REKLAMAA1 DaGrasso 26.08.2022 - 25.11.2022
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (SK)

    Nawierzchnia w tunelu POW to fuszerka? Tak sugerują oburzeni kierowcy. Podczas jazdy bez przerwy podskakują na nowej drodze. Drogowcy przekonują, że tak już musi być. To przez materiał użyty do budowy nawierzchni.

    W poniedziałek, 20 grudnia długo wyczekiwany tunel POW został wreszcie oddany do użytku. Politycy otworzyli tunel z wielką pompą. Nie brakowało wzajemnych gratulacji i ciepłych słów. W uroczystościach wzięli udział premier Mateusz Morawiecki oraz minister infrastruktury Andrzej Adamczyk

    Ciągłe wyczekiwanie i przesuwanie terminów sprawiło, że kierowcy od razu ruszyli na przejażdżkę pod Ursynowem. Już pierwszego dnia z tunelu skorzystało blisko 37 tys. kierowców. Drugiego prawie dwa razy tyle.

    Wystarczyło zaledwie kilka dni, by entuzjazm zastąpiły wątpliwości. Kierowcy narzekają na niekomfortową nawierzchnię.

    - Nowy tunel ma jezdnię z poprzecznymi koleinami. Jazda nim to jakiś dramat. Auto jedzie kangurem. "Patodrogowcy" za to nie odpowiedzą? Przekręt jak nic. Nowa droga i nierówna jezdnia. To chyba trzeba opisać, a nie tylko, jak dobrze, jak fajnie jechać po wertepach na nowej drodze - pisze do nas pan Mirosław.

    Winny beton

    Rzeczywiście podczas przejazdu tunelem POW w samochodzie można mieć uczucie "podskakiwania". Nie jest to jednak kwestia złego materiału. Jednia wykonana jest z betonu.

    - Betonowa nawierzchnia charakteryzuje się dylatacjami pomiędzy płytami, co może wpływać na odczucia kierowców - tłumaczy Małgorzata Tarnowska, rzeczniczka warszawskiego oddziału GDDKiA.

    Wygląda więc na to, że kierowcy nie mają wyjścia - będą musieli się przyzwyczaić do nieco nietypowej nawierzchni w tunelu. Tym bardziej, że wykonana z betonu jest dużo trwalsza niż z asfaltu. Nie będzie jej więc trzeba co kilkanaście lat wymieniać.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 461

    • 52
      BARDZO PRZYDATNY
    • 44
      ZASKOCZONY
    • 46
      PRZYDATNY
    • 49
      OBOJĘTNY
    • 37
      NIEPRZYDATNY
    • 63
      WKURZONY
    • 170
      BRAK SŁÓW

    54Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).
    Uwaga! Komentarze ukazują się dopiero po moderacji przez redakcję.

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Tkaczuk 54 8 miesięcy temuocena: 50% 

      Żadne dylatacje. Jest nierówny beton i tyle. Dlaczego tyle osób zwróciło na to uwagę? Ja nie zabierałem głosu, dopóki nie przejechałem się tunelem. Jest nierówna nawierzchnia i to się czuje. To, że wreszcie oddali i mamy się cieszyć to kpina. Byle jak, byle przeciąć wstęgę "bo tak musi być". A mądrzenie się na temat zawieszenia, to se wsadźcie...w bagażnik. Jest wręcz odwrotnie. W rzęchu, którym cały czas rzuca we wszystkie strony, zmiany nawierzchni nie poczujesz... hahahahaha

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby
    • ~jestes wybredny to jedz naokolo 53 8 miesięcy temuocena: 0% 

      nawierzchnia nie przypadła kierowcom do gustu? To jedz naokolo jak dawniej.

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 2 wpisy tej osoby
    • ~BMW 52 9 miesięcy temuocena: 33% 

      Ja w mojej Beemie nic nie czuję. Zainwestujcie w dobre auta i po kłopocie. A nawet jak nie możecie, to przez 3 km chyba Wam korona z głowy nie spadnie, Królowie Piękni. Narzekać, narzekać ... Taka to polska mentalność. Cieszcie się, że w końcu ta jeb...na obwodnica jest otwarta. A nawierzchnia z betonu jest najlepsza !!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;-) Dobranoc.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 4 wpisy tej osoby
    • ~MJT 51 9 miesięcy temuocena: 86% 

      Dziś pierwszy raz przejechałem tunelem i stwierdzam, że nawierzchnia jest źle położona. Nie można efektu podskakiwania zwalać na dylatacje. Dlaczego jeżdżąc po autostradach i tunelach w Niemczech nie odczuwa się żadnych podskoków ani stulania dylatacji?? Dlatego że jest bardzo dobrze ułożona warstwa betonu. A ta w tunelu tu porostu fuszerka. Nie należy także wierzyć oświadczeniom GDDKIA, że nawierzchnia jest OK! Wnioskuję, aby kontrolę wykonania nawierzchni wykonało renomowane niezależne laboratorium, najlepiej zagraniczne. (np Dkra)

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby
    • ~nick_znik 50 9 miesięcy temuocena: 100% 

      Nooo w Niemczech to nawet proszki do prania mają lepsze

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby
    • ~zxe 49 8 miesięcy temuocena: 67% 

      Nawierzchnia jezdni w tunelu jest bardzo źle położona. Tunel sprawia wrażenie dosyć tandetnego. To są skutki systemu Zaprojektuj i Zbuduj. Skutki tego widzimy w wykonanym tunelu. Wentylatornia zaprojektowana jest bez odpowiedniego wyciszenia - czy są tam jakieś tłumiki hałasu? Nie wspomnę o obiecanych filtrach węglowych. Autostrada przez Warszawę to filozofia taka sama jak opalanie węglem - nie tylko emisja CO2 ale i benzenoalfapirenu który jest substancją rakotwórczą.

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby
    • ~pacim 48 9 miesięcy temuocena: 73% 

      Wczoraj tamtędy jechałem i jakoś nic nie czułem, żadnego podskakiwania, nie wiem może to wina tego że mam sprawne zawieszenie w aucie. Wypisywanie takich bzdur nie prowadzi naprawdę do nikąd, poza tym jest tyle rozwiązań w tym mieście że na prawdę nie trzeba tamtędy jeździć można pojechać sobie inną drogą. Ja jestem zadowolony bo zaoszczędziłem spokojnie pół godzinki na powrocie do domu

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 3 wpisy tej osoby
    • ~rzeczowy 47 9 miesięcy temuocena: 43% 

      Proponuje eksperyment zjedź sobie na prawy pas, zaprzyj się na kierownicy i oprzyj głowę na zagłówku. Zobaczymy czy wtedy nie będzie telepać. Też z początku myślałem, że to bzdury, póki nie przeprowadziłem eksperymentu. W nowym aucie są wyczuwalne nieprzyjemne drgania i wydaję się, że mogli to lepiej zrobić. W końcu POW budowali 15 lat i kilkanaście miliardów złotych kosztowało to polskich podatników.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 4 wpisy tej osoby
    • ~Polak 46 9 miesięcy temuocena: 50% 

      To się nie zapieraj bo żyłka pęknie

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby
    • ~Sprostowany 45 9 miesięcy temuocena: 71% 

      Bzdury gadają. Za tunelem jest dalej betonowa nawierzchnia i bujanie ustępuje. Jest w tunelu wyraźne, jak na sprężynie, a dylatacje są wszędzie. Ewidentnie błąd.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby
    • ~mus-ka1 44 9 miesięcy temuocena: 100% 

      Jak pofalowana jest A1 pomiędzy Pyrzowicami, a Piekarami Śląskimi - to dopiero koszmar. Pod Ursynowem w tunelu jest beton, trochę tłucze, ale w tunelu beton jest bezpieczny, lepiej trzyma i nie pali się.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby
    • ~Yaro67 43 9 miesięcy temuocena: 62% 

      Ja nic nie wyczułem , ale przejedzcie się mostem Legionów Piłsudskiego w Płocku to dopiero jazda. Tutaj w Warszawie nie widzę problemu. Pozdrawiam wszystkich !!!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 5 wpisy tej osoby
    • ~KierowcaWaw 42 9 miesięcy temuocena: 51% 

      Jechałem, zero problemu. Dylatacje niewyczuwalne. Jak ktoś narzeka to proponuję żeby zaczął od sprawdzenia zawieszenia w samochodzie. Beton siłą rzeczy jest sztywniejszy (a przez to trwalszy) więc samochód nie pływa tak jak na asfalcie na którym robią się koleiny.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 21 wpisy tej osoby
    • ~AldofHilter2.0 41 9 miesięcy temuocena: 63% 

      Taka powierzchnia, bo musi wytrzymać dywizjon czołgów. Przecie oni „Myślą” do przodu.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 11 wpisy tej osoby
    • ~wk... 40 9 miesięcy temuocena: 44% 

      nie ma obowiazku jeżdżenia tunelem tak samo jak nie ma obowiązku wogóle jazdy samochodem , komu nie pasuje niech wraca do starych szlaków albo niech uda się do mechanika celem sprawdzenia zawieszenia w swoim pojeździe.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 20 25 wpisy tej osoby
    • ~ats 39 9 miesięcy temuocena: 56% 

      Dylatacje-sracje - odstępy pomiędzy segmentami co najwyżej "stukają" (jak łączenia na moście), a w tunelu masz HOPKI, jak na odcinku A1 idącym przez Śląsk i szkody górnicze - auto lata góra-dół i to na tempomacie zapiętym na 80km/h. Oni chyba wiedzieli, że to taka fuszera i stąd dali taki niski limit prędkości, bo przy 100 to by chyba ludziom liposukcje robiło w środku...

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 19 wpisy tej osoby
    • ~Tadek 38 9 miesięcy temuocena: 32% 

      Mieszkam na Kabatach. Aby wjechac do tunelu musze albo pojechac do Pulawskiej, albo - w druga strone, do Wilanowa i zawrocic.... Wracajac do domu musze zjechac na Pulawska i przejechac przez Ursynow, jak przed oddaniem trasy.... Nie bardzo widze "usprawnienie".... Mialy byc dwa wezly (a sa wezelki) na Ursynowie, a wyszlo jak wyszlo... Wyglada na to, ze tunel jest tylko dla trazytu.... dobre i to...

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 23 wpisy tej osoby
    • ~kloks 37 9 miesięcy temuocena: 100% 

      Usprawnienie przede wszystkim dla tranzytu. Dzięki temu, ze mamy półwęzły ( nie pełne węzły) lokalny ruch ursynowski nie pcha sie do tunelu

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 5 0 wpisy tej osoby
    • ~albert 36 8 miesięcy temuocena: 0% 

      To jest efekt akcji protestacyjnych w rodzaju "wszystkie TIRy z Lizbony do Władywostoku będą przejeżdżały przez Ursynów i aby temu zapobiec zbudowano półwęzły.

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 0 1 wpisy tej osoby
    • ~Wku....ny kierowca ciężarówki 35 9 miesięcy temuocena: 33% 

      Zrobili obwodnicę i wprowadzili zakaz dla ciężarówek od 7 do 10 i 16 do 20 pajace... Jaki to ma sens jak MUSZE jechać przez centrum Wawy bo mam indentyfikator C16 wykupiony a nie mogę jechać obwodnica nikomu nie przeszkadzając.... Banda kretynów to samo co z Toruńską

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 24 wpisy tej osoby
    • ~Adiii 34 9 miesięcy temuocena: 52% 

      Jest ok. Patatajka jest prawidłowo zrobiona,jej zadaniem jest; A) Utrudnić rozwinięcie prędkości po wyżej 80km/h B) Zapewnić żeby kierowca nie przysnął.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 16 wpisy tej osoby
    • ~Pracownik lidla 33 9 miesięcy temuocena: 23% 

      Winny beton. Zawszejestk ktoś winny, najlepiej jak beton ( ten we łbie najpewniej) . Porażka to " obwodnica Tomaszowa Lubelskiego, dwa zjazdy na miasto, jeden ciągle generuje korek na półtora kilometra, drugi to dojazd 5 kilometrów. A na trasie dwie możliwości zjazdu do centrum o do "dzielnicy" przemysłowo ,- hurtowej, ale nikt o tym nie pomyślał. Efekt, TIR' i tak pchają się przez miasto a miano je wyeliminować ( szczególnie te jadące od strony północnej ) . O mieszkańcach pokonujących pół miasta aby dojechać do obwodnicy nie wspominam, a wykonanie wjazdu i zjazdu na obwodnicę z ulicy Szopena i przy Rolniczej to wiele by w tej kwestii usprawniło. A kto jest winny. Beton, ten we łbie projektanta i odpowiedzialnego w mieście za zatwierdzenie projektu.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 10 wpisy tej osoby
    • ~ jako 32 9 miesięcy temuocena: 66% 

      A już myślałem, że pożegnaliśmy gdakę i jej nieustanne bzdury. Jechałem tunelem w stronę Wawra i potwierdzam - środkowy i prawy pas do remontu, lewy jest OK. Bzdury jak zwykle opowiada pani Tarnowska - proszę się przejechać choćby nową S7 na południe od Warszawy, żeby się przekonać, że nawierzchnia betonowa i dylatacje nie muszą dawać efektu jazdy po schodach. Tam beton (z dylatacjami) jest równy jak stół. Więc gdaka znowu kłamie i znowu spierniczyła nadzór nad wykonawcą. Nigdy się od tego badziewia nie uwolnimy.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 44 23 wpisy tej osoby
    • ~Cik 31 9 miesięcy temuocena: 26% 

      Czy jesteś specjalistą od budowy dróg?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 11 31 wpisy tej osoby
    • ~ jako 30 9 miesięcy temuocena: 81% 

      @Cik - nie, specjalistą od jeżdżenia po nich. To wystarczy, by wiedzieć, czy jedzie się równo czy po schodach.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 30 7 wpisy tej osoby
    • ~Cik 29 9 miesięcy temuocena: 48% 

      Jechałem. Nie mam uwag. Bardzo dobry tunel.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 38 wpisy tej osoby
    • ~Prezes 28 9 miesięcy temuocena: 49% 

      Jechałem 2 razy i nic takiego się nie dzieje. Janusza jak zwykle narzekają. Drogę remontują, aby była lepsza to źle, nie remontują też źle. Sprawdźcie swoje auta w serwisie jak Wam kangurują, bo Niemiec jeszcze płacze jak sprzedawał lata temu......

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 39 41 wpisy tej osoby
    • ~Nickt 27 9 miesięcy temuocena: 41% 

      A gdzie możliwość przesiadki do metra w tunelu?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 17 wpisy tej osoby
    • ~Pozdrawiam 26 9 miesięcy temuocena: 95% 

      W połowie.ale musisz się przewiercić

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 20 1 wpisy tej osoby
    • ~Normalny 25 9 miesięcy temuocena: 49% 

      Najpierw nauczcie się obsługi kierunkowskazów i prawidłowego parkowania a potem dopiero krytykujcie nową budowle.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 36 wpisy tej osoby
    • ~jot 24 9 miesięcy temuocena: 74% 

      A jaki to ma związek?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 20 7 wpisy tej osoby
    • ~Wbjs 23 9 miesięcy temuocena: 27% 

      Następny " miszcz" kierownicy .

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 8 wpisy tej osoby
    • ~jot 22 9 miesięcy temuocena: 80% 

      do Wbjs To do mnie było? Ja tylko grzecznie pytam, co ma obsługa kierunkowskazów i prawidłowe parkowanie do jakości jezdni w tunelu. W zupełności się zgadzam, że z kierunkowskazami i parkowaniem wiele osób ma problem, ale to nie ma nic wspólnego z tunelem.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 1 wpisy tej osoby
    • ~Wbjs 21 9 miesięcy temuocena: 100% 

      Jot , to nie było do Ciebie . To była odpowiedź do normalnego .

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby
    • ~ALEK22 20 9 miesięcy temuocena: 33% 

      Ja mieszkam kilometr od tunelu przy Belgradzkiej, a pierwszego dnia rano po otwarciu obudziłem się wcześniej i jak nigdy przeszkadzał mi hałas. Też tak macie?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 24 wpisy tej osoby
    • ~AdamAdam 19 9 miesięcy temuocena: 75% 

      Bez przesady. Ja mieszkam przy KEN - około 200 m od miejsca gdzie przebiega tunel i nic nie słychać

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 15 5 wpisy tej osoby
    • ~Kon 18 9 miesięcy temuocena: 76% 

      Jezdzace pod ziemia metro tez slyszysz ? ;-)

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 16 5 wpisy tej osoby
    • ~Bog 17 9 miesięcy temuocena: 31% 

      Jest straszny hałas. Ale to było wiadomo od początku, że tak będzie.... Wkrótce też zobaczymy pierwsze efekty trucia nas spalinami!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 9 wpisy tej osoby
    • ~nick_znik 16 8 miesięcy temuocena: 100% 

      ja też tak mam... puszczam wodę a ona chlupocze... szczególnie ano gdy jestem po imprezie. ;-D

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby
    • ~gratulacje 15 8 miesięcy temuocena: 100% 

      Masz sluch lepszy od nietoperza!

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby
    • ~Ola /Ursynów 14 9 miesięcy temuocena: 62% 

      Dylatacje??? hahahah Na autobanie też są dylatacje i jakoś nikt na nie nie narzeka! Tu nie dylatacje są problemem a fuszerka w wykonaniu nawierzchni, która jednym słowem jest NIERÓWNA! Wykonawca wziął kasę i zrobił wszystkich w bambuko! Dodatkowo takie nierówności powodują zwiększenie hałasu!!!! W lipcu tego roku wjeżdżałem i zjeżdżałem ścieżką rowerową(oficjalnie była zamknięta) po stronie "Dydaktycznej stajni SGGW" (od południowo-wschodniej strony) i też jest do niczego - strasznie nierówna nawierzchnia (górki i dołki) zero komfortu i przyjemności z jazdy. Dodatkowo zjazd nie należy do najbezpieczniejszych i jeśli będzie dwukierunkowa to będą tam ofiary. Projekt DRR oderwany od rzeczywistości, niepraktyczny i niebezpieczny. Ten kto robił odbiory powinien siedzieć w wiezieniu za przyklepanie tej fuszerki jaką jest POW a wykonawca za jakość wykonania! Chyba trzeba się przyzwyczaić, że w tym kraju wszystko musi być, delikatnie mówiąc, NIE TAK JAK TRZEBA ( potocznie - sp...ne ) !

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 36 22 wpisy tej osoby
    • ~Adrian 13 9 miesięcy temuocena: 26% 

      Pi...sz jak potłuczony, Ola. Nawierzchnia jest bardzo równa, spod układarki. Dylatacje są nacinane po ułożeniu dłuższego kawałka (kilkaset metrów w jednym cyklu), więc jak mogą być koleiny i nierówności? Taka z Ciebie znawca Ola, jak z Mirosława budowlaniec. Chu.a się zna, ale napisał w liście, że nie jest zajebiście.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 10 29 wpisy tej osoby
    • ~ jako 12 9 miesięcy temuocena: 67% 

      @Adrian - weź idź coś podpisz dla kaczego pjazasa, bo sam pierniczysz.I poczytaj sobie historię układania betonowej nawierzchni w tunelu, jakie mieli problemy z maszynami i teraz to wyszło.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 24 12 wpisy tej osoby
    • ~nick_znik 11 8 miesięcy temuocena: 100% 

      akurat jeżdżę dużo po Niemczech i połowa tych ich autoban nadaje się do wymiany bo to złom z lat 60tych i 70tych. Zresztą skala modedrnizacji ich dróg jest ogromna. Na nowych kawałkach leją beton i tak samo hałasuje jak u nas. Przyczyna jest prsta: budują to te same firmy, przy użyciu takich samych materiałów i maszyn.. No ale walka z mitem ze "niemieckie proszki lepiej piorą" to dopiero misja niewykonalna

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby
    • ~sernik 10 9 miesięcy temuocena: 46% 

      Czyli taka trochę stara technologia jak kiedyś na drodze Warszawa - Wyszków, droga z Wrocławia na zachód czy niezapomniane NRD-owskie autostrady?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 14 wpisy tej osoby
    • ~nick_znik 9 8 miesięcy temuocena: 100% 

      że beton? nie ma kawałka nowej autostrady w Niemczech, żeby nie było betonu..

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby
    • ~s 8 9 miesięcy temuocena: 31% 

      tunel powinien byc zamykany w swieta i 22oo-6oo bo jest za głośno

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 18 wpisy tej osoby
    • ~pelna zgoda 7 8 miesięcy temuocena: 100% 

      no i w soboty i niedziele tez

      Edytowany: 8 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby
    • ~Budowlaniec 6 9 miesięcy temuocena: 45% 

      Jak zwykle biadolenie , a bo to a bo tamto , ludzie czy wy naprawdę musicie tak narzekać....?!!! Noż ku..a !!!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 28 34 wpisy tej osoby
    • ~Old_Boy 5 9 miesięcy temuocena: 37% 

      Taka natura Januszów i Grażyn. Nie ma, źle, jest, też źle. Janusz to by chciał jednocześnie mieć ciastko i zjeść ciastko.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 18 31 wpisy tej osoby
    • ~kierowca 4 9 miesięcy temuocena: 75% 

      Jechałem tunelem, prawym pasem w kierunku Wawra. Przy obowiązującej prędkości wyczuwalne są podskoki samochodu. Zapłaciliśmy za tunel, który ma źle wykonaną nawierzchnię. Narzekamy na źle wykonany element. Czy aby Cię zadowolić mamy nie narzekać, tylko karnie pochylić głowę i cieszyć się, że wydaliśmy pieniądze na źle wykonaną robotę? Czy jak kupisz kuchenkę, gdzie jeden palnik nie działa, to cieszysz się z kuchni czy reklamujesz ją u producenta?

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 30 10 wpisy tej osoby
    • ~Bog 3 9 miesięcy temuocena: 86% 

      Puknij się w głowę kolego! Widać, że nawet po tym nie jechałeś, pewnie nawet nie masz prawa jazdy hehe. Wracaj do kopania rowów. Kupiliśmy pączka a zaserwowali nam g...no!!! I taka to jest nasza nieszczęsna, skorumpowana rzeczywistość!

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      oceń komentarz 12 2 wpisy tej osoby
    • ~Norwid 2 9 miesięcy temuocena: 30% 

      Złej baletnicy...

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 39 wpisy tej osoby
    • ~Marek 1 9 miesięcy temuocena: 71% 

      W innych miejscach S2 też jest beton, i nie ma takiego efektu. W tunelu jest po prostu ułożony krzywo.

      Edytowany: 9 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 14 wpisy tej osoby
    Artykuł załadowany: 0.4735 sekundy
    REKLAMAA2 DaGrasso 26.08.2022 - 25.11.2022