REKLAMAA1-AUCHAN-01-01----30-06-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ15 marca 2020, 18:00 komentarzy 6

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹

    (SK)

    Od poniedziałku w urzędzie dzielnicy będzie można załatwić tylko najpilniejsze sprawy takie jak: akty urodzeń i zgonów, rejestracja pojazdów, śluby czy odbiór dowodów. Zamknięte zostanie wejście od strony parkingu, a wejście od strony ul. Gandhi zostanie zamienione w okienko podawcze.

    Urząd dzielnicy wprowadził pierwsze środki bezpieczeństwa już kilka dni temu - w sali obsługi pojawiły się dodatkowe biurka dystansujące urzędników od petentów czy dozowniki z płynem dezynfekującym. Mieszkańcy byli zachęcani do załatwiania spraw przez telefon i internet.

    Tylko 4 rodzaje spraw

    Od poniedziałku sytuacja zmieni się radykalnie. Urząd praktycznie zamyka się dla mieszkańców, osobiście załatwić będzie można tylko kilka rodzajów spraw.

    - W urzędzie będą mogli przebywać jedynie mieszkańcy, których charakter sprawy wymaga osobistej obecności: akty urodzeń i zgonów, odbiór dowodów osobistych, rejestracja pojazdów, śluby - informuje burmistrz Robert Kempa.

    Aby załatwić te sprawy będziemy mogli wejść głównym wejściem do urzędu od alei KEN. Pozostałe wejścia będą nieczynne. Jedynie to od ul. Gandhi (przy północnym wyjściu z metra) będzie służyło jako okienko podawcze. Tam będziemy mogli zostawić dokumenty lub wnioski.

    Ale to nie wszystko. Od poniedziałku dzielnica wprowadza zasadę, że w sali obsługi (czynna będzie tylko ta na parterze) nie może przebywać jednocześnie więcej interesantów niż pracowników wyznaczonych do ich obsługi.

    - Oznacza to, że w przypadku większej liczby interesantów, będą oni proszeni o pozostanie poza siedzibą urzędu. Apeluję, aby w kolejce zachować odstęp przynajmniej 1,5 metra od siebie - mówi burmistrz. Elektroniczny system kolejkowy nie będzie działał. 

    A co z paszportami?

    Decyzją wojewody mazowieckiego paszport będzie można odebrać od poniedziałku do piątku od 10:00 do 14:00 po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie - nr (22) 855 12 40. Wniosków o nowy paszport w tym punkcie na razie nie będzie można składać. Można to zrobić - w uzasadnionych przypadkach - w biurze przy ul. Kruczej 5/11.

    - Proszę mieszkańców o odłożenie wizyt w urzędzie do sytuacji wyjątkowych i niecierpiących zwłoki i przypominam, że wiele urzędowych spraw można załatwić telefonicznie lub przez internet - apeluje burmistrz Kempa. 

    Jednocześnie nie zmienią się godziny pracy urzędu dzielnicy: od poniedziałku do piątku - od 8:00 do 16:00, sala obsługi w poniedziałki do 18:00.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 37

    • 19
      BARDZO PRZYDATNY
    • 3
      ZASKOCZONY
    • 5
      PRZYDATNY
    • 1
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 9
      WKURZONY
    • 0
      BRAK SŁÓW

    6Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Ewa3 6 3 dni temu

      Dzwoniłam, śluby też zawieszone do odwołania.

      Edytowany: 3 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Daniel 5 13 dni temuocena: 50% 

      Skoro tyle spraw można załatwić telefonicznie lub przez internet to po co z naszych podatków państwo utrzymuje tysiące jak widać nikomu niepotrzebnych urzędników? No ale kto bogatemu zabroni ...

      Edytowany: 13 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Słoju 4 19 dni temuocena: 100% 

      A po co komu paszport? Wycieczki zagraniczne to mgliste wspomnienia dawnej epoki. Teraz to jak dobrze pójdzie to pod namiot nad Zegrze będzie Warszawa jeździć.

      Edytowany: 19 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mariola 3 20 dni temu

      Czy to prawda, że rejestracja pojazdów jest również w ograniczonym zakresie? Rejestrowane są tylko samochody fabrycznie nowe? A co z przerejestrowaniem aut z drugiej ręki? Po 30 dniach można zapłacić 1000 zł kary....

      Edytowany: 20 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Really? 2 19 dni temuocena: 100% 

      Zawieszono karanie za przerejestrowanie po terminie 30 dni. Za to z US bym nie czekał...

      Edytowany: 19 dni temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rumcajs 1 21 dni temuocena: 86% 

      Wiekszosc ruchu w urzedzie to resjestracja pojazdow. Piramidalna bzdura jest koniecznosc osobistego lazenia do urzedu w tej sprawie. Ten caly cyrk z wirusem tylko to uwypuklil.

      Edytowany: 21 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3177 sekundy
    REKLAMAA2-DESEROWNIA--20-03---19-04-2020