Tranzyt przez osiedle Kazury został zablokowany, ale na sprytnych kierowców nie ma rady. Znaleźli sobie inny skrót, którym omijają korki na ul. Stryjeńskich. Prowadzi on polną drogą przez zielone tereny przyszłego parku Cichociemnych. Dziesiątki samochodów każdego ranka zakłócają spokój ludziom i zwierzętom. Dzielnica zapowiada rozprawienie się z tym procederem.
Od września nie można już swobodnie przejechać przez osiedle Kazury. Na przeszkodzie stanęły szlabany, ale kierowcy, którzy wcześniej wąskimi uliczkami przeciskali się w kierunku Puławskiej i Pileckiego znaleźli sobie nową drogę... przez park!
Podczas porannego szczytu, chcąc uniknąć stania w korku na Stryjeńskich, między Belgradzką, a Płaskowieckiej, auta z Kabat wjeżdżają w ul. Moczydłowską. Następnie skręcają w Gminną, w Ziemską, a potem wjeżdżają na polną drogę u podnóża Górki Kazurki, ciągnącą się dalej wzdłuż Lasu Kabackiego.
- Kierowcy rozjeżdżają to miejsce tylko po to, aby zaoszczędzić parę minut stania w korkach. Przypominam, że nie jest to droga publiczna, a park. W związku z czym należy uszanować wspólną przestrzeń publiczną - apeluje pani Marta, mieszkanka tych okolic.
Wystarczy kilka minut, by przekonać się, że problem jest bardzo poważny. Brak jakichkolwiek znaków zakazujących wjazdu na grutnową drogę ośmiela wielu kierowców, którzy nie boją się, że mogą na niej stracić koło lub utknąć w błocie.
- Tak jest dzień w dzień. Dziwi mnie tylko, że mając dobre samochody ryzykują nimi jazdę wielkimi koleinami. Łatwo uszkodzić auto na takiej drodze - mówi pan Błażej.
W przyszłym roku problem prawdopodobnie zniknie. Ruszyć ma budowa parku im. Cichociemnych, a teren w okolicy Górki Kazurki zostanie przekazany Zarządowi Zieleni. A co teraz? Dzielnica zapowiada, że z rozwiązaniem problemu nie będzie czekać.
- Nie mieliśmy dotąd sygnałów o tym, że kierowcy zrobili sobie skrót przez tereny zielone. Nasi pracownicy zajmą się tą sprawą, tak by skutecznie uniemożliwić jazdę polną drogą - mówi burmistrz Robert Kempa.
Dla spacerowiczów to ważna deklaracja, bo tereny obok Górki Kazurki to jedyne w okolicy miejsce, gdzie dotąd było trochę więcej czystego powietrza i ciszy.
- To oburzające. Kierowcy zawładnęli już każdym kawałkiem zieleni. Przychodzę tu z psem, ale boję się go spuścić ze smyczy, żeby nie wpadł pod samochód. Nie dają tez spokoju dzikiej zwierzynie. Bezczelność, buta i arogancja. To ma być klasa średnia? Gdzie kultura i poszanowanie innych? Dla mnie to buce w drogich samochodach - irytuje się pani Wioletta.
[ZT]13564[/ZT]
[ZT]13579[/ZT]
[ZT]13677[/ZT]
Kon3312:45, 06.11.2019
A nie wystarczylby patrol policji lub strazy miejskiej ? 2h stania, mandaty wystawione. 12:45, 06.11.2019
ppp12:46, 06.11.2019
Skoro polityczne buce zdecydowały o komunikacyjnym paraliżu dzielnicy na kilka lat to niech się teraz nikt nie dziwi, że zwykli ludzie próbują sobie jakoś radzić w tej beznadziejnej sytuacji. Można było budowę POW inaczej zorganizować i problemu by nie było. 12:46, 06.11.2019
pol14:59, 06.11.2019
Nie usprawiedliwiaj BUIRACTWA.
A może niech przejeżdżają skrótem przez twoje podwórko. 14:59, 06.11.2019
furiat za kierownica11:29, 07.11.2019
pol, jak ci kiedys caly ursynow wsiadzie do metra i na rowery to bedziesz chodzil do pracy na piechote bo miejsca nie bedzie nawet na sciezce rowerowej. Nie kazdy ma czas i warunki do jazdy komunikacja miejska w miejscie, gdzie plan linii metra to znak krzyza. 11:29, 07.11.2019
qwr10:09, 12.11.2019
"Wraz z poszerzeniem ulic lub budową nowych, ruch wzrasta do takiego stopnia aby wypełnić te drogi." D.Lewis, M.Mogridge 10:09, 12.11.2019
W12:56, 06.11.2019
No to chyba powinno w końcu zbudować przedłużenie Belgradzkiej do Pileckirgo 12:56, 06.11.2019
pol14:57, 06.11.2019
NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE NIE
Może jeszcze z Lasu Kabackiego zrobić ci parking???????
A najlepiej ,to wyciąć w pień Puszczę Kampinoską.
Przesiądź się do dobrze rozwiniętej komunikacji miejskiej ,albo stój w korkach 14:57, 06.11.2019
Arnuch18:39, 06.11.2019
TAK TAK TAK gdzie planowana trasa a gdzie las. Nie utrudniaj swoim chyziem życia innym. 18:39, 06.11.2019
dan12:41, 12.11.2019
Jestem za, a do -pot: ta propozycja nie ma nic wspólnego z naszym Lasem, a tym bardziej z Puszczą Kampinoską. Przedłużenie to najlepsze rozwiązanie dla obydwu dzielnic [Kabat i Natolina] - a najgorsze dla egoistycznych mieszkańców Kazury. 12:41, 12.11.2019
Misiek13:05, 06.11.2019
Dla niektórych najważniejszy jest ich własny interes, a nie społeczne dobro jakim jest wygląd przestrzeni wspólnej. To się nazywa egoizm. 13:05, 06.11.2019
furiat za kierownica11:26, 07.11.2019
piszesz o ludziach ktorzy niedopuscili do przedluzenia belgradzkiej? 11:26, 07.11.2019
qwr10:10, 12.11.2019
Przedłużeniu Belgradzkiej najbardziej sprzeciwia się proboszcz, który nie chce ruchliwej drogi za oknem. 10:10, 12.11.2019
StasioJasio13:12, 06.11.2019
tam sa takie dziury i wertepy ze idac z wiadrem gwozdzi na bank sie ktos przewroci i rozsypie zawartosc kubelka:) 13:12, 06.11.2019
StasioJasio13:14, 06.11.2019
jedyne co moze powstrzymac ta samowolke to jakis szlaban - bo znakow nikt nie bedzie przestrzegal bo przeciez patrol strazy czy Policji nie bedzie tam zimowal - chcoiaz jakby tak 2-3godzinki dziennie postali to budzet gminy bylby zasilony niezla sumka:) 13:14, 06.11.2019
Hahaha05:10, 09.11.2019
Jak będzie wracał podobnież 05:10, 09.11.2019
Korbol13:23, 06.11.2019
"Kierowcy rozjeżdżają to miejsce tylko po to, aby zaoszczędzić parę minut stania w korkach. " - Napisał to człowiek, który nie stał w tych korkach!!!
Nawet w sobotę 02.11, kiedy aut w mieście było wyraźnie mniej, korek na Stryjeńskich był na 25 minut! Wiem bo stałem, było chwile po 13. Na znanym portalu znalazłem filmik "objazd Stryjeńskich" z soboty chwilę po 14, autor filmu stał w korku w tym samym miejscu co ja. Jemu ominięcie korka zabrało 3 minuty!!!!. Nie pirniczyć tutaj o zaoszczędzonych paru minutach, bo w tak spokojny dzień, było to prawie 30 minut, a nie wspomnę o czasie jaki trzeba odstać w tygodniu. Trzeba było nie robić tego bajpasa przy Kazury, nie było by jak omijać Stryjeńskich! 13:23, 06.11.2019
Somsiad13:35, 06.11.2019
Ostatnio stałem w niedzielę prawie 20 minut. A ja tylko chciałem do obwodnicy dojechać. Następnym razem trudno, pojadę sobie KENem i przez centrum, widocznie ludzie odpowiedzialni za taką organizację ruchu wolą, zebym jechał przez miasto. 13:35, 06.11.2019
pol14:54, 06.11.2019
Przesiądź się tak,jak ja do komunikacji miejskiej i nie jęcz.
Tu jest miasto.
Wiecznie się coś buduje i będzie budowało. 14:54, 06.11.2019
Somsiad23:21, 06.11.2019
A jaka komunikacja miejska jeździ po obwodnicy? Jakieś rady pol dla ludzi którzy wyjeżdżają poza Warszawę? Bo póki co ulica Stryjeńskich i Płaskowicka to główny łącznik z obwodnica. Nie kazdy odbija kartę w fabryce od 8 do 16. 23:21, 06.11.2019
qwr10:10, 12.11.2019
"Wraz z poszerzeniem ulic lub budową nowych, ruch wzrasta do takiego stopnia aby wypełnić te drogi." D.Lewis, M.Mogridge 10:10, 12.11.2019
rocco SI13:37, 06.11.2019
niezłym trzeba być debilem aby tak sie zgubić w drodze do pracy :D 13:37, 06.11.2019
s13:54, 06.11.2019
to tzw przedept motoryzacyjny - dowód na brak wyobraźni burmiszcza który twierdzi, ze korki są dowodem na brak potrzeby przedłuzenia Belgradzkiej (jakby był z pisiu) 13:54, 06.11.2019
pol14:52, 06.11.2019
Naucz się otografii,a potem zabierz ręce od Lasu Kabackiego i jego przedpola.
Stój w korkach ,albo przesiądź się w dobrze rozwiniętą komunikację miejską zamiast snuć durne wizje autostrady przez tereny zielone.
NIE DLA PRZEDŁUŻENIA UL.BELGRADZKIEJ. 14:52, 06.11.2019
qwr10:11, 12.11.2019
Przedłużenie Belgradzkiej niczego nie rozwiąże. "Wraz z poszerzeniem ulic lub budową nowych, ruch wzrasta do takiego stopnia aby wypełnić te drogi." D.Lewis, M.Mogridge 10:11, 12.11.2019
Jaro14:01, 06.11.2019
Winna jest pogoda. Jakby trochę popadało, to tamtędy można by co najwyżej amfibią, a co najmniej Humvee... A tak serio: skoro korek jest wg niektórych upoważnieniem do działań "sprytnych", to po co się ograniczać? Są chodniki, trawniki. Można by gdzieniegdzie pod prąd... Jak się ktoś oruruje, to i przez niejeden zagajnik przebrnie. Duży może więcej! 14:01, 06.11.2019
Kaszana14:09, 06.11.2019
To nie jest żadne cwaniactwo tylko AKT ROZPACZY ludzi, którzy nie mogą się wydostać z południowej części Ursynowa. Całkowitą winę za to ponoszą nieudolne i szkodliwe władze dzielnicy, które wpuściły na Ursynów tranzytowy ruch z południa Polski jednocześnie zwężając lub zamykając praktycznie wszystkie ulice, którymi ten ruch mógłby być rozprowadzony! 14:09, 06.11.2019
Brawo14:35, 06.11.2019
Dziękujemy Ci Platformo Obywatelska. Wdzięczny mieszkaniec Ursynowa. 14:35, 06.11.2019
qwr10:47, 07.11.2019
To zamiast rozpaczać pora się przesiąść do metra. 10:47, 07.11.2019
Kaszana11:29, 07.11.2019
Do qwr: ja akurat jeżdżę metrem na codzień ale mam też prawo jeździć samochodem gdy potrzebuję lub gdy mam ochotę. Jeśli ty zgadzasz się na urzędniczą durnotę i niszczenie Ursynowa to twoja sprawa. A ja nie zanierzam się temu dziadostwu poddawać jak bezmyślny baran. 11:29, 07.11.2019
Hahaha16:59, 07.11.2019
Meeetro zaprasza 16:59, 07.11.2019
Areck10:16, 08.11.2019
Mieszkam na południe od obwodnicy i jakoś daję radę. Oczywiście że przed budową było łatwiej, ale nie narzekam, kiedyś się skończy.
W 1978 na Ursynowie miałem błoto po pachy i też się wszędzie docierało, to jest miasto i jeśli komuś źle tutaj, to po co się męczyć? 10:16, 08.11.2019
issaa23:48, 08.11.2019
Areck, niektorzy dyskutanci tu, urodzili sie poźniej niz twoje 1978. tak, że wiesz...kiedys ludzie "robili" do wiadra a nieczystosci wylewali do rynsztoka (czyli bezposrednio na ulice, przez okna). I to nie było wcale tak dawno temu, w kazdym razie wtedy JUZ istnialy miasta. tak, że wiesz...swiat idzie naprzód....i juz nie trzeba taplać się w błocie przy codziennych czynnosciach.... 23:48, 08.11.2019
qwr10:13, 12.11.2019
Do kaszana: Wraz z poszerzeniem ulic lub budową nowych, ruch wzrasta do takiego stopnia aby wypełnić te drogi. Poszerzanie dróg nie likwiduje korków, tak jak szersze spodnie nie są lekarstwem na otyłość.
10:13, 12.11.2019
Areck08:16, 13.11.2019
~issaa Sugeruję przeczytać jeszcze raz. I zrozumieć. Że każde trudności się kiedyś kończą (a często zaczynają się nowe). Tak jak napisałaś/eś świat idzie naprzód i trzeba budować, zmieniać miasta żeby polepszyć sytuację. Więc jeśli komuś nie podobają się chwilowe utrudnienia, a właściwie nie potrafi z nimi żyć, to trzeba się zastanowić czy miasto jest dobrym miejscem do życia, tak ogólnie. A co ma wspólnego "wiadro" do błota przy budowie to nie wiem, w 21 wieku na budowie też jest błoto, więc porównanie "z dupy". 08:16, 13.11.2019
Ursynowianin14:17, 06.11.2019
Platforma rządzi w stolicy... 14:17, 06.11.2019
pol14:48, 06.11.2019
Jakby był PISlam,to by jeździli jeszcze gorzej 14:48, 06.11.2019
Natolin14:38, 06.11.2019
Wiocha i taka mentalność. Tam skąd przyjechali do Warszawy jeździ się właśnie takimi drogami. Przyzwyczajenie to druga natura. Niestety. 14:38, 06.11.2019
pol14:47, 06.11.2019
bydło,bydło,bydło 14:47, 06.11.2019
WR14:57, 06.11.2019
Służbowe auto i po większych wertepach da radę ;) 14:57, 06.11.2019
Łukasz42015:13, 06.11.2019
Nieudolne, pozbawione wyobraźni urzędasy, ich debilne decyzje + chamskie społeczeństwo samolubnych cwaniaczków-katolików = Polska 15:13, 06.11.2019
MrFrosty15:24, 06.11.2019
Dokładnie tak!
Jeszcze bym dodał bezradną policję / SM. 15:24, 06.11.2019
Do Łukasz24013:21, 07.11.2019
Jasne, a ateiści oczywiście jeżdżą wyłącznie hulajnogami. 13:21, 07.11.2019
głos ludu16:03, 06.11.2019
Kto za przedłużeniem ul. Belgradzkiej wokół górki Kazurki do ul. Pileckiego - łapka w górę. Kto przeciw - łapka dół. 16:03, 06.11.2019
ha ha ha16:11, 06.11.2019
Zabawa z blokowaniem cookies? 16:11, 06.11.2019
Peterek17:07, 06.11.2019
Szczególnie uprzywilejowaną pozycję w głosowaniu, zajmą ci, którzy na Kazury nie mieszkają ???
17:07, 06.11.2019
Jaro09:35, 07.11.2019
Albo: kto za przedłużeniem? Wpisujcie miasta! Sosnowiec! 09:35, 07.11.2019
Jaro09:37, 07.11.2019
I jeszcze jedno: Kabaty żądają dostępu do morza! Polub, jeśli jesteś za! 09:37, 07.11.2019
qwr10:14, 12.11.2019
Przedłużenie Belgradzkiej niczego nie rozwiąże. Wraz z poszerzeniem ulic lub budową nowych, ruch wzrasta do takiego stopnia aby wypełnić te drogi. Poszerzanie dróg nie likwiduje korków, tak jak szersze spodnie nie są lekarstwem na otyłość. 10:14, 12.11.2019
Rebus77716:49, 06.11.2019
Zgadzam się z przedmówcami.
Bezradność i bezmyślność władz dzielnicy URSYNÓW.
Zwężenia i zamknięcia wewnętrznych dróg na Kabatach, jednocześnie zwiększony ruch, spowodowany otwartym niedawno przejazdem z Konstancina i Wilanowa, masakra!
Nie ma się co dziwić, że inteligencja z Kabat szuka alternatywy.
16:49, 06.11.2019
Drogowiec17:21, 06.11.2019
Dziwne, że ta bezradność, nie występuje kiedy trzeba zwęzić ulicę pod ścieżkę rowerową..... Co tłumaczy się : poszerzyć pas pomiędzy blokiem mieszkalnym a pasem ruchu (samochodowego). Po co ? Wystarczy poczytać przepisy o zabudowie..... Rzeczpospolita Deweloperska..... 17:21, 06.11.2019
Wieszczu17:45, 06.11.2019
Rebus777!!! Która ulica na Kabatach została zwężona lub zamknięta? Jesteś klamczuszek i tyle. 17:45, 06.11.2019
GD20:52, 06.11.2019
Wieszczu, ty chyba to ograniczony jesteś ...jak ruch na Kabatach. 20:52, 06.11.2019
issaa00:03, 09.11.2019
~Wieszczu, kłamczuszku!!! chocby wszystkie ronda działające PRZED budową POW. Kretynie...!!! (bo juz zwyklych słów brakuje....0 00:03, 09.11.2019
Peterek17:02, 06.11.2019
Szanowna Pani. To jest NOWA klasa średnia. Z tych, u których granica Ojczyzny, to opłotki i miedza własnego gospodarstwa. Radzę jeszcze raz obejrzeć film "Sami Swoi". Niedawno zeszli z drzew i na razie się "przystosowują". To potrwa, jakieś 2 - 3 pokolenia. A na razie, MANDAT albo betonowy płot. 17:02, 06.11.2019
Wujek17:17, 06.11.2019
Rzeczpospolita Biurokratyczna. Na decyzję, potrzeba 6 miesięcy, 100 kg papieru i 5GB przestrzeni na dyskach. Jak by w tym była jakaś kasa, to Ratusz zamknąłby by przejazd w 24h. Teoretyczne Państwo Prawa, bo jego EGZEKUCJA, to bajki z mchu i paproci... No chyba, że ktoś, coś, ... przeciwko Genialnym od Urodzenia. Wtedy, BŁYSKAWICZNIE. "Obyś żył w ciekawych czasach" - ..... to takie chińskie przekleństwo. 17:17, 06.11.2019
Roman 17:29, 06.11.2019
Ja na zdjęciach nie widzę żadnej klasy średniej. Ktoś jedzie starym subaru, służbowym brokułem (skoda) i jakaś ciężarówka. Pewnie jeszcze żadne nie są na ursynowskich numerach. 17:29, 06.11.2019
kabaciak17:38, 06.11.2019
Rozjezdzanie tej zieleni to buractwo, ale tez wyraz bezsilnosci i rozpaczy po zdewastowaniu ukladu komunikacyjnego dzielnicy. Na raz zamkniete kilka uliczek przecinajacych POW, bypassy na Stryjenskich icKEN zwezone do 1 pasa i na deser otwarcie lacznika z Powskina/Konstancina wlewajacego tranzyt do zmasakrowanej dzielnicy. To czego sie spodziewac? Brawo burmistrz, postaw pan progi zwalniajace i zwez pan cos jeszcze, moze Rosola? Taka szeroka sie ostala. 17:38, 06.11.2019
H20:25, 06.11.2019
Wyjedzcie z domu 20 min wczesniej. Nie przyszlo wam to do glowy? Ominiecie korek i go rozladujecie. Prosta sprawa. 20:25, 06.11.2019
KMD20:49, 06.11.2019
A Ty jechałeś kiedykolwiek Stryjeńskich? Czy wiesz gdzie jest ta ulica? Tam jest korek nawet w sobotę czy niedzielę. Wyjście z domu nawet o godzinę nic nie daje. To co według ciebie południowy Ursynów ma jeździć do pracy na 3:00?? 20:49, 06.11.2019
qwr10:44, 07.11.2019
Południowy Ursynów ma metro. Pora odkleić du..y od samochodów. W sobotę i niedzielę korków nie ma, tak jak i poza szczytem. 10:44, 07.11.2019
Guns09:38, 09.11.2019
@qwr - powiedz to osobom pracującym w Ursusie, Pruszkowie, Jankach czy Piasecznie. 09:38, 09.11.2019
rumburak20:35, 06.11.2019
Też jestem za zamknięciem tej drogi, ale nie na amen, tylko żeby taczki z burmistrzem mogły jeszcze przejechać. 20:35, 06.11.2019
s22:24, 06.11.2019
raczej należałoby poszerzyć i trochę wyasfaltować może ? 22:24, 06.11.2019
jot20:49, 06.11.2019
A skąd wiedza(?), że to kierowcy z Kabat a nie spoza Warszawy? Ktoś zbadał, obserwował, przeliczył itp? 20:49, 06.11.2019
Gizmo20:55, 06.11.2019
Bo mają rejestrację typową z Kabat...LRY, LSW itp 20:55, 06.11.2019
jot20:09, 07.11.2019
Gizmo,
to jakieś przeterminowane wieści chyba masz. Od otwarcia autostrady Ursynów - Konstancin i dalej, na Kabatach najwięcej widuję rejestracji WW, WPI, WGR, WGM, WKZ nawet. Te z L jakoś mniej mi się rzucają w oczy, co nie znaczy, że ich nie ma. 20:09, 07.11.2019
Tomasz17:49, 15.11.2019
Jestem Warszawiakiem, mieszkam przy Gandhi od nastu lat a prowadze firme i mam auto na WPR - leasing mi je tam zarejestrowal bo mniejsze kolejki niz np. na Mokotowie czy Środmiesciu za co wszystkich na blachach WN przepraszam ;) przysiegam ze gdy sie o tym dowiedzialem zadzwonilem ze skarga do leasingodawcy ze bede mial nieprzyjemnosci, nie wierzyli mi... i teraz prosze... 17:49, 15.11.2019
Pioeksport22:34, 06.11.2019
Niech Ratusz sprawdzi, kto zdecydował o wpuszczeniu na Kabaty 2u pasmową drogą przed uruchomieniem obwodnicy ruchu z Wilanowa i Konstancina. Brawo Pan Burmistrz. Wieczorem, kiedy nie ma już korka na Rosoła, kierowcy, swoje kilkutonowe, leasingowane najnowsze modele przemieszczają z V dochodzącą do 100km. Może wreszcie ktoś pomyśli o radarze, malowanych znakach na asfalcie przypominających ograniczenie prędkości (skoro nie wolno na tej drodze zastosować progów), może dofinansować też z budżetu gminy patrole drogówki - niech 'polubią' niektóre odcinki Rosoła i wlepiają mandaty. 22:34, 06.11.2019
Obserwator07:40, 07.11.2019
O budowie tego połączenia mówiło się od 20 lat. Temat wracal szczególnie przed wyborami. W czym problem?
07:40, 07.11.2019
esimona09:35, 07.11.2019
Decyzja mimo sprzeciwu Ursynowa podjął właśnie Ratusz a dokładnie Rada Warszawy, więc nie ma co sprawdzać. Ursynów proponował połączenie przez ulicę Ciszewskiego. Informacja o tym znajduje się w materiałach archiwalnych haloursynów. 09:35, 07.11.2019
Obserwator11:36, 07.11.2019
Ja dyskusję o konieczności budowy tego połączenia i jakie to będzie dobre, pamiętam gdzieś z lat 90-tych ubiegłego wieku. 11:36, 07.11.2019
issaa23:58, 08.11.2019
~Obserwator, iiiii....????chyba 30 lat temu były zupelnie inne warunki na ursynowie, od tych dzisiejszych.
ja 30 lat temu tez planowałam wyjsc za mąż za bogatego królewicza a skonczylo sie na lysiejacym korpoludku. 23:58, 08.11.2019
smerf_maruda12:34, 07.11.2019
Tamtedy miala chyba przebiegac droga rownolegla do Stryjenskich ktora Kazury tez zablokowali. Skad u nich ten syndrom twierdzy oblezpnej? Mundurowi i milicja tam mieszka? 12:34, 07.11.2019
Jaro14:12, 07.11.2019
Nie, leśni masoni. Wyszliśmy z lasu i nikt nas od tego lasu nie może odgrodzić. A że mamy wtyczki wszędzie (jak to masoni), to wszystko możemy zablokować. 14:12, 07.11.2019
Likaon12:40, 07.11.2019
A kiedy burmistrz Kempa zrobi tak by zamiast : "... by skutecznie uniemożliwić jazdę polną drogą..." skutecznie umożliwić jazdę asfaltową drogą KEN ??
Zakazać i zabronić to zawsze najłatwiej ! 12:40, 07.11.2019
Wał Kuski16:35, 07.11.2019
~~Jaro to Nawrocki... 16:35, 07.11.2019
Jaro12:48, 08.11.2019
Pudło. Czterdziesta ósma inkarnacja Juranda ze Spychowa ;-P 12:48, 08.11.2019
Hahaha16:57, 07.11.2019
Słoiki wam się potłuka jak będziecie tak jeździć 16:57, 07.11.2019
Uu20:16, 07.11.2019
Najlepsze sa mozgi ktore zamiast jechac kenem na suwak przy podkopie pod metrem wjezdzaja w osiedlowa rownolegla do ken i robis drugi suwak. Glabow zawsze malo... 20:16, 07.11.2019
Areck10:03, 08.11.2019
Stąd szlaban na wjeździe w osiedle. Bo drugą równoległą bawoły robiły za budynkami 48-52. 10:03, 08.11.2019
Balbina20:45, 07.11.2019
Szalonego wyścigu bawołów korporacyjnych z kielc, lublina czy też radomia w żaden sposób się nie da powstrzymać. Napędzani chęcią spłacania kredytów za klitki na 30 lat, będą mknąć do korporacyjnych biur, by tam spędzać czas po 12 h/ dobę i windować statystyki excela ku uciesze przełożonych. W dupie mają przyrodę i ekologię. Muszę zarobić = muszę dojechać na czas. TŁUKI i tyle. 20:45, 07.11.2019
spr09:07, 15.11.2019
Jak czytam takie komentarze i widzę ilość 'lajków' to wstydzę się, że wywodzę się z Warszawy. Mieszkałem po kilka lat w Lublinie, Krakowie i Wrocławiu ale tylko w Warszawie spotkałem się z podejściem takim jak powyżej w stosunku do przyjezdnych. Żałosne. 09:07, 15.11.2019
Tomek23:24, 07.11.2019
Pan Burmistrz to powinien (najlepiej) siłami Astaldi wyrównać te 200 metrów drogi gruntowej i niech jeżdżą. Po zakończeniu budowy POW, zaorać, zasiać trawę i wszyscy będą zadowoleni. Mniejsze korki na Stryjeńskich, mniej spalin. Kochamy psy nawet mamy przed tym objazdem specjalny plac dla naszych pupilów. Ten objazd to Salonowe rozwiązanie. Tam nie ma prędkości więc auto przepuści pieska. 23:24, 07.11.2019
Ursus00:09, 08.11.2019
Ten objazd to "Salonowe" rozwiązanie . 00:09, 08.11.2019
Light09:29, 08.11.2019
Bardzo krótkowrocznie, Pileckiego/Płaskowicka wyjazd jest i tak zablokowany ciężarówkami z budowy POW które tam włączają się do ruchu i mają zielone 3 sekundy na światłach bo długie zielone ma ruch z Belgradzkiej. Wiec wyrównanie tej drogi jedynie sparaliżowałoby dojazd na budowę POW. 09:29, 08.11.2019
mz22:59, 12.11.2019
dokładnie! 22:59, 12.11.2019
Tomek23:35, 07.11.2019
Pani redaktor - z Kabat ? Rejestracje z załączonych przez Panią zdjęć wskazują na co innego. Poza tym kulka dni temu na waszej stronie ktoś opisał ten objazd (funkcjonujący od ponad roku:) )
Nikt z Kabat.
Przez Park ? - naprawdę ? Jest tam Park ?.
Zero szacunku dla prawowitych właścicielu tych gruntów. To tak jak byśmy napisali że w Pani mieszkaniu jest ... coś innego niż Pani mieszkanie.
Pozdrawiam 23:35, 07.11.2019
issaa00:40, 08.11.2019
pragne uprzejmie poinformowac pania Łobocką, ze przejechanie "budowy POW" zajmuje NIE KILKA MINUT a nawet pół godziny.
Od razu widać, że autorka pojęcia nie ma o czym pisze.
A psa spuszczać ze smyczy "w parku" nie wolno, o ile mnie pamiec nie myli. Czyli jak to jest? jednym wolno łamać przepisy a innym nie? bo jak JA łamię przepisy to jest w porządku ale jak inni to wara! cała Polska... 00:40, 08.11.2019
Ursus06:45, 08.11.2019
To nie jest żadne tłumaczenie ! Jak złodziej ukradnie , to ja też mogę ? 06:45, 08.11.2019
Fazi11:10, 08.11.2019
W takim razie proszę z buta iść lub komunikacją miejską, a nie narzekać, że korki są. 11:10, 08.11.2019
issaa13:35, 08.11.2019
i wzajemnie, Ursus, wzajemnie...
Powiedz to obecnej waadzy, i nie mam na mysli tej na Ursynowie. 13:35, 08.11.2019
issaa13:38, 08.11.2019
~Fazi, cieszyłabym sie gdybys (ty i tobie podobni) nie dyktował mi, jak mam zyc i co robić. Niedługo wleziesz do mojej sypialni i zaczniesz mi dyktować co i jak, mam w niej robic....
Zdaje sie że, jak na razie, to ciagle mamy ustrój demokratyczny. NA RAZIE! wiec bądź uprzejmy to uwzglednic w swoich "przemysleniach". 13:38, 08.11.2019
Light08:40, 08.11.2019
Zobaczcie na stronie gminy Ursynów plany zwycięskiego projektu realizacji na park. Nie ma tam żadnej drogi tylko ciągi piesze i nasadzenia zieleni - otulina Kabat będzie bezpieczna dzięki tej inwestycji. Realizacja ma się zacząć z początkiem 2020. Hasło: projektu „Utworzenie terenów zieleni o symbolice historycznej na obszarze m.st. Warszawy” budżet 21,6 mln PLN. 08:40, 08.11.2019
s09:46, 08.11.2019
a na stronie miasta zobaczcie wydzielone działki z nr ewidencyjnymi dla pasa drogowego 09:46, 08.11.2019
Uran18:23, 08.11.2019
Przez park Łazienki też prowadzi pas drogowy (Agrykola) tyle ze z zakazem ruchu pojazdów. 18:23, 08.11.2019
Fazi11:09, 08.11.2019
JPRD A gdzie policja czy straż miejska??? Mandaty po 1000 zł dla Januszów i problem z głowy. 11:09, 08.11.2019
Korbol11:41, 08.11.2019
Nie ma podstawy do wystawienia mandatu. Polna droga, barak zakazu, w czym problem?
Może za dużo Fazy? Nie pal tego, bo nie łapiesz ... 11:41, 08.11.2019
Ok05:06, 09.11.2019
Issa masz robić co ci każe- jak mówię hop- pytaj jak wysoko,jak mówię stój w korku- pytaj jak długo, zrozumiano? 05:06, 09.11.2019
Jan10:42, 10.11.2019
Belgradzka się faktycznie korkuje wiec jeżdżę Rosoła gdzie ruch jest płynny. W czym problem? 10:42, 10.11.2019
J.J.09:36, 12.11.2019
Powinni z tej drogi zrobić tymczasową obwodnicę do czasu oddania do użytku ursynowskiego odcinka A2. 09:36, 12.11.2019
Jan17:57, 15.11.2019
I jeszcze tymczasowo przez las Kabacki 17:57, 15.11.2019
KACZKALEWACZKA18:07, 15.11.2019
Las Kabacki powinno się wyciąć, z pozyskanego drewna wybudować domy dla imigrantów z Namibii i Timbuktu. 18:07, 15.11.2019
Jan19:04, 15.11.2019
No ale co wtedy z dzikami ??? 19:04, 15.11.2019
Autochton16:00, 19.11.2019
To przykład jak potrzebny jest łącznik od Belgradzkiej do Pileckiego. Już parę lat temu rondo przy Stryjeńskich i Płaskowickiej się zatykało. Teraz jest dramat, ludzie się ratują jazdą po wertepach. Łącznik powinien być bezwzględnie zbudowany przed rozpoczęciem budowy tunelu. Poraża krótkowzroczność władz dzielnicy i ignorowanie utrudnień jakie ta budowa stanowi dla mieszkańców. 16:00, 19.11.2019
janjan16:10, 19.11.2019
Autochtonie nie wiem jakiego rejonu , łącznik został osunięty z post-prl planów gminy właśnie ze względu na generowanie utrudnień przez zwiększenie tranzytu dla lokalnych mieszkańców i autochtonów i zmianę charakteru tego miejsca na REKREACYJNY 16:10, 19.11.2019
Przeciw-Tranzytowi-P16:49, 19.11.2019
Każdy burmistrz kto poprze zamianę przedpola lasu kabackiego w tranzyt miedzydzielnicowy popełni polityczne samobójstwo. "Burmistrz Kempa cały czas jednym głosem zaprzecza istnieniu pomysłu połączenia Belgradzkiej z Pileckiego, wręcz zapowiada, że na takie rozwiązanie nie wyraziłby zgody. Choćby podczas niedawnych spotkań z mieszkańcami poszczególnych części Ursynowa kilkakrotnie stwierdzał, że dla wygody niewielkiej grupki przejezdnych tranzytowców szkoda wydawać kilka milionów zł na budowę takiej drogi i lepiej te pieniądze przeznaczyć na lepszy cel". - Wg analizy dla GDDKiA z 2014 prognozowany ruch (dla 2035 roku) po uruchomieniu ewentualnego łącznika to 950 pojazdów/h !!! To byłaby najbardziej obciążona ulica Ursynowa!!! Wielopasmowa POW ma prognozy na 4740 pojazdów na godzinę! 16:49, 19.11.2019
Korbol13:09, 06.11.2019
38 32
Nie ma podstawy do wystawienia mandatu 13:09, 06.11.2019
Somsiad13:31, 06.11.2019
34 27
Marne sząse. Jaka podstawa prawna? To droga gruntowa, nie ma zakazu jazdy. 13:31, 06.11.2019
konstytucja15:29, 06.11.2019
12 24
Zatem trzeba tam jakis przekop zrobć 15:29, 06.11.2019
dan12:42, 12.11.2019
0 1
Tam wolno jeździć :) 12:42, 12.11.2019