurokraci ułatwiają SOBIE, drogę do pracy. Tak jak niedawno ułatwili życie Teściowej Prezesa na Dereniowej.... PiArek ma rację. Biurokraci od drogownictwa w Warszawie, to wyjątkowe debile nawet na polską skalę.... No chyba, że robią to SPECJALNIE....

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Henio 43 10 miesięcy temuocena: 100% 

      Teraz, żeby skrecić w prawo z Belgradziej w Stryjeńskich, lepiej pojechać prosto, zawrócić na nowym idcinku Belgradzkiej i skrecić w lewo w Stryjeńskich. Brawo pasożyto-urzedniczo-socjalistyczne debile. Z okazji świat życzę wam i waszym bliskim, żeby regały z tymi wszystkimi przepisami spadły wam na te tępe łby.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ylli 42 10 miesięcy temuocena: 50% 

      W prawo strzałki brak a w drugą stronę w tym czasie jest osobna faza do skrętu ze Stryjeńskich w Belgradzką. Gdzie tu logika? A na dodatek środkowy pas Belgradzkiej jest tylko do jazdy prosto - może by tak mógłby być również do skrętu w prawo.....

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc 41 10 miesięcy temuocena: 17% 

      Bo ta osobna faza ma sygnalizator informujący o skręcie bezkolizyjnym (S-3), więc zgodnie z przepisami nie może być wtedy zielonej strzałki z przeciwnego kierunku. Kwestia tego czy ta osobna faza jest potrzebna dla ulicy, która ma kilkadziesiąt metrów długości...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 40 10 miesięcy temuocena: 100% 

      Nie do końca masz rację. Nie może być strzałki bo jest osobna faza do skrętu w lewo oraz zawracania. Gdyby była tylko do skrętu w lewo, nie byłoby problemu.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pisowiec z Ursynowa 39 10 miesięcy temuocena: 87% 

      No już tak nie narzekajcie. Dzisiaj prezio zainicjował Tramwaj Różnorodności. Za niebawem będą Strzałki Różnorodności do skrętu w prawo.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 38 10 miesięcy temuocena: 50% 

      Pisowiec i wszystko jasne . Pozdrów swojego prezia .

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pablo 37 10 miesięcy temuocena: 100% 

      hłe, hłe. Kabacka targowica wybrała sobie polskiego makrona, to niech nie narzeka, tylko się cieszy, że prezio jeszcze w ogóle pozwala na samowolny wyjazd z Ursynowa, chociaż opcji z miesiąca na miesiąc coraz mniej. A strzałki różnorodności to zdecydowanie wyłącznie do skrętu w lewo...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PiArek 36 10 miesięcy temuocena: 83% 

      Mam wrażenie, że już od kilku lat ruchem w Warszawie zarządza debil lub banda debili. Sorry, ale nie potrafię znaleźć innego określenia, bo nie umiem znaleźć logicznego wytłumaczenia dla zmian dokonywanych w organizacji ruchu. Gołym okiem widać, że modernizacja skrzyżowań pochłania mnóstwo kasy, a zaraz po jej zakończeniu tworzą się gigantyczne, wcześniej nie istniejące korki!!! Niezrozumiałe uprzywilejowane i rozbudowa pasów do lewoskrętów kosztem pasów na wprost, likwidacja warunkowego skrętu w prawo, cykl świateł w ogóle nieuwzględniający ilości samochód jadących w poszczególnych kierunkach o zielonej fali już nawet nie wspominając a do tego kamery i pewnie za chwilę mandaty za wjazd na żółtym ... by żyło się lepiej.... tylko k... komu?!? Zimowym rowerzystom? Słów brakuje...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~hj 35 10 miesięcy temuocena: 67% 

      w calym kraju menedzerka jest coraz madrzejsza - w kazdej dziedzinie - ludzie obudzcie sie..

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 34 10 miesięcy temuocena: 67% 

      A w każdym samochodzie jedna osoba . Dziwicie się , że są korki ?

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pablo 33 10 miesięcy temu

      To są skrzyżowania pod zarządem miasta, a w nim rozrośnięte urzędy niewietrzone od dekad z różnych niekompetentnych pasożytów i znajomych królika. Wiedzą, że ludzie mogą im skoczyć, bo nie mają na nich żadnego bezpośredniego wpływu, a po latach bezczelnego złodziejstwa ich polityczni mocodawcy nie są nawet weryfikowani w wyborach. Robią więc swoją robotę byle jak, powoli i z nadęciem, przy okazji dając drogie kontrakty komu trzeba. W tej sytuacji naturalnym kryterium jest zawyżony koszt, a nie użyteczność dla mieszkańców, albo usprawnienie lokalnego ruchu. A już chyba nawet nikomu przez myśl nie przechodzi jakaś bardziej globalna optymalizacja w skali miasta - co jest jak najbardziej możliwe i dałoby ogromne usprawnienia, ale wymaga dużo większych umiejętności, niż papierkologia stosowana. Każdą bzdurę i nieróbstwo można uzasadnić przepisami. Do tego jeszcze dochodzi lewicowa ideologia wroga samochodom i rozumowi i efekt jest jak widać...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Llculdzej 32 10 miesięcy temuocena: 88% 

      Więcej reflexu mniej smartfona w czasie jazdy gapcie

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Borewicz 31 10 miesięcy temuocena: 93% 

      Od tygodnia jest o wiele gorzej... Na zielonym z Belgrackiej wyjeżdżają 2-3 auta. Niech ktoś z tych mądrych i decyzyjnych sobie przyjedzie i zobaczy jak to wygląda... Jest kupa cwaniaków, co z pasa jazdy na wprost skręcają w prawo. W sumie to mogą zrobić ten pas do skrętu w prawo i jazdy na wprost. Póki budowa drogi nie zostanie zakończona, to strzałka powinna być. Wtedy jakoś to szło.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~arz 30 10 miesięcy temuocena: 74% 

      Cytując Burmistrza, "lepiej postać dwie minuty dłużej". Tylko że przeciętny kierowca ma w drodze do pracy kilkanaście takich miejsc. Widocznie to nie jest Burmistrz rozumiejący ludzi, którzy muszą być punktualnie w robocie.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 49 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~KamilImielin 29 10 miesięcy temuocena: 47% 

      A jaki jest problem że się nie świeci strzałka? Podjeżdżamy, czekamy czy nic nie jedzie (i nikt nie idzie) i powoli włączamy się do ruchu. Przecież zbrodni nie robimy, a ruch będzie płynny. Zawsze tak się jeździ, prawoskręt jest zawsze "zielonostrzałkowy", więc nie widzę problemu. Potem się trafi taki jeden, który chce postać i korek gotowy....ludzie ogarnijcie się !

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jasio 28 10 miesięcy temuocena: 64% 

      to jest wjazd na czerwonym świetle matołku.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 34 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 27 10 miesięcy temuocena: 74% 

      Wjazd na czerwonym na skrzyżowanie kosztuje 300 - 500 zł i 6 pkt. karnych.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 20 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~misiek 26 10 miesięcy temuocena: 87% 

      o f u c k, ostatnio taki matoł mało mi nie wjechał w auto, czyżbyś to był ty?

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 13 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Majk 25 10 miesięcy temuocena: 100% 

      Dodatkowo na tym skrzyżowaniu są kamery. Mandat wielce prawdopodobny...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nick 24 10 miesięcy temuocena: 57% 

      Miałem coś napisać, ale już mam to w duqie. Powoli rozumiem Andersa Breivika. ............................... i wszędzie jeszcze takie podaj swój nick, akceptuj coś i coś, ile to 6+2 ? a w duqie...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~karol 23 10 miesięcy temuocena: 30% 

      Te zielone strzałki to powinni wszędzie zlikwidować. Tłumoki ludzi rozjeżdżają i twierdza że maja zielone.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 48 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pablo 22 10 miesięcy temuocena: 100% 

      Dla młodszych: strzałki w prawo były kiedyś w całej Polsce namalowane na stałe na metalowych tabliczkach mocowanych pod sygnalizatorami. Przed tą tabliczką zawsze należało się na chwilę zatrzymać dla bezpieczeństwa pieszych. Ruch był wtedy dużo bardziej płynny, ludzie tracili mniej czasu i spalali mniej paliwa. Zmienił to w okolicach wejścia do Eurokołchozu wyjątko mało rozumny minister Pol, w rządzie Millera, uzasadniając dostosowaniem do standardów unijnych. Standardy unijne wymagają bowiem tresury do stania jak grzeczny dureń mimo braku obiektywnych przyczyn i czekania na łaskawe światełko. Tabliczka była normalna i kiedyś wróci. W międzyczasie należy ignorować strzałkę i nie marnować życia na durne przepisy.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~uwielbiam_gumowe_gacie 21 10 miesięcy temuocena: 63% 

      Olac to. Trzeba zwizualizowac sobie zieloną strzałkę i jechać. Tym bardziej że prawdopodobieństwo trafienia na pedalarza, zwłaszcza w zimie wynosi 0.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 55 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pedalarz 20 10 miesięcy temuocena: 73% 

      A nawet jeśli, to co z tego.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 40 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 19 10 miesięcy temuocena: 53% 

      Trollowanie zawsze w modzie

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 9 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sąsiad 18 10 miesięcy temuocena: 64% 

      Kompromisowe, optymalne rozwiązanie popierane przez kierowców i bezpieczne dla rowerzystów - dwoma pasami do jazdy na wprost przedłużyć Belgradzką wokół Kazurki aż do Płaskowickiej. To rozwiązanie ma same plusy - odblokuje Stryjeńskich i ułatwi wyjazd z Ursynowa.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec Enklawy Kazury 17 10 miesięcy temuocena: 43% 

      Pisane z pozycji kabackiego kierowcy.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 23 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~POL 16 10 miesięcy temuocena: 33% 

      Łapy precz od przedpola lasu kabackiego. My mieszkańcy Kazury i okolic chodzimy tam na SPACERY. NIE POTRZEBUJEMY PRZYJEZDNYCH TAKICH ,JAK TY POD NASZYMI OKNAMI. Może jeszcze sam las zaorać i poprowadzić przez niego autostradę do Puławskiej ,albo porobić parkingi????? Wsiądź w metro,albo stój w korkach

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pedalarz 15 10 miesięcy temuocena: 80% 

      " po obawy, że jest to pierwszy etap połączenia z ul. Pileckiego" Obawy?!! Chyba nadzieje...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 90 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec Enklawy Kazury 14 10 miesięcy temuocena: 38% 

      .... dla Kabat?

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 21 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pol 13 10 miesięcy temuocena: 33% 

      OBAWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co trzeba mieć w głowie ,żeby chcieć autostrady prawie że w Lesie Kabackim???

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pedalarz 12 10 miesięcy temuocena: 64% 

      Konflikt interesów ze świętymi pedalarzami, których ilość w okresie październik-kwiecień spada z 3 do 0. Kpina!

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 112 63 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~karol 11 10 miesięcy temuocena: 20% 

      ty tłumoku to chyba sam se te plusy stawiasz

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 16 65 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pedalarz 10 10 miesięcy temuocena: 76% 

      Co kalesoniarzu, prawda zabolała :-) ?

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 58 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 9 10 miesięcy temuocena: 23% 

      Proponuję zorganizować projekt obywatelski o zmianę stosownych przepisów. Skuteczniejsze od narzekania.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 8 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zły porucznik 8 10 miesięcy temuocena: 67% 

      Niech zgadnę, burmistrz nic nie może w tej sprawie, to nie od niego zależy, to ktoś inny gdzie indziej decyduje, on może jedynie apelować i tak dalej. No i nie dało się oczywiście przewidzieć.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nikt 7 10 miesięcy temuocena: 88% 

      Jest to już kolejny z wielu przykład szkodliwej inwestycji, która pochłonęła mnóstwo pieniędzy a sprawiła, że mieszkańcom Ursynowa będzie żyło się gorzej. Pozwężali ulice, pomalowali na nich durne "pasy rowerowe" z których nikt normalny nie korzysta bo są zwyczajnie niebezpieczne i niewygodne. Wpuścili w środek osiedli autostradę z południowej Polski z której nie ma sensownego wyjazdu, bo ulice pozwężane lub pozamykane. Z dzielnicy w której od wielu lat dobrze się mieszkało zrobili slums i ściek komunikacyjny. Znienawidzony przez Ursynowian Kempa miał odejść w niesławie po swoich wspaniałych "dokonaniach" a tu polityczny szacher-macher i znów jest "burmistrzem szkodnikiem". Rzygać się chce!!!

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 60 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jaro 6 10 miesięcy temuocena: 37% 

      Tak wybrał Ursynowski Suweren. A z nim się nie dyskutuje... Ale skoro wybór był postawiony: wszystko, tylko nie PiS, to komu w głowie były takie dyrdymały, jak realny program dla Miasta? Od razu zaznaczę, że nie głosowałem na PiS :-) Ale jak ktoś ma ochotę i ma mu ulżyć, to śmiało, można mnie nazwać pisiorem, czy czymś w rodzaju. I na bank jestem nienormalny, bo skoro ktoś już wyznaczył te opluwane przez wszystkich pasy, to z nich korzystam. Notabene, korzystanie w tych miejscach z chodników jest łamaniem przepisów. Mam świadomość, jakie jest podejście statystycznego Ursynowskiego Suwerena do komunikacji samochodowej, dlatego skoro już wspomniałem, że korzystam z pasów rowerowych, to włączam licznik "łapek w dół". Każda mnie ucieszy ;-)

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 13 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nikt 5 10 miesięcy temuocena: 88% 

      Jaro, to nie do końca prawda, co piszesz. Ursynowianie nigdy, ani teraz, ani w poprzednich wyborach nie wybierali Kempy na swojego burmistrza. On jest spadochroniarzem przywiezionym w partyjnej teczce, zemstą HGW za to, że poniosła porażkę na Ursynowie. Swoją drogą liczyłem, że Trzaskowski, mieszkaniec Ursynowa, który naturalnie musi dostrzegać urzędnicze dziadostwo w naszej dzielnicy pogoni tego szkodnika. Niestety partyjniacki interes zwyciężył nad zdrowym rozsądkiem. A co do pasów rowerowych po których jeździsz, to nie wolał byś jeździć po normalnych ścieżkach rowerowych odseparowanych od chodnika i ulicy, jakie budowano na Ursynowie wcześniej?

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 22 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~arz 4 10 miesięcy temuocena: 71% 

      @Nikt (15:42): Jaro ma rację, Ursynowski Suweren wybrał PO "na złość Kaczorowi" (propaganda ogólnokrajowa przesłoniła całkowicie sprawy lokalne), a skoro tak, to kontynuacja (ten sam Burmistrz z PO) wydaje się jedynym sensownym rozwiązaniem. A kto liczy na Prezydenta Trzaskowskiego, cóż, ma prawo liczyć i tyle.

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~obserwator 3 10 miesięcy temuocena: 69% 

      A mało to krzyków było o ten pas startowy? Ale nie... burmistrz wiedział lepiej...

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Krakowski Urzędnik 2 10 miesięcy temuocena: 70% 

      To jest polityka - Polityka Mobilności. Nie będą nam kierowcy Warszawiacy podskakiwac. Już my was wytresujemy !

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kurkawodna 1 10 miesięcy temuocena: 70% 

      Jak zwykle decyzja jakiegoś debila urzędnika..

      Edytowany: 10 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 39 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.2747 sekundy
    REKLAMAA2-BONA-VERBA-01-09----31-10-2019