REKLAMAA1 TEFAL 18.03.2021 - 17.06.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ20 kwietnia 2021, 16:14 komentarzy 59

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (nadesłane)

    Wraz z wiosną rozpoczęły się kradzieże... miejskich roślin. Starsza kobieta sekatorem obcinała gałęzie forsycji przy alei KEN w okolicy Tesco. Na uwagi, że kradnie własność publiczną, nie reagowała. - Czy można korzystać z sadzonek posadzonych za pieniądze publiczne? - zastanawia się mieszkanka, która zgłosiła nam sprawę.

    Ten widok kompletnie zaskoczył panią Joannę, mieszkankę Ursynowa, która przechadzała się wzdłuż alei Komisji Edukacji Narodowej przy Tesco. Zauważyła starszą kobietę z rowerem, która w biały dzień - bez cienia wstydu i zakłopotania - sekatorem wycinała gałęzie pięknych kwitnących forsycji.

    - Stanęłam vis a vis i przyglądałam się. Zauważyła to i spytała, dlaczego się tak na nią patrzę? Odpowiedziałam, że przyglądam się, jak kradnie gałęzie krzewu - opowiada nam pani Joanna.

    Kobieta z sekatorem w ręku pewna siebie odpowiedziała mieszkance, że "niczego nie kradnie, a tylko ścina, nie łamie i nie niszczy". I uważa, że może uciąć sobie parę gałązek po to, by zabrać je do domu. Choć swoich zamiarów kobieta nie ujawniła, i równie dobrze mogła ścinać kwiaty krzewu z przeznaczeniem na sprzedaż.

    - Uważam, że to zachowanie jest naganne i godne potępienia. Chciałabym, żeby znajomi tej pani, sąsiedzi wiedzieli z kim mają do czynienia. Czy w takich przypadkach dzwoni się na policję? Kompletnie mnie sparaliżowało - relacjonuje pani Joanna.

    ciąg dalszy artykułu pod zdjęciem

    Ucinanie, wykopywanie czy niszczenie roślin posadzonych w przestrzeni publicznej to oczywiście przestępstwo. Nawet, jeśli chcemy zabrać sobie kilka gałązek do wazonu. Zapytaliśmy urząd dzielnicy jak podchodzi do tego typu występków.

    - Czym innym jest zerwanie kwiatka na spacerze dla narzeczonej, a czym innym hurtowe cięcie. Nie namawiam do bohaterstwa, ale apeluję o zwracanie uwagi i reagowanie w tego typu przypadkach. Jako urząd sadzimy roślinność, przycinamy ją jesienią, po to by cieszyła wszystkich, a nie tylko wybranych - komentuje Bartosz Dominiak, wiceburmistrz Ursynowa.

    Ściganie osoby, która zerwała jedną lub kilka gałęzi krzewu z pewnością nie będzie priorytetem dla policji czy straży miejskiej, dlatego warto choćby ustnie zwrócić sprawcy uwagę na to co robi, że jest to nasza wspólna własność i że nie wolno jej rozkradać.

    - Z całą pewnością można uzmysłowić takim osobom, że ludzie to widzą - dodaje Dominiak.

    To nie pierwsza kradzież roślin na terenach publicznych na Ursynowie. W ubiegłym roku ktoś wykopał świeżo posadzone rośliny w parku im. Romana Kozłowskiego. Urząd zgłosił ten fakt policji, ale ta do dziś nie ustaliła sprawcy.

    Z kolei zatrudnianie ochrony do pilnowania parków było już praktykowane na Ursynowie ok. 10 lat temu i nie przyniosłow rezultatu. Koszty utrzymania takiego monitoringu były dziesięciokrotnie wyższe od kosztów naprawy zniszczonych rzeczy.

    Na dniach dzielnica zamontuje trzy pierwsze fotopułapki w jednym z parków, na zieleńcu publicznym oraz przy nielegalnym wysypisku śmieci. To będzie eksperyment, który pokaże czy urządzenia te są w stanie pomóc w ustaleniu tożsamości sprawców aktów wandalizmu lub zapobiec takim występkom.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 499

    • 83
      BARDZO PRZYDATNY
    • 55
      ZASKOCZONY
    • 36
      PRZYDATNY
    • 53
      OBOJĘTNY
    • 54
      NIEPRZYDATNY
    • 72
      WKURZONY
    • 146
      BRAK SŁÓW

    59Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Analityk 59 20 dni temuocena: 100% 

      Dziś za forsycje. Jutro za państwowe mirabelki i państwowy szczaw. Karą śmierci będzie. Jak na Ukrainie w 1934. Taka to wasza przyszłość.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałkoński 58 20 dni temuocena: 50% 

      Na pewno powinna być kara śmierci dla babci zrywającej liście. Prawo własności jest święte. A dodatkowo mandat za stwarzanie niebezpieczeństwa dla innych uczestników ruchu. Ludzie, przecież tam obok przechodzi ścieżka rowerowa! Przy okazji chciałem poruszyć temat radziców, którzy jeżdżą z dziećmi po ścieżkach rowerowych. Drodzy Państwo proszę o trochę wyobrażni, i dbałości o innych. Narażają Państwo kolarzy na wielkie niebezpieczeństwo. Uderzenie w dziecko przy dużej prędkości może spowodować uraz u kolarza, i nawet, w skrajnym przypadku (ale to możliwe!) wykluczyć go z wyścigu! Nie będę pisał o kosztach naprawy roweru, która może iść w tysiące złotych. Temat matek z wózkami zostawię na inną okazję.

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AmAm 57 20 dni temuocena: 50% 

      Bardzo marna prowokacja. I pod względem treści i pod względem doboru nicka. Po to by skierować dyskusję na inny tor? Jestem mocno zawiedziony, myślałem, że stać Cię na więcej. Ale w sumie domyślam się, że w dzieciństwie może spadłeś sam z rowerka, że tak nie nawidzisz jednośladów? Albo napastował cię jakiś rowerzysta? no ale to już ty sam znasz powód, a że nie? Warto odwiedzić psychologa - owszem, to trochę kosztuje, ale przyniesie może efekt - próbuj. Jeszcze możesz żyć normalnie, szczęśliwie - warto! :-)

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 4 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tatuś 56 20 dni temuocena: 100% 

      Święta prawda!

      Edytowany: 20 dni temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wałkoński 55 19 dni temuocena: 100% 

      Nie wiem jaką masz technikę, ale ja robię wynik głównie na prostych. Dlatego denerwuje mnie jeśli schodzę ponieżej 5 minut do Wąwozowej. Być może praca z psychologiem da mi kilka dodatkowych sekund. Dziękuję za radę. Co do matek z wózkami, to myślą że jak mają 4 kółka, to wszystko im wolno. Wstępuje w nie jakiś diabeł jak jadą wózkiem, tak jakby chciały odreagować swoją rolę społeczną albo płeć biologiczną.

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jan 54 19 dni temu

      Gwoli ścisłości, nie ścieżka a droga dla rowerów. Dla dzieci do 10r wstęp wzbroniony. Po to został dopuszczony ruch rowerowy opiekunów takich dzieci na chodnikach, żeby nie stwarzały zagrożenia na drogach. Brak znajomości prawa to żaden wstyd, ale obnoszenie się z tym po forach już tak.

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~yacenty 53 20 dni temuocena: 0% 

      Dlaczego zasłonięto twarz złodziejki - wszak złapana na gorącym uczynku. A burmitrz o jakiś fotopułapkach: po co, jeśli zasłonią potem twarz złodzieja?

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BDE 52 23 dni temuocena: 73% 

      To Zarząd Dzielnicy będzie miał robotę - łapać babcie, a tolerować najazdy firm remontowych które niszczą trawniki.

      Edytowany: 21 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kocur 51 24 dni temuocena: 65% 

      Moim zdaniem portal w ogóle nie powinien publikować tego rodzaju tekstu, a uprzejmą donosicielkę pogonić i zbesztać za podrzucanie takich tematów. Sam fakt opublikowania tego zdjęcia jest już nadużyciem, panią ścinającą można bowiem rozpoznać po ubiorze czy rowerze, dlatego redakcja powinna się chyba przeszkolić z prawa. Takiego donosicielstwa jakie jest w Warszawie nigdy wcześniej nie spotkałem. Wstyd!

      Edytowany: 21 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kocur, ten prawdziwy 50 23 dni temuocena: 29% 

      Znak czasów, elektorat PiSu pochwala nawet drobne kradzieże, a piętnuje uczciwych jako donosicieli.

      Edytowany: 21 dni temu

      oceń komentarz 4 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 49 21 dni temuocena: 33% 

      "Sam fakt opublikowania tego zdjęcia jest już nadużyciem, panią ścinającą można bowiem rozpoznać po ubiorze czy rowerze, dlatego redakcja powinna się chyba przeszkolić z prawa." kolejny domorosły prawnik się znalazł

      Edytowany: 21 dni temu

      oceń komentarz 2 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TakiePodsumowanie 48 21 dni temuocena: 25% 

      Przecież twarz tej kobiety jest zasłonięta, - takie są zasady. Nawet jakiś charakterystyczny element zasłonięto na rowerze. To tak samo jakby ktoś miał na imię np. Wieńczysław i ukazałby się artykuł, że zatrzymano Wieńczysława B. - wszyscy i tak wiedzą o kogo chodzi z uwagi na charakterystyczne imię, jego pech :-( Podobnie charakterystyczny wygląd, ubiór, gdzie pasek zasłaniający twarzy za dużo nie zmieni - czasem tak jest w artykułach o celebrytach - mimo zasłonięcia wszyscy wiedzą kto to - np. jak przed laty Joanna L. spowodowała wypadek, zresztą chyba na Ursynowie...

      Edytowany: 21 dni temu

      oceń komentarz 1 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 47 24 dni temuocena: 41% 

      Wyraźnie widać na Ursynowie coraz większy desant ze ściany wschodniej, od maleńkości nauczony że co wspólne to niczyje i można bezkarnie kraść.

      Edytowany: 24 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 46 25 dni temuocena: 69% 

      Lata komunizmu spustoszyły umysły Polaków.

      Edytowany: 25 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Stary Rak 45 26 dni temuocena: 60% 

      U nas na plantach nad jeziorem wycięli bardzo dużo drzew i nie mają zamiaru posadzić nowych. I tak to jest. Jednym wolno drugim nawet gałązki. Zarząd Polskich wód w Bydgoszczy decyduje nie jakiś tam mieszkaniec. Wytłumaczenie też znaleźli ale szkoda pisać. Władze miasta też ze spokojem przyjęły tą sytuację. Ale patyczka nie utnij.!!! Broń Cię....... !!!???

      Edytowany: 21 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wywrotowiec 44 26 dni temuocena: 59% 

      Jednak wyzwanie pod tym artykułem od genetycznie uwarunkowanych złodziei, chamów i brudasów to chyba przesada. A może nawet i choroba, która na tym polega, że nie widzicie (Ci, którzy by starszą panią do więzienia za kilka gałązek. Albo chociaż tak solidnie upokorzyć) różnicy. Nie chodzi o to, żeby teraz tę różnicę objaśniać, ale - mówię wam - jest. I trzeba widzieć różnicę między celowym niszczeniem, albo przywłaszczaniem sobie w celu osiągnięcia jakiejkolwiek korzyści a tym, że starsza pani ostrożnie odcięła kilka gałązek i wstawi sobie do wazonu. Albo chorej mamie zaniesie i powie że to z tego 'ich' krzewu co to na spacer ją na wózku woziła. Znajcie proporcję.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Abyaby 43 26 dni temuocena: 49% 

      Do więzienia to nie, bez przesady. Ale lekkie upokorzenie jest ok - tak by drugi raz się powstrzymała. Szkoda, że nie można zobaczyć twarzy tej pasjonatki darmowych kwiatów. Nie zdziwie się, jakby tu pare gałązek, tam pare i nagle bukiety przy wyjściu z metra po 5,-

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 17 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mama 42 26 dni temuocena: 53% 

      A gdyby tak dziecko zerwało kwiatek... Jak się cieszę że już nie mieszkam w Warszawie i mogę wychowywać dzieci w zgodzie z naturą, pozwalać im na zrywanie kwiatków, czy nawet niszczenie, tak czasem i niszczenie, zbieranie robaków i paplanie się w błocie bez strachu ze ktos zrobi im zdjęcie albo wezwie policję.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ML... 41 25 dni temuocena: 57% 

      Niszczenie to wychowanie w zgodzie z naturą? Ciekawa teoria...

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 8 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 40 24 dni temuocena: 50% 

      >>>Jak się cieszę że już nie mieszkam w Warszawie

      Edytowany: 24 dni temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~JPRDLE 39 26 dni temuocena: 88% 

      dominiak... Ręczę, że więcej szkód, od tej starszej pani, czynią wasi podwykonawcy jeżdżący swoimi busami po chodnikach i trawnikach. Tak samo większe straty materialne wyrządzono mieszkańcom decydując się na nasadzenie drzew na prywatnych terenach wokół Zgorzały i później o nie nie dbając. W efekcie doprowadzając do tego, że zdecydowana ich większość uschła. Kolejnym przykładem waszej "dbałości" o ursynowska zieleń są tereny wokół Bazaru na dołku, dewastowane notorycznie przez klientów tego bajzlu. Tak więc weź dominiak nie .....

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gość 38 26 dni temuocena: 70% 

      Jakoś mnie to nie oburza, że starsza Pani przycięła sobie dwie gałązki. Za rok odrosną nowe. Sam zrywam kwiaty dzikiej róży, gdy już prawie się rozpadają i niosę do domu, bo zasuszone cudnie pachną.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wb. 37 26 dni temuocena: 42% 

      To każdy sobie zerwie jedną gałązkę i wtedy będziemy mieli śliczne parki. Co za durne myślenie

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 22 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Szary człowiek 36 26 dni temuocena: 51% 

      @Gość Była kiedyś sprawa, bo jakiś emeryt zjadł winogrono w sklepie i nie chciał za to zapłacić - uważał, że tylko próbował towar i że ma do tego prawo, bo co to jest jedno winogrono. Sąd orzekł winę. I prawidłowo - zabór czegokolwiek nieswojego bez stanu wyższej konieczności jest dla mnie po prostu kradzieżą. Była też sprawa innego emeryta, który zjadł śliwkę w czekoladzie, też uważał, że co to jest jedna śliwka? Ano właśnie jest, a jak nie było darmowych próbek, to nawet za jedną śliwkę trzeba płacić. Dlatego też zgadzam się z panią Joanną - należałoby na takie wycinanie reagować. I tak zupełnie na koniec - czytaliście o kradzieżach mchu z lasu? Tak, dokładnie, mchu z lasu. Jakiś czas temu policja zarekwirowała 15 worków żywego mchu. A złodzieje pewnie też zaczynali od mniejszych ilości... Przyzwolenie na tego typu rzeczy prowadzi do eskalacji i wykorzystywania sytuacji ze szkodą dla ogółu.

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 19 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 35 26 dni temuocena: 60% 

      Szary człowiek, dla mnie jest zasadnicza różnica pomiędzy sklepem a ulicą. Nikt nie handlował gałązkami i nikt towaru nie kradł.

      Edytowany: 21 dni temu

      oceń komentarz 15 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Szary Człowiek 34 24 dni temuocena: 56% 

      @Boom A mchem w lesie ktoś handlował? I, pod kątem dostępności, jest jakaś różnica pomiędzy nieogrodzonym lasem i ulicą? A to, po co pani cięła gałęzie, jest jedynie domysłem. Ktoś pisał, że może cięła do wazonu albo dla mamy. A może cięła, by mieć materiał na bukiety artystyczne sprzedawane po 100 zł za sztukę? Teoria dobra, jak każda inna. Ale, abstrahując już od celu wycinania, gdyby tak każdy zapragnął mieć te kilka gałązek i wyciąłby sobie z pobliskiego krzewu, to zaraz by roślin zabrakło... Tak, jak i cukierków w sklepie, gdyby każdy chciał sobie brać po jednym na spróbowanie - m. in. taki argument przyjął sąd, skazując emeryta, który za cukierka płacić nie chciał...

      Edytowany: 21 dni temu

      oceń komentarz 5 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Juliusz Mickiewicz 33 26 dni temuocena: 61% 

      O Joanno! Dzielna spacerowiczko z KEN-u, / Dzięki Ci za ochronę wspólnego zieleni terenu. / Jako jedyna odwagę miałaś by śmiało czoła stawić, / Babie z sekatorem, co chciała forsycji nas pozbawić. / Kiedyś imieniem Twoim ulicę nazwą lub park, / Nasza dzielna strażniczko, Kabacka Joanno D'Arc!

      Edytowany: 21 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gburek50 32 26 dni temuocena: 67% 

      PRZYJDĄ fachowcy ze spółdzielni i przytną tę forsycję zawsze tak robią .Aty się czepiasz starszej Pani ze ucieła 3 gałązki.Bez przesady nie popadajmy w skrajności i to aż trzeba arytykół wysmarować?Lasy wycinają na potęge tym się trzeba martwić

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ameryka 31 26 dni temuocena: 38% 

      Gburek - No to działaj!!

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 6 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ZUrsynowa 30 26 dni temuocena: 46% 

      Kradzież to kradzież. Powinnismy reagować. Brak reakcji to przyzwolenie. Dziś pare gałązek, jutro może kwiaty, pojutrze ławka bo przyda się do ogrodu, i może śmietnik przy okazji.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 29 26 dni temuocena: 27% 

      Naprawdę? Cytat Dominiaka: Czym innym jest zerwanie kwiatka na spacerze dla narzeczonej

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 4 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dno i metr mułu 28 26 dni temuocena: 56% 

      Najpierw niech Dominik zacytuje stosowny paragraf, bo to są jakieś banialuki. Chciałbym także poznać w tej sprawie zdanie pana Koniuszego, rzecznika mokotowskiej komendy policji. No bo niech przejdzie ursynowskimi ulicami tysiąc narzeczonych i natychmiast zniknie tysiąc kwiatów... I kto daje przyzwolenie na takie rzeczy? Człowiek, który bierze pensję za ochronę zieleni na Ursynowie! To w takim razie kto weźmie w obronę tę naszą znikającą zieleń?

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 9 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ameryka 27 26 dni temuocena: 92% 

      A kto granice wyznaczy - co z przestrzeni publicznej można jeszcze ukraść a czego już ukraść z niej nie wolno??

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 11 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rolo 26 19 dni temu

      tępa dzida jesteś

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ML... 25 26 dni temuocena: 49% 

      Nikt z was tu nie widzi problemu. " Przecież to kilka gałązek. Kradzież stulecia. Pani Joannie się nudzi." Typowe społeczne przyzwolenie. Każdy według siebie sądzi. Bo każdy z was to robi. I to usprawiedliwia. To po kiego czorta wy wszyscy się grodzice? Swoje działki, posesje, ogródki podbalkonowe? Niech sobie ludzie zrywają kwiatki. Przecież wystarczy, żeby każdy po kilka, to nie ma kradzieży. Niech sobie ludzie włażą. To WOGÓLE nie kradzież. No i przy okazji pieski będą miały gdzie srać. Przecież jak wspólne, to ktoś może. A jeśli ktoś ma, to wspólne... Fakt, nie jest to może nic wielkiego. Ale przerażające jest, iż wszyscy uważacie, że to ŻADEN problem. Jest ogólne przyzwolenie na cięcie gałązek, podżeranie w sklepach, bluzganie u dzieci, syfienie na przystankach, wyzywanie ludzi w autobusach. Nikt nie reaguje, wszyscy uważają, że tak ma być, nie ma problemu. Jesteście żałosnymi chamami, brudasami i złodziejami. A najbardziej - tchórzami....

      Edytowany: 23 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ML... 24 25 dni temuocena: 58% 

      Proszę o więcej ocen. 22 marca, godzina 17.57 i juz widać, że 48% oceniających to chamy i złodzieje. Ręka rękę myje...

      Edytowany: 25 dni temu

      oceń komentarz 7 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sas43 23 26 dni temuocena: 69% 

      Przycinanie gałęzi, to nie kradzież sadzonek. No bez przesady. Może by to rozróżnic należało, a nie aferę się robi.!!!! to w żaden sposób nie szkodzi krzewom, a nawet je wzmacnia.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ZUrsynowa 22 26 dni temuocena: 41% 

      Ale czy ta Pani wykonywała to w ramach swojej pracy? Nie, po prostu się jej spodobały gałęzie, to pomyślała, ze sobie ukradnie. I już. Gdzie u Pana będzie granica czy to już kradzież czy jeszcze nie? Rower? Ławka? Tulipany? Portfel?

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 14 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Truthless 21 26 dni temuocena: 68% 

      Ludziom to na prawdę już ta "straż obywatelska" odbiła na maksa. Faktycznie kradzież stulecia. Szkoda, że jeszcze tych dzielnych oddziałów milicji nie wysłali, żeby starszą panią spałowali za takie "przestępstwo".. Bo to teraz taka moda jak widać.. heh....

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ogarnij sie! 20 26 dni temuocena: 67% 

      Pani Joanna chyba nie ma większych zmartwień, niż te parę gałązek które ucieszą starszą panią. Niech sobie utnie, niech się cieszy, przestrzeń publiczna na pewno nie zubożeje. Nawet sekator wzięła żeby nie niszczyć rośliny. A pani Joanna niech poszuka poważnych tematów, albo zajmie się swoimi osobistymi problemami.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ML... 19 26 dni temuocena: 37% 

      Ja też mogę przyjść? Do ciebie. Wezmę kilka cegiełek z twojego domu. Nawet młotek i lomik wezmę... Tylko adres podaj. Muszę trafić do tych, którym to nie przeszkadza...

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 14 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ZUrsynowa 18 26 dni temuocena: 41% 

      Do Ogarnij się: A będę mógł wziąć twój rower? Tak by mnie ucieszył. Przestrzeń nie zubożeje bo masz pewnie drugi w domu. Ostrożnie będę jechał, żeby nie zniszczyć.

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 13 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~aa 17 26 dni temuocena: 76% 

      Szanowna zbulwersowana mieszkanko ! Forsycja, podobnie jak bez lubi być przycinana. Zapewne podstawową wiedzę botaniczną starsza Pani posiadała w przeciwieństwie do Pani.

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ML... 16 26 dni temuocena: 37% 

      A zbulwersowana mieszkanka widać czyta nie tylko poradniki botaniczne. Czyta widać też encyklopedie i kodeksy...

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 10 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~aa 15 24 dni temuocena: 75% 

      Mała rada - czytać owe encyklopedie ze zrozumieniem

      Edytowany: 24 dni temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jane 14 26 dni temuocena: 68% 

      Ale bzdury! Toż to przestępstwo na skalę światową! Chyba już nie ma o czym pisać szanowna redakcja...

      Edytowany: 26 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s 13 27 dni temuocena: 65% 

      no tak - wreszcie złapano złodziejkę , powinna siedzieć z Nowakiem. Na zdjęciu widać wyraźnie że nie całe gałęzie wycina ale całe krzaki - w dodatku ma rower, pewnie też kradziony. Nareszcie ktoś zajął się poważnymi aferami.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 12 27 dni temuocena: 64% 

      he he he ...ale przeciez jak za "publiczne pieniadze" to takze i tej kobiety!!! wiec jak tu kradzież? bierze ze swoich

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Max 11 27 dni temuocena: 83% 

      Zatrudnić kobietę do wycinania wszystkich krzaków, które rosnąc przy skrzyżowaniach całkowicie zasłaniają widoczność kierowcom. W celu zapewnienia tej widoczności Kodeks Drogowy zabrania parkowania w odległości mniejszej niż 10 metrów od skrzyżowania. Tak samo krzaki uniemożliwiają bezpieczny przejazd przez takie zarośnięte skrzyżowania, bo za krzakami nie widać pieszych.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawski_podatnik 10 27 dni temuocena: 82% 

      Na Wyżynach jakaś firma z głośnym sprzętem na masową skalę kradnie gałęzie drzew. Robi to wiele razy w roku. Następnym razem doniosę na nich do ursynowskiego władcy - Kempy.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 31 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marjan 9 27 dni temuocena: 68% 

      Ludzie, Jezus Maria, uspokójcie się trochę! I przestańcie 'widzieć i reagować' w takich sytuacjach i w taki sposób! I z foto-pułapkami też sobie dajcie na wstrzymanie. Naprawdę nic się złego nie stało i jeżeli kobieta potrzebowała wziąć sobie kilka gałązek żeby poczuć się lepiej w domu, to ich na tym krzaku nie ubędzie. (Bardzo wam będzie teraz łatwo rozwijać ad absurdum, że ' a gdyby tak każdy i nie parę tylko dwieście'. Już Bareja się z tego śmiał.). Robicie z tego świata miejsce, na którym nie da się już wytrzymać. I niech pani Joanna gdzie indziej a najlepiej więcej w domu.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 54 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~moi 8 27 dni temuocena: 35% 

      haha co za idiota!

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 17 32 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jane 7 26 dni temuocena: 74% 

      Absolutnie się z Panem zgadzam!

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 17 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ML... 6 26 dni temuocena: 36% 

      "Uspokójcie się. Przestańcie widzieć. Przestańcie reagować."?! Prawie cały naród ma juz widać nawyki złodziejskie w genach zapisane. Ja tą panią popieram. Reagowałam i będę reagowała. Kradzież to kradzież. I tyle. I w d... mam, że "wszyscy to robia". To, że wy to robicie i pozwalacie, nie zmienia natury rzeczy. Choć każdy z was inaczej to nazywa, gdy mu na działce ktoś zerwie brzoskwinię czy tulipana. Albo dziecku w szkole zabierze wafelka. Lub wydepcą ścieżkę przez posesje. Albo pod waszym domem robią wysypisko. A w czym ty problem? W kilku brzoskwiniach? U będzie wam? Wafelek? Ktoś głodny był. Ścieżka? Przecież rozwalili tylko jedno przeslo płotu, reszta stoi. No i ludzie nie chodzą wycieczkami, tylko po jednym lub dwóch. I śmieci też rzucają pojedynczo...

      Edytowany: 26 dni temu

      oceń komentarz 10 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~JPRDLE 5 27 dni temuocena: 79% 

      Dominiak... że niby co robicie? DBACIE o zieleń? Naprawdę niezły jajcarz z tego kolesia.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 4 27 dni temuocena: 95% 

      Mogłaby poobcinać na Al. KEN na wysokości Leclerca, bo tam te krzewy mocno wchodzą na chodnik.

      Edytowany: 27 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~max 3 27 dni temuocena: 92% 

      Dokładnie tak jak mówisz! :)

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 23 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 2 27 dni temuocena: 95% 

      Widzę i reaguję :-) Panie burmistrzu, przekierujcie babcię na Imielin.

      Edytowany: 27 dni temu

      oceń komentarz 41 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.4156 sekundy
    REKLAMAA2 - SBM Ursynów 14.05.2021 - 20.05.2021