Zamknij

Karta premiowa, czyli pewność zawsze trafionej nagrody

11:24, 30.05.2016 Redakcja haloursynow.pl Aktualizacja: 11:37, 30.05.2016
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Aby nagroda czy też prezent przyniosły zadowolenie osobie obdarowywanej, muszą być przede wszystkim „trafione”, a więc powinny odzwierciedlać rzeczywiste oczekiwania tego, komu chcemy sprawić przyjemność. O tym fakcie wiedzą wszyscy. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak wybrać tę najlepszą nagrodę, która okaże się na tyle atrakcyjna, że przekona osobę obdarowaną o naszej wdzięczności i zapewni nam jej przychylność.

Problem ten jest trudny do rozwiązania na prywatnej płaszczyźnie, ale szczególnej rangi nabiera wówczas, kiedy nagroda ma trafić do stałego klienta lub kontrahenta, na pomoc którego liczymy w przyszłości i od którego bardzo często zależy dalsze funkcjonowanie oraz rozwój naszej firmy.

Język nagrody

Znaczenie nagrody w biznesie jest ogromne. Choć niektórzy próbują bagatelizować jej rolę, prawdą jest, że spersonalizowana nagroda w odpowiedni sposób skierowana do klientów, czy też kontrahentów, ma wielką moc sprawczą, która przekłada się bezpośrednio na jakość relacji. Nagradzanie pozwala na realne zwiększenie sprzedaży, budowanie lojalności oraz motywowanie do kontynuowania współpracy.

Wszystkie te cele są możliwe do osiągnięcia za sprawą nagrody dzięki mnogości funkcji, które spełnia. Podarunek w biznesie przede wszystkim pomaga wyrazić wdzięczność za dotychczasową współpracę. Jest to jasny i czytelny sygnał dla kontrahenta, że jesteśmy zadowoleni ze wsparcia, którego nam udziela. Nagroda wskazuje na rodzaj relacji opartych na partnerstwie, jak również pozwala wyrazić personalny stosunek do kontrahenta i nasze zainteresowanie jego osobą, nie tylko na płaszczyźnie zawodowej.

Poza tym to doskonałe narzędzie motywujące, które pozwala zwiększyć zakres korzyści płynących ze współpracy i zapewnić sobie jej przedłużenie.

Trafiona nagroda, czyli jaka?

Wszystkie wymienione korzyści płynące z nagradzania możemy sobie zapewnić tylko i wyłącznie pod warunkiem, że nagroda, którą wręczymy, będzie atrakcyjna, lub, jak się powszechnie mówi, „trafiona”. Nawet najbardziej kosztowny prezent niespełniający oczekiwań osoby obdarowanej nie pomoże nam zyskać jej przychylności. I w tym właśnie miejscu pojawiają się problemy przedsiębiorców, bowiem wybranie odpowiedniej nagrody dla każdego klienta lub kontrahenta to pracochłonne i niełatwe zadanie.

Każdy jest inny, ma inne oczekiwania i potrzeby. Poszukiwanie „złotego środka” bywa na tyle trudne, że lepiej w tej kwestii zaufać profesjonalistom, takim jak firma Sodexo.  Proponowana przez nią Karta Premiowa Sodexo śmiało może zyskać miano nagrody idealnej, ponieważ jest ona nie tylko skuteczna, ale też atrakcyjna, a przede wszystkim uniwersalna – doskonale sprawdzi się w każdym przypadku.

Dla użytkowników korzystanie z karty jest niezwykle proste i wygodne, a dzięki dodatkowym licznym promocjom i rabatom bardzo korzystne. Poza tym Karta Premiowa przygotowana przez firmę Sodexo jest akceptowana w wielu punktach na terenie całego kraju oraz umożliwia dokonywanie płatności za pomocą Internetu, co stwarza klientowi możliwość jej realizacji w zgodzie z własnymi potrzebami. Jest ona też zupełnie bezpieczna, bowiem swoje wydatki można na bieżąco monitorować online i zastrzec w przypadku utraty.

Gotowy przepis na sukces

Karta Premiowa firmy Sodexo to przykład nowoczesnego i uniwersalnego, a jednocześnie niezwykle skutecznego rozwiązania problemów związanych z nagradzaniem. Dzięki niej przedsiębiorcy oszczędzają czas – nie muszą zastanawiać się, w jaki sposób obdarować poszczególnych klientów i kontrahentów. Oszczędzają budżet, bo opłata związana z aktywowaniem karty dotyczy tylko jej pierwszego użycia, natomiast można z niej korzystać i doładowywać ją wielokrotnie. Ponadto kartę można personalizować zgodnie z potrzebami danego przedsiębiorstwa, co jest dużo tańszą i efektywniejszą formą promocji marki niż droga i najczęściej nieskuteczna kampania reklamowa.

Firma Sodexo, przygotowując usługę 360° dla biznesu, a w niej tak skuteczną Kartę Premiową, uwzględniła wszystko to, co jest najważniejsze w przypadku budowania trwałych, pozytywnych relacji z klientami. Opracowanie tak efektywnych narzędzi wsparcia biznesu to zasługa stosowania przez Sodexo innowacyjnych rozwiązań, a także kierowania się zasadą know-how, oznaczającą otwartość na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%