REKLAMAA1_AUCHAN-29-03---30-06-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY

    (SK/GDDKiA)

    REKLAMA

    Wielkie zmiany w organizacji ruchu w środkowej części Ursynowa. Ulica Płaskowickiej przez najbliższe dwa lata będzie zwężona. Znikną ronda wzdłuż tej ulicy, zmienią się trasy autobusów. Poznajcie szczegóły.

    Ursynów przez najbliższe lata czeka komunikacyjny armagedon. Drogowcy zaczynają budowę 2,3 km tunelu Południowej Obwodnicy Warszawy. Od kilku tygodni włoskie "Astaldi" przygotowuje teren budowy, przecinając Ursynów swoimi płotami na dwie części.

    Przedstawiciele Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz wykonawcy trasy S-2 przedstawili zmiany w organizacji ruchu jakie czekają kierowców i pieszych już od ostatnim tygodniu miesiąca - pomiędzy 23 a 26 lutego.

    Płaskowickiej - pozwężana, ale całkowicie przejezdna

    Pierwsza ważna informacja to liczne zwężenia na ul. Płaskowickiej oraz likwidacja ronda przy Pileckiego/Płaskowickiej. Drogowcy zabierają jeden pas południowej nitki ulicy, likwidują również wszystkie przystanki po tej stronie arterii - od ul. Polskie Drogi do Rosoła. A ścieżka rowerowa naprzeciwko jednostki Straży Pożarnej zostanie przeniesiona na stronę straży. Jadąc w stronę Puławskiej na skrzyżowaniu z Pileckiego obowiązywać będzie zakaz skrętu w lewo. Przystanek dla autobusów jadących z Pileckiego w stronę Dereniowej zostaje przeniesiony na Pileckiego.

    Rondo przy Derniowej i Stryjeńskich na razie zostaje, ale tylko do przyszłego roku. Południowa nitka Płaskowickiej - od Pileckiego do Dereniowej zostaje zamknięta i zajęta przez Astaldi. Ruch w obu kierunkach będzie się odbywał po północnej jezdni. Kierowcy będą mieli prawoskręt w Stryjeńskich. Poranny wyjazd ze Stryjeńskich w kierunku centrum będzie jednak utrudniony - ulica tuż przed rondem będzie miała tylko jeden pas ruchu. Zmienia się układ przystanków.

    Braci Wagów i Lanciego - zamknięte od strony Płaskowickiej

    Jak już informowaliśmy, duże zmiany czekają mieszkańców rejonu Braci Wagów. Ulica zostanie odcięta od Płaskowickiej, a więc kierowcy będą musieli wybierać albo Stryjeńskich, albo aleję KEN. Znika przystanek autobusowy bezpośrednio przy bazarku (autobusy 192, 503).

    Na skrzyżowaniu alei Komisji Edukacji Narodowej z Płaskowickiej wciąż obowiązują zasady ruchu wprowadzone w kwietniu ubiegłego roku. A więc zakaz lewoskrętów. Po wyprowadzce bazarku, drogowcy zajmą jeden południowy pas ruchu - pozostanie jeden pas do skrętu w prawo i jazdy na wprost.

    Na odcinku pomiędzy aleją KEN i Rosoła - ciąg dalszy zmian. Będzie zwężenie ulicy Płaskowickiej oraz likwidacja przystanków autobusowych po jej południowej stronie. I najważniejsze - odcięta od Płaskowickiej będzie ul. Lanciego. Uruchomiony zostanie nowy przystanek autobusowy Cynamonowa 02 - dla autobusów jadących w kierunku alei KEN. Przystanek przy dawnej pętli pozostaje.

    Tuż przy Rosoła, znika jeden z pasów do skrętu w tę ulicę - będzie węziej (2 zamiast trzech pasów skrętu), ale wszystkie relacje zostają zachowane. Czyli będzie można skręcać zarówno w prawo, jak i w lewo - również z Rosoła. ZNowu skasowany zostaje przystanek przy salonie Bołtowicz - Płaskowickiej 04 (dla autobusów skręcających z Rosoła).

    Zmienią się także trasy autobusów linii 136, 192, 195, 504, 503 oraz autobusów nocnych: N37 i N34. Jak zaznacza Zarząd Transportu Miejskiego, nie są to zmiany ostateczne. Choćby dlatego, że ZTM nie został poinformowany przez Astaldi z wyprzedzeniem o tym, że w tym roku nie będzie zmian po wschodniej stronie ul. Rosoła, a lewoskręt z Rosoła w Płaskowickiej będzie możliwy (poniższa mapka tego nie ujmuje). Wprowadzenie nowych tras autobusów poprzedzone będzie informacją na stronach ZTM na kilka dni przed planowaną zmianą.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 165

    • 55
      BARDZO PRZYDATNY
    • 4
      ZASKOCZONY
    • 16
      PRZYDATNY
    • 3
      OBOJĘTNY
    • 4
      NIEPRZYDATNY
    • 45
      WKURZONY
    • 38
      BRAK SŁÓW

    21Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~URSL 21 2 miesiące temuocena: 100% 

      Podziękujmy teraz naszemu kochanemu lobby rowerowemu za zwężenie Dereniowej... Także uwielbiam jazdę na rowerze i w sezonie (!) wiosenno-letnim bardzo dużo jeżdżę, ale na Dereniowej nigdy nie korzystałem z pasa rowerowego i wolę chodnik- jak zresztą większość. Teraz ta przebudowa się odbywa czkawką, gdy ta ulica mogła być realną alternatywą wydostania się z tej części Ursynowa.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 20 2 miesiące temu

      Dziś pojawił się nius na tvnwarszawa, ale poziom przekazywanych tam informacji nie odbiega od normy :-). Oto wpis jaki dodałem tam w komentarzu: Rzetelne informowanie to historia. Panie Arturze mija się pan tekstem pisanym z załączonym obrazkiem i to całkiem grubo. Napisał Pan "Natomiast rondo na skrzyżowaniu z Dereniową i Stryjeńskich pozostanie bez zmian", wystarczy rzut oka na obrazek i widać zmiany. Rondo będzie miało tylko jeden pas ruchu na 3/4 części, tylko skręt w prawo z Płaskowickiej w Stryjeńskich będzie miał oddzielny pas ruchu i w tym miejscu teoretycznie rondo będzie dwupasmowe. Gdyby budowlańcy oddzielili to miejsce typowymi zaporami betonowymi to zmieniło by to poziom bezpieczeństwa, a rondo było by w całości z jednym pasem ruchu. Bardzo proszę o poprawienie i wyjaśnienie zmian jakie zostaną wprowadzone na rodzie, tak by Kierownicy nie byli zaskoczeni tym że z prawego pasa to prosto na rondzie dalej jadąc Płaskowieckiej nie można bez łamania przepisów pojechać. Dziękuję

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~tom 19 2 miesiące temuocena: 0% 

      Dlaczego nie robia tej budowy etapami, tj. najpierw do metra, potem pod metrem, a na koncu za metrem (lub w innej kolejnosci, ale etapami)??? Kazdy odcinek bylby zamkniety przez ok. 8 miesiecy. Co to za (dez)organizacja, zeby zamknac i rozkopac na raz cala dlugosc na LATA?!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kibol 18 2 miesiące temuocena: 50% 

      Precz z POW!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~john rambo 17 2 miesiące temuocena: 50% 

      precz z BAZAREM!

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~AZX 16 2 miesiące temuocena: 100% 

      Oj tam oj tam mówił Wam Wałkuski żeby zwęzić Stryjeńskich. Dziś byłby tylko pas rowerowy zamiast jezdni dla aut i problemu by nie było! A tak zastanawiamy się jaki to armagedon będzie:) pffff a na poważnie - tak czy inaczej muszą to zbudować i tylko naiwni myśleli że żadnych ograniczeń nie będzie:(

      Edytowany: 2 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~J23 15 3 miesiące temuocena: 47% 

      Konieczna jest zatrzymanie budowy POW. Trzeba zrobić wszystko, by zmniejszyć ilość samochodów na Ursynowie. Potrzebna jest walka ze smogiem!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~spec 14 2 miesiące temuocena: 100% 

      weź koło i jeb..j się w czoło

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Nick 13 3 miesiące temuocena: 75% 

      A jak bedzie wyglądał wjazd na osiedle Olimia (Pileckiego)? Do tej pory mieszkańcy mieli zawracać na liwkidowanym właśnie rondzie Płaskowickiej/Pileckiego jadąć od strony ulicy Puławskiej.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~takikraj 12 2 miesiące temu

      yyy eeee czekaj. Zakaz wyjazdu z osiedla, to rozwiązuje problem! A tak serio to nic się nie zmieni.

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Okoliczniak 11 3 miesiące temuocena: 50% 

      "ZTM nie został poinformowany przez Astaldi z wyprzedzeniem" - no to już jest po prostu śmieszne.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Filip 10 3 miesiące temu

      Czy ktoś z Państwa orientuje się : - jak będzie wyglądał odcinek od straży pożarnej w stronę Auchan? - co z chodnikami? - jak się mają powyższe informacje do prac prowadzonych na ul. Gandhi w stronę Płaskowickiej? (będzie przedłużona? rondo? skrzyżowanie?)

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~facepalm 9 3 miesiące temuocena: 71% 

      skrzyżowanie Pileckiego z Płaskowicką zamiast ronda?!? Z jednym pasem do skrętu w lewo?!? Będzie się działo :) Przy obecnej organizacji świateł Pleckiego/Gandhi i Pileckiego/Ciszewskiego to korki od 17 do 19 bedą do Puławskiej i na Pileckiego i na Płaskowickiej. Rondo przy Auchan chyba wybuchnie.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~a 8 3 miesiące temuocena: 100% 

      Nie Płaskowicką, tylko Płaskowickiej...

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 4 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Wkurzony 7 3 miesiące temuocena: 50% 

      Jak zwykle ktoś dolną część ciała na której siedzi pozamieniał z głową. Najpierw zamykają tereny na przeszło 6 miesięcy a dopiero jak juz wszystko pozamykaja biorą się do pracy . Nie można było zrobić tego etapami ? Pomiedzy Stryjeńskich a Braci Wagów juz dano mozna było wykonywac prace...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Areck 6 2 miesiące temu

      Niestety, ale ZRID (zgoda na realizację inwestycji drogowej) została wydana pod koniec grudnia 2017. Skąd pomysł że Astaldi mogło zacząć wcześniej?

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~PIESZY 5 3 miesiące temuocena: 78% 

      gdzie będą zlokalizowane przejścia dla pieszych na ul. Płaskowickiej w kierunku płd - płn?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • Anna Szcześniak 4 3 miesiące temuocena: 100% 

      Tylko przy ulicach: Pileckiego, Stryjeńskich, KEN i Rosoła.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 8 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~spec 3 2 miesiące temu

      po co przejścia dla pieszych ... piesi na rowery! :)

      Edytowany: 2 miesiące temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Manolo 2 3 miesiące temuocena: 50% 

      Szkoda, że ta firma nie budowała tunelu z Francji do Anglii, bo chętnie bym zobaczył jak się zwęża kanał La Manche na czas budowy.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 1 3 miesiące temuocena: 64% 

      Zapowiada się niezły meksyk, ale przynajmniej rondo Ireny Kwiatkowskiej (Płaskowickiej/Strtjeńskich) będzie miało skręt w prawo (szkoda że nie wydzielony zaporami betonowymi tak jak przy wyścigach albo Witosa). Skręt w lewo z Pileckiego to będzie masakra. Gandhi i Dereniowa mimo zwężenia będzie ponownie oblegana w godzinach powrotów. Stryjeńskich rano będzie tłok, ale jakoś damy radę, w końcu większy ruch będzie w stronę Puławskiej niż odwrotny.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1281 sekundy
    REKLAMAA2_WorkingBalance-16-03---17-06-2018