REKLAMAA1 OXILIA 01.07.2021 - 30.09.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (KW)

    Wąskie chodniki, dziurawa i wielokrotnie łatana nawierzchnia - ulica Migdałowa wymaga remontu. Na to się jednak nie zanosi. Może tam za to powstać pierwsza na Ursynowie strefa płatnego parkowania.

    Jadąc lub przechodząc ulicą Migdałową, zauważyć można namalowane na jezdni czerwone obwódki - w taki sposób oznaczone zostały dziury w nawierzchni. Zauważyli je również mieszkańcy okolic, którzy nie są zadowoleni z obecnego wyglądu drogi.

    - Stan ulicy Migdałowej pozostawia wiele do życzenia. Niektóre dziury będą już łatane kolejny raz - zauważa pan Paweł.

    Problemem jest nie tylko fatalny stan jezdni. Zdaniem mieszkańców remontu wymagają także wąskie chodniki. Przydałoby się również wymienić latarnie.

    - Sprawą remontu Migdałowej interesuję się już od lat. Jej właściciel zdaje się być wyjątkowo oporny na sugestie i prośby mieszkańców, aby w końcu coś z tym zrobić - mówi mieszkaniec okolic.

    Potrzebne miliony złotych

    Drogą zarządza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przy Metrze", której władze są świadome złego stanu ulicy. Jednak - jak zaznaczają - całkowita przebudowa ulicy jest nierealna. Spółdzielni na to nie stać.

    - Remont kapitalny pozostanie w sferze marzeń. To by było kilkanaście milionów złotych - konstrukcja drogi sięga nawet metr poniżej asfaltu, który jest tylko warstwą ścieralną. Wymiana nawierzchni – milion. Również poza zasięgiem. Ponadto właściciel Natpollu planuje budowę bloku na parkingu, co zmasakrowałoby nawierzchnię. Chyba że obsłuży budowę od strony Płaskowickiej - przekazuje prezes SM "Przy Metrze Marek Pykało.

    Jak przekonuje, same opłaty za użytkowanie wieczyste drogi wynoszą dziesiątki tysięcy złotych rocznie. Poza tym na barkach spółdzielni spoczywa oświetlenie drogi, odśnieżanie w okresie zimowym oraz prace związane z zielenią - ok. 40 tys. zł na rok.

    Obecnie to nie stan jezdni ma być największym problemem dla SM "Przy Metrze". - Mieszkańcy - jeśli poruszają temat Migdałowej - to raczej w związku z opustoszeniem parkingu przed Natpollem i zajmowaniem „naszych” miejsc, co zamierzamy rozwiązać - mówi prezes Marek Pykało.

    Będzie płatne parkowanie

    Już niedługo ulica Migdałowa może stać się strefą płatnego parkowania. Zwolnieni z obowiązku wniesienia opłaty za pozostwienie tam swojego samochodu zostaną tylko członkowie SM "Przy Metrze" - ci już płacą za utrzymanie drogi i z tytułu użytkowania wieczystego. Ewentualny remont Migdałowej dodatkowo obciążyłby portfele mieszkańców spółdzielni. A - jak zaznacza prezes SM "Przy Metrze" - nie tylko oni z ulicy tej korzystają. Według prezesa spółdzielni ulicą Migdałową do czasu otwarcia skrzyżowania Lanciego z Płaskowickiej korzystało „pół Ursynowa", zaś za zły stan drogi - oprócz typowych czynników, jak np. zimowa pogoda - odpowiada także budowa POW.

    - Ubytki powstały wskutek nie tylko aury zimowej, ale i ponadnormatywnego obciążania konstrukcji drogi przez sprzęt wykonawców przebudowy skrzyżowania Płaskowickiej/Rosoła, jak i cystern Orlenu, które od prawie roku nie mają dojazdu od wschodniej strony ulicy - stwierdza Pykało.

    Wobec tego mieszkańcy jeszcze przez długi czas nie doczekają się remontu ul. Migdałowej. Pocieszeniem natomiast jest to, że będą mogli na niej bez problemu zaparkować.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 125

    • 32
      BARDZO PRZYDATNY
    • 6
      ZASKOCZONY
    • 7
      PRZYDATNY
    • 2
      OBOJĘTNY
    • 2
      NIEPRZYDATNY
    • 32
      WKURZONY
    • 44
      BRAK SŁÓW

    30Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~kkki 30 2 miesiące temuocena: 56% 

      Nie pół Ursynowa, tylko pół Konstancina i Piaseczna. Właściciel ulicy Jewgienij Migdałow.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rudy_z_Natoina 29 2 miesiące temuocena: 71% 

      Po pierwsze - Orlen - Pan Prezes to ogarnie raz dwa i tą całą spółdzielnię powinien zaorać- ta cała spółdzielnia to ludzie którzy nie potrafią Toi-Toia usunąć. Dramat. Ta cała spółdzielnia to twór z czasów komuny. Zaorać to !!!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 28 2 miesiące temuocena: 77% 

      tam od wielu lat była tragiczna jezdnia, nawet przed budową POW, tak wiec niech prezes nie sciemnia. Może to betoniarki itp sprzęt słuzący budowie nowego wieżowca dodatkowo nie przysłużył sie fatalnej nawierzchni? a może niech obajtka i Orlen poprosi o wsparcie bo to także Migdałową dojeżdżają do stacji jej klienci. Chcialabym tylko, nieśmiało oczywiście, przypomnieć, ze zwykle kierowcy nie jeżdżą po ulicach Warszawy, w tym Ursynowa, w tym ulica Migdałową, dla samego jeżdżenia a po to, zeby dostać się z miejsca A do miejsca B. Parkuja żeby cos załatwic i odjechać - godzinami to stoja tam mieszkańcy, bo niby kto miałby parkować na ul. Migdałowej przez poł dnia? Lux med (do ktorego czasem dojeżdżam) ma swój parking, warsztaty samochodowe tez, kto tam niby miałby stać? przy czym ostrzegam, że nie warto tam parkować, szczególnie noca, bo kiedy zostawiłam swój samochód w tamtejszym warsztacie to mi kuny kable przegryzły a "fachowcy" wmawiali, ze to w moim podziemnym garazu zrobiły (?)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 27 2 miesiące temuocena: 50% 

      tam od wielu lat była tragiczna jezdnia, nawet przed budową POW, tak wiec niech prezes nie sciemnia. Może to betoniarki itp sprzęt słuzący budowie nowego wieżowca dodatkowo nie przysłużył sie fatalnej nawierzchni? a może niech obajtka i Orlen poprosi o wsparcie bo to także Migdałową dojeżdżają do stacji jej klienci. Chcialabym tylko, nieśmiało oczywiście, przypomnieć, ze zwykle kierowcy nie jeżdżą po ulicach Warszawy, w tym Ursynowa, w tym ulica Migdałową, dla samego jeżdżenia a po to, zeby dostać się z miejsca A do miejsca B. Parkuja żeby cos załatwic i odjechać - godzinami to stoja tam mieszkańcy, bo niby kto miałby parkować na ul. Migdałowej przez poł dnia? Lux med (do ktorego czasem dojeżdżam) ma swój parking, warsztaty samochodowe tez, kto tam niby miałby stać? przy czym ostrzegam, że nie warto tam parkować, szczególnie noca, bo kiedy zostawiłam swój samochód w tamtejszym warsztacie to mi kuny kable przegryzły a "fachowcy" wmawiali, ze to w moim podziemnym garazu zrobiły (?)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Andrzejqwe 26 2 miesiące temuocena: 53% 

      Czyli jak zwykle w Polsce. Drogi nie oddamy "bo nasza", choc narzekamy ze jej utrzymanie kosztuje. Opłaty wprowadzimy "bo możemy". To powinna być druga publiczna. Nie rozumiem czemu mieszkaniec tych bloków ma parkować w przestrzeni za darmo, a inny z innej dzielnicy już nie. Skoro mieszkaniec z tych bloków pojedzie do innych dzielnic i już tam parkować za darmo chce. W nowych inwestycjach ludzie płacą za miejsce, a tu chcą dostac za darmo, "bo im sie należy". Wywalic Migdalową pod zarząd dzielnicy i parkować może każdy, tak jak płaci podatki.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~asdf 25 2 miesiące temu

      Ale nawet w tekscie jest, ze mieszkancy nie parkuja za darmo. To wszyscy inni obecnie parkuja za darmo.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ja 24 2 miesiące temu

      Dlaczego mieszkańcy mają parkować za darmo? Może dlatego, że są pośrednio właścicielami tej drogi (ich spółdzielnia).

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PolaKmały 23 2 miesiące temuocena: 32% 

      No i super. Parkowanie w całej Warszawie powinno być słono płatne. W końcu można by znaleźć szybko wygodne miejsce do parkowania.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Heniek 22 2 miesiące temuocena: 60% 

      w całej Warszawie zrobić, wszystko płatne + klimatyczne będzie wtedy kasa na różne oryginalne inicjatywy hotele dla owadów, parki zabaw dla psów, można i dla kotów, różnego rodzaju potańcówki itd

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~róggratis 21 2 miesiące temuocena: 50% 

      No i tęczowe ławki, najlepiej w liczbie 666 sztuk.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~agumis 20 2 miesiące temuocena: 88% 

      to nie mozna oddac tej ulicy miastu?? przeciez to z osiedlowa uliczka nie ma nic wspolnego

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~hbk 19 2 miesiące temuocena: 83% 

      Należy spytać, czy miasto ma na to ochotę? Przecież lepiej, żeby za drogę, z której korzystają osoby dojeżdżające do Natpollu, stacji Orlenu, i domków jednorodzinnych przy Rosoła, a nie mieszkańcy SM "Przy Metrze" - płacili mieszkańcy spółdzielni. I p. burmistrz Kępa będzie mógł wykazać się gospodarnością. rosoła

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Stein 18 2 miesiące temuocena: 50% 

      Może niech założą bramy i szlabany jak zrobiła SBM Kabaty na terenie, który otrzymała od miasta ?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Szlabany dobrze służą mieszkańcom 17 2 miesiące temuocena: 58% 

      SMB Kabaty zainstalowała szlabany, bo przez środek osiedla ktoś zamierzał poprowadzić ...drogę publiczną łączącą Wańkowicza z Rosoła. Na taki absurdalny pomysł mogła być tylko jedna odpowiedź. I dlatego konieczne było zainstalowanie szlabanów. Dobrze służą mieszkańcom, bo dodatkowo ograniczają nielegalne parkowanie na terenie tego osiedla.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 19 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 16 2 miesiące temuocena: 50% 

      ~Szlabany dobrze służą mieszkańcom, - w czym służą "dobrze"? tam każdy moze wjechać jak chce. Ja zawsze wjeżdżam bo zwykle zamawiam produkty w tamtejszej aptece a nie mam zamiaru zapylac na piechotę. Mowie "do apteki", dostaje tabliczke "gosc" i wjeżdżam. Przy czym mogłabym równie dobrze wjeżdżać do ZUSu, który jest instytucja publiczna (jedyna na Ursynów) i który słuzy znacznej ilości osób więc zamkniecie swobodnego dojazdu tam tam jest zwyklym chamstwem. A tabliczke "gośc" mogę sobie schować po wjechaniu na osiedle i stać tam całą dobę, kto to skontroluje? więc argument o parkowaniu "nie-mieszkańców" mozna sobie między bajki włozyc.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Somsiad 15 2 miesiące temuocena: 86% 

      SMB Kabaty dostała teren pod zabudowę a nie pod drogę więc słusznie zrobiło. Za to miasto zrobiło spółdzielnię w konia. Gdy SMB Kabaty wydzieliło że swojego terenu działkę pod szkołę i przekazało miastu to miasto działki sprzedało deweloperowi. I zamiast zaplanowanej zabudowy mamy ściśnięte bloki na Jeżewskiego gdzie deweloper nie wybudował parkingów choć w umowie były.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Strefa Płatnego Parkowania będzie na całym Ursynowie! 14 2 miesiące temuocena: 40% 

      Prędzej czy później Strefa Płatnego Parkowania będzie na całym Ursynowie. Tak jak to się stało na Żoliborzu i Ochocie. Od tego nie ma odwrotu. I oby jak najszybciej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Chwdmjn 13 2 miesiące temuocena: 46% 

      Moczymorda, wstawaj, zes.ałes sie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 12 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Cik 12 2 miesiące temuocena: 45% 

      Strefa płatnego parkowania i tak tutaj dotrze. W tej chwili jest przygotowywane rozszerzenie na Mokotowie. Ursynów coraz bliżej. Pewnie kwestia 3-4 lat.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Chwdmjn 11 2 miesiące temuocena: 57% 

      Pewnie kwestia 3, 4 lat jak mieszkancy pogonia tych przychlastow robiacych z miasta agroskansen. Tak jak to sie dzieje w krakowie, gdzie miasto cofa zwezenie jezdni, a odpowiedzialni za to zwezofile pewnie wylecą z roboty. Wczoraj na grochowie kilku takich patoaktywistow zrobilo demonstracje, zeby parking likwidowac, cała trójka ich była-faktycznie tej sily juz nie postrzymamy, buahahaha

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 20 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Cik 10 2 miesiące temuocena: 53% 

      Dlatego miasto organiuje konsultacje społeczne, na których mieszkańcy mogą się wypowiedzieć na temat przygotowywanych zmian. Niedawno był publikowany sondaż jednej z gazet na temat przebudowy ulicy w Centrum i wynikalo z niego, że mieszkańcy są bardziej na tak, niż na nie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Hahaha 9 2 miesiące temuocena: 65% 

      Wynik konsultacji społecznych jest zawsze taki jaki być powinien wg organizatorów konsultacji.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 13 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 8 2 miesiące temuocena: 100% 

      ~Cik - konsultacje w postaci "sodażu w gazecie"??? zaprawdę? I...miasto jest dla jego mieszkańców a nie dla jego władz. Władze zawsze mozna zmienic, 3 mln mieszkańców raczej sie z miasta nie wyrzuci. Owszem, niech zwężają ulice i likwiduja parkingi naziemne ale niech w zamian powstają parkingi podziemne, pietrowe tp. W mieście o przekątnej 50 km (a nawet więcej) trudno sie spodziewać, że jego mieszkańcy będą popylać rowerkami z jednej strony na drugą. Nie widze też 70-latkow na hulajnogach i raczej nie wszystkich stac na wyłaczne przemieszczanie sie taksówkami. Ja rozumiem, że Rafałek ma służbowe auto (choc obiecywał jeździć metrem do roboty) ale jednak ponad 2 mln warszawiaków jest skazanych na swoje samochody. I nie, nie da sie rozwieźć 2-3 dzieci metrem do szkół a potem pojechać do roboty. Samochody były i są i należy to uwzglednić w strukturze tak dużego miasta a nie sekować.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 7 2 miesiące temuocena: 60% 

      Isaa, weź jakieś lekcje z geografii czy też matematyki, bo Warszawa nie ma 50 km przekątnej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 6 2 miesiące temu

      ~Boom, zczynasz mnie juz z letka wkurzać, dziadersie...że inaczej tego nie nazwę.... Otóż... mieszkam na Kabatach a mechanika, swojego zaufanego, do ktorego jeżdże od lat, mam dokladnie po drugiej stronie miasta. Pokonanie odległosci z Kabat do niego to jest 50 km w jedną strone. Sam sobie weź mape do łapy, dziadu

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~issaa 5 2 miesiące temu

      dodam tylko dziadu bomowy, bo może dla ciebie nie jest to oczywiste, że nie rozmawiamy o przekątnej mierzonej ekierką a o tej pokonywanej samochodem- bo wątek jest "samochodowy" a nie geograficzny czy matematyczny. Chyba nie jeździsz (o ile w ogole jeździsz) samochodem na skuśkę? wplaw Wisła i podobnie dalej? a po drogach...i tam te odległości tak właśnie wyglądają. Tak ze odbumuj sie ode mnie im przybumuj do kogos innego, w końcu...dziadersie

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MrFrosty 4 2 miesiące temuocena: 78% 

      ta przelotowa ulica zdecydowanie nie powinna być w gestii jakiejś lokalnej spółdzielni. Dzielnica lub miasto.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~agumis 3 2 miesiące temuocena: 70% 

      w koncu jakis glos rozsadku

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ats 2 2 miesiące temuocena: 42% 

      A gdzie to się nią tak przelatuje? Do obajtka po najdroższe paliwo na Ursynowie? Czy do starego biurowca Natpollu? Bo chyba nigdzie dalej...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~der_fish 1 2 miesiące temuocena: 88% 

      Chciałbym tylko zaznaczyć, że kilka lat temu SM Przy Metrze chciała przekazać miastu Migdałową w zamian za bodajże zmiane statusu kilku działek na użytkowanie wieczyste i miasto nie było zainteresowane. Dla miasta to dobry deal, że ktoś inny utrzymuje ulicę, a praktycznie każdy może z niej korzystać.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.8002 sekundy
    REKLAMAA2 GIGANT500 spoxschool 06.09.2021 - 29.09.2021