REKLAMAA1-SONARHOME-01-10----31-10-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ26 lipca 2019, 13:13 komentarzy 23
    Prace na odcinku C trasy S7- węzeł Tarczyn Północ

    Prace na odcinku C trasy S7- węzeł Tarczyn Północ (GDDKiA)

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad znów szuka wykonawcy na budowę "ursynowskiego" odcinka trasy ekspresowej S7. W maju drogowcy zerwali umowę z firmą Rubau Polska, choć firma twierdzi, że to ona zrezygnowała z kontraktu. Inwestycja złapała już ponadroczne opóźnienie.

    Po odstąpieniu od umowy z Rubau Polska, GDDKiA ponownie wybiera wykonawcę, który zaprojektuje i wybuduje pierwszy z trzech odcinków południowego wylotu z Warszawy do Grójca. Chodzi o odcinek tzw. Puławskiej-bis od węzła Lotnisko do węzła Lesznowola. 

    - Zadaniem wykonawcy będzie kontynuacja projektowania, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wybudowanie trasy, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddanie do użytku nowej drogi - mówi Małgorzata Tarnowska z warszawskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

    Firmy chętne do wybudowania tego fragmentu wylotówki z Warszawy mogą składać swoje oferty do 3 września. Na luty 2020 roku - jeśli nie będzie odwołań - drogowcy przewidują podpisanie umowy. Na samą budowę dają 29 miesięcy, czyli do lipca 2022 roku. Oznacza to, że kierowcy pojadą Puławską-bis z blisko dwuletnim opóźnieniem.

    Opóźnienie tej inwestycji wpłynie na plany miasta dotyczące ul. Puławskiej. Przypomnijmy, od lat władze stolicy zapowiadają gruntowny remont wylotówki na południe przebiegającej przez Ursynów. Ale ma się on stać realny dopiero po oddaniu do użytku trasy S7. Podobnie jest z projektowanym buspasem na Puławskiej. Zarząd Transportu Miejskiego zakłada, że jest szansa na wytyczenie go dopiero po tym, jak zbadany zostanie wpływ trasy S7 na ruch na Puławskiej.

    "Ursynowski" odcinek trasy S7 liczyć ma 6,64 km i będzie miał dwa węzły: Zamienie i Lesznowola. Powstaną dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. Drogowcy wybudują 8 wiaduktów i jedną kładkę pieszo-rowerową.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 458

    • 53
      BARDZO PRZYDATNY
    • 19
      ZASKOCZONY
    • 36
      PRZYDATNY
    • 35
      OBOJĘTNY
    • 12
      NIEPRZYDATNY
    • 136
      WKURZONY
    • 167
      BRAK SŁÓW

    23Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~P37 23 2 miesiące temuocena: 100% 

      A co z budową trasy NS, przedłużenia S7 przez miasto? Trasa by bardzo odkorkowała miasto i usprawniła ruch północ-południe. S7 powstaje, NS powinna już być w projektowaniu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sadoba 22 2 miesiące temu

      Kierunek wyjazdu z W-wy na Sandomierz to makabra szczególnie po pracy.Podziwiam tych ludzi ,którzy w codziennych korkach przemierzają trasę Ursynów-Góra Kalwaria.Gmina i Powiat Piaseczno śpią od paru dobrych lata.BEZNADZIEJA!

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ja 21 2 miesiące temuocena: 100% 

      Brawo Brawo..... Wiadukt Millau to najwyższy wiadukt w Europie. Zbudowany w zaledwie 3 lata ... Wiadukt ukończono w 2004 r. po 3 latach budowy. :-)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursyyy 20 2 miesiące temuocena: 60% 

      Nie ma co liczyć że skończą w dwa lata, ten odcinek ma 7 lat opóźnienia, wiadomo że chodzi o pieniądze, ktoś nie dostał odpowiedniej kasy w łapki i dlatego to wszystko stoi. Każdy o tym wie ale niczego to nie zmieni.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pawelwawa 19 2 miesiące temuocena: 50% 

      Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze, układ i dopuszczenie swoich do koryta:-) Żenada, Żyjemy w pięknym kraju, rządzonym przez stado lisów farbowanych i kukiełek teatralnych:-(

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~x 18 2 miesiące temuocena: 75% 

      Ten bardzo potrzebny odcinek drogi odciążający Puławską i krakowską miał być otwarty w czerwcu 2012!!! Już mamy 7 lat opóźnienia, a będzie co najmniej 10 lat i to pod warunkiem, że super kompetentni drogowcy uporają się z super inwestycją o długości 6,5 km w kolejne 3 lata?!! Szczyty nieudolności i niekompetencji!! Dlaczego najważniejsze, najpotrzebniejsze odcinki powstają na końcu?!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 17 2 miesiące temuocena: 100% 

      W 2012? To znaczy, że to jedna ze słynnych drog na EURO 2012?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 16 2 miesiące temuocena: 0% 

      a jezioro,a jezioro da się tutaj....

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~józwa 15 2 miesiące temuocena: 75% 

      Nad Puławską mogłaby jeździć kolejka typu monorail z Metro Wilanowska do Piaseczna z odnogą do Józefosławia. Rozładowałoby to korki jakie są obecnie na Puławskiej i jakie z każdym rokiem będą wzrastać. Po komunikacji Piaseczna i wielu osiedli w okolicy z Warszawą widać jak na dłoni brak perspektywicznego myślenia.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 14 2 miesiące temuocena: 30% 

      Powstała droga rowerowa po obu stronach ulicy. Można wskoczyć na rower i w drogę.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 3 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rudy_z_Natolina 13 2 miesiące temuocena: 41% 

      To całe Piaseczno, Józefosław i inne wiochy dookoła powinny płacić za parkowanie na Ursynowie. KROPKA. Dobrze że wchodzi monitoring rejestracji niedługo w każdej dzielnicy. System przyrówna twój numer rejestracyjny z zameldowaniem :) BRAWO PIS

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jeszcze 20 lat temu na ursynowie pasły sie krowy 12 2 miesiące temuocena: 90% 

      I gdzie ty wtedy postawisz swoje BMW n numerach WSI

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AZX 11 2 miesiące temuocena: 80% 

      A co ma WSI czy kazda inna blacha do tego jezeli tu mieszka i placi podatki? To samo jezeli ktos ma auto w leasingu nie bedzie mial WN... To ze ktos mieszka w piasecznie czy jozefoslawiu nie dyskfalifikuje go do parkowania na Ursynowie, Mokotowie itd jezeli miasto NIE POTRAFI zapewnic sprawnej komunikacji miejskiej ktora bylaby alternatywa dla samochodu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 4 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obserwator 10 2 miesiące temuocena: 14% 

      Alternatywą dla samochodu może być rower. Właśnie powstały drogi dla rowerów wzdłuż Pulawskiej na terenie Ursynowa.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zen 9 2 miesiące temuocena: 39% 

      Do Piaseczna konieczna jest budowa metra, tunelem przez Las Kabacki i Konstancin, wzdłuż torów bocznicy kolejowej do dawnej zajezdni tramwajowej przy ul. Energetycznej w Piasecznie. Skończcie z buspasami przy ul Puławskiej To będzie horor.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~maro 8 2 miesiące temuocena: 80% 

      Przy dawnej zajezdni tramwajowej będzie centrum handlowe. Na pewno zostanie przeniesiony tam LeroyMerlin ponieważ Achan chce się tam rozbudować.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 4 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~emka 7 2 miesiące temuocena: 100% 

      chyba trolejbusowej

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~konstytucja 6 2 miesiące temuocena: 67% 

      Idiotyzm. Metro to sie buduje w mieście a nie na peryferiach.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 6 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 5 2 miesiące temuocena: 90% 

      A może jeszcze las kabacki przerobić na parking?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zenon 4 2 miesiące temuocena: 67% 

      Oto widzę że planujesz nawet dwie linie: bo przecież wzdłuż bocznicy i do zajezdni to linia od obecnej linii na zachód i południe, a do Konstancina to kierunek południowo wschodni. Większych bzdur (także o tym tunelu) dawno nie słyszałem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Myślący Ekolog 3 2 miesiące temuocena: 80% 

      Dlaczego buspas , a nie zbudowanie w to miejsce torowiska łączącego Słżewiec Wyścigi Konne z Piasecznem.!!!!!???????

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Guns 2 2 miesiące temuocena: 100% 

      Droga potrzebna od zaraz - chociażby dlatego aby zmniejszyć ruch na ul. Puławskiej. Niestety przez opieszałość urzędników (wieść również niesie, że chcieli wymusić dodatkowe prace na wykonawcy, za które nie chciano dopłacić) realny termin ukończenia najważniejszego odcinka budowanej S7 (Warszawa -0 Grójec) to prawdopodobnie niedługo przed wyborami w 2023 roku.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mac 1 2 miesiące temuocena: 0% 

      Artykuł sponsorowany?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3678 sekundy
    REKLAMAA2-BONA-VERBA-01-09----31-10-2019