REKLAMAA1-KUCHAREK6-(X2)--20-07----20-10-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    Skrzyżowanie Wąwozowej, Rosoła i Relaksowej

    Skrzyżowanie Wąwozowej, Rosoła i Relaksowej (visit360.pl)

    Przebudowana ulica Relaksowa wraz ze skrzyżowaniem z ul. Wąwozową od godz. 20:00 jest otwarta. Kierowcy znów mogą przejechać także ul. Rosnowskiego. Tymczasem budowa drugiej nitki Rosoła - od Jeżewskiego do Wąwozowej staje pod dużym znakiem zapytania. Wojewoda dopatrzył się uchybień i uchylił pozwolenie na budowę.

    Drogowcy skończyli już budowę drugiej nitki Relaksowej - od skrzyżowania z Wąwozową do skrzyżowania z Rosnowskiego. - Jeszcze dzisiaj w nocy otworzymy przejazd dla kierowców - mówił w południe burmistrz Ursynowa. Oznacza to także otwarcie tranzytu przez ul. Rosnowskiego do Powsina.

    AKTUALIZACJA: Drogowcy zrobili kierowcom niespodziankę, otworzyli przejazd już o 20:00. o czym informowaliśmy na profilu Haloursynow.pl na Facebooku:

    W kolejnych dniach budowlańcy mieli zacząć budowę nowej nitki na ostatnim nieposzerzonym odcinku Rosoła - od Jeżewskiego do Wąwozowej. Prace miały trwać tak, by nie zakłócać ruchu. Dopiero w wakacje miały się przenieść na starą nitkę.

    Wojewoda uchylił pozwolenie na budowę

    Nad inwestycją wartą 20 mln złotych po raz kolejny zebrały się czarne chmury. 7 maja wojewoda mazowiecki uchylił decyzję o wydaniu pozwolenia na budowę, tzw. ZRiD, które wydawało miejskie Biuro Architektury i Planowania Przestrzennego. Pismo właśnie dotarło do dzielnicy, która musi wstrzymać dalsze prace na Rosoła.

    - Już dawno nie byłem tak zdenerwowany - mówi Robert Kempa burmistrz Ursynowa w rozmowie z Haloursynow.pl. - Zarzuty są kuriozalne. Wojewoda wmontował nas i wykonawcę w niezłe bagno - mówi burmistrz.

    Odwołanie od pozwolenia na budowę złożyło trzech mieszkańców ul. Rosoła. Wojewoda nie uznał ich zarzutów. Ale doszukał się w dokumentach innych uchybień, które pozwoliły mu uchylić zezwolenie.

    Do czego przyczepił się wojewoda? Wg burmistrza, głównie do słownictwa. Dzielnica użyła w pozwoleniu nazwy "miasto st. Warszawa" a zdaniem wojewody powinna użyć nazwa "Prezydent m.st. Warszawy". Zamiast "miejsca postojowe" powinny być "parkingi", a zamiast "ulicy" powinna być "droga". 

    Przedstawiciel rządu na województwo mazowieckie wytknął też dzielnicy braki w ostemplowaniu dokumentów. Wszystkie zarzuty burmistrz odrzuca i uznaje za absurdalne. - W życiu nie czytałem takiego dokumentu. Jak organ rządowy mógł się pod czymś takim podpisać?! - oburza się Kempa.

    Czekamy na komentarz biura prasowego wojewody w tej sprawie. Rano obiecano nam, że dotrze on w ciągu dnia. Niestety do godz. 16:30 go nie otrzymaliśmy. Stanowisko wojewody opublikujemy w osobnym artykule, jak tylko je otrzymamy.

    Opóźnienie - minimum 2 miesiące

    Pewne jest jedno. Po decyzji wojewody prace na Rosoła zostaną wstrzymane. Dzielnica musi poczekać, aż do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego (które wydawało zgodę na budowę) dotrą dokumenty wojewody. Miasto już postanowiło, że nie będzie się odwoływać, tylko wyda nowe poprawione pozwolenie na budowę. Tak ma być szybciej.

    Jednak procedury swoje trwają. Jak szacuje dzielnica, przebudowa Rosoła od Jeżewskiego do Wąwozowej, może zostać wznowiona około sierpnia. Tymczasem w obowiązującej umowie wykonawca ma termin na zakończenie budowy do 30 września, po decyzji wojewody zupełnie nierealny. Z tego też powodu urzędowi dzielnicy grozi spór prawny z firmą Fal-Bruk, która jest gotowa ruszyć z pracami, a nie będzie mogła ich rozpocząć.

    Budowa ciągu Rosoła-Relaksowa-Rosnowskiego wtrzymywana jest nie pierwszy raz. W ubiegłym roku na przeszkodzie w pracach na budowie połączenia z Powsinem stanęła sójka, która w okresie lęgowym założyła gniazdo na jednym z drzew. Później okazało się, że gniazdo jest puste. Wcześniej projektowanie nowej ul. Rosoła od Jeżewskiego do Wąwozowej wstrzymali działacze "Projektu Ursynów", którzy domagali się zapewnienia większek liczby miejsc parkingowych przy blokach spółdzielni "Osiedle Kabaty".

    ZOBACZ ZDJĘCIA Z BUDOWY ULICY RELAKSOWEJ - źródło: Visit360.pl

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 321

    • 38
      BARDZO PRZYDATNY
    • 9
      ZASKOCZONY
    • 11
      PRZYDATNY
    • 6
      OBOJĘTNY
    • 4
      NIEPRZYDATNY
    • 113
      WKURZONY
    • 140
      BRAK SŁÓW

    71Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Alt924 71 ponad rok temuocena: 50% 

      Jak czytam to większość z was jest chora psychicznie. Tylko część komentarzy jet rozsądna. Mieszkałem od małego na Wilanowie i starzy mieszkańcy zarówno Wilanowa jak i Ursynowa nie rozumieli czemu muszą jeździć na około jak mają 3km w linii prostej i chcieli dróg łączących dzielnice wiele lat o to wnioskowaoli a każda władza ich olewała. Rosoła od lat była 2 pasmowa w 90% brakowało jej zakończenia które właśnie jest w budowie. Więcej al Ken miała jeden pas ... pamiętacie jeszcze? A pamiętacie ursynowianie jak to było zanim było metro? Czy myślicie że jak linia metra kończy się na ursynowie to ma służyć tylko dla mieszkańców pobliskich bloków? Tak tam już dawno powinien być p+r z dobrymi dojazdem. Jak tego nie chcecie to wybierzcie władze, która zacznie rozbudowę metra i komunikacji w stronę Piaseczna i konstancina. Rosoła nie jest droga tranzytową i nie będzie jak skończy się budowa POW przez Wisłę. NO I MOI DRODZY JEST JESCZE zielony URSYNÓW który macie.....

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~BasiaM 70 ponad rok temuocena: 100% 

      Kiedy autobusy miejskiej komunikacji ZTM przez te nowe drogi pojadą ? Dlaczego jeszcze nie jadą ? Drogi dla prywatnego użytku ? Przez samochody osobowe i TIR-y ? Pytam uprzejmie.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wielbiciel spisków 69 ponad rok temuocena: 100% 

      A może było tak: Burmistrz swoimi kanałami dowiedział się o przygotowywaniu w biurze wojewody decyzji, która na miesiące zablokowałaby ruch na skrzyżowaniu Rosoła/Wąwozowa. W rozpaczliwym paroksyzmie zmienił kolejność prac tak, aby przynajmniej stworzyć fakt dokonany i dokończyć samo skrzyżowanie. Tak się zastanawiam: jak wyglądałaby propaganda przedwyborcza gdyby skrzyżowanie byłoby zablokowane (wściekłość tysięcy kierowców na burmistrza) w przeciwieństwie do niedokończenia jakiegoś odcinka (wściekłość setek obserwatorów na wojewodę. Może są inne pomysły?

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Halt 68 ponad rok temuocena: 25% 

      Redaktorze/ redaktorko! Naucz się ważnej zasady. "Wg burmistrza"? Szkoła podstawowa się kłania. Nigdy nie zaczynamy zdania od skrótu "Wg". Nieskracanie jest wyróżnikiem tekstów reprezentujących "wyższe" gatunki (do których można zaliczyć też testy publicystyczne) oraz oznaką szacunku dla odbiorcy. Zatem w tekście publicystycznym na początku zdania powinniśmy zastosować wyraz "według" w pełnym brzmieniu, nie zaś skrót "wg" leniwcu. Pomijam brak przecinka przed "a zdaniem wojewody". Powiedzmy, że komuś się "nie zauważyło".

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mamiszon 67 ponad rok temuocena: 56% 

      Kolejny upolityczniony temat ? Czy mieszkańcom nie może żyć się po prostu normalnie ? Taki dobry ruch aby połączyć dwie dzielnice i co ? I nic. Blokowanie inwestycji jest trochę słabe. Miasto musi się rozwijać, rozrastać.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sxclsljlkjslflsjdfsf 66 ponad rok temuocena: 67% 

      szkoda, ze miasto i burmistrz są takimi niechlujami, ze sie tak podłożyli wojewodzie :/ Jakby wszystko było na prawie to by im tego pisiak wredny nie zablokował.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 8 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pr 65 ponad rok temuocena: 55% 

      Sprawa jest prosta. Zostało zgłoszone odwołanie przez obywateli. Wojewoda ma obowiązek się ustosunkować i bada decyzję czyli ZRID. Jeżeli została wydana z błędami a jak widać została to nakazuje ją poprawić. Niestety ZRID został wydany przez osoby niekompetentne które nie potrafią napisać poprawnie tej decyzji i nie znają terminologii używanej w ZRID. To nie jest czepianie się tylko wojewoda nie może zaakceptować ZRID obarczonego błędami. Abstrahuję od aspektów politycznych.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 6 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kazoora 64 ponad rok temuocena: 80% 

      Partacze od Kempy skończyli już skrzyżowanie Belgradzkiej ze Stryjeńskich. Asfalt wylali i nikt już tam nie pracuje a ludzie nogi łamią na tych rozwalonych nieukończonych chodnikach. Dzięki burmistrzu za ten tor przeszkód!

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Janusz z mazowsza 63 ponad rok temuocena: 100% 

      Faktycznie, nikt tam nie pracuje od soboty kiedy skonczyli asfaltowanie.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Konrad 62 ponad rok temuocena: 44% 

      No i całe szczęście, że wstrzymują :-) Te zmiany na Rosoła i tak były nie potrzebne....raczej dla Wilanowa, niż dla Ursynowa. Po za tym likwidacja miejscówek parkingowych wprowadziła by straszny chaos. Więc czekamy na całkowitą blokadę dalszych prac budowlanych :-)

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~111 61 ponad rok temuocena: 53% 

      mentalność Kalego

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 9 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabaty 60 ponad rok temuocena: 33% 

      popieram!!!! ja tez uważam, że inwestycja jest zbyt duża/poważna jak na warunki i charakter terenów przyległych. została zbudowana niemalże autostrada(!), która całkowicie pogorszyła warunki i komfort życia tej części Ursynowa. Jasne, że Wilanów jest innego zdania, jesteśmy (Ursynów) dla nich wyłącznie wygodnym łącznikiem, przelotówką, która ma być szybka i wygodna. jestem za wstrzymaniem inwestycji o takim charakterze!!!

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 2 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Piotrek 59 ponad rok temuocena: 100% 

      Co to za pierdoły? Jakie całkowite wstrzymanie ? Jechałeś kiedyś z Kabat na Wilanów ? Bo chyba nie sądzę. Przez Dolinkę Służewiecką albo przezPiaseczno, o ul. Gaski nie chce pisać bo to wstyd. Jedna dzielnica ze 100-150 tys mieszkańców, druga z 50 tys a nie NIE MA ŻADNEJ DROGI PRZEJAZDOWEJ! Politycznie Wojewoda do usunięcia, działa wbrew mieszkańcom. Burmistrz nieudolny ? A skąd mogl wiedzieć że PiS-owski Wojewoda odprawi taką manianę ? Jak jużto wie, to niech teraz pomyśli 3 kroki do przodu żeby znowu jakiegoś przecinka mu Wielki Polonista Wojewoda nie znalazł.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dobra rada 58 ponad rok temuocena: 70% 

      Oj tam, oj tam. Ludzie się odwołali bo mieli pretensje, coś im nie pasowało. Wojewoda wziął te odwołania, dołożył swoje i skasował pozwolenie. Teraz miasto i burmiszcz zrobią nowy projekt zgodnie z uwagami ludzi i wojewody, 2-3 miesiące decyzja i wszystko wróci do normy. Jak projekt będzie poprawiony i ludzie nie będą mieli powodu do protestu to się nie odwołają i juz sprawa nie trafi do wojewody. Gorzej jak znowu oleją ludzi i "literówek" narobią.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~SD 57 ponad rok temu

      A propos "literówek". "burmiszcz"? Serio? :-D

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sąsiad 56 ponad rok temuocena: 46% 

      Pamiętamy, jak burmistrz Kempa przy wielu okazjach powtarzał "wina Guziała". A jednk to burmistrz Kempa poległ z kretesem na połączeniu Ursynowa z Konstancinem przez Kabaty zamiast przez Ciszewskiego, jak chciał burmistrz Guział...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Aczytowazne 55 ponad rok temuocena: 56% 

      Jest dokładnie tak jak piszesz. Wojewoda z PiS ukręcił łeb politykowi z PO. Płacimy za to my.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 14 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~karol 54 ponad rok temuocena: 67% 

      Nie o literówki tam tylko chodzi ale i o błędy techniczne w projekcie.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~z dziada pradziada 53 ponad rok temuocena: 27% 

      przepraszam, ale na Kabatach mieszkają tylko słoiki (oprócz starych mieszkańców dawnej wsi). Tak więc drodzy państwo, do rdzennych mieszkańców Konstancina czy Piaseczna to wy musicie jeszcze trzy pokolenia tu pomieszkać, żeby móc blokować lub zabraniać nam przejazdu. A jak wam się nie podoba, to proszę bardzo wracajcie do swoich popierdułek i tam nie będziecie mieli ruchu i korków. My jesteśmy do tego przyzwyczajeni. Tak więc słoiki w dłoń i w drogę :)

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 33 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 52 ponad rok temuocena: 91% 

      Od urodzenia mieszkam w W-wie, tak samo jak moi rodzice. Teraz mieszkam na Kabatach, choć fakt nie od urodzenia. Dokąd mam wrócić, jeśli moją 'popierdułką' (cokolwiek to znaczy) jest Warszawa?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 21 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~NowoUrsynowianin 51 ponad rok temuocena: 100% 

      a może raczej z pradziada dziada ?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zgrywus 50 ponad rok temuocena: 71% 

      są takie duże słoje na ogóry - zmieści się Panu do niego głowa? :)

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Stefek 49 ponad rok temuocena: 50% 

      hahahaha idiota :-D

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Aczytowazne 48 ponad rok temuocena: 68% 

      Jedna uwaga do wszystkich, którzy uważają, że droga jest dla rejestracji WPI bo prawdziwi warszawiacy idą pieszo do metra, a potem jadą Veturilo do Mordoru. Drogi są dla wszystkich obywateli. Ruch na Wąwozowej/Relaksowej będzie tylko większy bo Warszawa się rozrasta i powstają kolejne osiedla coraz bliżej obrzeży miasta (np. na polach w Wilanowie, czy część Korbońskiego nie została sfinansowana przez dewelopera?). O wiele lepiej jest mieć drożne drogi niż permanentny plac budowy powstały w wyniku jawnej wojny politycznej. Nie zapominajmy, że za ewentualne koszty powstałe przez opóźnienie prac zapłaci gmina, czyli my. Zwróćcie też uwagę na budowę POW- mieszkańcom Wilanowa fundują właśnie drogę która będzie hałasować 24/7 w promieniu minimum 1.5km. I co oni mają powiedzieć? NIE dla Łodzi, Poznania, Frankfurtu i Berlina? Nie zachowujcie się jak Kali. Wrogiem nie jest Konstancin czy Piaseczno, tak jak Wy nie jesteście wrogiem Konstancina jak rzucacie wszystko i jedziecie w Bieszczady

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 38 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~yhm 47 ponad rok temuocena: 61% 

      Mieszkańcy nie protestują przeciwko zwiększonemu ruchowi tylko też chcą korzystać z przebudowanej drogi. Bo aktualnie szybciej dojedziesz do metra z Korbońskiego niż z bloków przy Relaksowej.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 11 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kazoora 46 ponad rok temuocena: 53% 

      Ta droga powstała tylko i jedynie na złość Guziałowi który chciał przebicia Ciszewskiego do Wilanowa, co pięknie zablokowano na lata. Teraz wychodzi że te złośliwe partacze nawet połączenia z Powsinem nie są w stanie zbudować. Literówki to mogą się zdarzyć w prywatnym e-mailu a nie w takim dokumencie. Jak by takie byki były w księgach wieczystych to tez by jeden z drugim uważał ze to czepianie się na sile? Po prostu widać jakich imbecyli nieuków trzymają w tych urzędach i tyle w temacie.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 34 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabatka 45 ponad rok temuocena: 69% 

      Nie tylko w urzędach. Kim trzeba być, żeby tak zaprojektować i tak prowadzić budowę takiej ulicy/drogi w takim miejscu? Inżynier po studiach? Chyba żarty.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 25 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~spod Warszawy 44 ponad rok temuocena: 37% 

      Do drwiących z Powsina (Warszawa)/Konstancina–nie zamierzamy zastawiać i rujnować Kabat. W godzinach popołudniowych stoimy w korkach na Alei Wilanowskiej - spotęgowany ruch wracających na prawobrzeżną południową Wwę i okoliczne miejscowości. Ucieczka przez Kabaty kiedyś 'skrótem' teraz Rosnowskiego to jedyna obecnie alternatywa. Do 2020 r. powstanie przedłużenie Ciszewskiego, Branickiego, S2. Węzeł Przyczółkowa odbierze ruch samochodów, które czy chcemy czy nie i tak będą się pchać do Wwy. Samorząd Konstancina myśli o szybkiej kolei miejskiej przez Piaseczno do Wwy. Na potrzeby dworca z pętlą i parkingiem P+R nabyta została nieruchomość pomiędzy torami, ul.Warszawską i ul.Świetlicową. Przekierowanie 3 linii busów z Dworca Płd na Kabaty usprawni dojazd do metra. Kierowców interesuje S2 a nie tranzyt przez Kabaty.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 36 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zły porucznik 43 ponad rok temuocena: 58% 

      Jak nie zamierzacie, to uprzejmie proszę o odblokowanie parkingu przy Tesco oraz wszelkich innych wolnych miejsc parkingowych w okolicy. Gdzie nie spojrzeć tam tylko WPI. Kupcie sobie miejsca parkingowe, bo jak na razie zastawiacie nam tereny, na które my łożymy nasze podatki, albo blokujcie dostęp na przykład do sklepu Tesco. Nie wspomnę już o bydlętach poparkowanych na przejściach, chodnikach, skrzyżowaniach i trawnikach.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 21 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~m 42 ponad rok temuocena: 77% 

      do ~Zły porucznik Bardzo ciekawe jest to co piszesz... Otóż tydzień temu, kiedy jeszcze ul. Rosnowskiego była ZAMKNIĘTA dla ruchu spacerowałam w weekend w jej okolicach. No i cóż ciekawego zobaczyłam? Samochody z rejestracjami WN omijające wygrodzenia (przestawione przez kierowców) i zjeżdżające w dół ul. Rosnowskiego... wbrew zakazowi, wbrew obowiązującej w tym momencie organizacji ruchu. No to komu tu tak się śpieszy??? I komu to połączenie potrzebne??? Bo widziałam tylko rejestracje WN.... Czyli jak ja - Ursynowianin z dziada pradziada, ewentualnie zaadoptowany przez dzielnicę - będę z tej drogi korzystał to wszystko ok, ale jak się ktoś inny pojawi to nie daj Boże... I Ty, ~Zły poruczniku wyzywasz mieszkańców Piaseczna i okolic od bydląt??? Chyba, że to nowa marka samochodu, o której jeszcze nie słyszałam :)

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 10 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pytanko 41 ponad rok temuocena: 50% 

      A czy ktoś wie kiedy zacznie sie budowa przedłużenia Ciszewskiego? czekamy na ten moment z niecierpliwością przecież, a jak na razie nic sie tam nie dzieje:(

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kabaty Zielone 40 ponad rok temuocena: 67% 

      To tranzyt dla Konstancina, a nie droga dla dzielnicy. Ale tak się dzieje kiedy dzielnicą zarządza partyjny nominat, a nie osoba reprezentująca mieszkańców. Platforma na Ursynowie jest spalona na wiele lat...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~izzy 39 ponad rok temuocena: 69% 

      ojej, brzydki wojewoda przyczepił się "głównie do słownictwa".... ? czy ta decyzja nie powinna być ujawniona w jakims BIPie? wtedy każdy mógłby przeczytać że wojewoda wypunktował brak decyzji środowiskowej, brak poszanowania procedur prawa admin. przy przejmowaniu prywatnych działek pod inwestycję, niezgodne z prawem szerokości pasów drogowych, promienie skrętów, niezgodnie z prawem zaprojektowane zatoczki autobusowe, przygotowanie całej dokumentacji na nieaktualnych mapach.... gadanie że wojewoda przyczepił się do niewłaściwego ostemplowania dokumentów to manipulowanie informacjami i słaba próba zachowania twarzy kiedy się wcześniej ..... ciała.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~-k 38 ponad rok temuocena: 21% 

      Oczywiście, że powinna i to jak najszybciej aby każdy się dowiedział co jest na rzeczy. Inaczej twoje wypowiedzi są taką samą manipulacją na jaką się powołujesz. No chyba, że będziesz taki odważny i podasz źródło swoich rewelacji? ... a może to tylko twoje wnioski i domowe wyliczenia? Faktem natomiast jest, że Wojewoda swoją decyjzją przedłużył koszmar placu budowy o kolejne tygonie/miesiące za co niezmiernie mu podziękuję przy najbliższej okazji. Teraz oczekuje zakończenia tej przebudowy jak najszybciej, bo jej kształtu już się nie zmieni, a nie kolejnych politycznych wojenek Swoją drogą do wszystkich szczekaczy, co robiliście kiedy klasyfikowano tą drogę? To właśnie kategoria G tej drogi wymusiła budowę takich "pasów startowych".

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 4 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~izzy 37 ponad rok temuocena: 91% 

      ~-k, służę uprzejmie i podaję źródło moich rewelacji: Wojewoda Mazowiecki WI-II.7821.1.2.2017.MO (MP) Decyzja nr 10/II/2018, wydana 7 maja 2018. Szesnaście stron upojnej lektury. Ojej.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 10 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sąsiad 36 ponad rok temuocena: 78% 

      Panie Redaktorze, czekamy nie na odpowiedź wojewody (ona już jest w szesnastostronicowym dokumencie podanym Panu na tacy przez izzy), ale na szczegółowe ustosunkowanie się do tego dokumentu przez burmistrza Ursynowa Roberta Kempę! Czy burmistrz poda się do dymisji po zablokowaniu przebudowy ul. Rosoła z powodu błędów w dokumentacji?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • REDAKCJA 35 ponad rok temuocena: 78% 

      Będzie artykuł - piszemy go. Mamy decyzję, niemniej musimy ją "przetrawić" - jest napisana straszliwie skomplikowanym, prawniczo-urzędowym językiem. Wymaga dużej uwagi i dłuższej analizy. Wśród argumentów wojewody na pewno jest więcej niż tylko "niewłaściwe słownictwo". Pozdrawiamy.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec Kabat 34 ponad rok temuocena: 51% 

      Ja już wolę, żeby droga była gotowa i by zmniejszyły się korki. Wszak w mieście chodzi o sprawną komunikację, nie o ciszę i spokój mieszkańców. Cisza i spokój to trochę dalej w stronę Piaseczna- tylko wtedy też będziecie stać w korkach na wlotach w godzinach szczytu, to jest właśnie cena mieszkania pod miastem. Kiedyś mieszkałem na Kabatach przy Wąwozowej, potem przeniosłem się właśnie w ciszę i spokój pod Piasecznem do segmentu. Obecnie wróciłem z powrotem do Kabat, właśnie dojazdy popsuły całą radość z takiego segmentu pod miastem. Mając tutaj piękną komunikację miejską nie widzicie co przeżywają ludzie muszący dojechać do miasta do pracy. Także nie rozumiem psioczenia na tablice WPI na Kabatach. Mają się teleportować do miasta? Albo jechać 20-30km rowerem bez względu na pogodę i ubiór? A może jechać jak sardynka w podmiejskim autobusie do którego ledwo można wsiąść? Ja popieram każdą drogę mającą zmniejszyć korki, które generują multum spalin. Pozdrawiam, Mieszkaniec Kabat

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~izzy 33 ponad rok temuocena: 63% 

      Ja nie mam nic przeciwko dobrej drodze i mniejszym korkom, ani przeciw mieszkańcom Piaseczna czy Konstancina, którzy jeżdżą przez Kabaty. Miasto się rozwija, nic na to się nie da poradzić. Ja też do Śródmieścia jeżdżę przez Mokotów i Mokotowianie nie robią mi zarzutów że rozjeżdżam "ich" dzielnicę. Ale każda ulica/ droga etc może być zaprojektowana i zrealizowana prawidłowo, mądrze i z poszanowaniem prawa, a tu - jak widać - tak nie było. A Twoje skargi, że "nie widzimy co przeżywają ludzie muszący dojechać do miasta do pracy" są infantylne - chciałbys mieć ciastko i zjeść ciastko, mieszkać sobie cicho i zielono pod Piasecznem, hałas, smog i uciążliwości wyeksportować do Wawy, ale potem bezkorkowo dojechać do pracy. Coś za coś.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 15 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec Kabat 32 ponad rok temuocena: 60% 

      Izzy, infantylne? Skargi? Przeczytałeś/łaś co napisałem dokładnie? Wróciłem do mieszkania na Kabatach, własnie przez dojazdy. Lepsza klitka na Kabatach, niż segment pod miastem jeśli chodzi o ilość życia spędzoną na dojazdach.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 31 ponad rok temuocena: 39% 

      Ta firma to niech sobie buduje budy dla psów w Pcimiu Dolnym (choć i tu nie wiem, czy się nadają). Taki syf, bałagan i łamanie przepisów, jakie tu zaserwowali, to woła o potężną karę ludzką i boską. Bezmyślność, głupota, zero poszanowania mieszkańców (w któryś ze świątecznych dni majówki od rana przez cały dzień jeździli ciężarówami z piaskiem po Dembego i innych poprzecznych uliczkach), brak wyznaczonych objazdów, pozostawienie całego ruchu itp. na żywioł i na jakoś to będzie... Kto im w ogóle dał ten kontrakt, jeśli goście nic nie potrafią zrobić sensownie?

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Morko 30 ponad rok temuocena: 44% 

      Dzielnica robi trasę tranzytową przez Kabaty i to w sposób nieprzygotowany. Dla połączenia z Wilanowem należało przedłużyć ulicę Ciszewskiego, a tak mamy na Kabatach wielki parking i tranzyt.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 35 45 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~partacz kempa 29 ponad rok temuocena: 32% 

      Niestety nie dało się. Trzeba by przyznać że Guział miał racje a to nigdy nie będzie miało miejsca. Generalnie wszystko to wina Guziała.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 12 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jan 28 ponad rok temuocena: 67% 

      Przedłużenie Ciszewskiego owszem, pomogło by zatkać Ciszewskiego. Ruch tranzytowy z Konstancina i tak nadal szedł by Nowokabacką, która była od dawna planowana i powstanie Ciszewskiego Bis nie uratowałoby Kabat. Cały ten zamęt to było tylko przeciąganie przykrótkiej kołdry. Byle dalej od moich okien z ruchem samochodowym, taka logika Kalego. Poprawić się może, ale tylko może, po otwarciu obwodnicy, kiedy prawdziwy tranzyt przeniesie się w tunel.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 6 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mucha 27 ponad rok temuocena: 80% 

      Jednym z wielu nieprzewidzianych przez władze dzielnicy rezultatów poprowadzenia dojazdowej trasy szybkiego ruchu z Wilanowa, Konstancina i okolic jest całkowite zapełnienie parkingu przed supermarketem Tesco na KEN. Tysiące osób dojeżdżających spod Warszawy do metra zostawia tam swoje samochody, a kupujący nie mają gdzie zaparkować. Tak trzymać!

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 32 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 26 ponad rok temuocena: 77% 

      A ja myślę, że to nie było nieprzewidziane, tylko nawet zaplanowane. Przecież od dawna mówiło się o tym, że parking Tesco powinien być parkingiem typu P&R. I dokładnie tak jest, tylko na dziko:(

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 17 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pszczoła 25 ponad rok temuocena: 56% 

      A najlepsze w tym wszystkim jet to że w planie zagospodarowania przestrzennego parking jest ale dzielnica przez 10 lat rządów PO nie dała rady go wybudować no i mamy rezultaty

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 5 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Skoczkoski 24 ponad rok temuocena: 75% 

      Pszczoła pier....sz! PO rządzi 10 lat na Ursynowie? Co ty ćpiesz? Oo. Obecna władza 4 lata, poprzednik nie był z platformy- owszem był, jak obatel czarnecki w wielu partiach, ale bynajmniej nie w PO. Tak więc pretensje miej też do Dyzmy guzieła

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Obywatel 23 ponad rok temuocena: 61% 

      Kabaty to osiedle mieszkaniowe. Nie chcemy trasy szybkiego ruchu która ma służyć jako dojazdowka dla konstancinkow, powsinkow itp.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 41 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~m 22 ponad rok temuocena: 58% 

      ale jak Ursynów jeździ na tężnie do Konstancina czy do parku do Powsina to jest ok? jak mieszkańcy Ursynowa jeżdżą swoimi samochodami do pracy w innych dzielnicach to super, ale jak ktoś z Piaseczna dojeżdża na Ursynów to źle? Ludzie, skąd w Was takie podejście do tego typu spraw?! "Jak Kali ukraść krowę to dobrze, ale jak Kalemu ukraść krowę - to źle"... o chyba właśnie stąd :(

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 29 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zzz 21 ponad rok temuocena: 47% 

      Kabaty to osiedle mieszkaniowe potomków chłoporobotników spod Białegostoku i Lublina, którzy nagle rzucili się na sushi. To w skrócie. U nich na wsi była jedna droga i tak mają zakodowane. Mieszkańcy Powsina i Konstancina to dla nich niedostępna arystokracja

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 8 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mimi 20 ponad rok temuocena: 30% 

      do ~m Konstancin przez Kabaty przejeżdża, jak Kabaty jadą do Konstancina to w odwiedziny i to jest różnica.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 3 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wielki strateg wojewoda 19 ponad rok temuocena: 32% 

      Wojewoda dziala w interesie szybszej budowy! Czy wy tego nie rozumiecie? Wszak wiadomo, ze przed dalekim skokiem nalezy nieco zwolnic, zebrac sily. Tak tez dziala wielki strateg - wojewoda. Wstrzymanie budowy przyspieszy termin jej ukonczenia...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec Kabat 18 ponad rok temuocena: 61% 

      Z tego wynika, że projektant wykonał projekt niezgodnie z normami a miasto się spieszyło, żeby wreszcie mieć tę decyzję zrid. Ludzi wytykali palcem uchybienia, odwoływali się ale miasto to zignorowało, nie poprawiło uchybień, nie poczekało na rozstrzygnięcie odwołań tylko zaczęło budowę, narobiło bałaganu a teraz pomstuje gdy wojewoda uchylił wadliwą decyzję. Trzeba było zrobić wolniej ale prawidłowo. Przykre!

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 25 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mądrala 17 ponad rok temuocena: 80% 

      Wystarczyło przygotować nowy wniosek o pozwolenie na wypadek takiej decyzji wojewody. Przerwa trwała by 4 h a nie 2 miesiące.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 8 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~strategiczny Janek 16 ponad rok temuocena: 42% 

      Kuriozalna sytuacja: szeroki pas asfaltowo - betonowy i mimo to wygenerował masę protestów. Ile urzędnicy i projektanci potrzebują szerokości aby zrealizować sensowne rozwiązanie? Może z pół kilometra? :)

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~spr 15 ponad rok temuocena: 68% 

      chodzi o to ,ze burmiszcz powiedział, że po przebudowie jak puszczą 4 autobusy, to ruch się zmniejszy

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dzudza 14 ponad rok temuocena: 79% 

      Czy ktoś słyszał o parkingach "Parkuj i Jedź" po stronie Piaseczna i Wilanowa, aby mieszkańcy okolicznych miejscowości mogli dojechać, zaparkować i przesiąść się do autobusu, który zawiezie ich do metra?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 27 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Manolo 13 ponad rok temuocena: 84% 

      Mieszkam na Dembego. Obejrzałem sobie dokładnie stan prac w niedzielę i nasunęło mi się pytanie. Dlaczego zlikwidowano skrzyżowanie Relaksowa/Szajnowicza? Teraz zamiast skręcić w lewo z Szajnowicza w Relaksową (która ma w tym miejscu już tylko jeden pas), trzeba będzie skręcić w prawo w wąską uliczkę wzdłuż Szajnowicza, zastawioną przez parkujące auta i dopiero stąd wjechać w Relaksową. Czemu ma to służyć, poza dodatkowymi korkami/smogiem?

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 12 ponad rok temuocena: 69% 

      Takie i podobne pytania zadawaliśmy tzw. burmistrzowi, radnym, komuś, kto biegał z planem budowy w ręku i objaśniał swoje rysunki wkurzonym mieszkańcom oraz jakiemuś bubkowi podobno z Fal-Bruku w czasie tego słynnego spotkania wszystkich świętych z mieszkańcami. Nikt nie podał żadnego sensownego argumentu.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 9 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Manolo 11 ponad rok temuocena: 85% 

      Jeszcze jedna rzecz z mojej strony. Totalny brak zieleni. Pustynia jak na Pileckiego.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 17 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~yhm 10 ponad rok temuocena: 86% 

      Rychło w czas Pan się obudził - domki po wschodniej stronie gdzie mieszka dużo mniej ludzi potrafią się dużo lepiej zorganizować niż bloki. Jakby procentowo z bloków tyle ludzi zaprotestowało co z domków to pewnie więcej dałoby się osiągnąć - może zatrzymanie budowy na wczesnym etapie i przeprojektowanie..

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ten z krakowskiego 9 ponad rok temuocena: 75% 

      polskie popisowe piekiełko, niekompeteny burmistrz, który nie umi pieczątki dobrze przybić i łże-wojewoda, który każdo belkę pod nushky podrzuci byle sie tylko peo wywaliło na podłogę i rozbiło sobie ten dur łep.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jot 8 ponad rok temuocena: 82% 

      i jeszcze dodaj bezmózgich projektantów oraz wykonawców. Bo jeden nie umie zaprojektować drogi w sensowny sposób, a drugi nie umie zorganizować budowy zgodnie z przepisami i zdrowym rozsądkiem. Ale przecież oni ani tu nie mieszkają, ani nie będą z tego korzystać. Więc mają w...

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 9 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zły porucznik 7 ponad rok temuocena: 65% 

      To jest po prostu seria różnych bezsensów: 1. Bezsensowna droga, która nikomu nie służy, a jest tylko tranzytem dla hordy WPI 2. Bezsensowne "odbarczeniowki" i bezsens dla społeczności lokalnej, która ma utrudniony wyjazd/zjazd z drogi za ich podatki pod ich oknami 3. Bezsensowne wykonanie, totalna porażka organizacyjna, bezsensowne "objazdy", zablokowanie lokalnych uliczek, dewastacja Dembego przez ciężki sprzęt z budowy 4. Bezsensowne decyzje władz, w tym przede wszystkim burmistrza i wojewody - trudno orzec, który z nich jest głupszy i bardziej bezsensowny "en masse" 5. Bezsensowne tłumaczenia władz i argumenty za przyjętą kolejnością budowy dróg w kierunku Wilanowa, a także dotyczące przyczyn ewidentnego chaosu i negatywnego wpływu tej budowy na okolicę. Liderem jest chyba Kempa, który po raz kolejny zrobił z siebie idiotę, tłumacząc dlaczego Dembego jest właśnie dewastowana przez wykonawcę.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dzudza 6 ponad rok temuocena: 76% 

      Gratuluję celnej wypowiedzi. Dodam jeszcze, że jeśli wzdłuż dróg tranzytowych (KEN i Wąwozowa, bo takimi się teraz staną) projektuje się lokale usługowe i wiele przejść dla pieszych w tym dla dzieci idących do szkoły, oczekujmy większej liczby wypadków. Już teraz KEN jest bardzo niebezpieczna a na Wąwozowej, w czasie gdy była otwarta Rosnowskiego, miały miejsce dwa wypadki w tym samym dniu. Kabaty nie są sypialnią. Tu jest duży ruch pieszy, rowerowy i mnóstwo dzieci. Jak władze dzielnicy chcą pogodzić charakter dzielnicy z ruchem tranzytowym, aby nie było więcej wypadków?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 39 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~urs 5 ponad rok temuocena: 55% 

      dlatego konieczna jest przebudowa ul.Rosola a tu walka polityczna i wojewoda nie moze przezyc zeby przed wyborami ta inwestycja sie zakonczyla. polskie piekielko..

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 21 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nie kumam 4 ponad rok temuocena: 70% 

      Jestem w stanie zrozumiec wiele bezsensow, ale ni cholery nie moge pojac jak lokalna wladza mogla ubrac lokalna spolecznosc w tranzytowa arterie sluzaca mieszkancom Konstancina i Powsina, dewastujaca zwiekszonym ruchem Ursynow. Przeciez ta wladza miala chyba jakies marzenia o ponownej kadencji na Ursynowie i tak sobie strzelila w kolano?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 26 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sąsiadka bazarku z Imielina 3 ponad rok temuocena: 86% 

      A syfiasty bazarek przy reprezentacyjnej alei Ursynowa też ma tłum klientów z Wilanowa, którzy szybciutko dojeżdżają Orszady. A u siebie na Wilanowie nie pozwoliliby postawić sobie pod oknami takiego Paździerza. To mają blisko u nas...

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 32 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~karikal 2 ponad rok temuocena: 61% 

      To ciekawe, czyżby wojewoda chciał namieszać w kampanii wyborczej? Tylko dlaczego kosztem nas wszytskich????

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~politycy 1 ponad rok temuocena: 70% 

      A co my go obchodzimy?

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 16 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.181 sekundy
    REKLAMAA2-KUCHAREK6-(X2)--20-07----20-10-2019