REKLAMAA1-WIMAR-AUTO--24-01----24-02-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (AŁ)

    Fotoradar wyłapujący piratów drogowych - to już trzeci, po zwężeniu ulicy i montażu progów zawalniających, pomysł na ograniczenie prędkości na ul. Stryjeńskich. Propozycję radnej Haliny Kupieckiej przeanalizował Główny Inspektorat Transportu Drogowego. Opinię, którą wydał może zdziwić wielu mieszkańców południowego Ursynowa.  

    Stryjeńskich to jedna z najbardziej niebezpiecznych ursynowskich ulic. W ostatnich latach doszło tutaj do kilku wypadków z udziałem pieszych, w tym jednego śmiertelnego. Dużo jest też kolizji aut, spowodowanych nadmierną prędkością. Szczególnie niebezpiecznie jest na odcinku od Belgradzkiej do Przy Bażantarni i to tam fotoradar chce postawić radna Koalicji Obywatelskiej.

    Temat jest ważny dla mieszkańców okolicznych budynków ponieważ poza godzinami porannego i popołudniowego szczytu gdy na ulicy Stryjeńskich tworzą się olbrzymie"korki" , samochody przejeżdżają z dużą prędkością przekraczającą prędkość dopuszczalną w terenie zabudowanym. Stwarza to olbrzymie niebezpieczeństwo dla użytkowników pieszych jak i zmotoryzowanych

    - uzasadniała swoją prośbę Halina Kupiecka.

    To, jak się okazało, nie przekonało Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, który powołując się na analizę dokonaną przez swoją jednostkę naukowo-badawczą, uznał, że w tej lokalizacji nie ma obecnie potrzeby zamontowania urządzenia rejestrującego prędkość samochodów. 

    Zgłoszona lokalizacja w ciągu ul. Stryjeńskich w Warszawie nie została wskazana jako miejsce charakteryzujące się najwyższym stopniem zagrożenia w ruchu drogowym

    - twierdzi GITD. 

    Z taką opinią nie zgadzają się mieszkańcy okolicy Stryjeńskich.

    - Niestety, kierowcy pędzą tu na złamanie karku. Włączenie się do ruchu np. z ul. Jaworowej jest chwilami praktycznie niemożliwe. O tym, że nie jest bezpiecznie świadczy wiele stłuczek i innych incydentów drogowych. Potrzebne jest rozwiązanie dyscyplinujące kierowców przekraczających prędkość - mówi Dorota Makarewicz.

    Pomysł za pomysłem

    Jak dotąd takiego rozwiązania nie ma. Fotoradar to już kolejny pomysł na spowolnienie ruchu na Stryjeńskich. Pierwszy i najgłośniejszy to projekt z budżetu obywatelskiego z 2016 roku, który zakładał zwężenie ul. Stryjeńskich do jednego pasa w obu kierunkach. Do realizacji nigdy nie doszło na skutek ostrego sprzeciwu mieszkańców, w rezultacie którego burmistrz i ZDM wstrzymały przebudowę ulicy, przynajmniej do momentu zakończenia budowy tunelu Południowej Obwodnicy Warszawy. 

    Kilka tygodni temu Robert Kempa przedstawił swoją propozycję poprawy bezpieczeństwa na jednej z głównych arterii Ursynowa - zamontowanie tzw. wyspowych progów zwalniających, umożliwiających przejazd autobusom bez konieczności obniżania prędkości.

    I tym razem nic z tego nie wyszło, bo na przeszkodzie stanął Zarząd Dróg Miejskich, tłumacząc, że Stryjeńskich jest ulicą kategorii G, czyli głównej, w związku z tym zgodnie z przepisami prawa, nie wolno montować na niej progów zwalniających. ZDM podkreśla, że jest otwarty na dialog z mieszkańcami i władzami dzielnicy na temat zmian, które mogą uspokioić ruch na Stryjeńskich. 

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 430

    • 148
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 104
      PRZYDATNY
    • 1
      OBOJĘTNY
    • 139
      NIEPRZYDATNY
    • 7
      WKURZONY
    • 29
      BRAK SŁÓW

    73Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~zwykły obserwator 73 miesiąc temu

      Kolejny krok komanda dywersantów Burmistrza ukatrupiania komunikacji dzielnicy. Światła Stryjeńskich/Belgradzka skutecznie ograniczyły płynność ruchu. Ale sabotażystom mało, zaraz jakieś betonki na jezdni wykombinują. słupki, trawniki itp. Szok.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~warszawiaK5 72 miesiąc temuocena: 52% 

      Posiadanie auta w mieście, szczególnie takim jak Warszawa, jest bez sensu. Kiedyś większości wystarczało ZTM. tym bardziej dzisiaj, kiedy jest na dużo wyższym poziomie. Po co, tak uparcie, upierać się przy tych fabrykach smogu na czterech kółkach.

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 45 41 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~escuadron de pedales 71 miesiąc temuocena: 45% 

      Po jajco. Kolejny przyjezdny bez rodziny, obowiązków, z nadmiarem wolnego czasu bedzie mowil Warszawiakom co ma sens i jak mają żyć.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 31 38 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kafar 70 miesiąc temuocena: 47% 

      Pamiętaj gościu że twoja marna przewaga kończy się z chwilą wyjścia z auta od którego klucze mogę wyrzucić daleko w trawnik i jak wtedy załatwisz swoje pseudowazne sprawy.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 35 40 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~escuadron de pedales 69 miesiąc temuocena: 47% 

      A tak na trzezwo kafar rano, mozesz rozwinac o ch.j ci teraz w ogóle chodzi? A kluczy mi nie mozesz wyrzucic, tylko mozesz sprobowac wyrzucic, a to roznica i final byłby odmienny od twoich oczekiwań.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 27 31 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bano 68 miesiąc temuocena: 39% 

      A niech stawiają, w Yanosiku pewnie będzie oznaczony sekundę po postawieniu xD

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mer 67 miesiąc temuocena: 61% 

      Nie chodzi o pieniadze, tylko o wymuszenie spokojnej jazdy i docelowo zmniejszenie ruchu przelotowego przez osiedla mieszkaniowe. Niech sobie zatem bedzie w Yanosikiu i w kazdym GPSie - jego rola bedzie spelniona. O to wlasnie chodzi.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 11 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mdo 66 2 miesiące temuocena: 51% 

      I znowu ktoś się masowo łapkami pobawił i minusów posiał. O 11 nie było o 12 zatrzęsienie. Niezła piaskownica ;))

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 55 53 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Balbina 65 2 miesiące temuocena: 59% 

      radna chce - a ja żądam ekranów na wiadukcie przy Karczunkowskiej

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 52 36 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mdo 64 2 miesiące temuocena: 62% 

      Od czasu dostawienia świateł przy lidlu do kolejnych przy Belgradzkiej jest ok. 400 metrów, więc nikt już nie jeździ z szalonymi prędkościami, szczególnie że i tak wpada się w permanentny korek przy przychodni. W drugą stronę jest zwężenie do jednego pasa na wprost i samochody się suwakują, więc zwalniają. Rozumiem, że ta pani z koalicji obywatelskiej chciała zaistnieć, ale się spóźniła o dobre kilka miesięcy. Ewentualnie przyjedzie firma konsultingowa z Gdańska i za grubą kasę zrobi kolejny audyt, którego nie potrzeba - pójdzie z naszej kieszeni...

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 63 2 miesiące temuocena: 41% 

      Jako użytkownik auta podpowiem inne rozwiązanie. Stryjeńskich jest drogą, którą w miarę sprawnie daje się przejechać. To kwestia ilości świateł. Jak wyregulować ruch, to proste. Wystarczy wyregulować tak zmianę świateł (zielona fala) na KEN i problem sam zniknie. Tu mamy dwa warianty. Dostawić jeszcze co najmniej dwa przejścia na Stryjeńskich i ustawić je by działały tak jak na KENie, lub faktycznie zrobić zieloną falę na KEN, Rosoła i Stryjeńskich. Obecna technika pozwala na takie dobranie parametrów czasu zmiany świateł, by prędkość pojazdu nie przekraczała 50km/h, jednocześnie trafiając na zielone przy następnych światłach. Ale co ja tam wiem ...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 62 2 miesiące temuocena: 53% 

      Haha, "Ale co ja tam wiem", skromność jest dobra u panienki i to też nie każdej:) Zielona fala to mityczny model, który się sprawdza tylko w teorii (szczególnie wtedy gdy w jednym kierunku porusza się tylko jeden samochód). Ruchem samochodowym rządzi chaos. Wystarczy że jeden kierowca ruszy spod świateł sekundę za późno dłubiąc w nosie i za kilka świateł dalej cała technika idzie wiadomo gdzie. Są też przejścia na przycisk, czyli kolejny losowy element. No i ruch rano jest zdecydowanie większy w jedną, a wieczorem w przeciwną stronę, zielona fala nie może działać w obu kierunkach naraz.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 21 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Maciej Wysocki 61 2 miesiące temuocena: 48% 

      Widzę, że "kierowcy" przedkładają swoją "wolność" do łamania przepisów ponad bezpieczeństwo naszych dzieci. Oj, walka będzie bezwzględna aż wióry z was, gnoje polecą...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 46 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 60 2 miesiące temuocena: 54% 

      Dzieci to najprościej jest zrobić. Wyedukować, żeby bezpiecznie przechodziły przez jezdnię już takie proste nie jest. Od tego jednak radzę rozpocząć swoją bezwzględną walkę.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 43 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Witek 59 2 miesiące temuocena: 49% 

      Ursynowski Powiedz to rodzicom dzieci pomordowanych przez "kierowców" jak np. parę dni temu w Poznaniu. Ja się dołączam do tej walki a bronią jest wideorejestrator. Żadnemu pożal się Boże furmanowi nie odpuszczę.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 36 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 58 2 miesiące temuocena: 51% 

      @Witek: jak masz dzieci, to możesz je uczyć bezpieczeństwa na drodze, albo pokazać im fotoradar i wmówić że są bezpieczne. Twoje dzieci, twój wybór.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 36 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Maciej Wysocki 57 2 miesiące temuocena: 50% 

      Przykłady z życia, codzienne wydarzenia w Polsce pokazują, że to nie wystarczy. Polacy i Polki mordują pieszych, którzy przechodzą na zielonym świetle, rozjeżdżają ludzi na chodnikach, wysepkach i przystankach. Czas zrobić porządek z drogowym bandytyzmem i powstrzymać bezkarnych zmotoryzowanych morderców.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 36 36 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 56 2 miesiące temuocena: 49% 

      Panie Macieju, niech Pan dorośnie, nie mordują, chyba że zostanie im udowodnione umyślne działanie. Nie ma też sensu podkreślanie, że akurat Polki i Polacy, równie dobrze można napisać, że Polki i Polacy umierają ze starości. Na koniec, nie ma żadnych statystyk, że liczba ofiar wypadków na Ursynowie wzrasta, są to zdarzenia bardzo rzadkie, niech Pan nie straszy sąsiadów przed Świętami.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 32 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~M 55 2 miesiące temuocena: 52% 

      Czym innym jak nie umyślnym działaniem jest notoryczne przekraczanie dopuszczalnej prędkości czy wyprzedzanie na przejściach dla pieszych. Warto właśnie podkreślać polskość tego procederu, ponieważ to właśnie Polska dołuje w europejskich statystykach bezpieczeństwa. Do tego ilość ofiar na polskich drogach rośnie wbrew trendom z cywilizowanego świata a Ursynów nie wyłamuje się niestety z tej krwawej rzeczywistości.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 31 29 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~UrsynowskiGad 54 2 miesiące temuocena: 49% 

      M: Spowodowanie wypadku to przestępstwo nieumyślne, tak mówi prawo i ono obowiązuje, nie twoje emocje. Krwawa rzeź na Ursynowie, szczególnie tym blokowym, którego dotyczy artykuł a nie "Zielonym", to również emocjonalna bajka, nie ma żadnych statystyk na jej potwierdzenie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 28 29 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jac. 53 miesiąc temuocena: 59% 

      ~UrsynowskiGad: Dzieci to najprościej jest zrobić. Wyedukować, żeby bezpiecznie przechodziły przez jezdnię już takie proste nie jest. A ponieważ wyedukować dzieci, żeby jeździły samochodem zgodnie z przepisamy jest jeszcze trudniej, i jak widać nie wszystkim się udało, konieczne są dodatkowe środki zapobiegawcze.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 10 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Michał 52 2 miesiące temuocena: 54% 

      Protest przeciwko rozwiązaniom wymuszajacym jazdę zgodnie z przepisami do tego w terenie gęsto zabudowanym. Takich kierowców trzeba usunąć z publicznych dróg, ponieważ są nich tak samo niepożądani jak pedofile pod przedszkolem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 43 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kurkawodna 51 2 miesiące temuocena: 45% 

      słowo klucz "wymuszającym". A może lepiej postawić siatkę po długości, aby piesi nie przechodzili w niedozwolonym miejscu? Cel osiągnięty

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 35 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~szymon89 50 2 miesiące temuocena: 49% 

      @kurkawodna To nie piesi są problemem, lecz kierowcy odpowiedzialni za ponad 90% zdarzeń z ich udziałem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 36 38 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ale jaja ale jaja 49 2 miesiące temuocena: 64% 

      Leming lemingowi wilkiem

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Luzik 48 2 miesiące temuocena: 61% 

      Tylko tunel z podziemnym parkingiem przy Lidlu i podziemnymi wjazdami do garaży w blokach - a na górze drzewa... dlaczego nikt tego nie żąda....

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~max 47 2 miesiące temuocena: 53% 

      A kiedy burmiszcz wreszcie połączy ul. Belgradzką z ul. Pileckiego wokół górki kazurki, aby udrożnić ul. Stryjeńskich, na której rano samochody stoją w kilkusetmetrowym korku?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 33 29 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Arnie 46 2 miesiące temuocena: 42% 

      Takie oczywiste połączenie, chyba nie jest potrzebne mieszkańcom południowego Ursynowa, dla nich postanie pół godzinki codziennie w korku to żaden problem. Gdyby było inaczej to po ostatnich wyborach Burmistrz przestałby być Burmistrzem.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 15 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s 45 2 miesiące temuocena: 55% 

      to głupie rozwiązanie zwłaszcza dla politykóf, trzeba zgodnie z duchem polskiej teraźniejszości wprowadzić ograniczenia ruchu, np. kartki na paliwo, podatki dla bogaczy posiadających auta, talony na kupno samochodów, wycofanie uprawnienia do kierowania osobom niegodnym zaufania np. opozycji, prawnikom, lekarzom itp...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 11 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursy 44 2 miesiące temuocena: 49% 

      Wali w łeb już niektórym z nudów. Najlepiej przekopać fose przez ulice, ogrodzić zasiekami i wpuścić krokodyle, plus pole minowe.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 40 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~B 43 2 miesiące temuocena: 59% 

      polaczki i tak bedo jezdzic jak chco. Tylko pomiar predkosci w 100% tras pozwoli wykosic januszy mariuszy drog. 50 to 50, 80 to osiemdziesiat. polaczki musza tez wymienic sobie mozgi. Wtedy bedzie bezpiecznie i milo. polaczki, mozecie komentowac

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 48 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak ( bardzo już stary ) . 42 2 miesiące temuocena: 50% 

      Już dawno twierdziłem , że tylko radar rozwiąże ten problem . Nic tak nie przemawia do wyobraźni kierowców jak mandat . Na Pileckiego też tak było , szkoda tylko , że zginęli ludzie .

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 58 59 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~x 41 2 miesiące temuocena: 58% 

      No proszę jak to ludzie ewoluują. Nawet starość okazuje się nie być barierą. Ile to już postów widziałem podpisanych tym "nobliwym na kredyt" nickiem w których wynikało że lobbuje pan za progami zwalniającymi jak putin za nordstrim. A tu taka miła niespodzianka... Karuzela poglądów forumowego trola czy może jednak prawdziwe nawrócenie?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 25 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bronek 40 2 miesiące temuocena: 41% 

      Radary i tak są ustawione z około 10 km / h tolerancją. Czyli jak ograniczenie jest do 40, to jak się jedzie 50, to radar nie wyłapie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zuzanna 39 2 miesiące temuocena: 63% 

      Już nie są.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 10 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bronek 38 2 miesiące temuocena: 50% 

      ~ Zuzanna Są cały czas. Niektóre nawet +15 km/h

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 37 2 miesiące temuocena: 75% 

      To ciągle jest najskuteczniejsza forma egzekwowania przepisów. Tolerancja +10-15km i tak zrobi robotę na jezdni gdzie ciągle jeździ się 80.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 15 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 36 2 miesiące temuocena: 93% 

      A tolerancja jest po to żeby później w sądzie nie było dyskusji że było 49 a nie 51. Proszę otworzyć głowę.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 13 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bronek 35 2 miesiące temuocena: 50% 

      Nie. Tolerancja jest dlatego, ze ITD nie ma mocy przerobowych i środków do wysyłania mandatów na 50 zł do tych, którzy przekroczyli prędkość o 5 km/h.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 7 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~escuadron de pedales 34 2 miesiące temuocena: 72% 

      Jak ktos sie nie umie wlaczyc do ruchu z Jaworowej to niech wezmie kursy doszkalajace.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 59 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak ( bardzo już stary ) . 33 2 miesiące temuocena: 25% 

      Jak ktoś pisze głupoty , to niech nie pisze opinii .

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 16 47 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MrFrosty 32 2 miesiące temuocena: 20% 

      no jak ma nie pisać jak tylko tak ma szanse, że ktoś go posłucha?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 9 35 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 31 2 miesiące temuocena: 91% 

      Ewentualnie 3x w prawo zamiast raz w lewo.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 31 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~escuadron de pedales 30 2 miesiące temuocena: 82% 

      Kolejne dwie popierdóły życiowe, przez ktorych na swiatlach wydzielone lewoskrety robią, bo prawo jazdy w chipsach znaleźli. Dokladnie Nick, kolejnym ich pomyslem bedzie nakaz skretu w prawo.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 36 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Inaczej się nie da 29 2 miesiące temuocena: 44% 

      Parkujcie na prawym pasie trochę piraci zwolnią.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Krystian 28 2 miesiące temuocena: 35% 

      Na całej ulicy powinno być ograniczenie do 40 km/h i częste patrole policji

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 40 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s 27 2 miesiące temuocena: 59% 

      najlepiej zamknąć ten odcinek ulicy i zrobić park , komu przeszkadza tu duża prędkość samochodów ? przecież piesi nie mają prawa tu przechodzić , natomiast na obu skrzyżowaniach są światła więc może jednak trzeba wzdłuż ogrodzić ulice , albo wprowadzić kursy szybkiego przebiegania, albo przestrzegać przepisów

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kazoora 26 2 miesiące temuocena: 24% 

      Wystarczy dostosować te drogę do standardu jaki jest na Dereniowej.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 19 61 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ pedalarz 25 2 miesiące temuocena: 77% 

      Nazwać to g... na Dereniowej "standardem" to albo nadużycie, albo bezczelność :-)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 63 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~escuadron de pedales 24 2 miesiące temuocena: 82% 

      Stryjenskich ma wyzsza klase drogowa niz KEN, ktora jest dwupasmowa. Wiec nie, nie wystarczy. To nie jest zadna lokalna uliczka typu braci wagów. A to g..no ktore powstalo na dereniowej nie miesci sie w zadnych standardach. Wlacznie z tym, ze piesi na skrzyzowaniu z gandhi stoja 2,5 minuty na swiatlach.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 55 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Autochton 23 2 miesiące temuocena: 60% 

      Sprawa jest banalnie prosta albo policja, albo próg zwalniający albo fotoradar. Policji drogowej na Ursynowie jak nie było tak nie ma, progi zwalniające są uciążliwe dla kierowców, którzy jadą z dozwoloną prędkością. Fotoradar wydaje się idealną opcją. Jest też inny wariant, podnieść prędkość na wszystkich ulicach dzielnicy do 130 km/h i nie będzie problemu.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 18 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MarysiaK 22 2 miesiące temuocena: 53% 

      Jestem za podniesieniem prędkości do min. 80km/h w mieście. I tak wszyscy jeżdżą min. koło 80-100km/h nonstop (ja osobiście również), więc te radary są pomysłem bez sensu. Lepiej zająć się idiotycznymi ograniczeniami prędkości, których i tak nikt nie respektuje, bo są zbyt niskie.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 38 34 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~MrFrosty 21 2 miesiące temuocena: 52% 

      a to, że czasem ktoś zginie albo trwale zostanie okaleczony to już trudno. Ważne żeby się fajnie jeździło i przepustowość była.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 29 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Marcel 20 2 miesiące temuocena: 38% 

      MarysiaK Nikt normalny tak nie jeździ, idiotko.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 10 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mutter 19 2 miesiące temuocena: 32% 

      Marysia K będziesz tak jeździć aż ktoś cię wyciągnie z auta i utnie włosy jak się kiedyś robiło ze złymi kobietami.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 8 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~escuadron de pedales 18 2 miesiące temuocena: 63% 

      Alez sprobuj szwabska Mutter. Skoro koniecznie chcesz szybkie spotkanie z proktologiem, zeby ci te nozyczki wyciagał

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 19 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zbyszek 17 2 miesiące temuocena: 63% 

      Hahahaha :-D Proponuję dwa radary i kilka progów zwalniających. Aaa i zapomniałem jeszcze wincej świateł dać jak na KEN - będzie na pewno lepiej ;)

      Edytowany: miesiąc temu

      odpowiedz oceń komentarz 44 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mimi 16 2 miesiące temuocena: 48% 

      będzie, szoferhy nie będą zapindalaś, a o to właśnie chodzi.

      Edytowany: miesiąc temu

      oceń komentarz 35 38 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1932 sekundy
    REKLAMAA2-SMB-Ursynów--31-01----29-02-2020