W budowaniu wizerunku Twojej firmy bierze udział wiele elementów. Wśród nich są również wizytówki. Te małe, charakterystyczne projekty, są świetną metodą na przekazywanie danych kontrahentom oraz klientom. Rodzi się jednak pytanie, czy lepiej zlecić je studiu graficznemu, czy może jednak skorzystać z darmowego kreatora? Odpowiedź znajdziesz w dalszej części tekstu.
Rozpoznawalność to efekt, na który pracujesz od samego początku funkcjonowania firmy. Przygotowujesz w tym celu strategię marketingową, uwzględniającą obszary online oraz offline. Działasz więc w mediach społecznościowych, w sieci pojawia się strona internetowa Twojej firmy, a na mieście można zobaczyć ulotki, plakaty i bannery reklamowe. To jednak nie koniec działań. Podczas kontaktów z klientami lub kontrahentami potrzebujesz jednego ważnego elementu, który im wręczysz, a na nim będą się znajdować Twoje dane kontaktowe. To wizytówka. Przekonaj się, gdzie ją najlepiej przygotować.
Chociaż żyjemy w świecie nastawionym na cyfrowy styl życia, to wizytówki mają się coraz lepiej. Z miesiąca na miesiąc znaczenie tego niewielkiego projektu graficznego doceniają kolejne firmy. Wizytówki stały się wręcz czymś wyjątkowym podczas kontaktów z kontrahentami i klientami. Są namacalne, a zatem wpływają na zmysł dotyku oraz wzroku. Tym samym mogą z powodzeniem budować wizerunek Twojej firmy.
Wizytówki są bardzo wygodnym sposobem na przekazywanie danych kontaktowych. Ich kompaktowy rozmiar pozwala na zawarcie najważniejszych informacji. Wielkość wizytówek zapewnia również ich poręczność - możesz je bowiem schować do portfela i nie będą zajmować wiele miejsca. Możesz zatem je mieć zawsze przy sobie i wręczać w odpowiednim momencie.
Skoro wiesz już, czym jest wizytówka i jak może pracować na wizerunek Twojej marki, czas się zastanowić, jak je wykonać. Jedną z możliwości jest skorzystanie z kreatora grafiki. Takich narzędzi jest coraz więcej w internecie. W większości przypadków to darmowe rozwiązania lub bardzo tanie. Czy to dobra droga do stworzenia wizytówek swojej firmy? Przekonaj się o wadach i zaletach takiego rozwiązania.
Zalety tworzenia wizytówek w kreatorze:
Wady tworzenia wizytówek w kreatorze:
Jak widać, kreator graficzny nie jest najlepszym rozwiązaniem do stworzenia wizytówek. Przede wszystkim nie zapewnia on możliwości stworzenia całkowicie indywidualnego projektu. Bazuje on na szablonach oraz powtarzalnych elementach graficznych. Istnieje więc ryzyko, że takie same wizytówki, jak Twoje, będzie mieć konkurencja lub firma z innej branży. Nie zbudujesz w ten sposób silnej pozycji na rynku oraz pozytywnego wizerunku.
Jeśli kreator nie jest dobrym rozwiązaniem, to może studio graficzne? Poznaj zalety i wady tworzenia wizytówek w tym miejscu.
Zalety tworzenia wizytówek w studiu graficznym:
Wady tworzenia wizytówek w studiu graficznym:
Wizytówki stworzone przez studio graficzne (https://goodproject.pl/wizytowki-warszawa/) wyróżniają się na tle innych. Przede wszystkim charakteryzują się indywidualnym podejściem, dzięki czemu nie musisz się obawiać, że konkurencja będzie posługiwać się takim samym projektem. Ponadto, studio graficzne zaproponuje Ci rozwiązanie dopasowane do Twojej branży oraz grupy docelowej. Wizytówki będą nastawione na budowanie wizerunku Twojej firmy oraz zwiększanie konwersji.
Wizytówki są najlepszym sposobem na przekazywanie danych kontaktowych podczas spotkań. Nie zajmują one dużo miejsca, dlatego możesz mieć je zawsze przy sobie. Skuteczne wizytówki pomogą Ci w budowaniu wizerunku Twojej marki, a tym samym przyczynią się do rozpoznawalności oraz zwiększania sprzedaży. Takie wizytówki możesz uzyskać w studiu graficznym, które dopasuje je do Twoich oczekiwań, branży oraz grupy docelowej. Otrzymasz w ten sposób w pełni indywidualny projekt, którego nie będzie mieć nikt inny.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz