Zamknij

Wypadek na Rosoła. Trzy auta rozbite, jedno dachowało

08:25, 08.06.2021 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 11:33, 08.06.2021
Skomentuj JR-G 17 PSP JR-G 17 PSP

Wypadek na Rosoła przy Jeżewskiego. Zderzyły się trzy auta osobowe, jedno z nich przewróciło się na dach. Jedna osoba została ranna. Są duże utrudnienia w przejeździe.

Do wypadku doszło ok. godz. 7:40 na wysokości Rosoła 22 tuż przy skrzyżowaniu z Jeżewskiego. Na pasie w kierunku centrum zderzyły się trzy auta osobowe. Najpierw volvo zderzyło się z mercedesem, a potem uderzyło w bmw. To mercedes przewrócił się na dach, a volvo ustawiło bokiem do kierunku jazdy. 

- Jedna osoba poszkodowana znajduje się pod opieką pogotowia - informuje straż pożarna. W momencie gdy na miejsce przyjechały służby ratunkowe, wszyscy uczestnicy wypadku znajdowali się już poza pojazdami, samodzielnie z nich wyszli.

Po wypadku na Rosoła są poważne problemy z przejazdem. Otwarty jest tylko jeden pas ruchu w stronę centrum.

Ostatecznie nikomu nic się nie stało, osoba przebadana w karetce nie trafiła do szpitala.

(Redakcja Haloursynow.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(44)

nie pędź!nie pędź!

21 4

Jeśli przestaną pędzić to nie będą się przewracać. 08:51, 08.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

WarlordWarlord

2 27

I co miłośnicy zwężania dróg? Lubicie takie widoki? Wolny transport !!! 09:10, 08.06.2021

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

kierowcakierowca

19 4

Wszak powszechnie wiadomo, ze od zbyt waskich drog samochody przewracaja sie na dachy 09:26, 08.06.2021


jac.jac.

15 6

Tak, lubimy. Pojedziesz ze swojego Konstancina czy innego Wilanowa kilka razy takim korkiem, to przestaniesz rozjeżdżać Ursynów i korki się zmniejszą. A mieszkańcy będą mieli ciszej i bezpieczniej. 09:56, 08.06.2021


LulululuLulululu

11 2

@Warlord - ale ty wiesz, że tam jest szeroko i właśnie dlatego debile jeżdżą szybko i dachują? Czy twój umysł stułbi nie jest zdolny dokonać tak prostej analizy? 10:44, 08.06.2021


WarlordWarlord

0 26

~Lulululu - mały zapluty zawistniku - po to kupuję samochód, żeby nim komfortowo jeździć. Jeżeli będę chciał to i z Radomia sobie dojadę. Nie wasza sprawa lewacy. Z kolei na utrzymanie dróg płacę wysokie podatki zaś Rosoła nie jest wystarczająco drożną ulicą i wymaga zdecydowanie poszerzenia. 11:00, 08.06.2021


UrsynowianinUrsynowianin

3 0

@Warchlok, czemu wyzywasz ludzi od lewaków ?
Doznałes od lewaka jakiejś krzywdy, albo odrzucił uczucia ?. 20:05, 08.06.2021


LulululuLulululu

4 0

@Warlord - gdzie Ty królu intelektu widzisz zawiść w mojej wypowiedzi? Czego Ci niby zazdroszczę? Braku poszanowania dla życia i zdrowia ludzi? Nieumiejętności zauważania związku między prędkością jazdy a wypadkami i powagą ich skutków? Nieumiejętności zauważenia różnicy między ulicą w środku miasta a drogą na odludziu? Prymitywnego wnioskowania, że poszerzanie dróg zmniejsza korki, podczas gdy badania i praktyka od dziesięcioleci pokazują, że jest na odwrót, bo im więcej szerokich dróg tym ludzie chętniej kupują samochody, więc korki robią się coraz większe? 10:40, 11.06.2021


GgGg

15 1

Tak jak mowil do mnie instruktor jazdy. Najszybciej sie jedzie jak wszyscy uczestnicy ruchu jada z ta sama predkoscia i rownomiernie w miare oczywiscie. Nikt nie zaburza plynnosci i nie stwarza niebezpieczenstwa. O nerwach i zdrowiu nie wspominajac. 09:17, 08.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To nie jest ostatni To nie jest ostatni

25 6

Nic dziwnego, że do takiego wypadku doszło w tym miejscu - wystarczy zobaczyć z jaką prędkością samochody codziennie pędzą ulicą Rosoła, jeszcze przed skrzyżowaniem z Wąwozową. Dlatego tylko kwestią czasu jest kiedy wydarzy się tu następny wypadek. Chyba że zostanie tu zainstalowany radar. 09:23, 08.06.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

alisterkabatalisterkabat

22 5

Popieram - to miejsce od lat prosi się o radar. O poranku gnają z gmin do miasta, a nocną porą odcinek między Jeżewskiego a Przy Bażantarni to dla niektórych "odcinek specjalny"... 09:58, 08.06.2021


RumburakRumburak

14 12

Czy to był samochód z Ursynowa? 09:30, 08.06.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

asdasd

8 16

A jakie to ma znaczenie? 10:27, 08.06.2021


RumburakRumburak

15 6

Tak z ciekawości zapytałem. Zastanawiam się jaki wpływ na bezpieczeństwo ursynowskich ulic ma szeroki łącznik z Powsinem. Z góry przepraszam kulturalnych kierowców, którzy stanowią większość niezależnie od miejsca zamieszkania i rejestracji pojazdu. Niestety ci pozostali bardziej rzucają się w oczy. 10:40, 08.06.2021


hińczykhińczyk

13 8

Blachy z literkami WPI-zdoo ! 09:35, 08.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ciulciul

5 4

Sie wyklepie, wypicuje, bedzie nówka z pod igły - burak bedzie płakał przy sprzedaży! 09:39, 08.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jac.jac.

15 7

Na szczęście bez ofiar. Kierowca z WPI dojdzie do siebie, nabędzie nowy samochód i następnym razem przejedzie dziecko. 10:01, 08.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WażniakWażniak

14 6

Tak jak ciągnikiem zapierniczał po polu od małego tak później starszy w cywilizowanym mieście się tłucze...nawyków ciężko się oduczyć. 10:02, 08.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoomBoom

8 7

Bez podania przyczyny kolizji można sobie gdybać. A może to jechał jakiś Stevie Wonder co na ślepo zmieniał pas, zepchnął inne auto, które zahaczyło o krawężnik i dach gotowy. 10:09, 08.06.2021

Odpowiedzi:10
Odpowiedz

RumburakRumburak

12 5

Czy dachowanie jest możliwe przy prędkości 50km/h? 10:51, 08.06.2021


BoomBoom

5 4

Jest możliwe nawet przy parkowaniu. Wpisz w wyszukiwarkę dachowanie przy parkowaniu. Dałem linka, ale skasowało posta. 11:07, 08.06.2021


MrFrostyMrFrosty

10 3

jest możliwe ale o dużo mniej prawdopodobne niż przy 100 km/h. W tym przypadku jednak nie WYGLĄDA to na dużą szybkość bo dachowiec nie jest jakoś strasznie obity. Co nie zmienia faktu, że samochodów tam jest za dużo, bo burmistrz zrobił tam przelotówkę, i większość z tych samochodów jedzie znacznie powyżej 50ki. 11:27, 08.06.2021


OgórekOgórek

4 3

Tak, dachowanie jest mozliwe i przy predkosci 30 km/h. 11:55, 08.06.2021


KabatonKabaton

9 4

Byłem obok wypadku, walnięcie było bardzo konkretne. Mieszkam niedaleko. Zapierdalają (średnio co 5-ty samochód) po drodze osiedlowej średnio 100-130 km/h. Bardzo proszę nie gadać głupot o przepychaniu się na pasach. Po prostu husarz na swoim rumaku i jego jest droga. 16:37, 08.06.2021


UrsynowianinUrsynowianin

2 2

@bum
Humor na poziomie kapustnych bąków 19:59, 08.06.2021


issaaissaa

4 6

~MrFrosty i ~Kabaton, nie wiem gdzie wy tam widzicie "zapiera.lanie" 100/130 km/h jak tam co chwile sa światła. Oczywiscie zawsze z "zielona falą". Jeżdże tam niezwykle często, bywa kilka razy dziennie i naprawdę....rozpedzic sie tam to trzeba cudu...szczególnie właśnie w strone centrum. jak człowiek nie oprze sie o swiatła przy Wawozowej to na pewno przy Jeżewskiego, albo zaraz potem Przy Bażantarni...Wy tam mieszkcie? jeździcie czy tak sobie teoretyzujecie?
Prędzej stawiałabym na to, ze ktoś z Lidla wyjechał na zielonej strzałce, na kreche 20:03, 08.06.2021


issaaissaa

5 4

acha, i Kabaton, która drogę osiedlową masz na mysli? po której samochody "zapier.dalaja" 100/130 km/h? bo chyba nie Rosola. A na każdej innej w okolicy są szykany, ulubione na Ursynowie progi zwalniające. Po której to osiedlowej drodze zapitalaja ci samochody z prędkoscia 100 km/h? Głupoty piszesz i tyle. 20:09, 08.06.2021


MrFrostyMrFrosty

1 5

tak, mieszkam niedaleko. Jadąc 80 jestem zawalidrogą. jeszcze coś chciałbyś wiedzieć? 23:50, 08.06.2021


issaaissaa

2 3

~MrFrosty, a ja nigdy nie mam problemu z "80-tka". Ba, nawet z 50-tka albowiem wjeżdżam z Wawozowej i wtedy NIE DA sie jechac szybciej na odcinku Wawozowa-Jezewskiego. Nikt nigdy mnie nie spycha, nie pogania, nie trąbi. I zawsze, w razie wątpliwosc, mozna zając prawy pas.
ps. jutro (właściwie dzis) też tam będę jechała, tak że uważaj 01:15, 09.06.2021


asdasd

3 22

Nie mogę się doczekać, gdy przy przerejestrowaniu pojazdu nie trzeba będzie zmieniać tablic rejestracyjnych. Frustraci, którzy o wszelkie zło obwiniają kierowców z tymi czy innymi tablicami rejestracyjnymi, w końcu zamilkną. 10:36, 08.06.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BoomBoom

0 0

Na razie to możliwe w ramach tego samego powiatu. 12:32, 08.06.2021


asdasd

0 0

Widać jak niektórym, będą się styki przegrzewać jak mu przyjdzie kupić samochód z Podlasia czy innego Podkarpacia. Przyjedzie takim do Warszawy i co sąsiad powie? Że to pewnie jakiś baran co jeździć nie umie. xDDD 11:45, 09.06.2021


JurekJurek

25 8

Szybciej grzejcie, na swiatlach i tak do was dojade. Klasyk 11:06, 08.06.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OgórekOgórek

11 25

Jak pan byl swiadkiem wypadku, to zapraszam na komende. Klasyk to wymądrzanie sie na forach 11:54, 08.06.2021


NotypeNotype

27 4

Po co tak dyskusja - wystarczy tam rano stanąć na 5 min i zobaczyć jak ludzie zapier... Może i dachowanie jest możliwe przy niskiej prędkości ale zdecydowanie bardziej prawdopodne, że tam dzisiaj ktoś przekroczył przepisy. Jakby wszyscy zachowali bezpieczny odstęp i przestrzegali ograniczenia predkości to na pewno skutki nie byłyby tak spektakularne.
Co do koncepcji wytaczania tranzytu przez obszar Ursynowa i to co nam fundują drogowcy to nawet nie chce mi sie wypowiadac. 15:30, 08.06.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

BoomBoom

4 19

Od przekraczania prędkości auta nie dachują. Przyczyna musiała być inna. 16:49, 08.06.2021


Zobacz sam!Zobacz sam!

11 3

do Bum: to sobie obejrzyj kanał "Polskie drogi" na YT - zobaczysz tam, jak często auta w Polsce dachują właśnie z powodu NADMIERNEJ PRĘDKOŚCI. 18:12, 08.06.2021


BoomBoom

6 12

Miałem okazję jeździć szybko na niemieckich autostradach. Auto nie dachowało od prędkości. To nie jest przyczyną. 19:25, 08.06.2021


MrFrostyMrFrosty

7 4

na Ursynowie są niemieckie autostrady? 19:35, 08.06.2021


KurtKurt

3 0

Przebijam! Zmiana pasa na lewy bez upewnienia się czy ktoś nim jedzie. 20:09, 08.06.2021


KamilKamil

2 0

Wcwoli wyjaśnienia, świadek. Mercedes jechał prawidłowo, wolno. Na niego z skretki w lewo na skrzyżowaniu wjechał inny kierowca i podbił mercedesa tak ze się okręcił. Wszyscy już ocenili kierowcę merca bo ten samochód jest pokazany, ale on jechał prawidłowo. Sprawca jest osoba która go uderzyła. 22:41, 08.06.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zdmzdm

0 0

Kamil, pisz po polsku i logicznie (z jakiej skrętki w lewo ?) 09:08, 09.06.2021


asdasd

0 0

Prawdopodobnie Volvo wyjechało z Jeżewskiego w Rosoła w stronę centrum i tak wjechało w Mercedesa. 11:47, 09.06.2021


Mamy XXI wiekMamy XXI wiek

2 2

Zwolnij dziadu 16:34, 09.06.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%