REKLAMAA1-SanGiovanni--01-09----30-09-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (mat. prasowe)

    Zakończenie diety to dopiero pierwszy krok. Gdy już możemy cieszyć się zgrabną i szczupłą sylwetką, kolejnym wyzwaniem staje się jej utrzymanie. Jak to zrobić? Skutecznych sposobów i metod jest wiele, ważne, by dostosować je do swoich potrzeb. Oto kilka wskazówek, które pozwolą zachować idealną figurę.

    Podstawy utrzymania szczupłej sylwetki

    Utrzymanie szczupłej sylwetki to duże wyzwanie, głównie dlatego, że zależy ono od wielu różnych czynników. Na nasz wygląd wpływają nie tylko ćwiczenia lub dieta. Sukces można osiągnąć dopiero, łącząc ze sobą konkretny program treningowy, regularną aktywność oraz menu bogate w niezbędne składniki odżywcze. W przeciwnym wypadku osiągnięty efekt będzie jedynie tymczasowy.

    Aktywność fizyczna

    Najlepszą drogą do osiągnięcia wymarzonej sylwetki jest odpowiedni trening. Co to znaczy odpowiedni? Czyli taki dostosowany do naszego poziomu, możliwości oraz potrzeb. Jeśli nigdy wcześniej nie chodziliśmy na siłownię, zacznijmy od ćwiczeń, które pomogą nam poprawić kondycję. Dobrym rozwiązaniem może okazać się np. trening cardio. Osobom bardziej doświadczonym pomóc może intensywny trening interwałowy – HIIT. Polega on na przeplataniu ćwiczeń o najwyższym poziomie intensywności z aktywnościami umiarkowanymi. Podczas pierwszych wizyt na siłowni możemy skorzystać z konsultacji z trenerem personalnym. Profesjonalista pokaże, jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, na co zwrócić uwagę oraz jak dobrać właściwy program treningowy. 

    Pełnowartościowa dieta

    Rola diety w dążeniu do zdrowej i szczupłej sylwetki jest często niedoceniana. To, co jemy, jest kluczowe w kontekście efektów, które chcemy uzyskać. Dostarczajmy organizmowi pełnowartościowych składników – urozmaicajmy dietę o warzywa, owoce, ryby, produkty zbożowe, nabiał, migdały, orzechy itp. Pamiętajmy też o regularności posiłków. 3 duże dania w ciągu dnia zamieńmy na 5 mniejszych. Organizm będzie miał czas, żeby je przetrawić i lepiej rozdysponować zasobami energetycznymi. Ograniczmy też spożycie soli i cukru – warto sprawdzać skład kupowanych produktów, te dwa składniki są dziś wszechobecne. W ramach przekąski w trakcie treningu możemy sięgnąć też po batoniki proteinowe. Są sycące i dostarczają organizmowi białko. Oczywiście nie powinny nam zastępować pełnoprawnego posiłku, stosujmy je raczej w formie przekąski. Pamiętajmy też o nawadnianiu organizmu!     

    Zmiana stylu życia

    Nawet najcięższy trening nie przyniesie wymarzonych rezultatów, jeśli resztę dnia spędzimy w pozycji leżącej lub siedzącej. Aktywność nie oznacza jedynie wizyt na siłowni, dotyczy całościowej zmiany dotychczasowego trybu życia. By żyć aktywniej nie trzeba wiele, chodzi tu przede wszystkim o zwykłe czynności, których podejmujemy się każdego dnia. Jeśli mamy taką możliwość, zrezygnujmy z samochodu i przesiądźmy się na rower, windę zamieńmy na schody, a popołudnie przed telewizorem na kilkunastominutowy spacer.     

    0Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
      Nie ma jeszcze komentarzy...
    Artykuł załadowany: 0.3917 sekundy
    REKLAMAA2-BONAVERBA--01-09----30-10-2020