Zamknij

Qilive - multimedialna marka Auchan kusi jakością i ceną!

06:19, 17.05.2018 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 09:34, 17.05.2018
Skomentuj Auchan Auchan

Na dobre słuchawki nie trzeba wydawać fortuny. Dowód? Słuchawki własnej marki Auchan, które jakością dorównują produktom renomowanych producentów. Poznajcie Qilive - ekskluzywne i dizajnerske multimedia dostępne w ursynowskim sklepie Auchan.

Qilive to innowacyjne produkty marki własnej, obejmujące elektronikę użytkową. Auchan jest pierwszą siecią w Polsce, która zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży własne rozwiązania, które śmiało mogą startować do rywalizacji z uznanym markami. Produkty te są niedrogie, nowoczesne i niezawodne.

Przykładem są najnowsze słuchawki bezprzewodowe Qilive, opracowywane przez dwa lata przez francuskich projektantów i inżynierów na podstawie doświadczeń i opinii użytkowników. Słuchawki działają w technologii bluetooth oraz NFC, a więc podłączymy je do telefonów, komputerów czy telewizorów. Mają szeroki zakres pasma oraz głośniki z membraną o dużej średnicy 40 mm - zapewniają wierną skalę i wzorowe zrównoważenie tonów.

- To połączenie najnowszych rozwiązań projektowych, komfortu i prostoty użytkowania, zapewniając równocześnie najwyższą jakość dźwięku - informuje sieć Auchan Polska.

Wyściełane poduszeczki słuchawek zapewniają całkowitą izolację w odniesieniu do dźwięków pochodzących z zewnątrz, dzięki czemu użytkownik uzyskuje immersyjne otoczenie dźwiękowe, umożliwiające słuchanie muzyki bez żadnych zakłóceń, w najbardziej komfortowy sposób.

Wielofunkcyjny przycisk o intuicyjnej obsłudze, inspirowany światem profesjonalnej muzyki: regulacja głośności i zmiana odtwarzanego utworu możliwe są jednym prostym ruchem.

A gdy dodamy, że te nowoczesne słuchawki można kupić w czterech modnych kolorach, to oferta brzmi - nomen omen - bardzo obiecująco!

W Auchan Ursynów przy Puławskiej 427 w sobotę 19 maja, wszystkie słuchawki będzie można kupić w korzystnej cenie i otrzymując 20% ich wartości na konto "Skarbonki".

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%