REKLAMAA1-AUCHAN-28-06---31-12-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ9 listopada 2018, 12:49 komentarzy 40

    (SK)

    REKLAMA

    Duże zmiany w kursowaniu autobusów na Ursynowie. Linie 503 i 504 zabrane z Belgradzkiej, mieszkańcy okolic Lanciego tracą wszystkie autobusy, a wariantowe kursy 504, szybko dowożące do Mordoru, ruszają później. Mieszkańcy są oburzeni.

    W piątek wieczorem drogowcy odcinają ul. Lanciego od Płaskowickiej. Z małej osiedlowej uliczki znika 5 linii autobusowych, które wracały tędy w stronę Centrum. Ale zmian jest więcej, ZTM musiał skorygować trasy aż 7 linii.

    Popularna linia 503 zakończy swoją trasę wcześniej - już na Natolinie Płn. - bez podjeżdżania pod Metro Natolin. Linia 504 w ogóle ominie ten rejon Ursynowa, z Dereniowej nie skręci już w Płaskowickiej i aleję KEN, ale pojedzie prosto - ulicą Stryjeńskich. Mieszkańcy osiedla Kazury zyskają także dzienne połączenie, ale skazane na korki.

    Korekta czeka też linię 192, która również nie skręci z Dereniowej w Płaskowickiej, ale pojedzie ulicą Stryjeńskich i skręci w Belgradzką, by wrócić na starą trasę.

    Znacznie gorszy dla mieszkańców rejonu stacji Metra Natolin będzie dojazd w kierunku Placu Trzech Krzyży. Na Belgradzkiej i alei KEN pozostanie linia 195 - kursująca co pół godziny i wiecznie spóźniona. 

    - Mieliśmy na Belgradzkiej znakomity autobus 503, który jadąc z miasta zatrzymywał się przy Metrze Natolin. Tam też można było w niego wsiąść, podjechać jeden przystanek do pętli na Płaskowickiej i stamtąd pojechać w drugą stronę. Od jutra zamiast szybkiego, jeżdżącego co 10 minut 503, ZTM dało nam 195 jeżdżące co pół godziny i to przez Stegny i cały Ursynów. 195 nie jest nam na Belgradzkiej do niczego potrzebne - mówi pani Elżbieta.

    ZTM postanowił wydłużyć wariantowe kursy linii 401 z Ursynowa Płd. do Natolina Płn. Pasażerowie będą więc mogli się przesiadać w autobusy jeżdżące z Metra Imielin i z ul. Płaskowickiej. Zabrał jednak wczesne kursy wariantowe linii 504 z Płaskowickiej, które szybko podwoziły ludzi do pracy w Mordorze. Teraz pierwszy kurs wyznaczono na 6:55, a więc Ci, którzy jadą na 7:00 lub nawet 7:30 nie zdążą nim do pracy. O powyższe zmiany zapytaliśmy Zarząd Transportu Miejskiego i czekamy na odpowiedź. Będziemy wracać do tego tematu w kolejnych artykułach.

    Po zmianach więcej autobusów pojedzie aleją KEN, dlatego utworzono tam nowe przystanki - przed skrzyżowaniem z Płaskowickiej w kierunku Kabat dla linii 401 i 503 oraz przy Metro Natolin w kierunku Centrum. Wszystkie 7 linii od soboty, 10 listopada kursować będą do odwołania na podstawie specjalnych rozkładów jazdy.

    Informacja ZTM na temat zmian:

    od 09.11.2018 (piątek) od godz. 22:00

    W związku z kolejnym etapem budowy Południowej Obwodnicy Warszawy od dnia 09.11.2018 od około 22:00 do odwołania wprowadza się następujące zmiany w układzie komunikacyjnym:

    • 136 - w kierunku MŁYNÓW: CYNAMONOWA 52 – Płaskowickiej – al. KEN – Gandhi - … - MŁYNÓW
    • 192 - w kierunku OS. KABATY (do czasu zakończenia remontu ul. Rosoła - w kierunku KIEPURY): METRO WILANOWSKA - … - Dereniowa – Stryjeńskich – Belgradzka – al. KEN – Przy Bażantarni – Rosoła – zawrotka na skrzyżowaniu Rosoła/Jeżewskiego – Rosoła – KIEPURY 02
    • 192 - w kierunku METRO WILANOWSKA: KIEPURY 02 – Rosoła – Przy Bażantarni – al. KEN – Belgradzka – Stryjeńskich – Dereniowa - … - METRO WILANOWSKA
    • 195 - w kierunku NATOLIN PŁN.: PL. TRZECH KRZYŻY - … - Cynamonowa – Płaskowickiej – Rosoła – Belgradzka – al. KEN – METRO NATOLIN 03 (przystanek krańcowy)
    • 195 - w kierunku PL. TRZECH KRZYŻY: METRO NATOLIN 03 – al. KEN – Płaskowickiej – Cynamonowa – Gandhi – Dereniowa – Płaskowickiej - … - PL. TRZECH KRZYŻY
    • 401 - kursy wariantowe – tylko w kierunku URSYNÓW PŁD.: WKD RAKÓW/PKP URSUS - … - Ciszewskiego – al. KEN – Płaskowickiej – NATOLIN PŁN. 14 (przystanek krańcowy)
    • 503 - w kierunku NATOLIN PŁN: KONWIKTORSKA - … - Gandhi – aL. KEN – Płaskowickiej – NATOLIN PŁN 64
    • 503 - w kierunku KONWIKTORSKA: NATOLIN PŁN 64 – Płaskowickiej – Dereniowa – … – KONWIKTORSKA
    • 504 - w kierunku OS. KABATY: DW. CENTRALNY - … - Dereniowa – Stryjeńskich – Wąwozowa – al. KEN – OS. KABATY
    • 504 - w kierunku DW. CENTRALNY: OS. KABATY – al. KEN – Wąwozowa – Stryjeńskich – Dereniowa - … - DW. CENTRALNY
    • N37 - w kierunku OS. KABATY: DW. CENTRALNY - … - Cynamonowa – Płaskowickiej – Rosoła – Wąwozowa – al. KEN – OS. KABATY
    • N37 - w kierunku DW. CENTRALNY: OS. KABATY – al. KEN – Przy Bażantarni – Rosoła – Płaskowickiej – Cynamonowa - … - DW. CENTRALNY

    Zaweiszone przystanki:

    • NATOLIN PŁN 02, 51, 62
    • CYNAMONOWA 02
    • MIGDAŁOWA 01, 02
    • LANCIEGO 03
    • PŁASKOWICKIEJ 04

    Wznawia się funkcjonowanie przystanków:

    • METRO NATOLIN 03
    • NATOLIN PŁN 11

    Uruchamia się przystanki:

    • NATOLIN PŁN 61 - zlokalizowany na al. KEN w kierunku południowym przed skrzyżowaniem z ul. Płaskowickiej. Przystanek będzie obowiązywał jako warunkowy dla linii 401 (w kursach wariantowych) i 503.
    • NATOLIN PŁN 64 - zlokalizowany na ul. Płaskowickiej w kierunku zachodnim za skrzyżowaniem z al. KEN. Przystanek będzie obowiązywał jako krańcowy dla linii 503.

    Ponadto przystanek BRACI WAGÓW 02 będzie obowiązywał jako warunkowy dla linii 503 i 504.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 197

    • 27
      BARDZO PRZYDATNY
    • 9
      ZASKOCZONY
    • 14
      PRZYDATNY
    • 7
      OBOJĘTNY
    • 0
      NIEPRZYDATNY
    • 86
      WKURZONY
    • 54
      BRAK SŁÓW

    40Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~lo mot 40 dzisiaj 23:59ocena: 100% 

      Wy*ujali nas i tyle. A jeśli ktoś uważa, że na Kabatach i Natolinie jest za dużo autobusów, to niech pomoże ZTMowcom lepiej ułożyć ich trasy, bo na razie zafundowano katastrofę. Ponadto Ursynów to nie tylko piękni, sprawni i młodzi.

      Edytowany: dzisiaj 08:47

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~don 39 wczoraj 09:36ocena: 100% 

      ja nie jestem oburzony, bardzo dobrze, że znikną te hałasujące i śmierdzące autobusy, a do metra jest 5 minut na piechotę!!! Wyborcy "Bhawo ty" Czaskoskiego, pokażcie że jesteście naprawdę europejscy i nowocześni i chodźcie więcej na piechotę a nie obciążajcie środowiska spalinami!

      Edytowany: wczoraj 11:14

      odpowiedz oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mocca 38 4 dni temuocena: 62% 

      Niestety błędem była likwidacja pętli Ursynów Płn. Gdyby pętla pozostała nie byłoby dzisiaj żadnych problemów z linią 136 i 503.

      Edytowany: 4 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mańka 37 4 dni temuocena: 61% 

      To prawda - taki los zgotowały nam władze samorządowe. W tym przypadku ważniejszy był interes włodarzy, a nie troska o mieszkańców dzielnicy. No i mamy korki, bałagan, daleko do przystanków komunikacji miejskiej, jakoś nikt nie pomyślał o ludziach mających trudności z chodzeniem. Za zlikwidowanie pętli autobusowej przy ul Polaka ktoś powinien być ukarany - komunikacja jest najważniejsza.

      Edytowany: 3 dni temu

      oceń komentarz 11 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antyleming 36 4 dni temuocena: 31% 

      a miejscowe lemingi głosowały na Rafałka - no o mata, co chceta

      Edytowany: 4 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 35 4 dni temuocena: 70% 

      Lemingu. A co powiesz na działania piSSlamistycznego wojewody w sprawie Rosoła? Masz co chciałeś

      Edytowany: 4 dni temu

      oceń komentarz 14 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dr 34 4 dni temuocena: 73% 

      Przecież ten układ komunikacyjny był zapowiadany od pół roku, lekko licząc, więc po co sapać? No i od kiedy prezydent odpowiada za przebieg linii ZTM? Zwłaszcza prezydent, który jeszcze nie rządzi?

      Edytowany: 3 dni temu

      oceń komentarz 8 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~paszły ciemniaki 33 5 dni temuocena: 36% 

      ciemni chłopi pańszczyźniani stanowiący 80% mieszkańców Warszawy myśleli, że jak se złodzieja wybiorą, to ich nie okradnie

      Edytowany: 4 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 32 4 dni temuocena: 55% 

      Chłopku pisowski. Idź siać swoją nienawiść do swojej obory

      Edytowany: 4 dni temu

      oceń komentarz 11 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bodo 31 wczoraj 09:38ocena: 67% 

      to tzw. pseudointeligencja ursynowska, która leci z zepsutym jajkiem do sklepu, żeby zrobić awanturę, a ma w d...... setki milionów ukradzionych przez mafię reprywatyzacyjną.

      Edytowany: wczoraj 11:14

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~warszawianka 30 5 dni temuocena: 14% 

      Ależ oburzenie pseudo warszawiaków !!!!!. Jak zabierali ze Służewca na Ursynów to nie było takiego halo jak teraz. Warszawiaków nie ma na Ursynowie. Sami przyjezdni

      Edytowany: 3 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianka 29 4 dni temuocena: 89% 

      Jest Pani w błędzie, na Ursynowie mieszka bardzo dużo rodowitych Warszawiaków, nie tylko przyjezdni choć jest dużo. Brak autobusów linii 192 i 504 pogorszy dojazd do okolic Tesco. Poza tym nie każdy mieszka blisko metra, a metrem niekażdemu pasuje w szczególności osobom starszym. Życzę wszystkim więcej empatii. Jeśli Pani jest zadowolona proszę nie wylewać swoich złości na innych.

      Edytowany: 4 dni temu

      oceń komentarz 25 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Rvl 28 4 dni temuocena: 12% 

      Od którego pokolenia?

      Edytowany: 2 dni temu

      oceń komentarz 2 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~donald 27 5 dni temuocena: 44% 

      bhawo wy!!!

      Edytowany: 3 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Felicja 26 5 dni temuocena: 14% 

      Jak mam się w takim razie teraz dostać bez samochodu z Kabat na Dołek? Jeździłam po zakupy 504. A teraz jak? :-(

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Liberał 25 5 dni temuocena: 30% 

      Linia 504 nie jest nikomu do niczego potrzebna. Utrzymanie tej linii wiąże się z kosztami dla miasta.

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 8 19 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wojtek 24 5 dni temuocena: 70% 

      Felicja poproś Pana Kępa to zrobi Tobie bazarek przy Twoim bloku to nie będziesz miała problemu z dojazdem.

      Edytowany: 4 dni temu

      oceń komentarz 16 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pol 23 4 dni temuocena: 42% 

      Metro?

      Edytowany: 4 dni temu

      oceń komentarz 5 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 22 5 dni temuocena: 42% 

      " Zabrał jednak wczesne kursy wariantowe linii 504 z Płaskowickiej, które szybko podwoziły ludzi do pracy w Mordorze. Teraz pierwszy kurs wyznaczono na 6:55, a więc Ci, którzy jadą na 7:00 lub nawet 7:30 nie zdążą nim do pracy." Tłumy do biurowców w Mordorze jeżdżą na 9, nie na 7! ZTM dostosował rozkład do zapotrzebowania, a nie coś zabrał. Normalne kursy linii 504 zostają. Panie redaktorze, przestań pan robić na siłę aferę tam gdzie jej nie ma!

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Placuszek44 21 5 dni temuocena: 75% 

      Nie zostają bo pojadą przez Stryjeńskich

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jacek 20 5 dni temuocena: 21% 

      Jestem za ponieważ mieszkańcy Ursynowa muszą zrozumieć że nie są sami w Warszawie inne dzielnice potrzebują bardziej autobusów.

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 26 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 19 5 dni temuocena: 82% 

      "Znacznie gorszy dla mieszkańców rejonu stacji Metra Natolin będzie dojazd w kierunku Placu Trzech Krzyży." - co za bzdury! Linia 503 przez 25 lat nie dojeżdżała do Belgradzkiej, pojawiła się tam jednokierunkowo w związku z likwidacją pętli autobusowej pod bazar radnego Karczewskiego, a gdy teraz po paru miesiącach znów znika wielki raban. Jak ktoś z Belgradzkiej chce do 503, wystarczy jak dawniej dojechać metrem do stacji Imielin i tam wsiąść

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 14 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Liberał 18 5 dni temuocena: 7% 

      Na Ursynowie jeździ za dużo autobusów a linia 503 nie jest nikomu do niczego potrzebna. Utrzymanie tej linii wiąże się z kosztami dla miasta.

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 2 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Piotrek Sawicki 17 5 dni temuocena: 17% 

      Na Ursynowie trzeba zlikwidować trochę lini autobusowych ponieważ ta dzielnica ma Metro i wysłanie autobusów wiąże się z kosztami dla miasta. Przecież te pieniądze które wydaję się na komunikacje na Ursynowie można przeznaczyć na coś bardziej pożytecznego np. na pomoc osobom bezdomnym.

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 38 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Legionista 16 5 dni temuocena: 93% 

      I np. na biedne dzieci. Co za populizm!

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 13 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mieszkaniec Ursynowa 15 5 dni temuocena: 39% 

      Ja uważam że w pobliżu ul. Bacewiczówny jeździ za dużo autobusów i te linie której jeżdżą w pobliżu Bacewiówny trzeba zlikwidować. Tam jest Metro Stokłosy i wystarczy.

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~fran 14 5 dni temuocena: 45% 

      już po wyborach, więc możecie im skoczyć

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Jasnosc 13 5 dni temuocena: 45% 

      Zabierają, bo pewnie nie głosowali za Trzaskowskim.

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~d 12 5 dni temuocena: 27% 

      sadło ludziom do dup przywarło i nie potrafią się przejść

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mańka 11 5 dni temuocena: 85% 

      POMYŚL O TYCH, KTÓRZY MAJĄ PROBLEMY Z CHODZENIEM!!!!!!!

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 23 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Buba 10 5 dni temuocena: 79% 

      Ty d sam sobie chodź w takim smogu skoro lubisz!

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 15 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sławomir Pszczyna 9 5 dni temuocena: 81% 

      Najpierw likwidują petle, pozniej autobusy i połączenia. Co to za organizacja? to ma byc 21 wiek? Co za wstyd Panie KEMPA!!!

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wojtek 8 5 dni temuocena: 65% 

      Gdyby nie było likwidacji pętli nie byłoby takiego komunikacyjnego galimatiasu. Autobusy jeździłyby w obu kierunkach tą samą trasą.

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 26 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mańka 7 5 dni temuocena: 72% 

      Panie Kempa - likwidacja pętli autobusowej przy ul. Polaka, to nieprzemyślana decyzja, naraził Pan mieszkańców Ursynowa na wielkie niedogodności. Powinien Pan wiedzieć, że komunikacja jest ważniejsza niż bazar. Tak naprawdę bazar w ciągu tygodnia świeci pustkami, to parę rozstawianych namiotów i brak klientów. KOMUNIKACJA JEST NAJWAŻNIEJSZA!!! ZA TĘ DECYZJĘ POWINIEN PAN BYĆ UKARANY!!!!!!

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 28 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Okoliczniak 6 5 dni temuocena: 67% 

      Wojtek dobrze prawi. Likwidacja pętli przy takich utrudnieniach komunikacyjnych to jawne działanie na szkodę mieszkańców. Bazar mógłby sobie być ot choćby na parkingu pod urzędem gminy (a działając w trybie weekendowym jakikolwiek negatywny efekt byłby znikomym). Bardzo nieprzemyślana decyzja władz.

      Edytowany: 4 dni temu

      oceń komentarz 20 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bajdoła 5 2 dni temu 22:59ocena: 100% 

      Mańka - jeszcze ważniejsza od komunikacji jest możliwość ponownego wyboru na burmistrza. Dla Kempy zapewne najważnejsza. On autobusami nie jeździ bo po co jak ma 3 kierowców.

      Edytowany: wczoraj 09:21

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Imielinianka 4 5 dni temuocena: 71% 

      Czy linie 179 i 185 pozostają na swoich stałych trasach?

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Sławek 3 5 dni temuocena: 94% 

      Niestety zmiany są bardzo niekorzystne dla mieszkańców osiedli przy ul. Kazury i ul. Hirszfelda. Do tej pory dojazd z Metra Imielin zapewniały linie 192 oraz 503 o łącznej ilości kursów 11 na godzinę. Obecnie będą również dwie linie 192 ( o nie zmienionej częstotliwości 12 min.) oraz 195 co pół godziny, co sprowadzi się do 7 kursów na godzinę, czyli średni czas oczekiwania na przystanku wydłuży się znacząco.

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • StasioJasio 2 5 dni temuocena: 31% 

      w zdrowym ciele zdrowy duch - naprawde te 10 minut no maxymalnie 15 minut spacerkiem to az taki problem ? na nastepnym przystanku ma Pan takze juz 504 (no i od metra zostaje zawsze jakies tam 179 i 185)

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 10 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~bakalala 1 2 dni temu 23:01ocena: 100% 

      Sławek - wydłuży się z 5,5 do 8,5 minuty. Rzeczywiscie trzeba będzie noce zarywać żeby do pracy zdążyć.

      Edytowany: wczoraj 09:21

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1564 sekundy
    REKLAMA