Zamknij

Jak wybrać odpowiedni hotel do zorganizowania konferencji?

11:50, 29.04.2019 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 12:01, 29.04.2019
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

W celu zorganizowania konferencji trzeba mieć na uwadze ogrom pracy z tym związany. Jest to spowodowane tym, że takie wydarzenie zawsze odbija się echem w środowisku biznesowym. Jego przebieg ma niewątpliwy wpływ na wizerunek danego przedsiębiorstwa, jego klientów czy sprzedaży produktów. Stąd tak ważne jest zrealizowanie tego spotkania na najwyższym poziomie.

Powszechnym miejscem wybieranym na konferencję jest hotel, którego przestrzeń jest w stanie spełnić wszystkie oczekiwania firmy jej aranżującej. Przy tym w trakcie jego wyboru trzeba kierować się następującymi kwestiami. 

Lokalizacja oraz wielkość sali

Istotną sprawą jest upewnienie się, czy dojazd do hotelu nie sprawi problemu któremukolwiek z uczestników konferencji. Ponadto trzeba się upewnić co do wystarczającej ilości miejsc parkingowych. Najważniejsze jednak będzie sprawdzenie wielkości i pojemności sali. W najlepszym razie będzie ona po prostu zbyt duża, a przy tym pomieści wszystkich, lecz w najgorszym będzie niewystarczająca. Nikt chyba nie wyobraża sobie, aby klienci czy partnerzy zmuszeni byliby do stania na takim spotkaniu, prawda? 

Wyposażenie oraz obsługa

Zakładając, że konferencja odbędzie się w cieplejszym okresie roku, niezbędne będzie, aby sala konferencyjna miała klimatyzację. Wystarczy wyobrazić sobie, jak bardzo będą musiały męczyć się osoby w pomieszczeniu, które pozbawione jest optymalnej wentylacji. Inną sprawą jest personel zatrudniony w danym hotelu, oddelegowany do obsługi wydarzenia. Z racji tego, że ci ludzie w głównej mierze będą odpowiedzialni za przebieg konferencji, należy się upewnić, czy mają umiejętności i informacje niezbędne do osiągnięcia pozytywnego efektu. 

Sala bezwzględnie musi mieć stały dostęp do szybkiego połączenia internetowego, rzutnika oraz projektora multimedialnego. Miłym dodatkiem będzie też fakt dobrego jej nagłośnienia. Perfekcjonistom nie umknie również upewnienie się, czy wystrój sali pokrywa się z klimatem organizowanego wydarzenia. Wszystko to znajdziesz w salach konferencyjnych Hotelu Hanza Pałac https://hanzapalac.pl/5/konferencje

Warunki hotelu

Przy tym wszystkim nie powinno zapominać o fakcie, że sala podlega hotelowi. Stąd ważne jest, aby zapewniał on satysfakcjonujące warunki dla gości. Począwszy od kuchni, ponieważ po kilkugodzinnej konferencji ciepły i pożywny posiłek będzie na wagę złota, po kwatery (w przypadku wydarzenia trwającego przynajmniej dwa dni), a na atrakcjach umilających czas, jak basen czy sauna, kończąc. 

Podsumowanie

Zorganizowanie udanej hotelowej konferencji pozwoli firmie na pozostawienie wrażenia rzetelnej i przykładającej wagę do osób z nią związanych. Dlatego duża ilość pracy związana tym przedsięwzięciem zwróci się natychmiastowo.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%