Zamknij

Strony internetowe, które napędzają biznes

12:55, 30.07.2018 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 14:14, 30.07.2018
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Współczesne podejście do biznesu zakłada docieranie do klienta różnymi kanałami. Coraz więcej firm działających na co dzień stacjonarnie, pojawia się w sieci, ponieważ i tam znajdują się konsumenci, którzy zainteresowani są ich ofertą. Nie trzeba od razu zakładać sklepu internetowego. W większości przypadków, biznes potrafi napędzić odpowiednio przygotowana strona internetowa. Poznaj najnowsze trendy w projektowaniu stron WWW, które pomogą Twojej firmie rosnąć.

Strona WWW — internetowa wizytówka każdej firmy

Strona internetowa jest w zasadzie wirtualną wizytówką biznesu. Tak samo, jak wizytówka handlowca, może sprowadzić lub odwieść konsumentów od kontaktu z daną firmą. By sprostać oczekiwaniom rynku, aktualnym i przyszłym klientom, warto zadbać o to, by strona WWW firmy, którą reprezentujemy, była dostosowana do najnowszych trendów, a przy tym pozwalała odwiedzającym ją osobą bez problemu z niej korzystać i znajdować interesujące informacje. Odpowiednia nawigacja, układ czy kolorystyka już nie wystarczą. Jeśli strona internetowa działa zbyt wolno i nie jest dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, takich, jak smartfon czy tablet, internauta może szybko się zirytować i znaleźć stronę konkurencji, która jest sprawna i responsywna. Coraz więcej firm właśnie w ten sposób traci potencjalnych klientów. Warto nie popełniać tego samego błędu i zatroszczyć się o stronę WWW przyjazną odbiorcy.

Mobilne strony internetowe

Współczesny świat wymusza na większości osób życie w biegu. By nadążać za informacjami i wyrabiać się ze wszystkimi zaplanowanymi na dany dzień zadaniami, coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z urządzeń mobilnych, którymi najczęściej są smartfony oraz tablety. Dlatego tak ważne jest, by firmowe strony internetowe posiadały wersje nie tylko desktopowe, ale i mobilne. Intuicyjne i dostosowane do wyświetlania nawet na ekranach o najmniejszej rozdzielczości, których szybkość wczytywania i działania nie pozostawia nic do życzenia, są najbardziej doceniane przez internautów. Mobilna strona internetowa to osobny byt i wcale nie musi przypominać strony desktopowej. Warto jednak zadbać o spójność kluczowych elementów, by komunikacja marki była tożsama w każdym kanale.

Responsywne strony WWW (RWD)

Drugim rodzajem najpopularniejszych obecnie stron WWW, są te zaprojektowane w technologii RWD. Oznacza to, że tworzona jest jedna strona internetowa, która potrafi sama dostosować się do urządzenia i rozdzielczości ekranu, na którym jest wyświetlana. Tak samo dobrze będzie działać na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie, jak i smartfonie, ponieważ dopasuje swój układ. Jeśli danej firmie wystarcza uniwersalna strona WWW, która będzie skalowała się do danego ekranu, warto postawić na stronę internetową RWD. Jeśli jednak na desktopie i w mobile'u marka ma do osiągnięcia różne cele, przydatne może okazać się zaprojektowanie osobnej strony do wyświetlania na urządzeniach stacjonarnych oraz osobnej mobilnej strony WWW. Bez względu na to, które rozwiązanie zostanie wybrane, warto zadbać również o dynamikę wczytywania treści, prostą obsługę i nawigację oraz funkcjonalność.

Indywidualne rozwiązania kluczem do sukcesu

Zlecając stworzenie strony internetowej, warto upewnić się, czy wykonana zostanie na szablonie, czy też indywidualnie, od początku do końca. Strony WWW z szablonów są zwykle mało atrakcyjne dla odbiorców i nie pozwalają czerpać maksimum przyjemności podczas użytkowania. Nie da się również wprowadzić na nich zmian wszystkich elementów, by jak najlepiej oddawały zamysł zlecającego lub wykonującego. Warto znaleźć taką firmę, jak na przykład https://www.stronywarszawa.pl, która przygotuje i wdroży indywidualny projekt strony WWW. Dzięki temu firmowa strona internetowa nie będzie jedną z wielu, ale wyróżni się niekonwencjonalną estetyką i funkcjonalnością. Takie podejście pozwoli napędzić biznes i osiągnąć jeszcze większe zyski z działalności.

Co ważne, indywidualne projekty strony mogą być jedynie nieznacznie droższe niż witryny bazujące na „gotowcach” (zwłaszcza że w większości przypadków oferują one jedynie pozorną oszczędność). Tymczasem jakość, która dzieli te dwa rozwiązania, często jest nie do porównania.

Oczywiście warto pamiętać, że cena nie zawsze idzie w parze z jakością, a najdroższe oferty na rynku nie zawsze będą najlepszymi. Wybierając wykonawcę swojej strony www, postaw na profesjonalną agencję, która może pochwalić się ciekawym portfolio i doświadczeniem w branży.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%