REKLAMAA1-BRICOMAN-od-01-02-do-02-03-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (SK/GDDKiA)

    REKLAMA

    Wielkie zmiany w organizacji ruchu w środkowej części Ursynowa. Ulica Płaskowickiej przez najbliższe dwa lata będzie zwężona. Znikną ronda wzdłuż tej ulicy, zmienią się trasy autobusów. Poznajcie szczegóły.

    Ursynów przez najbliższe lata czeka komunikacyjny armagedon. Drogowcy zaczynają budowę 2,3 km tunelu Południowej Obwodnicy Warszawy. Od kilku tygodni włoskie "Astaldi" przygotowuje teren budowy, przecinając Ursynów swoimi płotami na dwie części.

    Przedstawiciele Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz wykonawcy trasy S-2 przedstawili zmiany w organizacji ruchu jakie czekają kierowców i pieszych już od ostatnim tygodniu miesiąca - pomiędzy 23 a 26 lutego.

    Płaskowickiej - pozwężana, ale całkowicie przejezdna

    Pierwsza ważna informacja to liczne zwężenia na ul. Płaskowickiej oraz likwidacja ronda przy Pileckiego/Płaskowickiej. Drogowcy zabierają jeden pas południowej nitki ulicy, likwidują również wszystkie przystanki po tej stronie arterii - od ul. Polskie Drogi do Rosoła. A ścieżka rowerowa naprzeciwko jednostki Straży Pożarnej zostanie przeniesiona na stronę straży. Jadąc w stronę Puławskiej na skrzyżowaniu z Pileckiego obowiązywać będzie zakaz skrętu w lewo. Przystanek dla autobusów jadących z Pileckiego w stronę Dereniowej zostaje przeniesiony na Pileckiego.

    Rondo przy Derniowej i Stryjeńskich na razie zostaje, ale tylko do przyszłego roku. Południowa nitka Płaskowickiej - od Pileckiego do Dereniowej zostaje zamknięta i zajęta przez Astaldi. Ruch w obu kierunkach będzie się odbywał po północnej jezdni. Kierowcy będą mieli prawoskręt w Stryjeńskich. Poranny wyjazd ze Stryjeńskich w kierunku centrum będzie jednak utrudniony - ulica tuż przed rondem będzie miała tylko jeden pas ruchu. Zmienia się układ przystanków.

    Braci Wagów i Lanciego - zamknięte od strony Płaskowickiej

    Jak już informowaliśmy, duże zmiany czekają mieszkańców rejonu Braci Wagów. Ulica zostanie odcięta od Płaskowickiej, a więc kierowcy będą musieli wybierać albo Stryjeńskich, albo aleję KEN. Znika przystanek autobusowy bezpośrednio przy bazarku (autobusy 192, 503).

    Na skrzyżowaniu alei Komisji Edukacji Narodowej z Płaskowickiej wciąż obowiązują zasady ruchu wprowadzone w kwietniu ubiegłego roku. A więc zakaz lewoskrętów. Po wyprowadzce bazarku, drogowcy zajmą jeden południowy pas ruchu - pozostanie jeden pas do skrętu w prawo i jazdy na wprost.

    Na odcinku pomiędzy aleją KEN i Rosoła - ciąg dalszy zmian. Będzie zwężenie ulicy Płaskowickiej oraz likwidacja przystanków autobusowych po jej południowej stronie. I najważniejsze - odcięta od Płaskowickiej będzie ul. Lanciego. Uruchomiony zostanie nowy przystanek autobusowy Cynamonowa 02 - dla autobusów jadących w kierunku alei KEN. Przystanek przy dawnej pętli pozostaje.

    Tuż przy Rosoła, znika jeden z pasów do skrętu w tę ulicę - będzie węziej (2 zamiast trzech pasów skrętu), ale wszystkie relacje zostają zachowane. Czyli będzie można skręcać zarówno w prawo, jak i w lewo - również z Rosoła. ZNowu skasowany zostaje przystanek przy salonie Bołtowicz - Płaskowickiej 04 (dla autobusów skręcających z Rosoła).

    Zmienią się także trasy autobusów linii 136, 192, 195, 504, 503 oraz autobusów nocnych: N37 i N34. Jak zaznacza Zarząd Transportu Miejskiego, nie są to zmiany ostateczne. Choćby dlatego, że ZTM nie został poinformowany przez Astaldi z wyprzedzeniem o tym, że w tym roku nie będzie zmian po wschodniej stronie ul. Rosoła, a lewoskręt z Rosoła w Płaskowickiej będzie możliwy (poniższa mapka tego nie ujmuje). Wprowadzenie nowych tras autobusów poprzedzone będzie informacją na stronach ZTM na kilka dni przed planowaną zmianą.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 142

    • 49
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 12
      PRZYDATNY
    • 2
      OBOJĘTNY
    • 3
      NIEPRZYDATNY
    • 39
      WKURZONY
    • 35
      BRAK SŁÓW

    16Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~tom 16 dzisiaj 16:50

      Dlaczego nie robia tej budowy etapami, tj. najpierw do metra, potem pod metrem, a na koncu za metrem (lub w innej kolejnosci, ale etapami)??? Kazdy odcinek bylby zamkniety przez ok. 8 miesiecy. Co to za (dez)organizacja, zeby zamknac i rozkopac na raz cala dlugosc na LATA?!

      Edytowany: 30 minut temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kibol 15 dzisiaj 07:51ocena: 25% 

      Precz z POW!

      Edytowany: dzisiaj 08:43

      odpowiedz oceń komentarz 1 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AZX 14 wczoraj 20:22ocena: 100% 

      Oj tam oj tam mówił Wam Wałkuski żeby zwęzić Stryjeńskich. Dziś byłby tylko pas rowerowy zamiast jezdni dla aut i problemu by nie było! A tak zastanawiamy się jaki to armagedon będzie:) pffff a na poważnie - tak czy inaczej muszą to zbudować i tylko naiwni myśleli że żadnych ograniczeń nie będzie:(

      Edytowany: dzisiaj 08:43

      odpowiedz oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~J23 13 2 dni temuocena: 38% 

      Konieczna jest zatrzymanie budowy POW. Trzeba zrobić wszystko, by zmniejszyć ilość samochodów na Ursynowie. Potrzebna jest walka ze smogiem!

      Edytowany: 2 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 12 2 dni temuocena: 100% 

      A jak bedzie wyglądał wjazd na osiedle Olimia (Pileckiego)? Do tej pory mieszkańcy mieli zawracać na liwkidowanym właśnie rondzie Płaskowickiej/Pileckiego jadąć od strony ulicy Puławskiej.

      Edytowany: 2 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~takikraj 11 wczoraj 17:14

      yyy eeee czekaj. Zakaz wyjazdu z osiedla, to rozwiązuje problem! A tak serio to nic się nie zmieni.

      Edytowany: wczoraj 20:11

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Okoliczniak 10 4 dni temuocena: 67% 

      "ZTM nie został poinformowany przez Astaldi z wyprzedzeniem" - no to już jest po prostu śmieszne.

      Edytowany: 4 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Filip 9 5 dni temu

      Czy ktoś z Państwa orientuje się : - jak będzie wyglądał odcinek od straży pożarnej w stronę Auchan? - co z chodnikami? - jak się mają powyższe informacje do prac prowadzonych na ul. Gandhi w stronę Płaskowickiej? (będzie przedłużona? rondo? skrzyżowanie?)

      Edytowany: 5 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~facepalm 8 6 dni temuocena: 83% 

      skrzyżowanie Pileckiego z Płaskowicką zamiast ronda?!? Z jednym pasem do skrętu w lewo?!? Będzie się działo :) Przy obecnej organizacji świateł Pleckiego/Gandhi i Pileckiego/Ciszewskiego to korki od 17 do 19 bedą do Puławskiej i na Pileckiego i na Płaskowickiej. Rondo przy Auchan chyba wybuchnie.

      Edytowany: 6 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~a 7 6 dni temuocena: 100% 

      Nie Płaskowicką, tylko Płaskowickiej...

      Edytowany: 30 minut temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wkurzony 6 6 dni temuocena: 60% 

      Jak zwykle ktoś dolną część ciała na której siedzi pozamieniał z głową. Najpierw zamykają tereny na przeszło 6 miesięcy a dopiero jak juz wszystko pozamykaja biorą się do pracy . Nie można było zrobić tego etapami ? Pomiedzy Stryjeńskich a Braci Wagów juz dano mozna było wykonywac prace...

      Edytowany: 6 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Areck 5 dzisiaj 13:15

      Niestety, ale ZRID (zgoda na realizację inwestycji drogowej) została wydana pod koniec grudnia 2017. Skąd pomysł że Astaldi mogło zacząć wcześniej?

      Edytowany: dzisiaj 13:30

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PIESZY 4 7 dni temuocena: 78% 

      gdzie będą zlokalizowane przejścia dla pieszych na ul. Płaskowickiej w kierunku płd - płn?

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Anna Szcześniak 3 7 dni temuocena: 100% 

      Tylko przy ulicach: Pileckiego, Stryjeńskich, KEN i Rosoła.

      Edytowany: 7 dni temu

      oceń komentarz 8 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Manolo 2 7 dni temuocena: 52% 

      Szkoda, że ta firma nie budowała tunelu z Francji do Anglii, bo chętnie bym zobaczył jak się zwęża kanał La Manche na czas budowy.

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 1 7 dni temuocena: 60% 

      Zapowiada się niezły meksyk, ale przynajmniej rondo Ireny Kwiatkowskiej (Płaskowickiej/Strtjeńskich) będzie miało skręt w prawo (szkoda że nie wydzielony zaporami betonowymi tak jak przy wyścigach albo Witosa). Skręt w lewo z Pileckiego to będzie masakra. Gandhi i Dereniowa mimo zwężenia będzie ponownie oblegana w godzinach powrotów. Stryjeńskich rano będzie tłok, ale jakoś damy radę, w końcu większy ruch będzie w stronę Puławskiej niż odwrotny.

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.0738 sekundy
    REKLAMA