Zamknij

Dodaj komentarz

Zalety spedycji drogowej

REKLAMA 12:19, 21.04.2022 Aktualizacja: 19:18, 14.10.2025
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Drogowe przewozy towarowe różnią się od innych rodzajów transportu towarów. Jej główne zalety to mobilność, przystępne stawki i skuteczność. Przesyłki mogą być przewożone w obrębie jednej miejscowości, między kilkoma miastami lub krajami. Można je dostarczać na dworce kolejowe, do portów i na lotniska. Dużą zaletą tego typu przewozów jest to, że towary są dostarczane nie do punktu tranzytowego, ale do miejsca zamieszkania lub pracy.

Specyfika transportu drogowego

Towary mogą być transportowane drogą lądową w każdym miejscu z dobrze rozwiniętą infrastrukturą. Statystyki pokazują, że w ten sposób transportuje się 70% wszystkich towarów. Wysoki wskaźnik wynika z dostępności tej usługi, elastyczności harmonogramów dostaw i jej dużej szybkości. W przypadku dużych ilości towarów można je przewozić w kontenerach. Aby uniknąć wielokrotnych przejazdów towarów, można wybrać odpowiedni pojazd i przewieźć cały ładunek za jednym razem.

Specjaliści ds. logistyki doradzą Ci najlepszy możliwy harmonogram, uwzględniający wszystkie przystanki, które należy zrobić. Ładunek jest dostarczany szybko i sprawnie, bez żadnych uszkodzeń. Ważne jest, aby poinformować wykonawcę zlecenia o wszystkich swoich wymaganiach i życzeniach, a wtedy usługa zostanie wykonana w pełni zgodnie z wymaganiami klienta.

Cechy transportu samochodowego

Można określić miejsce, w którym ma się znajdować towar, oraz opracować indywidualną trasę dostawy dla klienta. Jest to zapewnione dzięki mobilności transportu drogowego.

Korzystanie z samochodu jest tańsze niż z innych środków transportu. Można znaleźć firmę oferującą wysoki poziom usług i przystępne ceny. Transport morski, kolejowy i lotniczy odbywa się według ścisłego harmonogramu, którego nie można złamać. Jeśli klient się spóźni, nie ma mowy o czekaniu. A jeśli korzysta się z samochodu, można opracować rozkład jazdy specjalnie dla danego klienta. W tym przypadku nie ma ograniczeń czasowych, towary są przewożone 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

Zalety przewozu drogowego

Zalety spedycji drogowej to to, że towary nie są transportowane koleją w obrębie miasta lub regionu. Jest to nieuzasadnione z finansowego punktu widzenia i uciążliwe. Klienci mówią o transporcie drogowym jako o najtańszym i najłatwiejszym sposobie. Ten rodzaj transportu nie wymaga użycia terminali do załadunku ani sortowania w specjalnych punktach. Nie wymaga też innej infrastruktury, bez której nie mogłyby się obejść inne środki transportu. Jeśli istnieją drogi, towary mogą być dostarczane nawet do najbardziej oddalonych wiosek.

Firmy zajmujące się transportem drogowym zapewniają logistykę, a towary są szybko przewożone. Nawet klienci o ograniczonych zasobach finansowych mogą sobie pozwolić na transport drogowy. Firmy przewozowe zatrudniają profesjonalnych ładowaczy z dużym doświadczeniem zawodowym, którzy działają ostrożnie i sprawnie w procesie wysyłki.

Czy istnieje ryzyko uszkodzenia towaru?

W przypadku transportu drogowego towary mogą ulec uszkodzeniu, a nawet zniszczeniu. Można temu jednak zapobiec, starannie pakując je w folię bąbelkową i szczelnie umieszczając w skrzyniach o różnych rozmiarach. Bezpieczeństwo i ochronę zapewnia również stosowanie nadstawek paletowych.

Po skontaktowaniu się z przewoźnikami, z klientem zostanie podpisana stosowna umowa, której obowiązkowym warunkiem jest odpowiedzialność materialna kierowców i pracowników załadowujących i rozładowujących towar za jego uszkodzenia. W ich interesie leży unikanie zdarzeń w trakcie przewozu, które mogłyby utrudnić dostarczenie towarów w ich oryginalnym stanie.

Więcej na temat spedycji drogowej znajdziesz na stronie https://pks-sa.com/oferta/spedycja-miedzynarodowa.html

(REKLAMA)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

Ursynów stolicą debaty o Polsce. Wielkie nazwiska!

To skandal Te nazwiska to okreslone antypolskie lewackie srodowisko Bojkotujcie to "wydarzenie"Ten Czubaszek czyli pan nikt to wywotowy element coraz bardziej urasta do znanej postaci

HBN

07:21, 2025-10-19

Ursynowskie nauczycielki z nagrodą od prezydenta

Mi i wielu innym zabrano, zeby dać innym. 1800? To niewyobrażalne! Chcę wiedzieć, co takiego robią ci nauczyciele, bo *%#)!& jak dureń, ale może coś źle robię, skoro mam poniżej tej (fiu-fiu) średniej.

Stasia bozowska

23:19, 2025-10-18

Cztery lata czekania na rondo przez spory urzędników

Może nie zamierzam całkowicie krytykować pomysłu budowy ronda, aczkolwiek mam pewne wątpliwości... Po pierwsze w tekście autor oraz miejscy urzędnicy skoncentrowali się na problemie wyjazdu z ul. Lanciego na ul. Filipiny Płaskowickiej - rzeczywiście potwierdzam, jest problem nie tylko w szczycie ale nawet czasami po za nim. No, ale szanowni Panowie całkowicie zapomnieli o podobnym problemie z inną ulicą, która jest tuż obok. Chodzi o ul. Cynamonową. Z niej również trudno wyjechać na ul. F. Płaskowickiej. O ile ruch samochodowy, przeciwieństwie do ul. Lanciego, na ul. Cynamonowej jest mniejszy, ale jednak jest, a dodatkowo ZTM przetrasował tędy autobusy linii 163 i 217. Kierowcy tych autobusów mają codziennie ogromny problem z wyjazdem z ul. Cynamonowej i dołączeniem się do ruchu na ul. Płaskowickiej. Często muszą wymuszać pierwszeństwo co generuje niebezpieczne sytuacje - ale kierowcy autobusów wyjścia nie mają. Rzadko kto ich przepuści. Po drugie budowa ronda... przy zakorkowanej ul. Płaskowickiej niewiele pomoże, bo i tak trzeba na to rondo wjechać. A jeśli sama ulica jest zablokowana, to będzie to trudne wyzwanie. Toteż czy moje pytanie jest proste. Czy Panowie urzędnicy nie wpadli na pomysł instalacji sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Lanciego/Płaskowiciej, ale zsynchronizowanej ze skrzyżowaniem ulic Cynamonowa/Płaskowickiej ? Chodzi o upłynnienie ruchu na ul. F. Płaskowickiej oraz umożliwienie wyjazdu zarówno z ul. Lanciego jak również z Cynamonowej. Czyli "dwie pieczenie przy jednym ogniu", no, ale czy ktoś o tym pomyślał ? PS. Swoją drogą, chyba już dawno - jeszcze przed budową tunelu POW - należało pomyśleć o poszerzeniu ulicy Filipiny Płaskowickiej, bo to co dzieje się na niej obecnie, było do przewidzenia ;)

Jakub

22:16, 2025-10-18

Kontrowersyjny bohater na nowym ursynowskim muralu

Nie ma takiego p o l s k i e g o bohatera, ktorego nie dałoby się wykląć. Czytam często w innych językach - jest druzgocące porównanie, jak tam się mówi o "ich wielkich", a jak w Polsce.

dfr rfe

21:37, 2025-10-18

0%