REKLAMAA1 SanGiovanni 01.09.2022 - 31.10.2022
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ9 sierpnia 2022, 19:30

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    Jesteś przedsiębiorcą, który zastanawia się jak skutecznie przedstawić swoją ofertę reklamową? Masz stronę internetową, wizytówki, ale to nie wystarcza? Postaw na powszechnie znany, prosty i jasny przekaz w postaci ulotek reklamowych. Umieść je w estetycznym stojaku, którego nietypowa i intrygująca forma zaciekawi potencjalnych klientów. Jakie są atuty stojaków reklamowych? Czym kierować się w ich wyborze? O tym przeczytasz w poniższym artykule.

    Zastosowanie stojaków z ulotkami, jako tradycyjnej formy reklamy

    W erze digitalizacji tradycyjne ulotki są często uznawane za przestarzałą formę reklamy. To duży błąd! Prawidłowo wykonane ulotki, które są atrakcyjnie wizualnie mogą skrócić dystans między klientem, a usługodawcą. Przedstawiona oferta, logo firmy i jej dane kontaktowe stanowią wygodny skrót informacji dla potencjalnego klienta. To, czy uda się zainteresować klienta może zależeć od rodzaju ulotki, formy zaprezentowania treści i estetyki wykonania. Warto więc zadbać o wybranie staranniej oprawy, co dotyczy zarówno różnych kolorów jak i właściwej ekspozycji materiałów reklamowych.

    Zalety ulotek

    Choć dziś chętnie korzystamy z coraz bardziej nowoczesnych form przekazu informacji, prosta komunikacja wciąż jest bardzo ważna. Odpowiednio zaprojektowana ulotka ułatwia klientom orientację w ofercie firmy i powinna udzielać wyczerpujących informacji na temat jej działalności. Dodajmy do tego niewielki rozmiar ulotki, skompresowaną ilość informacji i właściwą eksploatację. Te praktyczne rozwiązania połączone w jedną formę sprawiają że klient szczegółowo przeglądając naszą ofertę, wie czego się spodziewać i na co może liczyć. Jakie są inne atuty ulotek?

    • niski koszt produkcji w porównaniu do reklam telewizyjnych lub prasowych;

    • możliwość dotarcia do klientów z danego regionu;

    • szybki dostęp do nakładu (drukarnie w każdym dużym mieście);

    • łatwość ekspozycji;

    • szybka możliwość zmiany ekspozycji (różne targi- różny target- różna tematyka);

    Czym się kierować przy wyborze stojaków na ulotki?

    Jako doświadczony producent stojaków reklamowych dokładamy wszelkich starań, by stworzyć efektownie prezentujące się rozmaite modele dostosowane do potrzeb i wymagań klientów. Co jest ważne podczas wyboru stojaka na ulotki?

    • cena;

    • jakość produktów i materiałów;

    • design;

    • rozmiar i mobilność.

    Ogromną zaletą stojaków na ulotki jest możliwość zamontowania ich w różnych miejscach. Ważne, by były lekkie i mobilne, dzięki czemu istnieje możliwość przeniesienia ich w dogodne, lepiej widoczne miejsce, a tym samym dotarcie do większej ilości zainteresowanych.

    Kolejną istotną sprawą jest aby w pełni wyposażone wyroby były łatwe w montażu przez dowolnego pracownika i nie wymagały zabierania na targi całej skrzynki narzędzi. Zwróćmy też uwagę, czy dostępna oferta gwarantuje łatwe w obsłudze uzupełnianie ulotek (bez ryzyka zniszczenia) i prosty dostęp ze strony klientów.

    Pamiętajmy też, aby ulotki dobierać rozmiarowo pod wymiar kieszeni, który zamówiliśmy, patrząc od strony klientów, umiejętna ekspozycja swojej oferty świadczy o firmie i może zaważyć na decyzji klienta o zasięgnięciu bardziej wyczerpujących informacji.

    Gdzie ustawić stojaki na ulotki?

    Stojaki na ulotki są znakomitym nośnikiem reklamowym i umieszczone w odpowiednim miejscu przyciągną uwagę i wzbudzą zainteresowanie. Gdzie ustawić stojaki z ulotkami i jak umieścić na nich materiały reklamowe? Specjalnie opracowane konstrukcje muszą znajdować się w widocznym miejscu. Na targach, konferencjach i spotkaniach biznesowych powinny stanąć w pobliżu stanowiska firmy. W przypadku miejsc publicznych takich jak centra handlowe czy dworce należy je umieścić w takim miejscu, gdzie będą odpowiednio wyeksponowane, ale równocześnie nie będą stanowić utrudnień w przemieszczaniu. Ważna jest także profesjonalna prezentacja materiałów reklamowych. Ulotki na stojaku muszą być umieszczone w taki sposób, by całość wyglądała estetycznie. Najlepiej włożyć po jednym egzemplarzu ulotki obok siebie i systematycznie dokładać. Dzięki temu zostanie zachowany porządek, co ważne jest przy pozytywnym odbiorze firmy.

    Stojaki na ulotki od profesjonalistów

    W naszym asortymencie znajdują się sprawdzone rozwiązania charakteryzujące się starannością wykonania i doskonałą jakością materiałów. To produkty wykonane z wytrzymałych materiałów takich jak plexi czy aluminium. Wykonane z odpowiedniej jakości elementów posiadają możliwość zamontowania na różnych podłożach i w dowolnych konfiguracjach co pozwala na różnorodne wyeksponowanie materiałów reklamowych. Obecne w naszej ofercie stojaki na ulotki dostosowane są do indywidualnych potrzeb klienta. Za naszym pośrednictwem możesz je spersonalizować i w zdecydowany sposób wyeksponować np. znaki towarowe lub logo. Czas realizacji jest szybki, a dodatkowo w całym procesie produkcji możesz liczyć na naszą pomoc i fachowe doradztwo. Prezentując Ci nasze stojaki na ulotki, ufamy, że spełnią wszystkie Twoje wymagania i będą miały pozytywny wpływ na rozwój Twojej firmy. Jeśli chcesz się zapoznać z pełną ofertą naszej firmy zapraszamy na naszą stronę internetową https://poptime.pl/ .

    Artykuł załadowany: 0.4038 sekundy
    REKLAMAA2 DaGrasso 26.08.2022 - 25.11.2022