Zamknij

Czego nie wiesz o koszulkach firmowych z nadrukiem?

12:54, 04.05.2021 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 12:56, 04.05.2021
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Nadruk reklamowy na koszulkach to żadna filozofia. Zamawiasz, płacisz, dostajesz. Proste. Niestety przy takim podejściu może się okazać, że zamiast wydać pieniądze na skuteczną promocję firmy, jedynie je zmarnotrawisz. Dobry przedsiębiorca i jego pracownicy wiedzą na ten temat nieco więcej, niż konkurencja. A to pozwala zbudować im przewagę, dzięki której wyprzedzają rywali w bardzo szybkim tempie.

Zanim zamówisz odzież dla swojego przedsiębiorstwa, sprawdź, co warto wiedzieć o koszulkach z nadrukiem

Odzież a wizerunek. Jak ludzki mózg reaguje na koszulki firmowe z nadrukiem?

Mózg to organ, który uwielbia kategoryzować wrażenia. Ma niezwykłą tendencję do postrzegania rzeczywistości w sposób czarno-biały. Coś jest dobre lub złe. Ładne lub brzydkie. Sympatyczne lub odstręczające. Podobnie Twoja firma może być postrzegana jako profesjonalna... albo taka, która za grosz nie budzi zaufania mimo profesjonalnie prowadzonej komunikacji.

Jak myślisz, do której kategorii wpadasz, gdy Twoi pracownicy pojawiają się u klienta lub paradują po biurze w codziennym ubraniu? Potencjalny nabywca natychmiastowo przypina Ci plakietkę „chaos". Istnieje spore ryzyko, że wybierze się wtedy do konkurencji, gdzie przy ludziach ubranych w reklamową odzież roboczą poczuje się profesjonalnie obsłużony.

Oferowanie koszulek z logo klientom uruchamia mechanizm wdzięczności.

W psychologii funkcjonuje tak zwana reguła wzajemności, którą szczegółowo opisał Robert Beno Cialdini. Mamy zwyczaj odwdzięczania się za otrzymane dobro. Właśnie dlatego dołączenie koszulki z nadrukiem do większego zamówienia jest często dobrym pomysłem. Twój klient nie spodziewa się jej. Gdy ją otrzymuje, zapisuje w swojej głowie informację, że Twoja firma daje mu więcej, niż myślał.

Co zrobi później? Być może chętnie zrobi u Ciebie kolejne pokaźne zakupy. Może wystawi Ci pozytywną opinię lub poleci Cię swoim znajomym. Pewne jest jedno. Efekt będzie pozytywny. Trzeba tylko dobrze skalkulować potencjalne zyski i koszty. Czasem bardziej opłacają się mniejsze gadżety, perfekcyjnie dobrane do ich późniejszego użytkownika.

Dlaczego koszulki reklamowe z nadrukiem znakuje się różnymi metodami?

Kwestia doboru odpowiedniej metody znakowania spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom. A byłoby tak miło, gdyby nie trzeba było wybierać. Czym jest spowodowana taka konieczność? Chodzi o wygląd koszulki i o Twoje oszczędności.

W standardowych przypadkach zamawiasz co najmniej kilkadziesiąt koszulek firmowych z nadrukiem tego samego rodzaju. Wystarczy wtedy opisać obsłudze klienta rezultat, jaki masz zamiar uzyskać. Haft komputerowy na koszulkach polo doda Twojej firmie sportowej elegancji. Druk za pomocą folii flex i flock pozwala stworzyć ciekawe efekty przestrzenne. Sitodruk czy druk DTG daje większą dowolność w ilości zastosowanych kolorów.

Jeśli jednak chcesz kupić kilka testowych sztuk odzieży, by sprawdzić solidność firmy, nie zawsze będzie to opłacalne. Niektóre metody wymagają solidnego przygotowania narzędzi nawet wtedy, gdy zamawiasz jeden egzemplarz.

Pracownicy drukarni nie powiedzą Ci, że koszulki z logo firmy są kontrowersyjne.

Dlaczego? Ponieważ są profesjonalistami. Nawet, jeśli Twoje logo jest bardzo kontrowersyjne, nie zająkną się słowem na ten temat. Jakiś czas temu polski Internet obiegło zdjęcie napisu na ścianie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Sieradzu. Ozdobiony widoczną w filmach na specjalistycznym sprzęcie linią życia wyraźnie sugerował, że wizyta w tym miejscu może się skończyć zgonem pacjenta.

Nie chcesz takich skojarzeń? Koniecznie poproś o przyjrzenie się logo specjalistom od marketingu. Gdy Twoje koszulki firmowe z nadrukiem wyjdą z drukarni, a Ty stwierdzisz, że czas na zmiany, całą inwestycję trzeba będzie przeprowadzać od początku.

Zamów ekologiczne T-shirty. Twoi klienci doceniają ekologię nawet w koszulkach z nadrukiem.

Na koniec parę słów o popularnym trendzie wśród konsumentów. W ostatnich latach na rynku jest widoczna tendencja do wybierania marek, które minimalizują swoją szkodliwość dla środowiska. Chcesz być wśród zwycięzców? Dbaj o planetę przy każdej swojej decyzji i wspominaj o tym w swojej komunikacji marketingowej.

Wybierz koszulki i bluzy z dzianiny wykonanej z bawełny plecionej metodą ring-spun. Wytwarza się ją kilka razy dłużej, jednak jej wytrzymałość sprawia, że stworzoną z niej odzież nosi się przez bardzo długi czas. Ograniczasz więc ilość odpadów produkowanych przez Twoje przedsiębiorstwo. Nie mówiąc już o tym, że poświęcając rzadziej pieniądze na ubrania robocze, uzyskujesz znacznie lepszy efekt.

Nie wiesz, gdzie kupić dobre gatunkowo koszulki firmowe z nadrukiem? Zajrzyj do IdeaShirt.pl. Mamy tam wszystko, czego szukasz.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%