Zamknij

RADZIWIŁŁ: Jestem w 100% lojalny wobec wyborców!

18:36, 08.12.2014 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 19:25, 08.12.2014
Skomentuj SK SK

Michał Radziwiłł - radny wybrany z listy Inicjatywy Mieszkańców Ursynowa rozmawia o współpracy z PiS i Naszym Ursynowem. Jeśli doszłoby do takiej współpracy, IMU przestanie być potrzebna do koalicji na Ursynowie. Co zamierza radny i jakie są powody jego kontrowersyjnej decyzji? Rozmowa z Michałem Radziwiłłem.

Zaskoczył Pan dziś wszystkich głosując razem z PiS i komitetem "Nasz Ursynów", czy to początek współpracy? Skąd taka decyzja?

 Prowadzę rozmowy z tamtą stroną. 

Na temat przejścia do PiS?

Nie na temat przejścia, ale na temat współpracy. 

Na czym ta współpraca miałaby polegać?

Myślę, że szczegóły tego porozumienia zostaną ustalone w ciągu najbliższych dni i zostaną przekazane do wiadomości publicznej. 

Nie zgłosił Pan swojego kolegi Kamila Orła na kandydata na szefa Rady Dzielnicy. Czy to oznacza rozluźnienie związków z Inicjatywą Mieszkańców Ursynowa?

(radny długo się zastanawia). Prowadzimy pewne rozmowy. O to czy Kamil Orzeł miał być wiceszeferem Rady czy szefem trzeba pytać Kamila Orła.

Czy były ustalenia dotyczące zgłoszenia przedstawiciela IMU w wyborach na przewodniczącego Rady Dzielnicy?

Nie było takich ustaleń. 

Czy zostanie Pan w IMU?

Nie jestem członkiem IMU. Jedyna organizacja, której jestem członkiem to Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej.

Czy to, że został Pan wybrany z listy IMU a teraz zastanawia się nad współpracą ze stroną przeciwną, to jest w porządku wobec wyborców, którzy na Pana i na listę IMU głosowali? 

Proponuję Panu, aby Pan się dowiedział jak wyglądała kampania na Zielonym Ursynowie. Jeśli chodzi o uczciwość wyborców, to jak najbardziej jestem w 100% uczciwy wobec nich. Zostałem obdarzony pewnym mandatem zaufania i podjąłem decyzję.

Ale w wyborach samorządowych udział w podziale mandatów biorą listy, a więc cała lista IMU pracowała na to, że m.in. Pan dostał się do rady... 

Nie mam takiej wiedzy.

Czy Pana ojciec (Konstanty Radziwiłł) miał wpływ na Pana decyzje?

Mój tata z jedyną partią, z którą konretnie współpracował to była partia Jarosława Gowina "Polska Razem". Ojciec był tam ekspertem ds. polityki rodzinnej. Mam 23 lata. Wydaje mi się, że to pytanie jest nie na miejscu, bo mam swój rozum.

Jak Pan zamierza głosować podczas sesji, na której wybierany będzie nowy zarząd Ursynowa? 

Będę głosować tak jak wyjdzie z porozumienia, które być może zawrę. Nie chcę zawierać porozumienia za wszelką cenę. Jestem elastyczny i decyzja o rozmowach z PiS nie była łatwa.

A na czym Panu w tych rozmowach najbardziej zależy? Kwestie programowe, ideologiczne?

Mieszkam od 11 lat w Pyrach, na Zielonym Ursynowie. Wcześniej mieszkałem na tzw. Wysokim Ursynowie. Ursynów znam cały. Przez lata prowadzenia działalności w ruchu harcerskim poznałem każdy zakątek tej dzielnicy. Widzę gigantyczne różnice między Zielonym Ursynowem a Wysokim Ursynowem. Są takie rejony, w których mieszkańcy mówią, że "jadą do Warszawy" albo "na Ursynów". Cała moja uczciwość, cały mój wysiłek jaki będę wkładał w pracę radnego, będzie "pakowany" w Zielony Ursynów, we współpracę z organizacjami młodzieżowymi, m.in. ruch harcerski.

A jak Pan ocenia osiągnięcia koalicji PiS-Nasz Ursynów  w poprzedniej kadencji. Czy wystarczająco tamta władza zajmowała się Zielonym Ursynowem?

Trudno powiedzieć. Wiele rzeczy, które trzeba zrobić w tym rejonie dzielnicy, to są rzeczy za które odpowiada Rada Miasta i prezydent. Ani Nasz Ursynów ani PiS nie mają na nie wpływu. Na przykład sprawa kanalizacji. Mamy XXI wiek a w wielu rejonach Zielonego Ursynowa nie ma kanalizacji!

A czy zabiegi o sprawy Zielonego Ursynowa nie byłyby skuteczniejsze gdyby poparł Pan koalicję IMU z Platformą Obywatelską, która ma władzę w mieście?

Czyli sugeruje Pan, że dla PO ważniejszy od mieszkańców jest interes polityczny?

Nie wiem. Różnie w poprzedniej kadencji z tym bywało... Cały czas były tarcia między władzą w dzielnicy a władzą miasta. Niewykluczone, że tak będzie także wtedy, gdy koalicja PiS-NU będzie dalej rządzić.

Ta wizja jest przerażająca! Nie chciałbym żyć w takiej Polsce. Jeśli tak jest, to jest to jeszcze dodatkowy argument, aby zrobić koalicję PiS z Naszym Ursynowem. Jeśli mówi Pan, że PO nie liczy się z mieszkańcami, to nie chcę mieć z tymi ludźmi nic wspólnego. Ale wydaje mi się, że tak nie jest. Będę współpracował z każdym kto będzie miał dobre pomysły na rzecz Zielonego Ursynowa. Nie będę się oglądał na legitymację partyjną.

Dziękuję za rozmowę.

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(99)

mieszkaniecmieszkaniec

34 10

wierny jak pijana panienka na dyskotece 19:22, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

Oddałam głos na tegoOddałam głos na tego

35 13

Zdrajca wyborców! 19:33, 08.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lolalola

20 9

umyj ręce kobieto. 19:42, 08.12.2014


Niezadowolony!!!Niezadowolony!!!

29 7

"Ale w wyborach samorządowych udział w podziale mandatów biorą listy, a więc cała lista IMU pracowała na to, że m.in. Pan dostał się do rady...

Nie mam takiej wiedzy."

A co Pan Radziwiłł wie? Jak bardzo elegancko mówiąc: OSZUKIWAC WYBORCÓW... NIE ŁADNIE!!! Jakby startował z listy PiS nie miałby się szans dostać, a tak PIS ma dwóch radnych z Zielonego Ursynowa.
Gratulacje za przebiegłość!!!
19:40, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JedrekJedrek

31 7

23 lata. Pewnie jeszcze z rodzicami mieszka. Ale bedzie twierdził, że nikt na niego wpływu nie ma... Szkoda naszej dzielnicy ;-( bedzie 4 lata cyrku i marazmu. 19:43, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolalola

33 7

powinien zostać usunięty z szeregów ZHR-u za brak honoru 19:44, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolaJola

12 30

Brawo Radziwil. Masz jaja. 19:56, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiolawiola

11 29

Pomianowski to wtyka PO. Olejcie go. Widać, ze radziwil to harcerz. Wybrał koalicję wartości. 20:01, 08.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

milamila

19 5

materialnych czy niematerialnych ? 20:43, 08.12.2014


renatarenata

10 20

Dowiedziałem się że kolega Pomianowski to wtyka PO zmarnowałem sqój głos na IMU 20:05, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kiedyś drużynowy ZHPKiedyś drużynowy ZHP

18 25

Gdybym jeszcze raz miał wstąpić do harcerstwa, byłoby to ZHR, bo ma takich ludzi jak Michał! Trzymaj fason! Czuwaj! 20:07, 08.12.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TerminatorTerminator

13 6

Talk to the Hand 20:27, 08.12.2014


lunialunia

25 10

to pan sprzedałeś ZHP, jak Radziwiłł IMU. Jesteście sobie równi. 20:42, 08.12.2014


Kamil Ciszek-SkwiercKamil Ciszek-Skwierc

28 9

Najbardziej podoba mi się ten fragment :-)

"Ale w wyborach samorządowych udział w podziale mandatów biorą listy, a więc cała lista IMU pracowała na to, że m.in. Pan dostał się do rady...

Nie mam takiej wiedzy."

Sugerowałbym Panu Radziwiłłowi przyśpieszony kurs z ordynacji wyborczej. Niestety honoru nie można się wyuczyć. Trzeba go po prostu mieć.

Szczerze współczuję IMU, że ich radny w taki sposób ich wyrolował... no ale chyba wiedzieli też kogo biorą na listy. 20:35, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JoannaJoanna

27 7

Zaczyna swoje dorosłe życie od zdrady. Powinien zdać mandat. Startował z IMU i to na tę organizację ludzie głosowali. Miej honor człowieku! 20:37, 08.12.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KarolKarol

20 4

Najgorsze jest to to, że radny Radziwiłł jest przekonany o słuszności swojego postępowania - 23 a kompletnie oderwany od rzeczywistości...

I ta kompletna ignorancja w kwestii ordynacji wyborczej? Współczuję nam wszystkim tego, że ten człowiek ma władzę decyzyjną... 21:08, 08.12.2014


Krysinski987Krysinski987

5 12

Postąpił zgodnie ze swoimi przekonaniami, bo jeśli był poinformowany ze ma działać na rzecz mieskzańców, apolitycznie jako ruch miejski a na finiszu okaząło że jest to nieprawda, bo Pomianowski i Orzeł to zatwardziali Platformowcy i ukrywali swoje prawdziwe poglady i korzenie (zwłaszcza w przypadku Pomianowskiego) to co byś innego zrobił? Powwinienineś/aś zrobic dokąłdnie to samo, chyba że kandydowałaś sla stołków i profitów. Jak napisałąś ludzie kandydowali na IMU, czyli niezależne ugrupowanie bez powiązań politycznych, a okazało się to kłamstwem i Michał z tego powodu nie zgodził sie z poglądami IMU bo to włąśnie było oszustwo - postąpił godnie i honorowo, będąc fair wobec wyborców, zauważ że nadal jest niezależnym, jedynie przystąpił do PIS+NU bo oni od początku gwarantowali rozwiązania dla mieszkańców, a nie grali mieszkańcami jak piłka tenisową, mówiąc ze zrobimy tak, tak i tak a na końcu mówiąc że jednak działamy jak PO i z nimi będziemy pracować - kłamstwo, kłamstwo i obłuda 00:21, 09.12.2014


zniesmaczonyzniesmaczony

26 8

i mamy winnego - Michał R. ponosi pełną odpowiedzialność za kolejne 4 lata władzy PISu i Naszego Ursynowa (!!!). Harcerz, który nie wie czym jest lojalność względem organizacji - w tym przypadku IMU, z której list dostał się do Rady. 20:40, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lunialunia

18 3

Nie ma ktoś jakiejś zbędnej szmaty do mycia podłogi? Może być oddarta z większego kawałka. 20:46, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

autochtonautochton

5 9

Są takie rejony, w których mieszkańcy mówią, że "jadą do Warszawy" albo "na Ursynów". - Brawo, wreszcie Wysoki Słoików przestanie być traktowany jak pępek świata i Bóg wie jeden co. Czas najwyższy zabrać się za problemy Zielonego Ursynowa a nie ten cały lemingowy grajdołek. I nie fukajcie, że jak nam się nie podoba, to możemy się odłączyć. Bo ja osobiście bym się przyłączył do jednej z najbogatszych gmin w Polsce, miałbym chodnik na Karczunkowskiej i wiele innych rzeczy też by się tu zmieniło. Chętnie się przyłączę do Lesznowoli. A nie tylko a to Kopa Ćwila, a to górka Kazurka, a to jakieś parki i skwery przy osiedlach grodzonych szuflad, a to jakiś place zabaw dla rozkapryszonych i rozwydrzonych bachorów nuworyszy... a to smarowanie tyłków Wysokiemu Słoikowu. Dosyć! Na Zielonym Ursynowie też mieszkają ludzie. 20:55, 08.12.2014

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

smoksmok

5 5

Te słoiki dupku pracują tu, wydają zarobione pieniądze i niejednokrotnie robią dla tego miasta wiėcej niż jakieś zakompleksione warszawskie dupki. Macie w sobie tyle pogardy dla ludzi, a dziwicie się, że was nie cierpią i podatki płacą gdzie indziej... 23:12, 08.12.2014


autochtonautochton

5 5

@smok Te, smok, a ty myślisz, że warszawiacy z dziada pradziada, to nie wydają tu zarobionych pieniędzy i niejednokrotnie robią dla tego miasta więcej niż przyjezdne dupki prowincjusze, które tutaj śmiecą, brudzą i ciągle im wszystkiego mało? Dlaczego ja, którego dziadek zbudował osiedle, na którym mieszkam, mam być gorzej traktowany niż jakieś przyjezdne tutaj młoty z grajdoła? Wiedz, że gdyby nie my warszawiacy z dziada pradziada, to wasi na prowincji nie mieliby na utrzymanie, bo gros waszych gospodarstw to żeście posprzedawali i przepili. To do was tam my warszawiacy przyjeżdżamy a to w lecie a to w zimie i wydajemy ciężki szmal, za który to wy tam żyjecie przez pół roku. 00:43, 09.12.2014


DanteDante

10 2

Tylko, że ten zdrajca konserwuje koalicję która zmarnowała 4 lata na Ursynowie, Zielonym też! i zmarnuje kolejne 4 jeśli jej na to pozwolić 09:32, 09.12.2014


PatrolPatrol

17 6

Jeżeli ojciec miałby wpływ na syna to z pewnością uchroniłby go od zdrady, nie poświęciłby przyszłości własnego dziecka dla mglistej obiecanki ze strony PIS-u. Przecież zdrada odcina temu człowiekowi możliwość budowania prawdziwych relacji ze swoimi rówieśnikami. Nawet ci, którzy teraz wyrażają poparcie dla Michała w głębi duszy muszą czuć do niego wstręt. Decyzję o poparciu PIS należało podjąć przy wstępowaniu na listę. Teraz pozostają dwie drogi: albo stanąć murem za całym IMU albo uciekać gdzieś na Inflanty. 21:04, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KateKate

14 20

Oglądałam sesję w internecie i ten Radziwił nieźle wypadł. Młody chłopak, ale zapowiada się na niezłego radnego. A postawa IMU jest rozczarowująca. Chyba stracili kontakt z rzeczywistością. Skoro wewnętrzenie nie byli w stanie przekonać Radziwiłła do do koalicji z PO, to powinni starać się z nim działać na rzecz koalicji z NU i PiS. Pomianowski okazał się srajtkiem. Może co najwyżej być chłopcem na posyłki dla Platformy. POmianowski stracił w moich oczach! Gratulacje dla Polak. To może być dobra przewodnicząca. 21:28, 08.12.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

19 17

Prowadziliśmy rozmowy także z PiS i NU. Niestety najwyraźniej nasze warunki dotyczące transparentności wydatków w urzędzie dzielnicy okazały się zbyt trudne do zaakceptowania i łatwiej było po prostu "kupić" radnego... 00:40, 09.12.2014


Krysinski987Krysinski987

7 12

Panie Antonii, pańska fobia na temat transparentności jest nieuleczalna. Nie trafia do Pana że wszystkie wydatki urzędu są transparnetne - do obejrzenia w BIPie?. W przeciwieństwie do pańskich zleceń pozyskiwanych z państwowych instytucji kierowanych przez PO, obawiam się że tutaj możnaby sie dowiedzieć znacznie więcej ciekawostek. Oczekuję że odwoła Pan swoje słowa po rozdysponowaniu stanowisk w radzie i urzędzie i okaże się ze Pan Radziwiłł nie zdobędzie żadnych funkcji, a tym samym okaże się że nie został niczym kupiony. Pańska duma nie pozwala dopuścić do siebie faktu, ze ktośc mógł coś zrobić z własnej woli, bezinteresownie z bobudek czysto osobistych? To że IMU ukrywało zamiar koalicji z PO i potem okazało sie że to przybudówka PO mogło być takim powodem. Teraz stara sie Pan napiętnować Radziwiłła i oczyścić IMU, pomimo że to właśnie pańskie aspiracje polityczne są powodem zaistniałej sytuacji. Fałsz, hipokryzja i obłuda. 08:06, 09.12.2014


olać radziwiłaolać radziwiła

24 9

Co się przejmujecie radziwiłem - on już jest skończony. Teraz już żadna organizacja czy partia mu nie zaufa, nie wystawi go na swoich listach. Nawet NU i PIS będą go teraz traktować jako trędowatego i trzymać przy sobie tylko z przymusu a przy pierwszej nadarzajacej się okazji pozbędą się go. Idealny przykład radnego jednej kadencji. 21:34, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MariuszMariusz

10 21

Dobry kozak xD

Gosciu ma 23 lata. Mowi jak rasowy polityk. Rozgrywa jak polityk z jajami. Tacy sa najlepsi. Powodzenia! 21:39, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NatolinNatolin

36 7

Będzie ciężko z gębą ZDRAJCY chodzić po Ursynowie PANIE RADZIWIŁŁ... dość hańbiąca etykieta, szczególnie na starcie "kariery politycznej" - właśnie sobie ją Pan naszył i będzie nosił ze sobą przez lata. IMU/RuchyMiejskie wniosły coś nowego na Ursynowie => "niezależnego ideologa" -> z którym będziemy się męczyć przez najbliższe lata. BTW -> Harcerstwo & Zdrada? 21:54, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michal_RadziwillMichal_Radziwill

28 36

Nie autoryzowałem wywiadu i mam wrażenie, że pytanie na które odpowiadam, że "nie mam takiej wiedzy" brzmiało inaczej. Wiedzę o tym posiadam, niemniej chodziło mi o to, że nie znam woli większości kandydatów IMU, z kim zawierać koalicję. Drugie pytanie od końca natomiast było ostrzej postawione - czy poprzez znajomości w PO nie uda się więcej załatwić. Poważnie, przeraża mnie wizja świata rysowana przez redaktora Kińczyka. 22:04, 08.12.2014

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

RedakcjaRedakcja

32 13

Panie Michale, wywiad jest dokładnie spisany z nagrania. Dysponujemy nim. Proszę nie wprowadzać w błąd czytelników. Co do wizji - jestem dziennikarzem i tylko pytam. A Pan na te pytania odpowiada. Proszę się niepotrzebnie nie zacietrzewiać. Pozdrawiam. Sławek Kińczyk 22:12, 08.12.2014


Głosowalam na tego dGłosowalam na tego d

20 18

Ty gówniarzu, oszukaleś wyborców. Zdrajca! 22:29, 08.12.2014


Weird AlWeird Al

13 5

Ding Dong Man ! [ https://www.youtube.com/watch?v=Kd1jRpGwVFU ] 22:36, 08.12.2014


jaja

15 9

Panie Michale, a nie mógł pan się wstrzymać od głosu? 23:13, 08.12.2014


PatrolPatrol

17 6

Panie Michale, albo jest Pan jeszcze za młody, albo ma Pan organiczny brak zdolności do pracy społecznej. Pana ciągle coś przeraża - napisał Pan to już pod kolejnym artykułem. Nie trzeba się przerażać, trzeba myśleć, mieć charakter i pracować. Niech Pan zapamięta: NIELOJALNOŚĆ NIE JEST SPOSOBEM NA ŻYCIE - ponieważ to droga do wykluczenia. Życzę Panu spokoju aby mógł Pan przemyśleć własne błędy. 23:14, 08.12.2014


Krysinski987Krysinski987

5 12

Ja tego człowieka rozumiem i popieram. Jest młody, dlatego przeraża go ile zakłamania jest wśród jego "kolegów" i osób przyjaznycm jego "kolegom". Lojalność ? Jeśli IMU nie jest lojalne w swoich poglądach i mówi co innego a robi co innego to o czyjej lojalności mówisz? Michał zachował się 100% profesjonalnie przekladając słowo dane wyborcom, ponad wszelkie uklady koleżeńsko-partyjne. Jest niezależny i będzie realizował swoje założenia programowe z tmi którzy go nie oszukali. Gratki 09:24, 09.12.2014


DanteDante

14 5

Panie Radziwiłł, nie dość żeś Pan oszukał wyborców, zdradził kolegów w kilka dni po wyborach to jeszcze żałośnie rżniesz Pan głupa żeś nie powiedział tego co dziennikarz nagrał. Przeraża mnie wizja świata w której o naszej dzielnicy decyduje taki zakłamany hipokryta bez honoru jak ty chłopczyku. Trzeba się było chłopczyku nauczyć gdzie kandydujesz, jak jest zbudowany ustrój Warszawy i jakich aferałów popierasz a nie teraz udajesz „zdziwionego”. Od razu widać że rozwój Ursynowa nie ma dla ciebie żadnego znaczenia ale może Niemyjska osłodzi ci twoją zdradę… 09:25, 09.12.2014


FROSTEKFROSTEK

14 6

I taki Michaś karty w dzielnicy rozdaje.... a kolokwium zaliczył? 22:34, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

23 18

Michał - dobrze wiesz jakie było stanowisko większości w IMU, rozmawialiśmy o tym na czwartkowym spotkaniu w Broadway Cafe. Mam nadzieję, że wiesz co robisz...

My jako IMU zamierzamy dalej działać dla Ursynowa. Też jestem instruktorem ZHR i mam nadzieję, że nasza organizacja nie straci na wizerunku po Twojej decyzji... 22:52, 08.12.2014

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Michal_RadziwillMichal_Radziwill

25 21

Nie wchodząc w niepotrzebny spór - kandydowało z list IMU 50 osób. Na spotkaniu było ich kilkanaście. Nie znam opinii "większości". 23:07, 08.12.2014


Krysinski987Krysinski987

11 14

I nie poznasz bo większość to typowe słupy dla zapełnienia list, natomiast patrząc na ilość anonimowych wpisów na HU to IMU ma chyba ze 150-ciu członków :-). Maciek nie mieszaj ZHR do polityki, bo żle to wygląda. Oddziel IMU i decyzje osobiste Michała od ZHR. To nie ma nic wspólnego. Idąc tym torem to można powiedzieć, że ucierpi polska służba zdrowia bo Tata Michała jest lekarzem - przegięcie i szukanie możliwości urażenia Michała. Na szczęście zoriantował zie że POmianowski, Orzeł to zakłamani kolesie, kreowani prze PO na lokalnych działaczy na rzecz mieszkańców. Fałsz i obłuda która zostałą w porę upubliczniona i zauważona. 23:54, 08.12.2014


postpost

7 0

Nieobecni nie mają racji - znane było stanowisko tych kilkunastu obecnych 12:06, 09.12.2014


URSLURSL

10 13

Wspaniała wiadomość dzisiejszego dnia o koalicji NU-PiS-Michał Radziwił. Niech się Pan, Panie Michale, nie przejmuje tymi kilkoma komentarzami krytyki. Według mnie będzie Pan bardzo dobrym radnym. Sam osobiście głosowałem na kandydata IMU z Kabat, ale nie na Kamila Orła. IMU mnie bardzo zawiodło jak się dowiedziałem, że chce tworzyć koalicję z PO. Ja głosowałem na stowarzyszenie mieszkańców, które naturalnie powinno się łączyć z innym stowarzyszeniem mieszkańców- NU. Cieszy natomiast fakt, iż będzie młoda krew w radzie dzielnicy! Powodzenia Panie Michale i tak trzymać! Dbamy o interes mieszkańców, a nie "stowarzyszenia". 22:53, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krysinski987Krysinski987

16 19

Panie Michale. Nie istotne są wszelkie oszczerstwa wobec Pana. Pan Pomianowski typowy Platformers jest przegrany i stara sie wpłynać na Pana hejtowaniem pańskiej decyzji, żeby zadziałać na psychikę. Portal HU jak również IMU jest przybudówką PO i wszelkie artykuły są w tonie oskarżającym jakby Pan conajmniej zabił wielodzietna rodzinę - to jest nie akceptowalne. Pan Kińczyk wybitnie potrafi przeinaczać treści wypowiedzi i wyrywać zdania z kontekstu, tak więc zupełnie tym się nie przejmuj. Gdyby IMU zrobiło koalicję z PO to bezwzględnie na tym portalu byłyby wypowiadane peany jak to dobrze wspaniale bez jakiejkolwiek bezstronnej analizu korzeni Pana Pomianowskiego. Od dawna czytam wypowiedzi Pana Pomianowskiego, publikowane na HU, że jego korzenie nie mają znaczenia, wiec po co Pan Kińczyk (tuba PO) pyta Pana o pańskie korzenie ? ŻEBY PANA ZDYSKREDYTOWAĆ. Mam wrażenie że Pan Pomianowski i Pan Kińczyk to para, a tak bardzo krzyczą na Guziała o tęczową flagę. 23:08, 08.12.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NatolinNatolin

10 6

kłamstwo, żyj Pan dalej w swoich pomyjach - zwij je jak chcesz: PO/PIS /PSL + jeden CH+; jeżeli ma Pan wątpliwości co do jakości lokalnego serwisu -> HU => proszę otworzyć własny
23:22, 08.12.2014


Krysinski987Krysinski987

6 13

Ja nie mam wątpliwości i nie przeklinam (nawet jeśli są to symbole imitujace przekleństwa) ja jestem przekonany odnosnie kompetencji tego portalu i mogę przytoczyc kilka przykładów. NIe mam potrzeby otwierania własnego, tylko oczekuję, ze jak ktoś nazywa sie lokalnym portalem to porusza lokalne problemy, a HU porusza wszelkie tematy przedstawiajac je w taki sposób aby szkalowały wszelkie poczynania urzędu. To jest przykład braku obiektywizmu, tlko narzcanie własnego stylu myślenia i napędzania ilości
komentarzy. 00:27, 09.12.2014


Krysinski987Krysinski987

12 18

Czając komentarze skarżające Michała R., że kogoś zdradził to chciałbym przypomnieć jak wygladały listy IMU. Otóż składały się z osób bez osobowści, zdjęć, programów, etc... wyglądały jak zbieranina pzypadkowych ludzi. Tylko bezmózg może oskrażać P. Michała że ukrył się na listach IMU bo z PIS-u nie maił szans wejścia. IMU promowało bardzo fajne wartosci o zapewne dlatego zgłaszaly się do nich różne osoby, ale skoro te obietnice nie zostały dotrzymane zaraz po wyborach to nie można się dziwić ze ludzie (Mchał Radziwiłł) odsuwają się od nich. Np. Kabaty, jak można być takim hipokrytą, żeby w wyborach głosić (pod publiczkę) hasła dla mieszkańców, a po wyborach mówić ze popieramy PO która była autorem i promotorem rozwiazań sprzecznych z ogłoszonym programem. Oszuści i kłamcy mydlący oczy mieszkańcom swoją młodościa i niby chęcią czynienia dobra. MASAKRA. To dobitny dowód na powiązania polityczne IMU 23:16, 08.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GozerGozer

20 2

Czyli po trupach do samego końca. Nie jestem zwolennikiem IMU, ale szczerze powiedziawszy, Pana uzasadnienie jest trochę wstrząsające ... Kto następny podłoży się jako trampolina ? 23:23, 08.12.2014


JulianJulian

18 15

Właśnie takich ludzi potrzebujemy w Radzie Ursynowa - niezależnych od układów partyjnych. Widać, że Radziwiłła nie interesuje kto z kim dogadał się przed wyborami. Zresztą z jakiejś listy startować trzeba jak chce się działać dla społeczności lokalnej - a jak słyszymy M. Radziwiłł nie był i nie jest członkiem stowarzyszenia IMU. Patrząc na jego osiągnięcia w pracy na rzecz młodzieży w dzielnicy oraz na jego bezpośredniość cieszę się, że są tacy ludzie we władzy na Ursynowie. 23:23, 08.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tuwimtuwim

7 4

niezależny od układów partyjnych? przecież poparł układ PISOWSKO SLDOWSKI. Jeżeli chciał być niezależny to pozostawało jedynie trwać pod sztandarem IMU. 12:02, 09.12.2014


mieszkaniec Pyrmieszkaniec Pyr

20 18

Myślę, że ta decyzja dobrze świadczy o Panu Michale Radziwille, że jest poza partyjny i poza wszelkimi stronnictwami. Szczerze sam nie wiedziałem, że IMU to ursynowska przybudówka PO, a NU to przybudówka PiSu, zwłaszcza, ze obie partie wystawiły swoje listy i swoich kandydatów. Wstyd mi za mieszkańców, że nie popierają ani nie tworzą lokalnych, oderwanych od polityki krajowej struktur, tylko głosują na dwie wojujące partie polityczne. Co do oskarżeń Radziwiłła, że wykorzystał listę IMU - startował z ostatniego miejsca. A w ogóle ordynacja wyborcza w Warszawie jest do zmiany - jednomandatowe okręgi oraz bezpośrednie wybory burmistrza dzielnicy rozwiązałyby wiele problemów.

Moim zdaniem ani miastu, ani żadnej dzielnicy nic nie da ani PiS ani PO. Tylko w lokalnych inicjatywach siła.

Panie Michale - proszę o ożywienie Pana profilu na Facebooku oraz bloga - to świetny sposób do kontaktu z mieszkańcami, może też lokalne odezwy np. przy ujęciu wody na ul Dzierzby? 23:37, 08.12.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RadkoRadko

12 6

Podzielam większą część tego komentarza, tylko z jednym się nie zgodzę, w przypadku Ursynowa - to PiS jest przybudówką NU :) 00:40, 09.12.2014


plusplus

5 1

pozapartyjny może sobie byś ale rzeczywistość jest taka, że ostatecznie musi poprzeć jedną z partii! albo IMU w samotnej opozycji 11:59, 09.12.2014


zielony ursynowzielony ursynow

28 19

Ale zdrajca, i jeszcze taki z tego dumny. Szok szok szok. Jak ja moglam na Pana glosowac...I nie ma Pan wiedzy ze dostal Pan się do Rady tylko dlatego że startowal Pan z listy IMU? To jaką wiedzę Pan ma? Wstyd Panu będzie pokazac się na Ursynowie. Nawet tym Zielonym... 23:38, 08.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek83Marek83

16 25

Brawo Michał Radziwiłł! Ma własny rozum, nie wszedł w gry polityczne IMU, tylko pozostał wierny wyborcom z Zielonego Ursynowa. Mocny charakter! 00:44, 09.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mążmąż

10 6

Marek83 powierzyłbyś takiemu charakterowi swoją córkę? 11:51, 09.12.2014


autochtonautochton

12 19

Ależ tu jadu, bo nagle się okazało, że młody zapobiegł temu by aferałowie dorwali się do żłobu. Brawo Panie Michale. Za kilka lat niech Pan startuje na prezydenta Warszawy, a na Pana zagłosuję. Pardon, że spytam, czy może HU nie powinien zmienić nazwy na "Halo Platforma"? 01:30, 09.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

roborobo

8 3

a na Pana zagłosuję - nie ważne z jakiej grupy się pan pojawi z pisu, po, pslu bo i tak pan zdradzi 11:45, 09.12.2014


Ananiasz ZHRAnaniasz ZHR

18 21

Fantastyczny mlody czlowiek. Hejt jest dowodem, ze zrobiles Pan slusznie. Mafia PO zatrzymana! 03:26, 09.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ursynursyn

5 1

Hejt jest dowodem, że należy na nowo przemyśleć swoje stanowisko: "złapał Turczyn Tatarzyna a Tatarzyn za łeb trzyma" 11:43, 09.12.2014


Anty_Nasz-UrsynowAnty_Nasz-Ursynow

23 12

taki mlody a juz zdrajca :)
Ciekawe po kim to masz Panie Radziwil..

Jak myslisz Pan ze to cos zmieni dla Twoich wyborcow to sie mylisz- kolejne 4 lata stagnacji na Ursynowie

I nastepnym razem zaloz Pan sobie komitet Mieszkancow Zielonego Ursynowa i z niego startuj - a nie podpinaj sie Pan pod inne ugrupowania by za chwile opuscic ich szeregi uciekajac z mandatem 05:43, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KenezKenez

19 10

poszło zlecenie i politruk krysiński wrócił. Piewco guziała i jego stowarzyszenia wspólnej adoracji, zapędziłeś kozy do chlewika, gumowce już wyczyściłeś? 08:13, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlkaOlka

25 14

Na Ursynowie potrzebna była zmiana. Niestety jeden młodzieniec wbrew wyborcom spowodował, że nadal nie będzie współpracy z miastem, nie bedzie pieniędzy na inwestycje itp. A tak wierzyłam, ze po nauczce ostatnich lat coś drgnie. Po poprzednich wyborach i trwającej przez 4 lata imprezie zanosiło się, że na Ursynowie coś drgnie. Wychodzi na to, że na młodych nie ma co liczyć.. 08:37, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ursynowianinursynowianin

12 17

panie pomianowski mówił pan ze nie da sie kupic pana ludzi a tu zong czekamy kiedy pan orzeł przejdzie do naszego ursynowa a napewno to zrobi.ale frajer z tego radziwiła tatus kaze synalek to robi. 08:55, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElżbietaElżbieta

15 8

jestem zaskoczona, myślałam, że to pan Kamil Orzeł, republikanin nie będzie chętny koalicji z PO. Myliłam się? 09:51, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BeataBeata

12 15

Widzę, że jednym z krytyków Pana Michała jest niejaki Pan Maciej A., który pochodzi z tej samej organizacji harcerskiej. Czyżby Pan Maciej przenosił prywatne niesnaski na grunt polityki lokalnej? Dysproporcja głosów (Pan Maciej mimo aktywnej polityki na portalu facebook zdobył niewiele ponad 200 głosów) może sugerować urażoną ambicję. Nie dobrze, że tacy ludzie jak Pan Maciej pchają się zatem do polityki. Ale wyborcy na szczęście podjęli słuszną decyzję. A Panu Michałowi gratuluję charakteru, który widać w odpowiedziach na zaczepne pytania redaktora. Świetny wywiad! 10:00, 09.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PatrykPatryk

11 5

Wywiad świetny! Niestety charakter słabiutki. Gratulować takiej postawy mogą tylko równie słabiutkie charaktery lub osoby wyrachowane, mające swój jasno określony interes. 11:39, 09.12.2014


CmorCmor

19 20

Gratulacje dla Pana Radziwiłła, że nie poparł PO jak reszta sprzedawczyków z IMU. Każdy radny jest niezależny w sprawowaniu swojego mandatu i reprezentuje przede wszystkim swoich wyborców, a nie ulega naciskom szemranych kolegów z dziwnych inicjatyw dogadanych z władzą 10:57, 09.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak, takTak, tak

12 8

I mamy prywatną Rzeczpospolitą: "Każdy radny jest niezależny". Dwóch radnych trzy stanowiska. W taki sposób nie powstanie dobro wspólne. To jest nasze polskie warcholstwo. 11:35, 09.12.2014


OlkaOlka

24 13

Pan Radziwiłł wprowadził swoich wyborców w błąd. Ja oddawałam głos na IMU - nie chciałam na PIS lub NU. Podobało mi sie to, że młodzi ludzie trochę rozruszają te dziel;nicę - doświadczone PO + młodość z IMU dawała jakieś szanse dla dzielnicy, szczególnie gdy okazało się kto jest prezydentem miasta. Tak sie nie robi panie Michale, postawił Pan swoje poglądy (które szanuję, ale o których nie mówił pan podczas kampanii) nad dobro wyborców Może przynajmniej będzie Pan obiektywny przy wyborze burmistrzów, bo dotychczasowych juz nie chcemy, co pokazały wyniki wyborów!. 11:21, 09.12.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mieszkaniec Pyrmieszkaniec Pyr

2 5

Ciężko mówić jakie poglądy ma Radziwiłł, skoro dopiero jedno posiedzenie rady było... 13:05, 09.12.2014


MajaMaja

9 4

Nie dziwota że Radziwił został wybrany skoro w ulotce wyborczej napisał że jest lektorem w parafii w Pyrach i należy do ZHR(nie mylić z ZHP) To w naszym katolickim grajdole wystarczy żeby wygrać, wystarczy że zagłosują osoby chodzące do kościoła. 13:43, 09.12.2014


Zielony UrsynowianinZielony Ursynowianin

19 11

NU już w poprzednich wyborach obiecali kanalizację na Zielonym Ursynowie. IMU weszło do rady z takimi samymi hasłami. Ciekawe jak bez współpracy z miastem to zrobią ? Śmieszny, młody chłoptaś. Na kłamstwie długo nie pojedziecie. Nauka dla PO - odpuścili sobie rejony, które okazały się kluczowe w rządzeniu całą dzielnicą. A teraz znowu 4 lata KK (kuriozalnej koalicji). 11:22, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UrsynówUrsynów

27 12

Ten gówniarz zrobił wszystkich wyborców w wała. Startował z konkretnej listy i olał. 11:31, 09.12.2014

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ElżbietaElżbieta

11 10

Jestem zażenowana poziomem tych wpisów. I bardzo widać różnicę kultury wypowiedzi pomiędzy zwolennikami i przeciwnikami PO. Czy naprawdę trzeba kogoś obrażać, dlatego, że ma odmienne poglądy i postępuje w zgodzie z własnym sumieniem? 11:45, 09.12.2014


mieszkaniec Pyrmieszkaniec Pyr

6 9

To dlaczego nie weszła do rady "lokomotywa wyborcza", albo chociaż druga osoba z listy, a Radziwiłł, który na liście był ostatni? Znaczy, że zdobył najwięcej głosów, więcej niż inni z IMU bądź innych list.
Mógłby ktoś wkleić gdzieś wyniki dla Zielonego Ursynowa?

I jeszcze raz: jednomandatowe okręgi wyborcze rozwiążą ten problem.

I jeszcze: jak zrobił w wała? Nigdzie IMU nie deklarowało się jako przybudówka PO anty PiS... 13:04, 09.12.2014


RatkoRatko

5 8

No IMU na czele z Pomianowskim zrobili ludzi w Wała, w kampanii odcinali się od platformy a teraz wyszło szydło z worka. IMU to niestety żaden ruch mieszkańców, tylko przybudówka PLATFORMY, taki ruch palikota w skali mikro. 14:25, 09.12.2014


PomianowskiPomianowski

3 3

Warto zwrócić uwagę że WWS i Nasz Ursynów to przybudówka PiS - najpierw razem z prezesem Kaczyńskim organizowali referendum, teraz Guział był obecny na wieczorze wyborczym Sasina. My się w akcje polityczne konkurencji (ani PO ani PiS) nie angażowaliśmy. 10:36, 10.12.2014


MarkMark

12 6

Panie Michale gratuluję Pana wyborcom, chyba się tego nie spodziewali.
Zawsze może Pan złożyć mandat i wtedy będzie Pan na 100% lojalny wobec takiej sytuacji... 11:36, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie o taki Ursynów wnie o taki Ursynów w

23 9

Jak można pisać i mówić o niezależności czy bezpartyjności wiążąc się z przedstawicielami partii (PiS) oraz post partyjnym układem (SLD). Oczywistym było, że z kimś trzeba zawrzeć koalicję ale nie po to głosowaliśmy na niezależne stowarzyszenie, będące w kontrze do NU, aby otrzymać układ istniejący od 4 lat. PO ma też swoje za uszami. Głosowaliśmy na Was aby dać nowy bodziec skostniałym strukturom. Aby dzięki Waszemu zapałowi i deklarowanej kreatywności móc skorzystać z istniejących możliwości przez najbliższą kadencję, dla dobra dzielnicy. Nie jest możliwym, że opozycyjna drużyna zaproponowała więcej dla naszej dzielnicy niż PO (mająca radę miasta i prezydenta). Dziwi więc dlaczego pan R nie chce skorzystać z oferty korzystniejszej dla Ursynowa. Może dostał lepszą ofertę dla siebie? Niedługo p. „niezależny” pozna oblicze NU z panami PG i Skubi... Du na czele, pokażą mu jak się robi politykę i jak wykorzystuje się poparcie dla osiągania swoich celów. Powodzenia młody człowieku 11:53, 09.12.2014

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

RatkoRatko

7 11

Co ty wkręcasz, człowieku, ogarnij sięeee. Jakie niezależne stowarzyszenie??? Cała rodzina POmianowskich w PLATFORMIE OBYWATELSKIEJ i to ma być niezależne stowarzyszenie??? Zgodzę się, że sprawiało takie wrażenie, ale ursynowianie nie dali się na to nabrać. IMU = PO 14:23, 09.12.2014


PomianowskiPomianowski

6 5

Żaden członek mojej rodziny nie należy do PO 20:41, 09.12.2014


Krysinski987Krysinski987

0 6

Antek a Ty cały czas swoje, jeszcze nie napisałeś że NIGDY nie należał. Dobrze wiesz że nie trzeba należeć żeby być utożsamianym. IMU też nie istnieje oficjalnie jako twór prawny np. stowarzyszenie, a wszyscy mówią że należysz do IMU, a przecież coś takiego nie istnieje 21:25, 09.12.2014


PomianowskiPomianowski

2 3

Panie Bogusławie, IMU jak najbardziej istnieje - jest to statutowy organ terytorialny (koło dzielnicowe) stowarzyszenia Inicjatywa Mieszkańców Warszawy 10:34, 10.12.2014


mieszkaniec Pyrmieszkaniec Pyr

10 8

Tak naprawdę radni jeszcze żadnej ważnej decyzji ie podjęli. Wybór zarządu dzielnicy, burmistrza, prezydium rady to decyzje czysto polityczne. Myślę, że Radziwiłł choć młody swój rozum ma i jeszcze nie raz nas zaskoczy; myślę, ze jemu obojętne będzie czyj jest projekt, kto jak głosuje. Będzie głosował w interesie mieszkańców. W tym wywiadzie wyraźnie o tym mówi, ze przynależność partyjna nie ma dla niego znaczenia. Samo IMU to jeden wielki przegrany - tylko 2 radnych. Za to mających władzę między PO a PIS, więc wzajemne poparcie będzie elementem tej kadencji... Patrzmy na inicjatywy, nie na partie! 12:14, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rabinrabin

15 4

Skandal , zdrada wyborcow. jak mozna w ogole chciec sie sprzedac po. to kpina z ruchow miejskich! 16:02, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PragamanPragaman

7 11

Michał co ty zrobiłeś !!! HGW - bufetowa nie mogła w nocy spać.
17:18, 09.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wiesławwiesław

37 5

Ale bieda. Młody radny rżnie głupa, albo głupi jest. Tak Panie rady, jest tak, że jak burmistrz dzielnicy 4 lata fika i robi wszystko, żeby zniechęcić do dzielnicy prezydenta miasta, to w końcu osiąga swój cel. A Pana celem jest realizowanie zadań dla dobra mieszkańców, jeśli sądzi Pan, że uda się to z burmistrzem Kołodziejskim, to naprawdę brakuje życiowego doświadczenia. IMU miało być i tak było promowane jako lokalna, apolityczna alternatywa dla Naszego Ursynowa. Jak ktoś by chciał kolalicji PIS - NU - głosowałby na jedną z tych partii, im IMU nie było potrzebne. A Pan w ordynarny sposób orżnął swoich wyborców, swoich kolegów z IMU. Bardzo jestem ciekawy w jaki sposób z PANEM uda się zrealizować wszystko to, czego nie udało się BEZ PANA przez ostatnie cztery lata. Sam sobie Pan przeczy, ideologia zwyciężyła rozum. SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!! 21:08, 09.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadkoRadko

2 9

Wiesiek. masz rację IMU miało być lokalną, apolityczną alternatywną dla NU ale okazało się, że jest przybudówką Platformy Obywatelskiej. Dlatego nie ma co się dziwić, że Radziwił wolał w zgodzie z własnym sumieniem robić koalicję z PiSem niż w zgodzie z osobistymi interesami tego karierowicza POmianowskiego bratać się z PO. 11:46, 10.12.2014


WiolaWiola

14 4

Nazwisko zobowiązuje..... Chodzi o idee?? Raczej o stanowiska i załatwienie własnych interesów - ZHR rozpleni się na Ursynowie. 08:55, 10.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadkoRadko

5 8

Ciekawe czy w IMU jest więcej niezależnie myślących młodych ludzi, czy sami karierowicze pokroju POmianowskiego, który na długo przed wyborami już był dogadany z platformą? 11:48, 10.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiesławwiesław

13 2

Rozumiem, że niezależnie myślący i apolityczni to tacy, którzy wchodzą w koalicję z PiS i NU skazując dzielnicę na bycie w opozycji przez kolejne 4 lata? Bo prawdziwy apolityczny patriota zawsze jest w opozycji? No i zdaje się jednak, że Pomianowski wielkiej kariery nie robi - nie jest radnym, rozpada mu się komitet. To jak to w końcu jest?
Kto ma rozum ten wie, że wojenka dzielnicy z ratuszem jest na rękę politykom, ale zupełnie nie na rękę mieszkańcom dzielnicy. Burmistrz Guział też ma tę świadomość, choć nigdy do tego się nie przyzna. 15:59, 10.12.2014


MaciejMaciej

5 1

Pan Pomianowski jak się okazuje lubi na swoim profilu na facebooku organizację Antifa!
Organizacja skrajnie lewicowa, walcząca o swoje racje za pomocą koktajli mołotowa.
Co za wstyd dla IMU i wielu porządnych ludzi, którzy w skład stowarzyszenia wchodzą. 21:01, 10.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

3 3

Celne oko, ale proszę sobie przejrzeć ten profil - jest mocno ironiczny. To generalnie cudny trolling po Antifie, więc polecaam obserwowanie go ;) 01:27, 13.12.2014


TeofilTeofil

7 13

Pan Michał Radziwiłł, który został radnym z ostatniego miejsca IMU, zawdzięcza swój sukces p r z e d e w s z y s t k i m s o b i e. O żadnej zdradzie jego wyborców nie może być mowy, bo Rada dopiero zaczyna swoją kadencję! Swą lojalność wobec Zielonego Ursynowa wykaże z pewnością w ciągu najbliższych 4 lat i dopiero wtedy można go rozliczać. Widać wyraźnie, że "klocki miały być poukładane inaczej", stąd te bezpodstawne oskarżenia. Decyzje w sprawie najważniejszych inwestycji na Ursynowie zależą i tak od
Zarządu Miasta i Rady Warszawy i tu należy przypuścić szturm, drodzy ursynowianie... 22:44, 10.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TymoteuszTymoteusz

3 2

To na harcerstwo a raczej kacerstwo Walterowskie i Kuroniowskie zadnych szans :)) 16:38, 15.12.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Michal_RadziwillMichal_Radziwill

2 4

Szanowni Państwo,

w związku z nieprawdziwymi informacjami kierowanymi pod moim adresem głównie przez działaczy IMU i PO postanowiłem wydać oświadczenie. Zachęcam wszystkich mających zastrzeżenia co do mojej uczciwości do zapoznania się z jego treścią.

http://michalradziwill.blogspot.com/2014/12/oswiadczenie-21122014.html

Z poważaniem

Michał Radziwiłł 13:16, 22.12.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

3 1

chłopcze wszyscy wiedzą, że sprzedałeś się za stołek wiceburmistrza dla szwagra i szefa komisji dla siebie. I poszedłeś tam gdzie na takie świństwo i i nepotyzm się zgodzili. Całe szczęście zdrada której się dopuściłeś przyniosła ci tylko hańbę bo stołków ani ty ani szwagier nie dostaniecie. 04:16, 27.12.2014


0%