Zamknij

Skuteczna reklama w internecie

18:50, 14.06.2020 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 15:58, 21.07.2023
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Obecnie ponad 80% Polaków korzysta z dostępu do Internetu, trudno wyobrazić sobie skuteczną promocję firmy z pominięciem reklamy on-line. Dlatego jeżeli chcesz skutecznie i szybko dotrzeć do osób zainteresowanych Twoją usługą lub produktem, inwestycja w marketing i reklamę internetową to najlepsza decyzja biznesowa, jaką możesz podjąć. Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej reklamie w internecie!

Każdego dnia tysiące, a nawet miliony osób, które mogą stać się klientami Twojej firmy, spędzają swój czas w Internecie - średnio 7 godzin dziennie. 

Portale informacyjne, social media, wyszukiwarki oraz specjalistyczne serwisy tematyczne. To miejsca w sieci, w których możesz dotrzeć do potencjalnych klientów Twojej firmy. 

Tworząc działania reklamowe warto pamiętać, że użytkownicy Internetu są zainteresowani przede wszystkim wartościowymi treściami i informacjami. Dlatego aby przybliżyć działalność Twojej firmy potencjalnym klientom, a także wykreować jej wizerunek jako eksperta i lidera branży, warto na początku zadbać o stronę internetową, aby była szybka, łatwa w obsłudze i zawierała wartościowe informacje, a następnie warto zaplanować działania reklamowe.

Jak skutecznie reklamować się w Internecie?

Zapytaliśmy o to specjalistów od marketingu internetowego i PR z agencji Broker Media z Warszawy.

Obecnie jest to dobry czas, kiedy możesz budować przewagę nad innymi firmami! Kryzys, który obecnie trwa, jak żaden inny okres, sprzyja kreatywności, innowacjom i zmianom. Warto wiedzieć, że zdecydowana większość akcyjnych spółek giełdowych oraz najlepiej zarabiających firm wywodzi się właśnie z czasów głębokiej recesji!

Nasze wieloletnie doświadczenie, a mamy je jeszcze z czasów poprzedniego kryzysu w 2008 roku - nauczyło nas, że wszelkie działania marketingowe, powinny być dobrze przemyślane, skrupulatnie zaplanowane i konsekwentnie realizowane. Jeżeli Twoja reklama ma przynosić rezultaty, czyli zwiększyć sprzedaż oraz, aby wizerunek marki stawał się coraz lepszy, firma bardziej rozpoznawalna – zacznij od;

  • Określ grupę docelową, w której znajdują się Twoi potencjalni klienci.
  • Dobierz odpowiednie kanały oraz formy promocji.
  • Wybierz miejsca emisji reklam w taki sposób, aby dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Wiemy, że każda branża jest inna, a także reklamodawcy mogą mieć różne cele marketingowe, ale warto zwrócić uwagę na takie oto dane;

  • 97 % polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google
  • 46% użytkowników podejmuje działania po wyświetleniu reklamy wideo na YouTubie
  • 64% konsumentów online potwierdza, że reklamy wideo obejrzane na Facebooku wpłynęły na ich decyzje.

Strategia reklamowa – to bardzo ważny element każdej kampanii reklamowej. Warto poświęcić jej czas lub zainwestować w jej staranne przygotowanie z pomocą doświadczonych specjalistów. Większość naszych działań marketingowych jak np. reklama w social media, pozycjonowanie stron, a nawet budowa nowej strony internetowej, zaczyna się od sprawdzenia konkurencji oraz branży. Odpowiednia analiza poparta twardymi danymi dostarcza nam nie tylko ciekawe wnioski, ale daje pewien pogląd na branżę w jakiej się poruszamy. Dzięki wcześniejszej analizie możesz sprawdzić jak potencjalni klienci szukają danej usługi lub produktu np po jakich słowach najczęściej oraz gdzie szukają, jak reklamują się inni, a nawet jakich produktów sprzedają najwięcej.

Jeśli potrzebują Państwo pomocy, to oczywiście serdecznie zapraszamy firmy z Warszawy i całego kraju do współpracy – wspólnie przeanalizujemy Twoje dotychczasowe działania, pozycję marki na rynku i cele, które chcesz osiągnąć. Razem stworzymy stabilny obraz i spójny wizerunek marki. Razem zapewnimy sukces Twojej firmie. Zapraszamy Broker Media

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%