Zamknij

Luksusowe biuro w śródmieściu Warszawy - dlaczego warto wynająć?

12:18, 12.11.2019 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 12:22, 12.11.2019
Skomentuj mat. prasowe mat. prasowe

Miejsce siedziby firmy ma ogromne znaczenie. Adres w znanej okolicy w danym mieście nie tylko wzbudza zaufanie wśród przyszłych klientów czy kontrahentów, ale nadaje także prestiż prowadzonej działalności. Decydując się na lokal w nowoczesnym biurowcu, warto jednak wziąć pod uwagę również inne bardzo istotne kwestie.

Miejsce siedziby firmy ma ogromne znaczenie. Adres w znanej okolicy w danym mieście nie tylko wzbudza zaufanie wśród przyszłych klientów czy kontrahentów, ale nadaje także prestiż prowadzonej działalności. Decydując się na lokal w nowoczesnym biurowcu, warto jednak wziąć pod uwagę również inne bardzo istotne kwestie.

Gdzie znaleźć nowoczesny lokal biurowy w Warszawie?

Jak wiadomo, kompleksy biurowe znajdują się w różnych częściach miasta, jednak nie wszystkie z nich cieszą się taką samą popularnością. Warszawa jest obecnie największym biurowym rynkiem w Polsce i to właśnie w stolicy przedsiębiorcy najczęściej szukają lokalizacji na siedziby swoich firm.

Jedną z dzielnic, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem jest Śródmieście. To między innymi właśnie tam działa najwięcej spółek. W ciągu ostatnich kilku lat powstało tam wiele nowoczesnych kompleksów biurowych, w których można zagospodarować przestrzeń według własnego uznania i potrzeb przedsiębiorstwa. W większości takich obiektów zastosowano siatkę planistyczną. Oznacza to nic innego jak to, że klienci mogą samodzielnie zaaranżować wynajmowaną przestrzeń.

Jakie zalety posiadają biura w śródmieściu Warszawy?

Biura w śródmieściu Warszawy posiadają niekwestionowaną zaletę - są bardzo blisko centrum, w którym znajdują się banki, urzędy i restauracje, a także komunikacja miejska. To udogodnienie nie tylko dla pracowników, lecz także dla klientów danej firmy. Przedsiębiorcy często decydują się na wynajem biur na warszawskim śródmieściu, zlokalizowanych przy głównych arteriach.

Dzięki temu firma jest doskonale widoczna dla potencjalnych kontrahentów, co bardzo korzystnie wpływa na ogólny wizerunek przedsiębiorstwa. To wszystko sprawia, że wynajem przestrzeni biurowej jest doskonałym rozwiązaniem, zwłaszcza w przypadku nowo powstałych firm, które muszą zdobyć zaufanie wśród swoich przyszłych klientów.

Czy warto wynajmować biuro?

Codziennie w Polsce powstaje około tysiąc nowych firm, z których co trzecia upada już w pierwszym roku działalności. Nie tylko przygotowana oferta czy branża, w jakiej działają mają na to wpływ. Bardzo istotnym czynnikiem, zwłaszcza na początku prowadzenia działalności, gdy firma nie jest jeszcze rozpoznawalna, jest pozyskanie zaufania wśród klientów. Pomóc w tym może prestiżowy adres siedziby oraz jej lokalizacja w eleganckim i nowoczesnym budynku o wysokim standardzie. Firmy znajdujące się w takich miejscach uchodzą za dużo bardziej wiarygodne i dynamicznie rozwijające się.

Nie każda działalność może sobie pozwolić na wybudowanie własnego obiektu. Czasami też najzwyczajniej w świecie się to nie opłaca. Najczęściej firmy rejestrowane są pod adresem zamieszkania właściciela lub wynajętej przestrzeni biurowej. Wybierając miejsce siedziby warto zapoznać się z najważniejszymi zaletami wynajmu.

Wyposażenie nowoczesnych biur

Nowoczesne budynki z przestrzeniami biurowymi wyposażone są zazwyczaj w komfortowe sale konferencyjne oraz zaplecza socjalne. Często udostępniane są również inne udogodnienia w postaci części wspólnych, takich jak parking, stołówka czy na przykład pokój aktywnego wypoczynku. Kolejną bardzo istotną zaletą jest możliwość obniżenia kosztów utrzymania siedziby. Właściciele budynków biurowych jako znaczący klienci dostawców mediów mogą negocjować ceny, a to korzystnie wpływa na wysokość czynszu.

Luksusowe biuro w śródmieściu Warszawy z dwupoziomowym parkingiem: Warszawa biurowiec Metropolitan

Decydując się na wynajem biura nie trzeba martwić się również o bezpieczeństwo oraz dbanie o przestrzeń. W cenie wynajmu przedsiębiorca otrzymuje bowiem gwarancję usuwania pojawiających się usterek, przeprowadzenia niezbędnych remontów itp. Nowoczesne kompleksy biurowe najczęściej posiadają także monitoring oraz kontrolę dostępu, co zwiększa bezpieczeństwo. Właściciele budynków z przestrzeniami biurowymi doskonale wiedzą o potrzebach swoich najemców i w związku z tym często umożliwiają skorzystanie z dodatkowych usług, takich jak na przykład dział prawny czy księgowy.

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%