REKLAMAA1-AUTO WIMAR (rekrutacja) 08.07.2021 - 07.08.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (FB/Ludwik Rakowski)

    Trwa budowa brakującego odcinka ul. Branickiego. Do połączenia Ursynowa z Wilanowem brakuje słynnych już 130 metrów. Ulewne deszcze nie pomagają wykonawcy w szybkim załatwieniu sprawy. Czy zdąży przed oddaniem tunelu POW?

    Pod koniec czerwca wreszcie ruszyła budowa „130 metrów wstydu” na ulicy Branickiego w Wilanowie. Brakujący kawałek drogi pozwoli kierowcom na zjazd z Ursynowa do Wilanowa przy węźle Ursynów-Wschód w pobliżu wlotu do tunelu POW.

    Dlaczego „wstydu”? Bo przez długi czas trwała kłótnia, kto ten odcinek wybuduje - dzielnica Wilanów czy miasto. Ostatecznie stanęło na Wilanowie, który musiał się jeszcze postarać o zgodę ministerstwa infrastruktury na odstępstwo od przepisów budowlanych. Koniec końców - po wielu miesiącach - zgodę ministerstwa otrzymano i budowa ruszyła. Teraz burmistrz Wilanowa chwali się postępującymi pracami w mediach społecznościowych.

    - Pierwsze obrzeża na nowym odcinku Branickiego. Wkrótce rozpocznie się budowa odwodnienia przyszłej jezdni - mówi Ludwik Rakowski i przekonuje, że prace idą sprawnie.

    fot. FB/Ludwik Rakowski

    Pierwsze utrudnienia

    Nie ma co jednak przesadzać z optymizmem. Budowa znajduje się dopiero na początkowym etapie. Po ukończonych pracach ziemnych wykonawca - należący do miasta Zakład Remontów i Konserwacji Dróg - bierze się za kanalizację. I tutaj pojawiają się pierwsze problemy.

    - Brak nośności rodzimego gruntu i częste opady nie ułatwiają prowadzenia prac. Teraz musimy wszystko osuszyć. Woda musi po prostu spłynąć - mówi Karina Stopa, rzecznik ZRiKD.

    Kolejnym krokiem będzie ustabilizowanie gruntu i budowa drogi - najpierw powstanie podbudowa, potem warstwa wiążąca i ostatecznie warstwa ścieralna. Na koniec sygnalizacja oraz oświetlenie drogi.

    Budowa i tak ruszyła szybciej, niż można się było spodziewać. Urzędnicy uznali inwestycję jako remont. Dzięki temu nie trzeba było ogłaszać przetargu. Na razie wykonawca nie chce zdradzać terminu zakończenia inwestycji wartej 7 mln złotych. Za to zapewnia, że zależy mu na jak najszybszym wybudowaniu brakujących 130 metrów Branickiego. Czy będą gotowe do planowanego na wrzesień otwarcia tunelu POW? Na to liczą kierowcy.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 43

    • 8
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 11
      PRZYDATNY
    • 2
      OBOJĘTNY
    • 3
      NIEPRZYDATNY
    • 5
      WKURZONY
    • 12
      BRAK SŁÓW

    12Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~zwykły obserwator 12 9 dni temu

      Nie zdążą. Choteliby, no masziny nie smogut rabotat, deszcz, susza i urządzenia psują się.

      Edytowany: 9 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gruba przewałka 11 11 dni temuocena: 0% 

      7 milionów za 130 metrów to jest chore co ci złodzieje robią z naszymi pieniędzmi sk..syny

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dark 10 11 dni temuocena: 33% 

      Można wylać metr betonu zbrojonego i po problemie.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rumburak 9 12 dni temuocena: 47% 

      Mam nadzieję, że będzie padać aż do oddania Ciszewskiego bis.

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykły obserwator 8 12 dni temuocena: 38% 

      Sabotażyści z Ratusza, GDDKiA wykorzystają każdą okazję do paraliżowania komunikacji. Ale o dziwo ku uciesze neurobiałków, hi, hi. Batożenie wzmacnia ich uwielbienie, ha, ha.

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A po co? 7 12 dni temuocena: 43% 

      A po co? Żeby dodatkowe tysiące samochodów przejeżdżały przez Ursynów?

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~DBC 6 12 dni temuocena: 54% 

      Tak, żeby skrócić podróż i ułatwić życie tysiącom kierowców. Cieszę się, że to rozumiesz. To by było takie smutne, gdybyś patrzył tylko na koniec własnego nosa.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 26 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 5 12 dni temuocena: 59% 

      Tak, po to bym nie musiał jeździć naokoło.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 26 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kabaciarz 4 12 dni temuocena: 62% 

      Po to, aby rozłożyć równomiernie napływ samochodów na Ursynów i odciążyć jedyne na razie połączenie na Kabatach.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 21 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wystarczy jechać Al. KEN 3 12 dni temuocena: 33% 

      do Bum: żeby nie jeździć naokoło wystarczy trzymać prosto kierownicę. Żeby nie jechać naokoło, tylko prosto, można na przykład wybrać trasę Aleją KEN - tam wszyscy kierowcy jadą prosto, a żaden naokoło.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 12 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rumburak 2 12 dni temuocena: 50% 

      Nie mogę pojąć dlaczego tak wielu mieszkańców Ursynowa popiera projekty paraliżujące Dzielnicę zamiast naciskać na władze o poprawę jej przejezdości. Odkąd stanowisko objął obecny Burmistrz, jest tylko gorzej.

      Edytowany: 12 dni temu

      oceń komentarz 7 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dark 1 11 dni temuocena: 63% 

      Bardziej rowerzyści czekają na ten łącznik. Samochody są przereklamowane.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3176 sekundy
    REKLAMAA2 AUTO WIMAR 01.05.2021 - 31.07.2021