REKLAMAA1-BOBOWOZKI-(X2)-04-02----03-05-2019
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ12 listopada 2018, 11:39 komentarzy 20
    Autobusy ul. Lanciego już nie jeżdżą

    Autobusy ul. Lanciego już nie jeżdżą (SK)

    REKLAMA

    Rewolucja w kursowaniu autobusów na Ursynowie zdezorientowała pasażerów. Z Lanciego zniknęły wszystkie autobusy, z Belgradzkiej aż dwie linie pospieszne, a z Rosoła wycofano linię 136. Zarząd Transportu Miejskiego twierdzi, że chciał zorganizować "najlepszy i najbardziej niezawodny przewóz osób".

    Z powodu sobotniego zamknięcia ulicy Lanciego ZTM wprowadził zmiany w trasach aż 7 linii autobusowych. Zmieniły się też lokalizacje wielu przystanków. O szczegółach poinformowano bardzo późno - dopiero w czwartek po południu.

    Pierwszy test nowa siatka połączeń na Imielinie, Natolinie i Kabatach przejdzie już we wtorek, gdy pasażerowie o poranku będą wyjeżdżać do pracy. Czy zmiany zachęcą kierowców do zmiany środka transportu na komunikację miejską? Mieszkańcy Ursynowa w to wątpią.

    Z ul. Belgradzkiej w rejonie stacji metra Natolin zniknęły dwa popularne autobusy. - To były szalenie przydatne autobusy. Zostawiono nam linię 195, która jeździ co pół godziny i z dużym opóźnieniem - mówi pani Barbara. 

    ZTM tłumaczy jednak, że to powrót do trasy sprzed likwidacji pętli na Natolinie Płn. i zamknięcia ul. Lanciego.

    - Przejazd ul. Belgradzką był najlepszym w tych warunkach sposobem na zmianę kierunku jazdy autobusu linii 503. Niestety przejazd taki powodował dodatkowe opóźnienia w kursowaniu linii z uwagi na istotne utrudnienia generowane przez ograniczenia w ruchu związane z budową POW - mówi Tomasz Kunert z Zarządu.

    ZTM podkreśla, że mała rewolucja autobusowa to nic innego jak wdrożenie prezentowanego latem tego roku „docelowego" układu tras objazdowych – dla linii 192, 503, 504 i N37.

    "Nie zdążymy do pracy"

    Niezadowolenie części pasażerów budzi też nowy rozkład jazdy linii 504, szczególnie kursów wariantowych, które z ul. Płaskowickiej w 20 minut dowożą do Mordoru.

    Od wtorku pierwsza "wtyczka" odjeżdżać będzie z przystanku Natolin Płn. dopiero o 6:55. - Nie zdążymy do pracy na 7:00 lub na 7:30 - skarżą się mieszkańcy. Z ZTM nie płyną dobre wieści. Wcześniej autobusu uruchomić "się nie da".

    - Kursy wariantowe linii 504 powstają z wariantowych kursów linii 401, które kończą trasę na Ursynowie i nie ma możliwości uruchomienia ich wcześniej. Nie ma też takiej potrzeby uwzględniając występujące potoki pasażerskie. Tym samym osoby, które we wcześniejszych godzinach potrzebują skorzystać z linii 504, mogą przesiąść się do niej na ciągu ul. Dereniowej (np. z linii 503). Problem dotyczy dwóch przystanków - tłumaczy Tomasz Kunert.

    Na razie ZTM nie widzi szans na uruchomienie autobusu na ul. Lanciego poprzez ul. Migdałową.

    - Migdałowa obecnie nie nadaje się do prowadzenia ruchu autobusów. Tym samym nie można też obsłużyć ul. Lanciego. Niemniej osiedla tamże znajdują się w strefie dojścia do ulic: Rosoła, Belgradzkiej czy al. KEN, w tym północnego wyjścia ze stacji metra Natolin. Nie wykluczamy zmian w tym zakresie po przystosowaniu ul. Migdałowej do ruchu autobusów - mówi w rozmowie z Haloursynow.pl rzecznik ZTM.

    Trwają rozmowy na temat wydzierżawienia przez miasto tej osiedlowej uliczki, która jest własnością Spółdzielni Mieszkaniowej "Przy Metrze". O tej sprawie napiszemy w osobnym artykule.

    - W danych warunkach chcieliśmy zapewnić możliwie najlepszy i najbardziej niezawodny przewóz osób. Zdajemy sobie sprawę, że część mieszkańców będzie musiała zmienić swoją marszrutę. Niestety przy tej skali utrudnień jest to konieczne - podsumowuje autobusową rewolucję Tomasz Kunert.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 143

    • 11
      BARDZO PRZYDATNY
    • 4
      ZASKOCZONY
    • 4
      PRZYDATNY
    • 16
      OBOJĘTNY
    • 2
      NIEPRZYDATNY
    • 60
      WKURZONY
    • 46
      BRAK SŁÓW

    20Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Natolin 20 5 miesięcy temuocena: 43% 

      Żałuję że ZTM zapomniał o istnieniu ulicy Rosoła, wszystkie autobusy skierował na ul. Stryjeńskich... Od Rosoła jest tam kawał drogi i nie ma nawet jak podjechać, gdyż ponieważ bo pierwszy (poranny) 179 jest później niż odjazd autobusu 504... moja część Ursynowa w godzinach porannych to getto ! Proszę ZTM aby wzięło pod uwagę fakt że są jeszcze inne ulice niż Stryjeńskich !

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~były kierowca 19 5 miesięcy temuocena: 67% 

      Ztm spisuje kierowców autobusów za brak umundurowania służbowego co jest nie prawdą a potem się dziwią,że brakuje kierowców

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nemo 18 5 miesięcy temuocena: 30% 

      To PO-wcy

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 17 5 miesięcy temuocena: 36% 

      Haloursynow powoli zaczyna równać poziom z tabloidami. Jaka rewolucja? Drobne, można by rzec kosmetyczne zmiany tras, o których wiadomo było od wielu miesięcy. Ale nie ma jak chwytliwy tytuł, byle zwiększyć liczbę odsłon reklam...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Skandaliczne 16 5 miesięcy temuocena: 72% 

      Kosmetyczne??? 5 linii autobusowych znika z Lanciego!!! Ludzie zostają bez żadnego autobusu!!! Precz z A2 !!!

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 21 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Placuszek44 15 5 miesięcy temuocena: 30% 

      Nie A2 a S2. A na Lanciego do autobusów nikt nie wsiada. Wypchajcie się. Ciężko dojść 300m do Rosoła lub metra?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~prezes 14 5 miesięcy temuocena: 42% 

      Od lat w ztm siedzi jakiś słoik i ciągle zmienia trasy likwiduje linie prawdopodobnie za dostaje premie na przykład kilka lat temu zlikwidowali linie 21 i teraz na Grochów trzeba się przesiadać. Czy nie można zatrudnić tam warszawiaka z dziada pradziada?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Anula 13 5 miesięcy temuocena: 73% 

      Szkoda ze ostatecznie nikt nie myśli o pasażerach. O zamknieciu Lanciego wiemy od dawna, dlaczego ZTM nie przygotowało lepszych tras? Dlaczego ZTM nie zadbalo o przygotowanie Migdałowej? A co ze starszymi osobami czy matkami z wózkami ktore zostaly po prostu odcięte? Oh, jutro połowa Ursynowa spózni sie do pracy :-(

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~wredotek 12 5 miesięcy temuocena: 32% 

      oj biedni ludzie, wystarczy wyjść wcześniej żeby przejść 200 m do metra

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 11 23 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Natoliniacy 11 5 miesięcy temuocena: 74% 

      Dlaczego 192 wyparowało z Natolina, a nie puszczono tego autobusu następną przecznicą tzn ul.Rosoła i następnie ul. Płaskowickiej???

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Placuszek44 10 5 miesięcy temuocena: 22% 

      Na Rosoła jest nadpodaż.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 4 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tom Tom 9 5 miesięcy temuocena: 22% 

      @Natoliniacy ponieważ wzdłuż Płaskowickiej ciągnie się płot POW, zlikwidowane zostały przystanki, a mieszkańcy osiedli na południe od budowy POW nie mogąc pokonać wykopu, byliby pozbawieni możliwości skorzystania z komunikacji miejskiej poruszającej się po Płaskowickiej. Która dodatkowo, finalnie zostanie również (na czas budowy POW) zwężona do 1+1.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 2 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pasażer 8 5 miesięcy temuocena: 74% 

      Przypomina mi to sytuację z PKP, gdy likwidowano połączenia małych miejscowości z miastami - w efekcie "zostawiano" pociągi które docierały na miejsce o 10-13, a wracały 12-14 tak więc nikt nie miał nimi szans dojechać do pracy czy szkoły, jak i wrócić... za to PKP miały wytłumaczenie, że przecież jest mało pasażerów - co miało udowodnić tezę o likwidacji trasy. Tu podobnie, ustawiają kursy autobusów w sposób uniemożliwiający dojazd do pracy na czas - twierdząc, że takie poranne kursy nie są potrzebne z uwagi na małą ilość pasażerów. Paragraf 22 w czystej postaci.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pasażer 7 5 miesięcy temuocena: 43% 

      Powyżej była podana teza, poniżej wyjaśnienie - DLACZEGO tak się dzieje. Odpowiedź jest prosta - NIE MA KIEROWCÓW "na autobusy", na tramwaje, czy w metrze jest podobnie. Pozornie nic nie widać, lecz ilość nadgodzin jaka jest wyrabiana przez te grupy zawodowe jest zagrożeniem dla bezpieczeństwa ruchu. I nie ratuje tu sytuacji zatrudnianie Pań czy osób zza wschodniej granicy ...

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 6 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ppp 6 5 miesięcy temuocena: 80% 

      Wszyscy decydenci, którzy pozwolili na taki skandaliczny paraliż komunikacyjny Ursynowa w związku z budową POW powinni ponieść daleko idące konsekwencje. Zrobiono wszystko, aby ułatwić pracę Wykonawcy i aby utrudnić życie mieszkańcom naszej dzielnicy! Powinna być zachowana ciągła przejezdność WSZYSTKICH poprzecznych ulic przez cały czas budowy, a Wykonawca powinien być zmuszony do wykonywania przekładek ulic - zwłaszcza że miejsca jest dużo i spokojnie dało by radę to zrobić.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 39 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 5 5 miesięcy temuocena: 74% 

      Taki też postulat zgłaszam od miesięcy na forum przy każdej okazji związanej z POW/Rosnowskiego. Popieram. Tylko jak ich rozliczyć, za to co zrobili (czego nie zrobili) ? Jakieś pomysły?

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 28 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pasażerka 4 5 miesięcy temuocena: 39% 

      Rewolucja się nie udała dlaczego autobusy 710 i 724 nie dojeżdżają do Konstancina z Dw. Południowego tylko przeniesiono je na Kabaty teraz trzeba się przesiadać w połowie drogi a było tak dobrze!

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pasażerka 3 5 miesięcy temuocena: 43% 

      Rewolucja się nie udała dlaczego autobusy 710 i 724 nie dojeżdżają do Konstancina z Dw. Południowego tylko przeniesiono je na Kabaty teraz trzeba się przesiadać w połowie drogi a było tak dobrze!

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dislike 2 5 miesięcy temuocena: 30% 

      To są jakieś linie widmo, a nie autobusy. W ramach zachęcania do korzystania ze zbiorkomu postanowiłam się tym przejechać. Rano spóźniają się po 25-30 minut i ciągną prawie godzinę do Piaseczna. Alternatywnie można jechać przez dworzec południowy i dalej 709, co też trwa godzinę. Dziękuję, wybieram własny samochód, gdyż nie mam tyle czasu na dojazdy do pracy.

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 7 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 1 5 miesięcy temuocena: 78% 

      @dislike: poczekaj az wprowadza 20-30zl oplaty za godzine parkowania w centrum - szybko przesiadziesz sie do komunikacji miejskiej - i oby to zrobili szybko, - za duzo samochodow wozi tylko kierowce i powietrze ..

      Edytowany: 5 miesięcy temu

      oceń komentarz 40 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.232 sekundy
    REKLAMAA2-GOODBIKE-11-04----10-05-2019