REKLAMAA1_Auchan_od-01-01-do-31-03-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (KT)

    REKLAMA

    Dalszy ciąg rewolucji na Dereniowej staje się faktem - właśnie rozpoczęła się przebudowa ulicy. Oprócz zwężenia jezdni do jednego pasa w każdą stronę i nowych przejść dla pieszych, powstaną nowe miejsca parkingowe i pasy rowerowe. 

    Przebudowa ulicy Dereniowej, obok Cynamonowej, Bartóka i Jastrzębowskiego, wchodzi w skład projektu "Bezpieczne przejścia dla pieszych i pasy rowerowe na ulicach Ursynowa". Propozycja z budżetu partycypacyjnego zdobyła w 2015 roku poparcie prawie 3 tys. mieszkańców. Do dziś jednak budzi mnóstwo emocji. Po protestach mieszkańców wstrzymane zostały prace projektowe dotyczące ul. Bartóka i Jastrzębowskiego. Ale burmistrz zapowiedział, że zmiany na Dereniowej zostaną dokończone.

    Przebudowa właśnie ruszyła, na Dereniowej pojawił się ciężki sprzęt. Co się zmieni?

    Projekt zakłada wyznaczenie równoległych miejsc parkingowych. Zastąpią istniejące do tej pory miejsca prostopadłe do ulicy. Od ul. Ciszewskiego do ul. Gandhi przybędzie 49 miejsc postojowych, w tym dwa miejsca typu Kiss&Ride przy Szkole Podstawowej nr 310. Po zmianach cała ul. Dereniowa (łącznie z wcześniej wykonanym odcinkiem, od Gandhi do Płaskowickiej) będzie dysponować 120 miejscami parkingowymi.

    Przejście przy podstawówce zyska też sygnalizację świetloną, na którą dzielnica zdobyła pieniądze w Biurze Drogownictwa i Komunikacji M. St. Warszawy.

    Pasy rowerowe zostaną wyznaczone w trybie "oszczędnościowym". Oznacza to sfrezowanie starych i naniesienie nowych oznaczeń. Urząd tłumaczy, że to rozsądne wyjście, bo w trakcie budowy tunelu S-2 Dereniową mogą jeździć ciężarówki.

    Dobra wiadomość dla rowerzystów - pojawi się bezpośrednie zjazdy na ścieżkę rowerową wzdłuż Ciszewskiego, i to po obu stronach ulicy. Niestety, podobnie jak przy poprzednich tego typu realizacjach, przed skrzyżowaniem z ul. Gandhi, gdzie nie ma ścieżki rowerowej nie będzie ani przejazdu rowerowego, ani wygodnego wjazdu na pas.

    Zobacz projekt przebudowy kolejnego odcinka Dereniowej - po kliknięciu otworzy się duży plik .jpg:

    Przebudowa ul. Dereniowej ma zakończyć się do 15 sierpnia. Koszt to ok. 530 tysięcy złotych. W sumie dotychczasowa realizacja projektu z budżetu obywatelskiego kosztowała ok. 2 mln złotych. Autor zakładał koszty rzędu 750 tys. Trzeba jednak zaznaczyć, że dzielnica wprowadziła do projektów zmian dodatkowe elementy, nie przewidziane przez autora.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

    • 1
      BARDZO PRZYDATNY
    • 0
      ZASKOCZONY
    • 0
      PRZYDATNY
    • 0
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 0
      WKURZONY
    • 0
      BRAK SŁÓW

    31Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Mieszkaniec Ursynowa 31 8 miesięcy temuocena: 100% 

      Kompletne niepirozumienie!!!! Głupota z naszych pieniędzy. Architekt niech wraca do szkoły!

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wypad 30 8 miesięcy temuocena: 100% 

      a burmistrz do siebie do Poznania, tam zwężać!

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MN 29 8 miesięcy temuocena: 70% 

      Wielka szkoda, że przy projektowaniu i przystąpieniu do realizacji NIKT nie popukał się w głowę. Zrozumiałe jest, że w dużych miastach uspokaja się ruch, ale trzeba robić to racjonalnie. Bieżąca przebudowa nie tylko sparaliżuje ul. Dereniową, ale także wyjazdy spod bloków. A tak szerokie wyspy w osi jezdni przy zatokach autobusowych to już debilizm. Przy każdym postoju autobusu wszystkie samochody będą czekać aż wysiądą i wsiądą pasażerowie. Po prostu pogratulować decydentom tej inwestycji. Przeciągnąłbym Was za nogę z gołą d*pą za tym autobusem..... Niech Ci co będą stać przed przystankiem mają jakąś atrakcję.

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~marek 28 9 miesięcy temuocena: 71% 

      Ta "MODERNIZACJA" to całkowity paraliż, kiedy dobudują bloków obok Ciszewskiego, trzeba będzie pilnie przywrócić przejezdność. Kto wtedy za to zapłaci? Może projektanci, albo burmistrz z własnej kieszeni? Oni przecież te "UDOGODNIENIA" zafundowali. Kolejne światła- PARANOJA!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jan 27 8 miesięcy temu

      A gdzie te bloki wzdłuż Ciszewskiego maja powstać? Naprzeciw Leclerca?

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 26 9 miesięcy temu

      Kiedyś był w TV film o Kubie. Pokazali zlikwidowana fabrykę autobusów. Tzn. nie do końca bo przeszła ona na produkcję rowerów.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Andrzej87 25 9 miesięcy temuocena: 71% 

      wypadało by kogoś powiesić za JAJCA, za te kolejne przeróbki ulic na Ursynowie....co za idiota to zleca?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wypad 24 9 miesięcy temuocena: 71% 

      Dlaczego Pan się tak uwziął na tą Dereniową panie burmistrzu??? Przecież to jest obłęd, więcej na Was ani na Wasze przystawki (IMU, PU) w życiu nie oddam głosu Platformo Obywatelska!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Łukasz 23 9 miesięcy temuocena: 70% 

      Pasy rowerowe ok, ale burmistrz Kempa jak zwykle dodał od siebie dodatkowe światła. Teraz będzie, że przez rowerzystów są korki, gdy tak na prawdą winne będą światła, które są niepotrzebne, bo węższa jezdnia już poprawia bezpieczeństwo na przejściu.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dereń 22 9 miesięcy temuocena: 86% 

      Skoro Urząd zakłada, że będą tamtędy jeździć wywrotki POW to czemu nie poczekał z przebudową do ukończenia POW. Patrząc na znikomy ruch rowerów na zbudowanej w zeszłym roku ścieżce, takie rozwiązanie wydaje się bezsensowne. Po prostu rowerzyści boją się tamtędy jeździć i wcale się nie dziwię bo to niebezpieczne.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~oiuyt 21 9 miesięcy temuocena: 73% 

      Świry!!!!!!!!!!!!!!! Przez tyle miesięcy na Dereniowej widziałem JEDNEGO rowerzystę. Tylko idiota może zabrać dziecko na rower jeżdżąc po pasie wydzielony z ulicy przy dużym ruchu wśród autobusów. Dla rowerzystów (jeden na kilka miesięcy) też będzie zagrożnie,gdy ktos będzie wyjezdzał na ulicę z miejsc parkingowych

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mama323 20 9 miesięcy temuocena: 79% 

      Zgadzam się, pasy rowerowe to pomyłka i ogromne zagrożenie dla użytkowników. Zawsze jeżdżę z dziećmi chodnikiem i zastanawiam się, dlaczego nie wyznaczono ścieżki rowerowej obok chodnika, jak przy KEN. Jeśli już trzeba było oszczędzać, można było po prostu podzielić szeroki chodnik na pas dla pieszych i rowerów.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 22 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Twój nick 19 9 miesięcy temuocena: 32% 

      Bardzo dobrze!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kolo 18 9 miesięcy temuocena: 65% 

      bardzo źle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 17 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~enjot 17 9 miesięcy temuocena: 72% 

      pasy rowerowe budowane w ciągach ulic to bardzo niebezpieczne dla rowerzystów, po co je budować i zwężać jezdnie, należałoby zwęzić chodniki

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~do enjota 16 9 miesięcy temuocena: 22% 

      Co się tak ograniczasz? Powinno się zupełnie zlikwidować chodniki

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pytający 15 9 miesięcy temuocena: 76% 

      Czy nowe miejsca postojowe na Dereniowej pozwolą na uwolnienie pasa na Gandhi pomiędzy KEN a Dereniową blokowanego przez parkujące samochody? Z każdym dniem robi się tam coraz ciaśniej. A będzie jeszcze gorzej.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tulipan 14 9 miesięcy temuocena: 28% 

      Tylko zwężenia ulicy i zakazy dla samochodów mogą spowodować odwrót od tego środka komunikacji. Metro, autobusy, rowery. Samochód? Tak, korek i płać za parking. Pod szkoły mogą podjeżdżać tylko rowerzyści. Zróbmy w końcu tak jak w Holandii gdzie jest zakaz podjeżdżania samochodami pod szkoły.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie,nie,nie 13 9 miesięcy temuocena: 57% 

      to się oderacaj. A codzienne bułeczki do sklepu przywiozą ci pewnie rowerem. Dziecko w zimie przy minus piętnaście też pewnie będziesz katować na rowerze

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 16 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~U! 12 9 miesięcy temuocena: 56% 

      Tulipana chyba nie stać na samochód i pluje jadem. Albo nie ma prawka hahaha. Skoro on nie jeździ, to nikt nie będzie jeździł!!! Precz z samochodami. Tulipan - lodu na głowę!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Inka 11 9 miesięcy temuocena: 81% 

      pomysł beznadziejny przy tak szerokich chodnikach ograniczać jezdnie i wciskać rowerzystów po rury wydechowe samochodów to głupota

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BUS 10 9 miesięcy temuocena: 76% 

      Kolejna dobra ulica na Ursynowie odchodzi w niepamięć. "Sory" ale taki mamy klimat.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mika 9 9 miesięcy temuocena: 84% 

      Wszystko zaorać i zrobić wszędzie ścieżki rowerowe.....dramatu ciąg dalszy a POW na dniach zatrzyma cały Ursynów......idiotyzm goni idiotyzm.....

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mieszkaniec 8 9 miesięcy temuocena: 78% 

      kolejne idiotyczne zmiany !!! zapraszam na Cynamonową tam korki od 8 do 9 , spaliny X2 niż wcześniej

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Szary człowiek 7 9 miesięcy temuocena: 67% 

      Ja, by dojechać do Kopcińskiego, jadę podwórkami przy Grzegorzewskiej, potem obok szkoły Przymierza Rodzin na wprost i w Nowoursynowską w lewo. Cynamonową rano sobie odpuszczam - za duży korek. No chyba, że się zapomnę, to wtedy skręcam w Szolc - Rogozińskiego, by skrzyżowanie Cynamonowej z Indiry Gandhi ominąć...

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 12 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mama 6 9 miesięcy temuocena: 23% 

      Kiedy Stryjeńskich? Panie Burmistrzu?! Halo! Jest Pan tam?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rzadzę dzielnicą 5 9 miesięcy temuocena: 76% 

      Nigdy!!!!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 22 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kl;' 4 9 miesięcy temuocena: 68% 

      Nigdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Jesteś tam mamusiu???? Będziesz kazać swojemu dziecku jezdzić na rowerze po ulicy razem z samochodami i dużym ruchem??? Jeżeli tak ,to inteligencją wręcz z ciebie tryska

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 15 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Robert 3 9 miesięcy temuocena: 80% 

      Może gdyby Ciołko nie wprowadził tych dzielnicowych zmian ingerując w projekt to byłby nie najgorszy projekt ;)

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 2 9 miesięcy temuocena: 31% 

      Może zmiany wyjdą na korzyść.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jan 1 9 miesięcy temuocena: 73% 

      Wykonawcy pewnie tak.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 8 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.123 sekundy
    REKLAMAA2-EMPIK-od-01-02-do-03-03-2018