Zamknij

Założyłeś firmę? Znajdź swoją agencję interaktywną

10:09, 28.09.2017 Redakcja Haloursynow.pl Aktualizacja: 11:06, 23.02.2022
Skomentuj pixabay pixabay

Nie jest żadną tajemnicą, że jeśli chce się zaistnieć na rynku, to trzeba być widocznym i znanym dla swojego potencjalnego klienta. Współcześnie medium, w którym większość osób szuka usług i produktów, jest internet. Dlatego to właśnie w nim warto zadbać o odpowiednią reklamę. Postawienie strony internetowej to jednak nie wszystko, aby zaistnieć w sieci. Na łatwość w odszukiwaniu oferty firmowej ma wpływ wiele czynników. O to, aby klienci mogli do nas trafić, zadba agencja interaktywna.

Czym jest agencja interaktywna?

Zakres działań agencji jest dość szeroki. Zajmują się one głównie promocją firmy, a także polepszaniem jego wizerunku w sieci. Kreują, promują i dbają o to, aby klienci postrzegali Twoją firmę tak, jak Ty sobie tego życzysz. Celem podejmowanych przez nich działań jest również dotarcie z usługami i produktami do wybranej grupy docelowej. Aby osiągnąć pożądany efekt, wykorzystują szereg różnych narzędzi i sposobów. Kampanie marketingowe z udziałem agencji interaktywnych pomogą wyróżnić się Twojej firmie i zdobyć zaufanie klientów. Dobrzy fachowcy z agencji interaktywnej są zawsze na bieżąco z aktualnymi trendami w marketingu internetowym, a swoją wiedzę wykorzystują, aby zwiększać Twoją widoczność w sieci.

Jaki jest zakres usług agencji interaktywnej?

Podstawową usługą dla każdej agencji interaktywnej jest pozycjonowanie. W jego ramach zawiera się szereg działań, które powodują, że Twoja strona pnie się w wynikach wyszukiwania, a Ty obserwujesz coraz większy współczynnik konwersji. W ramach zwiększenia widoczności w sieci agencje zajmują się również wielokanałowymi kampaniami marketingowymi (social media, współpraca z influencerami). Jednym z kluczowych elementów pracy agencji interaktywnej jest content marketing i SEO. Na te dwie niezwykle istotne rzeczy składa się m.in. praca osób odpowiedzialnych za copywriting w agencji. Copywriterzy tworzą wartościowe treści przeznaczone na stronę www, zachęcające przekazy marketingowe, a także wpisy blogowe w formie poradników, artykułów, recenzji, a także przekazów multimedialnych. Oprócz wyżej wymienionych agencje interaktywne zajmują się również:

- tworzeniem stron internetowych,
- tworzeniem sklepów internetowych,
- audytem stron www,
- tworzeniem oryginalnych banerów,
- tworzeniem haseł i sloganów reklamowych,
- a także szeregiem innych czynności, których pełen zakres zależny jest od samej agencji.

Dlaczego każda firma powinna korzystać z usług agencji interaktywnej?

Promowaniem się stroną internetową w sieci jest już standardem. Nie wystarczy jednak tylko założyć witrynę i czekać na klientów. To niestety jest za mało. Witryna powinna być widoczna w sieci i łatwa do odnalezienia dla naszej grupy docelowej. Tylko wtedy będziemy mogli liczyć na to, że koszt utworzenia strony www zwróci się nam w postaci zwiększonych obrotów firmy. Jeśli nie chcemy podejmować działań marketingowych w sieci promujących naszą stronę internetową, to równie dobrze możemy jej nie zakładać. Będzie ona (najprawdopodobniej) stanowić jedynie internetową wizytówkę, ale tylko dla tych, którym jej adres sami podamy.

Pozycjonowanie to jednak niejedyny element marketingu, którym zajmują się agencje interaktywne. Poprzez audyty mogą one wskazać nam jakie treści na naszej stronie wymagają poprawy, co należy zmodernizować, aby nasza strona lepiej się wyświetlała.

Działania agencji marketingowej są bardzo podobne do działań agencji reklamowych. Znaczącą różnicą jest jednak ta, że wszystkie zabiegi wykonywane są na gruncie internetowym. Zatem podobnie, jak przy działaniach agencji reklamowej, mamy tutaj tworzenie kampanii reklamowych w sieci i dopasowywanie ich do grupy docelowej. Z tym że w internecie mamy nie tylko większe możliwości, ale również o wiele większy zasięg, co powoduje, że ze swoimi usługami możesz dotrzeć do osób znajdujących się w zupełnie innej części kraju, a nawet globu.

Agencje interaktywne mają na celu wspomożenie Twoich działań w generowaniu zysków przez Twoją firmę. Chciałbyś mieć większy współczynnik konwersji? To, na co czekasz?

Konsultacja: Agencja SEO Empressia

(REKLAMA)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%