Zamknij

Wypadek w alei KEN przy Telekiego. Potrącona kobieta i dziecko w wózku

12:37, 31.05.2017 Sławek Kińczyk Aktualizacja: 13:54, 31.05.2017
Skomentuj nadesłane nadesłane

Wypadek w alei KEN na wysokości Pala Telekiego. Na przejściu dla pieszych doszło do potrącenia kobiety prowadzącej wózek dziecięcy. W środku było 4-letnie dziecko.

Na przejściu dla pieszych przy Pala Telekiego wciąż nie jest bezpiecznie. Około 12:05 policja dostała informację o wypadku. 

Kierujący toyotą potrącił przechodzącą przez zebrę kobietę prowadzącą wózek dziecięcy. W środku był czterolatek. 

- Na miejsce przyjechały karetki pogotowia, zabrały kobietę oraz dziecko do szpitali - mówi asp. sztab. Tomasz Oleszczuk z komendy stołecznej policji. Jak się dowiedzieliśmy, kobieta ma poważne obrażenia głowy. Stan dziecka nie jest znany.

Jak informują funkcjonariusze, kierowca toyoty był trzeźwy. Wszczęte zostało dochodzenie, które ma wyjaśnić jak doszło do wypadku. 

Przejazd aleją KEN w kierunku Wąwozowej był zablokowany.

W marcu na tym samym przejściu 85-letni kierowca Volswagena Golfa potrącił ojca i syna. 49-letni mężczyzna, znany lekarz, zmarł po przewiezieniu do szpitala. W styczniu ubiegłego roku kierowca BMW potrącił w rejonie przejścia 13-latkę. Dziewczynka z ciężkimi obrażeniami głowy trafiła do szpitala.

zdjęcia nadesłane przez czytelników Haloursynow.pl - dziękujemy!

(Sławek Kińczyk)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(72)

bobbob

31 3

na zdjęciu widać że auto było na lewym pasie, znaczy że kierowca widział pieszego na przejściu. nie ma tłumaczenia że kobieta wtargnęła.
12:50, 31.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MagdaMagda

9 19

A skąd wiesz, z której strony szła? Może kierowca jechał szybko, a ona mu weszła pod koła z wysepki, bo uznała, że wyhamuje? 14:04, 31.05.2017


volta2volta2

20 3

droga magdo!
kierowca w tym miejscu NIE MA PRAWA jechać SZYBKO!!!!

chyba jednak nabędę piłeczki i tych szybkich z balkonu będę nagradzać. dzieciaki tamtędy chodzą do szkoły....


za 200 metrów i tak ma światła, więc jak jest zielone - to z tego miejsca nie dojedzie 60-tką a jak jest czerwone(widać przecież!) to dojedzie spokojnym tempem nie zabijając po drodze nikogo. 17:41, 31.05.2017


reo

KrystianKrystian

26 20

Podziękujcie tym, którzy blokują zmiany w organizacji ruchu na Ursynowie. Ilu ludzi ma jeszcze doznać uszczerbku lub umrzeć, aby niewykształcone przyjezdne hieny zrozumiały, że tu jest MIASTO i tu priorytetem jest bezpieczeństwo ludzi, a nie budowanie autostrad.
12:55, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AłaAła

22 18

Dokładnie tak. Takie szkodniki jak Kempa czy Orzeł blokują każdą inicjatywę służącą poprawie bezpieczeństwa. Nie zdziwę się jak jutro Kempa zrobi konferencję prasową na której ogłosi z radną Sylwią Krajewską, że postawią tam sygnalizację świetlną. Tylko czy ktoś się jeszcze nabiera na takie rzeczy? 13:27, 31.05.2017


PiotrekPiotrek

27 25

TUTAJ KONIECZNE SĄ ŚWIATŁA!! 12:56, 31.05.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AłaAła

17 23

ŚWIATŁA NIE GWARANTUJĄ ŻE TAKIE SYTUACJE SIĘ NIE BĘDĄ POWTARZAĆ. SĄ SKUTECZNIEJSZE I TAŃSZE SPOSOBY. 13:27, 31.05.2017


AdamAdam

22 21

Po co światła ? 13:34, 31.05.2017


AłaAła

9 13

Z jednej strony ludzie nie wiedzą, że światła nie gwarantują bezpieczeństwa, więc to z niewiedzy wynika. Z drugiej strony stawianie świateł to jest intratny biznesik. 09:19, 01.06.2017


volta2volta2

27 0

Widział ktoś tu jakiś patrol policji od czasu wypadku śmiertelnego? Nasza policja i straż miejska aż tak się przepracowują, że nie mozna tu nikogo wysłać?

ostani patrol stał wtedy, gdy można było mandaty sciągać a jak już nie można - to po co stać? 12:58, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

obsobs

18 5

straż miejska ma ostatnio dużo ważniejsze zadania - stoją na borsuka i pilnują czy w parku między villardczyków i przy bażantarni psy są wyprowadzane na smyczy. I tak właściciele yorków, maltańczyków i jamników pouczenia i mandaty dostają.

Ps. to nie żart niestety. 13:33, 31.05.2017


UrsynowianinUrsynowianin

33 10

Kolejne tragiczne potrącenie pieszego na KEN - przy dobrej widoczności, na doskonale oznakowanym przejściu, z pulsującymi światłami ostrzegającymi. Matka z wózkiem musiała poruszać się powoli, więc ni jest możliwe, żeby nagle wtargnęła na jezdnię.

Niewinne ofiary piratów drogowych na KEN. Jak długo jeszcze będziemy to tolerować? 13:07, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GufuGufu

24 4

Światła tam sa ale kierowcy i tak pędzą bo im sie spieszy. Progi zwalniające powinni wybudować a nie myśleć o rozbudowaniu galeri Tesco do monstrualnych rozmiarach i budowie drogi do Wilanowa tak żeby juz wogole człowiek b sie chodzić bo tyle samochodów. 13:16, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SoRSoR

34 10

Aż się prosi o ponowienie akcji z fotoradarami na KEN. 13:31, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciekMaciek

25 4

Dokładnie cztery razy (jeżdżę tamtędy codziennie rano około 8:00) widziałem, jak goście jadące jednym pasem nie zatrzymują się w sytuacji gdy samochód na drugim pasie się zatrzymuje by przepuścić pieszego. Nawet nie wspomnę o tym, że potrafią zmieniać pas przed przejściem (nie ma szans na skuteczne wyhamowanie) oraz że zasuwają na spokojnie 70-80 km/h.
To przejście to po prostu portal do zaświatów dla pieszych i będzie tak samo jak na słynnym przejściu na Herbsta, dopóki jakaś matka z dzieckiem nie zginie to nikt nic nie zrobi. Tam zrobili światła, tutaj nie wiem, czy światła są potrzebne, być może trzeba to przejście po prostu zlikwidować (można sobie przejść dołem przez metro). 13:32, 31.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

volta2volta2

11 4

tylko 4 razy to widziałeś?

ja też - ale 4 razy dziennie codziennie. natomiast ani razu patrolu w tym miejscu nie widziałam, powinni tam stać dzień i noc.

14:21, 31.05.2017


ejdnaejdna

15 5

(można sobie przejść dołem przez metro).


Z wózkiem?
14:55, 31.05.2017


mieszkaniec Ursynowamieszkaniec Ursynowa

43 47

nie długo na KENie będą światła co 25 metrów bo ludzie nie potrafią korzystać z przejścia dla pieszych, pieszy widzi auto i myśli że kierowca też go widzi.
a kierowcy są nieuważni. zamiast robić światła na każdym kroku, może lepiej nauczyć ludzi korzystania z przejść dla pieszych?
Od razu napiszę odpowiedź dla osób które napiszą, że pieszy ma pierwszeństwo na pasach, owszem ma, Ale ja mam swój rozum i gdy jestem przy pasach i widzę szybko zbliżające się auto to nie wychodzę mu na spotkanie, bo wiem że pierwszeństwo nie zapewnia nieśmiertelności. 13:34, 31.05.2017

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Basia Basia

13 22

Absolutnie się z tobą zgadzam. Ludzie myślą ze jak mama prawo bo są np pieszym czy rowerzystom to on wszystko wolno a kierowca musi zeolbuc bo tak powiedzieli w telewizji. Tylko się jeden z drugim nie zastanowi że jak będzie leżał miesiące w szpitalu albo zostanie jaleka to na niewiele się zda ro czy miał prawo wejść na te ulice czy nie. Ludzie nie myślą i własnym bezpieczeństwie! Im więcej przepisów dających prawo do tym więcej kalekuch ludzi którzy zamiast o swoim bezpieczeństwie myśleli o tym ze mają prawo. Wystarczy promień słońca żeby nie zauważyć pieszego... 15:30, 31.05.2017


dddd

19 21

Pieszy ma pierwszeństwo jak już jest na przejściu, ale dochodząc do przejścia ma "za...ny" obowiązek ustąpienia pierwszeństwa samochodowi ... i tu leży problem, bo wielu pieszych o tym nie wie (już pomijając fakt że nie ma wybraźni jeśli chodzi o fizykę, drogę hamowania itp). .... bo w końcu najważniejsze jest życie i zdrowie a nie czyja była racja). 16:17, 31.05.2017


kwakwa

17 6

@dd
to poczytaj przepisy po sie zmienily i pieszy ma pierwszenstwo jak stoi przed przejsciem i teraz to j*bany obowiazek kierowcy sie zatrzymac. 17:11, 31.05.2017


AdamAdam

4 18

Zgadzam się z Tobą, każdy kto krzyczy światła progi UFO i samoloty nie jeździ samochodem, małe mamy korki na Ursynowie? Ja rozumiem że jak ktoś całe życie jeździ autobusem to nie wie do czego jest auto, ale z takim myśleniem wkrótce będzie nakaz pchania auta po Ken. Każdy atakuje kierowcę, ja go nie bronię bo nie wiem z jaką prędkością jechał, ale co to za matka co wyżej wpycha przed pędzące auto? Przecież z prędkością światła się tam nie pojawił? 23:03, 31.05.2017


dddd

4 3

@kwa
kodeks, stan prawny czerwiec 2017:
Art. 13. – punkt 1, Pieszy, przechodząc przez jezdnię lub torowisko, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność ...... Pieszy znajdujący się na tym przejściu ma pierwszeństwo przed pojazdem
Art 14
Zabrania się:
1. wchodzenia na jezdnię:
a. bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,
b. spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;
Art. 26.
Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu.

Wydaje mi się że Twoja wiedza bazuje na informacjach z telewizji - rzeczywiście jakiś czas temu był pomysł żeby poczynić pewne zmiany w tej kwestii, ale wygląda na to że na pomyśle się skończyło. 12:36, 01.06.2017


PiotrekPiotrek

39 23

No nie mogę. Jakiś cholerny czarny punkt. Światła tu nic nie dadzą. Tu muszą być takie garby, żeby urywało zawieszenie przy próbie jazdy powyżej 50 km/hy. I to 30 metrów przed pasami, jak zrobili na Umińskiego po tej makabresce w zeszłym roku. Kierowcy NIE zdejmą nogi z pedałów, dopóki ich się fizycznie do tego nie zmusi. 10.000 się zatrzyma, 10.001-szy zabije. 13:34, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

volta2volta2

22 8

oczywiście, też jestem za garbami, światłą na kenie/wąwozowej widać z daleka i spokojnie można jechać widząc, czy się zdąży na zelonym czy nie ma co gnać bo i tak się dojedzie na czerwone.

no ale skoro taka długa prosta bezkolizyjna - to miszcze muszą przepchać rury... tu nawet widać, jak uroczy zderzak na niemowlę zamontował sobie kierowca

matka mam nadzieję pana z cywilnego ścignie, za moralne i zdrowotne szkody swoje i dzieciaczka, życzę jej tego z całego serca, o ile udało im się przeżyć (ostanio karetka żywych stamtąd zabrała, a nie wrócili w komplecie do domu) 14:18, 31.05.2017


crxiakcrxiak

14 40

Jak sie idzie przez pasy zwłaszcza z dzieckiem to powinno sie patrzeć czy coś nie jedzie! Nie będzie pozwolenia żeby ze względu na jakąś nieodpowiedzialną pańcie blokować ruch na kolejnej już ulicy Ursynowa! 14:03, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

26 4

Oczywiście polskie durne prawo działa i numery rejestracyjne winnego są zamazane, by się mu krzywda nie stała przypadkiem moralna. 14:05, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

volta2volta2

32 13

oczywiście, numery spixelowane, żeby boziu broń nikt nie wiedział, kto zacz.
obstawiam we albo wpi - przecież do domu taki kawał drogi...

poszerzenie tej drogi na odcinku kabackim to niestety dla wielu jeszcze - wyrok śmierci. dopóki od kasztanowej do telekiego nie będzie garbów - które spieszących się na rosoła i stryjeńskich wyślą a nie w środek gigantycznego osiedla.

14:15, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MichałMichał

32 12

Jak pomyślę, że ten debil potrącił kobietę przy użyciu samochodu wyposażonego w tego typu orurowanie z przodu to aż mnie ciarki przechodzą. Co trzeba mieć w głowie, żeby to zamontować? Już za to powinni mu dokleić próbę zabójstwa. Przecież to łamie nogi i miednice przy 10km/h. 14:50, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

volta2volta2

24 6

dokładnie to samo pomyślałam

dziwię się, że ten kolo sobie tak spokojnie stoi przy maszynce i nikt mu ręcznie nie tlumaczy zasad ruchu w mieście. co za typ - zwolni tylko na widok czołgu i kombajnu. 17:43, 31.05.2017


crxiakcrxiak

18 35

Tak się kończy wmawianie pieszym że są nieśmiertelni 15:02, 31.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AssAss

15 1

Pieszym na pasach 20:32, 31.05.2017


AłaAła

17 3

Trzeba być niezłym deklem, żeby dodawać takie komentarze jak crxiak :/ 09:23, 01.06.2017


tessatessa

30 6

przejścia dla pieszych przy Telekiego i Jeżewskiego należy albo zlikwidować albo postawić tam światła, żadne progi, dodatkowe oświetlenia i inne wynalazki nie zdają egzaminu, gdyż kierowcy pędzą KEN-em jak autostradą a piesi żyją w przeświadczeniu, że mają pierwszeństwo, tego nie da się pogodzić 16:30, 31.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KcbKcb

12 5

Zgadzam się w 100%. 18:38, 31.05.2017


AłaAła

12 17

Światła nie gwarantują bezpieczeństwa. 10:16, 01.06.2017


UrsynowianinUrsynowianin

26 5

Zamknąć ruch obok Lasu Kabackiego. Teraz Rosoła i KEN obsługują tranzyt do konstancinka i innych wiosek i palanty w swoich furach grzeją po 100 km na godzinę i więcej. 16:31, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

volta2volta2

8 2

ależ jakie zamknąć? właśnie poszerzenie budują bo się konstantynowioska za długo grzeje w swoich furkach. niedawno z kabat w godzinach szczytu na tę wioskę jechałam - 45 min. nie dziwota że się spieszą i pasy im nie robią... 17:45, 31.05.2017


MirkaMirka

26 17

Proponuje by Radny Orzeł złożył wniosek o poszerzenie KENu na tym odcinku o 2 pasy w każdą stronę. 16:50, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DawiDawi

32 9

Osoby, które zablokowały i przesunęły w czasie poszerzenie Rosoła i Relaksowej przyczyniają się do większego ruchu na KENie. 16:52, 31.05.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

robertKabrobertKab

20 6

Dokładnie! A przez kogo mamy przesunięcie w czasie tej inwestycji? Radny Orzeł oraz Burmistrz, który ugiął się. To przez te osoby wzrasta ruch na KENie zamiast być kierowany na Rosoła i Relaksową, które są ulicami do przenoszenia większego ruchu. 09:19, 01.06.2017


AłaAła

14 2

Sukcesy pana Kempy na polu poprawy bezpieczeństwa pieszych na Ursynowie są po prostu "oszałamiające". 10:20, 01.06.2017


BabeBabe

23 6

Światła i progi zwalniające, jak na Gocławiu. 17:42, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BefsztykBefsztyk

21 15

Nalezy natychmiast zlikwidowac przejscia dla pieszych. Tylko pasy rowerowe, wzdluz i w poprzek drogi. Osobnik bez roweru stanowi zagrozenie dla siebie i innych. Jak widac, wozki tez sa niebezpieczne, chyba ze sa to wozki w formie przyczepek rowerowych. 18:00, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AłaAła

12 3

Kamil, każ Maćkowi odejść od kompa. 10:21, 01.06.2017


UrsynowianinUrsynowianin

27 9

Taki buc w orurowanej terenówie czuje się jakby czołgiem jechał. Najczęściej jakiś chamuś z konstancinka i okolic. 18:59, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stary dynksiarzStary dynksiarz

3 2

Denaturat jest mocny. 21:19, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BefsztykBefsztyk

2 0

Od dykty lepsze borygo. Bukiet pelniejszy. 19:13, 01.06.2017


wniosek: b. surowa kwniosek: b. surowa k

25 1

Samochód zapewne jechał lewym pasem, gdyż stoi na lewym pasie tuż za przejściem. A zatem jeśli pani z wózkiem weszła na przejście od wschodu to znaczy, że pokonała już jedną jezdnię i była na wysepce między jezdniami, czyli kierowca widział ją oraz miał obowiązek zatrzymać się.
Jeśli zaś pani z wózkiem weszła na jezdnię od zachodu to kierowca także ją widział, bo była na prawym pasie oraz miał obowiązek zatrzymać się, gdyż znajdowała się na przejściu dla pieszych. 22:21, 31.05.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

czyt.czyt.

17 4

Tak długo, jak nie zapiszemy w kodeksie obligatoryjnej kary za rozjechanie pieszego na pasch - i to bez widełek dla sądu i bez możliwości innej interpretacji, stosowania "okoliczności łagodzących", itp. pierdów - tak długo sprawcy będą bezkarni.

Dzisiaj wystarczy że mają plecy, posmarują lub Jaśnie Pani Sędzina będzie w złej fazie cyklu lub nienawidząca PIS-u i rozjechany jeszcze odpowie za zniszczenia auta sprawcy. 09:01, 01.06.2017


AGXAGX

24 1

A gdzie ZDM tj. brylujący niejaki pan Puchalski i jego nadworny wszystkowiedzący rzecznik pan Pieńkoś? Zamontowali już obiecane światełka w asfalcie albo przeprowadzili audyt przejścia po ostatnim wypadku? Oj oj zapomnieli? Mam nadzieję że matce i dziecku nic nie będzie a tych błaznów w końcu ktoś ze stołków zepchnie. 23:39, 31.05.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZwyklyZwykly

12 42

Światła, światła i Światła. Po co ???? Po to żeby sobie dać spokoj z samochodem albo toczyć się 20km/h..... ludzie lubią wylewać swoją złość i nienawiść z całego dnia/tygodnia/życia nie wiedząc jaką była sytuacja. Światła tylko spowalnia ruch i tworzą kolejne korki. Wyjściem było przesunięcie tego fotoradaru( kompletnie bezsensu postawionego) przy metrze Ursynów w okolice tych przejść. Trzeba uważać na pasach bo często zdarzają się ludzie, którzy wrednie wymuszają nagle hamowanie bo szybkim krokiem wparowuja znikąd na pasy a potem poruszaja się 0.001 km/ na przejściu. 00:32, 01.06.2017

Odpowiedzi:14
Odpowiedz

fgkjfgkj

26 1

każdy kierujący pojazdem powinien być opanowany psychicznie. Jest to ciężkie zwłaszcza w/w sytuacjach ale trzeba nieustannie pracować nad sobą.
Dobry kierowca to opanowany kierowca. 09:24, 01.06.2017


tessatessa

33 2

mieszkańcy jakoś muszą dostać się na drugą stronę osiedla, tam jest przedszkole, szkoła, plac zabaw i sklepy, chodzą tędy dzieci, osoby starsze, światła są konieczne, gdyż kierowcy nie stosują się do przepisów ruchu, jeżdzą z nadmierną prędkością, wyprzedzają na pasach, kilka ostatnich wypadków potwierdza konieczność zainstalowania świateł w tym bardzo niebezpiecznym dla pieszych miejscu 09:32, 01.06.2017


AłaAła

12 32

Światła jest zrobić najprościej. Pół bańki i można otrąbić sukces, a czy postawienie świateł rozwiąże problem? Nie. 10:24, 01.06.2017


tessatessa

27 2

do ALA ile osób zginęło na KEN? sporo ale nikt na przejściu ze światłami, to chyba mówi samo za siebie 11:15, 01.06.2017


~Kris~Kris

6 9

~tessa, Muszę odpowiedzieć, bo dramatycznie mijasz się z prawdą. Na sewik.pl możesz wyświetlić statystyki: w latach 2007-2015 w Al. KEN na przejściach dla pieszych z działającą sygnalizacją doszło do 22 potrąceń pieszych: 15 osób lekko rannych, 2 ciężko ranne, 1 zabita na miejscu.
W tym samym czasie na przejściach bez sygnalizacji doszło do 26 potrąceń pieszych: 15 osób lekko rannych, 3 ciężko ranne, 1 zabita na miejscu. Liczby są niemal identyczne. To nie sygnalizacja chroni przed śmiercią lub kalectwem na pasach. Zabija i okalecza PRĘDKOŚĆ POJAZDU: przy 50km/h śmiertelność wynosi 90%. przy 30km/h śmiertelność to 20%.
22:53, 01.06.2017


tessatessa

10 2

kris przypominam, że mamy 2017 i w przeciągu 1- 1.5 roku wydarzyły się co najmniej 3 śmiertelne wypadki na przejściach bez świateł 23:04, 01.06.2017


AGXAGX

7 1

@tessa - Nawrockiego nie przekonasz. Ten typ tak ma. Po zmianach Wałkuskiego na Dereniowej i Cynamonowej było już chyba 5-6 potrąceń od zeszłego roku ale oni i tak wiedza swoje... za to propaganda pełną gębą że przecież wszyscy żyją... 18:26, 03.06.2017


AłaAła

4 5

@tessa to, że nikt nie zginął na Ken na przejściu ze światłami (aczkolwiek nie znam pełnych danych, więc nie wiem czy to co piszesz jest prawą) to nie jest równoznaczne z tym, że światła gwarantują bezpieczeństwo i nikt na nich nie straci życia. Dowodów w całej Warszawie mnóstwo. W tym konkrentym przypadku to jest niegospodarność, tani populizm i bezmyślnosć. Światła na każdym przejściu na Ken to głupota do kwadratu. Można w mniej białoruski sposób poprawić bezpieczeństwo = zmiejszyć prędkosci jakie rozwijają kierowcy. 15:40, 04.06.2017


AłaAła

2 6

Kris przytoczył dane i obalił Twoją argumentację @tessa. Pozwolę sobie przekleić z jego komentarza, bo ciągle to do Ciebie nie dociera - "To nie sygnalizacja chroni przed śmiercią lub kalectwem na pasach. Zabija i okalecza PRĘDKOŚĆ POJAZDU:" 15:42, 04.06.2017


AłaAła

2 7

@AGX NIE KŁAM! Na Cynamonowej i Dereniowej o ile się nie mylę były 3 wypadki z udziałem pieszych i w żadnym z nich nikt nie umarł. Dlaczego? Bo dzięki tym zmianom udało się ogarniczyć prędkość debili za kółkiem (normalni kierowcy potrafią dostosować prędkość, tak żeby się przemieszczać i nikomu nie robić krzywdy). 15:45, 04.06.2017


AGXAGX

6 2

@Ała jeżeli ktoś kłamie to tylko Ty. Poczytaj nawet HU to się dowiesz ile było potrąceń - nie trzeba do tego SEWIKu... tylko pamiętaj że w całym tym zwężaniu nie chodziło o pieszych... 23:42, 05.06.2017


AłaAła

2 6

Patrzyłem na halo i nie było tylu o ilu piszesz. Jeśli chcesz dowieść, że nie jesteś populistycznym kłamcą z projektu ursynów to poproszę o linki to uwierzę! PS Tak, tak, w projekcie chodziło o spisek przeciwko kierowcom . 09:46, 06.06.2017


AGXAGX

2 1

@Ała - widać kiepsko szukasz. PS. czy ktoś mówił o kierowcach? 21:45, 06.06.2017


AłaAła

1 0

Nie potrafisz nawet udowodnić tego co piszesz. Łzesz jak pies, a to akurat charakterystyczne dla "działaczy" projektu ursynów. 15:29, 07.06.2017


DaniecDaniec

17 7

Kiedy w końcu przetarg, budowa i poszerzenie Rosoła i Relaksowej?!?!?! To ta ulica jest do zbierania większego ruchu. 10:58, 01.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

łukaszłukasz

11 1

Ciekawe co na to panowie Nawrocki, Wałkuski i pan Puchalski z ZDM. Nadal światła niepotrzebne ? 08:46, 02.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AniaAnia

1 0

Czy ktoś orientuje się w jakim stanie są poszkodowane w wypadku? 13:43, 02.06.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UrsynowianinUrsynowianin

0 0

Niestety nic o tym nie wiadomo. Wszyscy skupili się na nawalace :( 08:18, 03.06.2017


m.m.

4 4

Niestety ale to nie jest dobre miejsce na przejście dla pieszych. Kierowcy ruszają ze skrzyżowania, skupiają się na tym, czy z osiedla po prawej im coś nie wyjedzie i nagle jest to przejście. Słabo widać, gdy ktoś nadchodzi na to przejście. Oczywiście w żadnym razie nie tłumaczę kierowców!!! Ale to nie jest dobre miejsce, co dziennie tamtędy przejeżdżam i takie mam odczucie. 19:43, 02.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

malamala

6 0

Dlaczego burmistrz Ursynowa nie reaguje????? 14:28, 03.06.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%