Wykonawca Południowej Obwodnicy Warszawy wziął się za budowę... najdłuższej w Polsce reklamy. Z 430 banerów zamontowanych wzdłuż ul. Płaskowickiej dowiemy się dlaczego POW to taka "super" inwestycja.
"POW to ograniczenie hałasu", "to lepsza komunikacja między dzielnicami", "to bezpieczniejszy transport". Hasła o tym, jak wspaniałą inwestycją jest obwodnica mogą od dziś podziwiać mieszkańcy Ursynowa. Wzdłuż ul. Płaskowickiej montowana jest galeria banerów reklamowych, które mają promować dobry wizerunek największej inwestycji drogowej w naszej dzielnicy i nie tylko.
Jak informuje Mateusz Witczyński, rzecznik prasowy Astaldi docelowo będzie to najdłuższa galeria opartowa w Polsce - o długości takiej samej jak przyszły tunel - 2,3 km. Kampania została zlecona ursynowskiemu studiu graficznemu Bakcyl Studio, które odpowiada m.in. za projekty murali.
Pytani przez nas mieszkańcy i kierowcy różnie podchodzą do tej inicjatywy. Śmieją się, że wreszcie będą mieli lekturę podczas stania w korku.
- Najlepiej by było, gdyby jak najszybciej skończyli tę budowę i sobie poszli. Reklama tu nic nie da, na Płaskowickiej są cały czas korki. My wiemy po co jest POW - mówi pan Adrian.
Karol, kierowca czarnego volkswagena, zwraca uwagę, że wśród haseł wychwalających budowę POW brakuje informacji istotnych z punktu widzenia Ursynowa.
- Jedyna prawdziwa informacja na tym płocie to "Przepraszamy za utrudnienia" - kąśliwie zauważa Mariusz.
- Szkoda, że zapomnieli o czystszym powietrzu i fitrach! Mam nadzieję, że brak takiego hasła nie oznacza, że tych filtrów nie będzie - mówi mieszkaniec.
ZOBACZ NAJDŁUŻSZĄ W POLSCE GALERIĘ REKLAMOWĄ POW:
taka prawda15:38, 04.11.2019
ta reklama ma zasłaniać ukończoną naziemną część inwestycji , aby nie denerwować kierowców że można już przywrócić stan pierwotny ulic , ale wykonawcy się nie chce ( nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi ) 15:38, 04.11.2019
s15:43, 04.11.2019
przepraszaja czyli zamkną przejazd w Stryjeńskich 15:43, 04.11.2019
Ursynhome1117:03, 04.11.2019
Zamiast reklamy to lepiej zatrudnić 2 osoby więcej do budowy będzie większy pożytek. Czekam już ponad rok na otwarcie zamkniętych ulic, stanie w korkach na zwężonym KENie to ogrom spalin. W miejscu zamkniętych ulic prace powinny być przeprowadzone priorytetowo i drogi (ulice) powinny zostać udrożnione. Dzielnica jest przecięta, dojazdy odcięte i jest to również ogromny problem dla służ - straż, karetki itd 17:03, 04.11.2019
rabarbar08:11, 05.11.2019
Spoko, jak na Stryjenskich zamontuja ci progi, bedziesz stal bezpieczniej. 08:11, 05.11.2019
Hahaha09:35, 10.11.2019
Przesiadkę zrób do ZTMu 09:35, 10.11.2019
Grażynka Smolarz11:06, 05.11.2019
Ciekawe ile ktoś przytulił kasiorki za takareklamę, któa jest bez sensu. Ehh. 11:06, 05.11.2019
Hahaha09:45, 09.11.2019
Całe te korki to pół lub jeden wagon metra które podjeżdża co 3 minuty,tak tak wiem komunikacja jeździ tylko plebs , lub mam do załatwienia sprawy nie tylko w centrum.Pozdro dla kumatych 09:45, 09.11.2019
`22:56, 04.11.2019
5 2
czy nikt nic z tym nie moze nic zrobic? 22:56, 04.11.2019
asd11:12, 05.11.2019
0 6
Nic tak mnie nie denerwuje jak ktoś się wypowiada nie mając o czymś pojęcia. To że coś wygląda na skończone czy prawie skończone, nie oznacza że takie jest. 11:12, 05.11.2019
Jaro13:34, 06.11.2019
0 2
Heh, miałem podobne skojarzenia... Ludzie piszą, że po budowie snują się nieliczne ekipy pracowników. Więc co? Zasłonić widok! Zwłaszcza, jak się zamierza zacząć batalię o aneksowanie terminu ukończenia... ;-) 13:34, 06.11.2019