Zamknij

Debata o bazarku. Kolejna czcza gadanina.

11:46, 10.10.2014 Agnieszka Pająk-Czech Aktualizacja: 17:09, 10.10.2014
Skomentuj Apacz Apacz

Dwójka radnych "Naszego Ursynowa" przy pomocy urzędu dzielnicy zorganizowała debatę o przyszłości bazarków w mieście. Wypowiedzi na ten akademicki temat nikogo jednak nie interesowały. Ludzie domagali się konkretów ws. przeniesienia bazarku "Na Dołku". I po raz kolejny konkretów nie usłyszeli.

Jako pierwszy głos w debacie zabrał burmistrz Piotr Guział, który przedstawił swoją prywatną opinię na temat przeniesienia targowiska przed bloki przy Benedykta Polaka. Zapewniał, że jest po stronie mieszkańców osiedla i zrobi wszystko, na co tylko pozwolą przepisy prawa, aby bazar nie powstał w tym miejscu. Zdaniem burmistrza kupcy mogą się przenieść tylko na bazarek za Megasamem lub na działkę położoną na przeciwko straży pożarnej przy Płaskowickiej, należącą do SGGW.

- Nie rozumiem dlaczego nie chce pan się spotkać z rektorem uczelni - mówił burmistrz do Piotra Karczewskiego prezesa Stowarzyszenia Kupców-Inwestorów Targowiska na Dołku. - Z tego co mi wiadomo, szkoła chce ten teren wydzierżawić lub sprzedać. Wystarczy negocjować - mówił Guział. Zresztą nie pierwszy raz.

Po tych słowach swoje wystąpienie rozpoczęła Aleksandra Wasilewska - architekt, która zawodowo zajmuje się rewitalizacją targowisk. W swojej prezentacji próbowała pokazać przybyłym gościom jak wyglądają bazary w innych miastach świata. - Tego nie da się słuchać. To bez sensu, nas to nie interesuje - dało się słyszeć głosy z sali.

Pani architekt widząc co się święci, skróciła swoje wystąpienie. Przyszedł czas na prezesa Bazarku - Piotra Karczewskiego, który prezentował projekty nowego bazarku przy Benedykta Polaka. Tłumaczył również, dlaczego proponowana przez burmistrza działka przy straży pożarnej nie wchodzi w grę.

- Tam nie ma wody, prądu ani kanalizacji. W takich warunkach nie da się pracować - mówił Karczewski.

Do akcji wkroczyli mieszkańcy bloków przy Benedykta Polaka.

- Utworzenie targowiska przy Benedykta Polaka wiąże się z hałasem, brudem i nocnymi dostawami. My się na to nie zgadzamy - grzmieli ludzie. - Bazar obniży wartość naszych mieszkań. A jeżeli dzielnica wyda pozwolenie na jego budowę, to my wystąpimy do urzędu o rekompensaty finansowe - mówił jeden z uczestników spotkania.

Głos w dyskusji zabrał także mieszkaniec Kabat, który także przedstawił swój punkt widzenia.

- Moim zdaniem to dobra lokalizacja. Targowisko powinno przenieść się w proponowane miejsce. Tego oczekują inni mieszkańcy Ursynowa.

To stwierdzenie rozzłościło mieszkańców Benedykta Polaka.

- Pan tu nie mieszka - co może pan wiedzieć o naszym osiedlu! Wystarczy, że codziennie musimy użerać się z bezdomnymi, którzy krążą po naszych blokach - krzyczeli ludzie.

Przepychanka między kupcami a mieszkańcami trwała kilka godzin. Oczywiście nic sensownego z tej debaty nie wynikło. Nie wskazano żadnych nowych lokalizacji dla targowiska. Nie padły żadne konkrety. Ani ze strony dzielnicy, ani ze strony kupców.

Już sama organizacja spotkania pod tytułem "Rola bazarków w społeczności lokalnej na przykładzie ursynowskiego Bazarku na Dołku" była chybiona. Czyżby organizatorom - radnym Piotrowi Skubiszewskiemu i Teresie Jurczyńskiej-Owczarek zabrakło wyobraźni i nie przewidzieli, że akademicka gadanina mieszkańców w ogóle nie interesuje?

Przebieg debaty wskazuje na to, że była to typowa przedwyborcza lanserka burmistrza i radnych "Naszego Ursynowa". A sprawa bazarku jak nie znalazła rozwiązania, tak go nie znajdzie.

Kandydaci marnują szansę, by pokazać jacy są skuteczni.

[ZT]3926[/ZT]

[ZT]3874[/ZT]

[ZT]3336[/ZT]

[ZT]3233[/ZT]

[ZT]2774[/ZT]

[ZT]3978[/ZT]

[ZT]2671[/ZT]

[ZT]2625[/ZT]

[ZT]2566[/ZT]

[ZT]2450[/ZT]

(Agnieszka Pająk-Czech)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(98)

jaja

21 5

Lubię czytać Wasze stronnicze artykuły, brawo HaloUrsynów :-) - przynajmniej jest co komentować obiektywnie, a nie stronniczo. Byłem obecny na debacie i wszyscy jej uczestnicy mieli możliwość wypowiedzenia się nie tylko radni Naszego Ursynowa. Z możliwości tej skorzystało kilkanascie osób, głównie zainteresowani mieszkańcy, więc po co piszecie lansie radnych Naszego Ursynowa, skoro najwiecje razy głos zabierał Pan Kaczewski, notabene radny PO. Osobiście po wysłuchaniu dwóch stron, nie do końca zgadam się z Panem Karczewskim, który skoro został wybrany na Prezesa w celu dbania o interesy kupców, wykazuje się żyłką biznesmena i chociaż w najmniejszym stopniu powinien znać koszty takiej inwestycji. W tej chwili na dołku handluje ok. 400 kupców, a planowane rozwiazanie jest na 40-50 pawilonów, natomiast z deklaracji Pana Karczewskiego "tylko" ⅔ kupców chce przejść na nową lokalizację, czyli około 260-ciu. Osobiście nie wiem gdzie ma zamiar pomieścić 260-ciu kupców w 50-ciu pawilonach. 12:15, 10.10.2014

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

7 16

Radny PO? Ciekawe w jakiej radzie? 14:51, 10.10.2014


RadekRadek

17 4

Precyzując panie Antoni (myślałem, że jest Pan lepiej poinformowany) ale szanowny pan Karczewski kandyduje z list platformy obywatelskiej, więc jeszcze nie jest radnym i patrząc na jego wystąpienia, to na całe szczęście nigdy nim nie zostanie. PS Może Pan panie Antoni oficjalne zająć stanowisko w takiej sprawie, a właściwie odpowiedzieć na pytanie - czy przedwyborcza koalicja IMU i PO jest oficjalna czy nieoficjalna? 15:08, 10.10.2014


jaja

4 2

Fakczn źl napisałem, że jest radnym, miałem oczywiście na mysli kandydata na radnego, myślę jdnak że jest Pan na tle inteligentny i domyślił sie o co mi chodzi, a ten post to zaczepka :-)
Co do Waszego konstruktywnego dialogu, to odnoszę wrażenie ze Wasza rola ogranicza sie do przklejenia do tematów o których ktoś już rozmawia i za wszelką cenę staracie się wcisnać miedzy wódkę, a zakąskę bez własnych pomysłów i wizjii na temat przyszłości o których moglibyście wszcząć dyskusję. Inaczej mówiąc starcie się stworzyć swój wizerunek poprzez dołączanie się do różnych tematów i popieranie tych "bardziej poszkodowanych". Takie zagrywki już zmęczyły ludzi i trzeba iść z duchem czasu, patrząc w przód i dawać nowe rozwiazania. 22:09, 10.10.2014


PomianowskiPomianowski

2 11

Kandydat a radny to pewna różnica. Zajmuję zatem oficjalne stanowisko: nie ma żadnej koalicji. Z racji panującego w Warszawie ustroju uważam natomiast że koalicja dzielnicowa powinna mieć przynajmniej poprawne stosunki z władzami miasta. Ale dopiero po wyborach będzie wiadomo kto się w tych władzach znajdzie. 22:14, 10.10.2014


jaja

13 2

Panie Pomianowski, chyba jestem matołem bo czegoś nie mogę pojąć. Odcina się Pan oficjalnie i dosyć stanowczo od partyjnych koalicji - co pochwalam, ale za chwile pisze Pan że koalicja powinna mieć poprawne stosunki z władzami miasta. Jak Pan to sobie wyobraża? Czyli w obowiązujązej kadencji NU miał utworzyc koalicję z PO żeby mieć poprawne stosunki z miastem? Kto miałby w takiej koalicji mieć pierwszy głos PO czy NU? zpewne PO z racji większości i poplecznictwa miasta,, czyli oddanie władzy partii. Niech Pan się zastanowi czy w końcu jest Pan partyjny czy bezpartyjny, bo jak to powiedziała Pani z Halo Ursynów, ja tutaj już nic nie rozumiem :-) 22:31, 10.10.2014


reo

Jakub GreloffJakub Greloff

10 2

Idealną lokalizację będzie pewnie trudno znaleźć, ale myślę, że prace nad przyszłością Bazarku ruszą pełną parą i na spokojnie, w powyborczej już atmosferze. 12:21, 10.10.2014

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Elżbieta Elżbieta

13 5

panie Jakubie, uważam, że reszta osób z IMU i szanowna redakcja HU powinna od Pana uczyć się wysokiej klasy wypowiadania i komentowania, tak trzymać! te polityczne sączenie jadu w tych "artykułach" jest odpychające, a w końcu to jest portal o mojej dzielnicy i chciałabym tu zaglądać. 12:32, 10.10.2014


PomianowskiPomianowski

4 14

Pani Elżbieto, taki właśnie jest charakter całego IMU - dążymy do konstruktywnego dialogu a nie przepychanek politycznych pod hasłem "zła Prezydent" - "zły Burmistrz" ;) 14:53, 10.10.2014


RadekRadek

12 3

Potwierdzam głos pani Elżbiety, pan Jakub Greloff to jedyny sensowny kandydat IMU, reszta, tak jak np. pan Antoni kompletnie nie nadają się do polityki, brakuje im inteligencji, ogłady i kultury osobistej. 15:05, 10.10.2014


Wawapixel :)Wawapixel :)

4 16

Fajne fotki ludzie dawali na Fejsie jak burmistrz i Skubiszewski gapią się w telefony, pewnie zrobili sobie backchanel. Frekwencja też piorunująca. Ciekawe dlaczego nie było transmisji on-line jak w przypadku skatowców, przecież to temat równie gorący. 12:32, 10.10.2014

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

obecnyobecny

13 0

Może lepiej że nie było więcej ludzi, bo biorać pod uwagę gorącą atmosferę przy takiej ilości ludzi, to nie wyobrażam sobie gdyby tam pojawiło się znacznie więcej mieszkańców i kupców - mogłoby dojść do rękoczynów. 12:59, 10.10.2014


RadekRadek

9 4

Drogi panie Wawapixel, chyba pana nie było na debacie. Było na oko ponad 50 osób i co tu dużo powiedzieć, pana kumpel z plaftormy, szanowny pan Karczewski znowu się skompromitował, ale tak to jest w tej Waszej lichej koalicji SLD/PO/IMU, po prostu nie nadajecie się do robienia niczego dobrego, jedyne co Wam wychodzi to sianie zamętu i buntowanie przeciwko sobie ludzi. 15:03, 10.10.2014


Wawapixel :)Wawapixel :)

4 9

Uwielbiam, jak się włącza Team naczelnika Domianiaka, już 6 pracowników urzędu zmobilizował. Radku zerknij sobie na te zdjęcia i zobacz jak Twój Burmistrz Guział rozpaczliwie usiłował zabić nudę. https://scontent-b-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10561802_858502844190415_772503128006027406_n.jpg?oh=835879c8d81bbe3cc482aa1b1128890f&oe=54B4B92B
i https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10378948_858502700857096_3401365878729533267_n.jpg?oh=413cc6d8e7ae3ffad6712b87f455347e&oe=54B8CAE1&__gda__=1421569896_17c2d1bd1c591e84383c2973bef65e9f 15:30, 10.10.2014


RadekRadek

7 3

Wawapixelu, obecnie każdy ma smartfona czy komórkę i dostaje różne wiadomości, można też np. przeglądać pocztę albo czytać/sprawdzać różne informację, podejrzewam że nawet Pan Pomianowski ma coś takiego jak 'komórka'. Polecam też Panu zakup takowej :) PS nie mam pojęcia kim jest pan Dominiak, więc proszę nie tworzyć tu jakiś teorii spiskowych. Z pisu pan jest ? czy co? :) 17:12, 10.10.2014


PomianowskiPomianowski

3 9

Wypraszam sobie insynuacje, jesteśmy niezależnym stowarzyszeniem mieszkańców. A co do "lichej koalicji" to chyba lepiej pasuje do tęczowo-smoleńskiej grupy wsparcia ambicji pana Guziała. 21:19, 10.10.2014


jaja

5 3

Dodam jeszcze Panie Pomianowski, że w swoich wypowiedziach stosuje Pan bardzo nieetyczne treści, gdyż z jednej strony mydli Pan oczy mieszkańcowm jacy to jesteście niezależni, bezpartyjni, etc... a z drugiej daje do zrozumienia, że jesteście zdecydowani do koalizji z partią, która ma poparcie we władzach Warszawy (czyli PO). Śmierdzi to taką, powiedziałbym chęcią władzy bez względu na okoliczności i obawiam się, że mieszkańcy nie będą istotni tylko to co powie "góra" 22:39, 10.10.2014


PomianowskiPomianowski

1 6

Ewidentnie zakłada Pan że PO wygra miażdżąck wybory w Warszawie. Jeżeli tak się faktycznie stanie, to absurdem będzie obrażanie się na demokratyczną wolę wyborców i prowadzenie kolejnej wojny, na której tracą mieszkańcy. Ja jednak wierzę że wynik będzie inny i Warszawiacy postawią na inicjatywy bezpartyjne, przynajmniej na tyle, żeby miały one realny głos w radzie miasta. 16:08, 11.10.2014


jaja

2 2

Nie zakładam kto wygra wybory, tylko odnoszę się do pańskich racji, które są oparte na wiedzy posiadanej z tej kadencji, bo nie zakładam że mówiąc o obrażaniu się na władzę w Warszawie ma Pan na myśli przyszły układ Ursynów-Warszawa. Też chciałbym żeby wygrały inicjatywy mieszkańców, chociaż tutaj można coś zmienić bo na gruncie Państwa niestety nie mam szans 23:24, 11.10.2014


jan bujanowskijan bujanowski

9 4

Brak wody ? Sądzę że na przeciwko straży pożarnej powinno być jej sporo :D
A tak serio to słabe argumenty, ToiToi i chociażby nawet jakiś generator prądu tymczasowo załatwiłby sprawę, i niewykluczone że taniej... 12:37, 10.10.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

5 1

Nie wiadomo czy taniej - Pan Guział powiedział, że koszt takiej inwestycji to ok. 3 mln zł. Ciekaw jestem ile kosztowałoby usytuowanie bazarku przy ul. Polaka (choć sceptycznie oceniam tę lokalizację). Niestety Pan Karczewski wczoraj nie umiał odpowiedzieć na moje pytanie odnośnie kosztów lokalizacji w jego pomyśle. 19:44, 10.10.2014


b107678b107678

17 2

ten obecny bazarek wygląda jak brazylijskie fawele więc nie dziwie się że mieszkańcy nie chcą czegoś takiego pod oknami. dziwią mnie natomiast pozytywne sygnały z urzędu miasta, które chyba nie widzą problemu że coś takiego stanie wzdłuż reprezentacyjnej ulicy dzielnicy. argumenty że teraz będzie lepiej i ładniej są też pozbawione sensu, bo bazar istnieje juz 20 lat i mimo tego czasu ciągle wygląda jak slumsy w bangkoku 12:53, 10.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

18 4

Po nam ten syfiasty bazar! W sezonie na każdym rogu, przy każdej ulicy są strgany z warzywami. Wcale tam nie jest tanio, towar jak wszędzie, ciuchy to dziadostwo, meble w cenach mało atrakcyjnych. Czego mamy tu bronić, przecież to relikt lat 80-tych. Może miasteczko Wilanów chce ten śmietnik zabrać do siebie? 12:58, 10.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lalalala

9 17

i znów słoneczka Peru z NU robią sobie lans . ble.. ble.. Byle było nas widać.... 13:38, 10.10.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadekRadek

13 7

Chyba się coś lali pomyliło, ja odniosłem wrażenie, że to szanowny pan szef bazarku i kandydat na radnego z list po, Karczewski się lanssił i łaszczył. 15:00, 10.10.2014


MieszkankaNatolinaMieszkankaNatolina

10 18

Po pierwsze bazarek szczególnie w weekendy ale i w tygodniu oferuje dobre produkty w stosunkowo niskich-normalnych cenach w porównaniu do np. warzywniaka ulokowanego na pasażu natolińskim lub do budek na bazarku przy ul Stryjeńskich. Po drugie w życiu nie zgodzę się że gdyby bazarek został przeniesiony na teren przy ul. Polaka, obniży ceny mieszkań. Jeżeli coś je obniży to budowa obwodnicy !!!! ( mam na myśli czas budowy) . Po trzecie jeżeli mieszkańcy bloków przy Polaka boją się hałasu itd to może warto zorganizować spotkanie z mieszkańcami bloku przy ul. Braci Wagów, który obecnie stoi przy bazarku. Po czwarte , totalnym absurdem jest przeniesienie bazarku za megasam bo tam już jest bazarek i założę się, że mieszkańcy natolina nie będą jeździć na ursynów by kupić 1kg pomidorów itp. 13:42, 10.10.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

16 4

Osobiście nie robię zakupów na bazarku, więc nie mogę się odnieść do cen na nim obowiązujacych, ale przejeżdżając obok niego kilkakrotnie w ciągu dnia niestety muszę stwierdzić, że pobojowisko śmieci jakie pozostaje po godzinach pracy bazarku sprowadza, można porównać do slamsów, a chyba nie o to chodzi i wcale nie dziwię się mieszkańcom Polaka, że nie chcą mieć takiego widoku z okien, widząc co się dzieje w tej chwili. Obawiam się że doprowadzenie bazarku do wyglądu współczesnego poniesie za sobą na tyle duze koszty, że kupcy albo tego nie podźwigną, albo gigantycznie wzrosną ceny na bazarku, co automatycznie odsączy kupujacych i doprowadzi do upadku. Przykładem może być próba ucywilizowania handlu ciuchami i wybudowanie centrum Maximus w Nadarzynie, które świeci pustkami i wolnymi stoiskami do wynajmu. Po prostu taką mamy mentalność, że jak coś jest ładnie ubrane to znaczy że musi być drogie i dlatego ludzie chetnie kupują na najprostszych straganach, pod namiotami 14:25, 10.10.2014


mieszkanka polaka1mieszkanka polaka1

7 2

To proponuję przenieśc bazarek do sadku natolinskiego, i autobusy dojeżdzają i metro blisko, teren duzy, może być z dala od okien.... ten pomysł jest tak niemądry jak i pani wpis.... niech Pani zapyta mieszkańców KEN czy Braci Wagów czy sa zadowoleni z sąsiedztwa bazarku.... i jeszcze jedno to sa osiedla zamknięte i monitorowane a Polaka niestety tylko odwiedzane przez patrole policji i straży miejskiej.... 22:30, 10.10.2014


kasiakasia

22 8

Szkoda,ze Pani redaktor nie napisala,ze czcze gadanie to prezentowal Pan Karczewski.zenujace podsumowanie debaty przez redakcje. 14:14, 10.10.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadekRadek

14 4

Potwierdzam, ale wiadomo jak to jest z obiektywizmem halo-redaktorów :/ 14:58, 10.10.2014


omanoman

11 17

Widzę ze Nasz Ursynow robi w gacie, bo ktos napisał prawdę? Idzcie szmaciarze poczytac sobie swoją finansowaną przez nas podatników - Waszę emerycką Passę! Obiektywizm waszym zdaniem jest tylko wtedy gdy prezentuje Wasze racje? Bylem na debacie. Niestety - bylo tak jak jest opisane, 15:23, 10.10.2014

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PomianowskiPomianowski

8 11

W ramach ciekawostek - na 68 tys. zł wydanych w pierwszej połowie 2014 r. na ogłoszenia prasowe ponad 60 tys. zł trafiło do Passy 21:13, 10.10.2014


jaja

9 3

Swoją drogą na jakie nośniki ogolnodostepne papierowe mieli wydawać? Na Gazete Wyborczą? Passa jest chba jedyna gazetą ursynowską, bo Południe jest w całej Warszawie. Poza tym gdyby nie wydali to mieszkańcy nie byliby poinformowani o wielu inicjatywach urzędu i też by było źle, że nie zostali poinformawani. Jaką ma Pan alternatywę Panie Pomianowski? 21:58, 10.10.2014


PomianowskiPomianowski

3 7

Południe ma edycję na Ursynów, Wilanów i Mokotów, ceny ogłoszeń podobne jak w Passie. Plus jest jeszcze HaloUrsynów. 15:35, 11.10.2014


jaja

5 1

No właśnie, Południe ma edycję Ursynów, Wianów i Mokotów, przy zbliżonym nakładzie na te wszystkie dzielnice, więc chyba znacznie lepiej reklamowac się w lokalnej gazecie na jedna dzielnicę niż na wszystkie po trochu, powiem szczerze że dawno Południa nie miałem w reku, a Halo Ursynów, ma gazetę papierową? jakoś też nie trfiła do moich rąk, jeśli się mylę to proszę o sprostowanie, a jeśli nie ma to jaki sens ma płacenie za ogłoszenia w ośnikach internetowych jeśli Urząd ma własną strone i kanały bezpłatnie. Jak tak ma być zarządzana dzielnica to ja dziękuję 23:20, 11.10.2014


Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

7 3

Z tym Halo Ursynów to Pan dał "czadu", Panie Antoni :D Południe nie trzyma niestety poziomu ani graficznego, ani merytorycznego. W Passie felietony piszą m.in. Pan Derkacz czy Pan Celiński. Jest to gazeta w 100% Ursynowska. Do tego nie jest stronnicza, pomimo że obecnie przyjazna dla władz dzielnicy. Drukowane są treści zarówno osób związanych z PO, SLD, PiS jak i niezależnych. Wystarczy nadesłać artykuł. Nasz Ursynów nie musi w żaden sposób wykorzystywać Passy bo mamy własny Głos Ursynowa. A Urząd Dzielnicy w swoich statutowych obowiązkach ma nakaz prowadzenia działalności informacyjnej dla mieszkańców. Skoro nie ma Alternatywy dla Passy to wybierane jest to medium. Pan też tak by robił. Kwestia nakładu i czytelności. Południe potrafi tygodniami leżeć w koszach, Passa rozchodzi się w godzinę. 10:21, 13.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

19 9

Z reguły nie komentuję stronniczych artykułów na tym portalu ale to co pisze autorka na temat wczorajszego spotkania to już totalna przesada. Tu nie chodzi o żaden lans tylko o znalezienie konkretnego rozwiązania i wyjaśnienie sytuacji. Rozwiązanie takowe zostało wczoraj zaproponowane. Zamiast forsować karkołomne przedsięwzięcie budzące kontrowersje wśród mieszkańców ul. Polaka Pan Karczewski powinien dogadać się ze Stowarzyszeniem Kupców "Na Skraju", którzy planują inwestycję na tyłach Multikina tzw Fortepian. Z wypowiedzi Pana Karczewskiego wynika, że rozważa takie rozwiązanie ale niestety od ponad 6 miesięcy nie miał czasu spotkać się z przedstawicielami kupców. O tym autorka nie wspomniała. 15:28, 10.10.2014

Odpowiedzi:12
Odpowiedz

omanoman

12 13

Odezwała się pani radna, która nawet swojej jedynej obietnicy wyborczej nie potrafiła spełnić... Czy zapyta Pani po wyborach ile burmistrz wydał na promocję, tak jak spytała Pani na początku tej kadencji? To będzie test na prawdę. 15:44, 10.10.2014


Wawapixel :)Wawapixel :)

8 16

Na tyłach Multikina nic nie powstanie, bo tam jest niejasna sytuacja prawna, dobrze Pani o tym, wie Pani radna, niech Pani przestanie ściemnać. Poza tym Burmistrz Guział zapowiedział budowę domu towarowego, a wynajem powierzchni przez kupców z bazarku w takiej lokalizacji jest raczej mało realne. Może Panią na to stać, ale pewnie większości tych co handlują na dołku nie. Forsuje Pani rozwiązania dobre dla siebie, zakładając, że kupcy z Dołka do bogacze. Pani dostaje 2000 miesięcznie, kwota zwolniona od podatku, przez całą kadencję to blisko 100 000 PLN na czysto, niech się Pani podzieli z kupcami. 15:45, 10.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

15 8

niby jakiej obietnicy nie spełniła anonimowy tchórzu? Wawapixel kolejny tchórz ma chyba wiedzę z portalu Haloursynów. Na tyłach Multikina powstanie to co miało powstać, sprawa jest wyjaśniona, kupcy znaleźli inwestora i niebawem zacznie się budowa. 15:56, 10.10.2014


Wawapixel :)Wawapixel :)

10 15

Widzę, że trafiłem w czuły punkt Pani radnej :), łatwo się mówi o pieniądzach innych, trudniej o swoich prawda. A co do terenu po tzw. fortepianie to wie Pani, że mam rację. NIech Pani też ochlonie, bo jak na radną Naszego Ursynowa, szybko traci Pani panowanie nad sobą i te wyzwiska, no ale jaki szef tacy radni. Życzę Pani więcej ogłady i kultury, której można by się spodziewać po kobiecie. Niech się Pani też poduczy o net etykiecie, przyda się. 16:22, 10.10.2014


jaja

15 8

Obawiam się Wawapixlw że siejesz fałszywą propagandę, gdyby nie były wyjasnione sprawy gruntowe tego ternu to nikt w ostanim czasie nie włożyłby złamanej złotówki na rozbiórkę stalowego szkieletu i ogrodzenia terenu. Taka sytuacja miała miejsce przez kilka lat bo teren był przedmiotem sporu i dlatego nc tam sie nie działo. Usunięcie konstrukcji świadczy o tym że stan prawny się wyjaśnił i znalazł się ktos kto zainwestuje tam pieniądze, być może kupcy. A swoja drogą to nieeleganckie wyliczać na co kogo stać, bo w tej właśnie sytuacji, opłacalność tworzenia nowego bazarku przez kupców powinna być poprzedzona pomysłaem i kalkulacją, która spowoduje że będzie to bazarek cywilizowany, a nie jak dotychczaas smietnikowy. I zgodzę się że zapewne kupcy tego wydatku nie podźwigną, dlatego też gdyby najpierw policzyli to może teraz by tak nie naciskali, a co jak co ale to zapewne Panu Karczewskiemu ucieknie grosz z kieszeni i nie mówimy o 2000 pln miesięcznie. 16:35, 10.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

14 8

Bawi mnie korespondencja z anonimowymi netowymi tchórzami, bo jak nazwać kogoś kto nie ma odwagi podpisać się pod swoimi wypowiedziami? Tylko tchórz przychodzi mi do głowy:) co Tchórz może wiedzieć o etykiecie? Czyżby mama i tato podpisywali korespondencję "życzliwy" "życzliwa" i tchórz z domu nie wyniósł podstaw kindersztuby? :):) Jako radna dzielnicy Ursynów otrzymująca dietę 2300 (żeby być dokładnym) mam wiedzę na temat tego co dzieje się na Ursynowie , wiem co piszę i nie jestem anonimowa. :) jeszcze nie jest za późno na naukę Tchórzu Wawapixel:) ktoś taki nie jest w stanie wyprowadzić mnie z równowagi, nie schlebiaj sobie. To nawet dość zabawne:) pozdrawiam wszystkich netowych tchórzy wiedzących o etykiecie i kulturze tyle co Oman i Wawapixel.
Goretta Szymańska Radna Dzielnicy Ursynów:) 16:57, 10.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

11 8

Howk:) 16:57, 10.10.2014


omanoman

9 6

Do Pani Goretty: nie obrażam Pani personalnie, więc prosze tego nie robić w stosunku do mnie. Krytykuję Pani działalnosc jako radnej. Jaka sprawa? Sprawa Wawozowa/Zaruby. Nic przez 4 lata Pani nie zrobila, a na tym temacie weszla Pani do Rady. Dopiero na koniec kadencji przypomnialo się wszystkim o projekcie spoldzielni. W innych tematach zero aktywnosci. Taka jest prawda. 16:59, 10.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

13 9

Ups nie napisali w Haloursynów i Oman nie ma wiedzy, że wczoraj firma Podkowa weszła na budowę i rozpoczęła się przebudowa skrzyżowania Zaruby/Wąwozowa, żal. Nikogo nie obrażam personalnie, żebym mogła kogoś obrazić ten ktoś czytaj tchórz powinien się podpisać.:) jeżeli nie masz wiedzy na temat aktywności radnych i tego co zrobili to twoja sprawa, mieszkańcy zdecydują czy chcą mieć takiego radnego jak ja czy takich pokroju netowych tchórzy. :) pozdrawiam ponownie Goretta Szymańska Radna Dzielnicy Ursynów 17:17, 10.10.2014


Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

7 10

Dobrze, że powstają światła, ale co z tego, skoro przez kilka miesięcy nie będą podłączone do prądu... Odnoszę wrażenie, że to budowa podyktowana zbliżającymi się wyborami do Rady Dzielnicy. 19:42, 10.10.2014


mieszkaniecmieszkaniec

9 8

Pani Goretto, 10 interpelacji przez 4 lata wstyd. ja bym na Pani miejscu pod nickiem pisał. 20:52, 10.10.2014


PomianowskiPomianowski

7 11

Jako całkiem nie-anonimowa osoba liczę, że porówna Pani tegoroczne wydatki promocyjne urzędu z analogicznymi wydatkami 4 lata temu, podobnie jak to zrobiła Pani w jednej ze swych niewielu interpelacji. 22:05, 10.10.2014


SprawiedliwySprawiedliwy

9 6

Pod Warszawę z wszystkimi bazarami! To miasto ma być piękne, śliczne i dla ludzi. A nie brudne z pijakami i zlodziejami a na dodatek zasmrodzone i obstawiane samochodami wszędzie tam gdzie nie można parkować. 16:39, 10.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlgaOlga

13 8

zupelnie inaczej odebralam debate niz to co zostalo opisane. Trudno jest o czyms rozmawiac bez tego typu spotkan. jedyny zal mam do organizatorow, ze dali szefowi bazaru tyle gadac. odbieram tego typa jako beszczelnego czlowieka, ktory na sile forsuje swoj prywatny interes. na prawde opis redakcji nie ma nic wspolnego z bezstronnym dziennikarstwem. jestem wdczieczna radnym naszego ursynowa, ze dzialaja. 17:00, 10.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wawapixel :)Wawapixel :)

8 15

Pani Goretto, pisanie jednego posta pod drugim, lepiej pomyśleć i napisać wszystko w jednym. Może Pani czarować, rzeczywistość, ale ludzie widzą jak jest. Może Pani wyzywać ludzi, ale nie zyska Pani tu uznania. Rozumiem, że lepiej czytać Passę, która w tej kadencji dostała kilkaset tysięcy w postaci ogłoszeń i umów jakie urząd podpisał z dziennikarzami tego pisma, lub Głos Ursynowa, wydawany nie bardzo wiadomo za jakie pieniądze. Tu takiej porcji lukru Pani nie dostanie, są jeszcze wolne media w Guzialstanie :) 17:08, 10.10.2014

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

15 10

Kop dalej:) spadam spotkać się z inteligentnymi i kulturalnymi ludźmi, wypijemy Wasze zdrowie:) niech żyje Oman i Wawapixel:) :) 17:20, 10.10.2014


RadekRadek

9 2

Panie Krystianie, dlaczego nie ma pan odwagi występować pod swoim własnym nazwiskiem? Łatwo tak anonimowo atakować. 17:39, 10.10.2014


Wawapixel :)Wawapixel :)

5 12

Ostatnie tango na Titanicu :) 18:31, 10.10.2014


Monika ŻarnochMonika Żarnoch

11 8

Pani Goretto szkoda czasu na polemizowanie z takim człowiekiem jak Wawapixel :)człowiek nie ma życia osobistego i jego jedyną rozrywką jest krytykowanie wszystkiego i wszystkich na tym portalu pod pseudonimem bo nie ma odwagi cywilnej, żeby się podpisać pod swoimi poglądami i opiniami :) Pozdrawiam Cie serdecznie Wawapixel i mam nadzieję, że w końcu znajdziesz sobie inne rozrywki w życiu! 20:02, 10.10.2014


RadekRadek

7 3

Dokładnie pani Goretto tak wartościowa osoba jak Pani nie powinna tracić czasu na internetowe połajanki z takimi półmózgami, co to wykonują partyjne przykazy. Szkoda życia! Pozdrawiam panią :) 15:23, 11.10.2014


polaczekpolaczek

12 12

3. Prowadząca debatę Jurczyńska wraz ze Skubiszewskim nadali sobie prawo, jako prowadzący debatę na przerywanie każdemu i wtrącanie się w dowolnym momencie aby bronić NU. Widać to było wyraźnie pod koniec przemowy Karczewskiego a także potem w trakcie wystąpień słuchaczy. Guziałowi i swoim radnym jakoś nie przerywali.
4. Na sali było obecnych kilka pań, mieszkanek, które, a szczególnie jedna, regularnie zakrzykiwały osoby które mówiły to co im się nie podobało (czyli Karczewskiego i opinie pozytywne dla bazarku na Polaka). Prowadząca debatę Jurczyńska jakoś na to specjalnie nie reagowała. Wręcz wyglądało to tak jakby specjalnie reagowała i była z tego efektu zadowolona. Może ta najkrzykliwsza pani była też z NU?
Po prostu przedwyborczy land jak to trafnie ujęła p. redaktor 17:50, 10.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polaczekpolaczek

14 14

Witam,

Jestem mieszkańcem ul. Polaka i sprawa mnie dotyczy. Myślałem że to spotkanie będzie jakieś konkretne.
Niestety okazało się że to tylko promocja Guziała i NU. Dlaczego?
1. Guział przyszedł i uścisnął wszystkim dłoń. Wygłosił przemowę, poczekał na wypowiedź Karczewskiego a następnie wygłosił kolejną przemowę w której nie powiedział NIC tylko się polansował kosztem Karczewskiego. Następnie szeroko uśmiechnięty z dobrze załatwionej sprawy... wyszedł z sali. Nawet nie został na chociażby jednej wypowiedzi mieszkańców. Po prostu odbębnił spotkanie przedwyborcze. Zero szacunku dla obecnych mieszkańców.
2. Prowadząca debatę radna Jurczyńska na rozpoczęciu przywitała radnych z dzielnicy, z miasta, burmistrzów i przedstawicieli wydziałów Dzielnicy. Czyli wszystkich poza... MIESZKAŃCAMI. To wyraźnie pokazuje dla kogo i w jakim celu było zorganizowane to spotkanie. Żenada.
cdn. 17:51, 10.10.2014

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

7 5

Jak dla mnie każda dyskusja jest wartościowa, więc cieszę się, że można było w niej zabrać głos. Nie rozumiem jednak, czemu Pan Burmistrz opuścił salę w połowie debaty, szkoda że nie wysłuchał co mieszkańcy mają do powiedzenia. Ze smutkiem obserwowałem wczoraj prywatne kłótnie Pana Karczewskiego z Panem Guziałem, które na pewno nie służyły rozwiązaniu problemu. To mieszkańcy powinni dyktować tymczasowe miejsce dla bazarku, a nie Pan Karczewski, czy Pan Guział. 19:39, 10.10.2014


uczestnik_spotkaniauczestnik_spotkania

9 4

A nie zauważył Pan że na sali do końca obecny był Pan Burmistrz Skowron który de facto zabierał głos? Nawet polemizował z Panem Karczewskim. Zarząd dzielnicy to nie tylko Piotr Guział. Po to wymyślono instytucję zastępcy by nie mieć wszystkiego na głowie. Właśnie dobrze że Pan Guział wyszedł bo inaczej tak atakowany przezPana Karczewskiego który potraktował debatę prywatnie musiałby non stop odpowiadać. I HaloUrsynow napisalo by "Guział ukradł debatę mieszkańcom" :D 10:35, 11.10.2014


olgaolga

2 4

Pan Skowron nawet nie mógł z sensem odpowiedzieć jak go wywołano do tablicy. Posadzili go tam chyba za karę żeby wyrobił normę. 11:49, 11.10.2014


Hubert KalickiHubert Kalicki

2 3

Uczestnik_spotkania - już dobrze wiadomo po co zostawiono zastępcę. Zawsze będzie na kogo zrzucić winę. Polaka powinno być zostawione w spokoju bo chore jest bawieniem się mieszkańcami - oni chcieliby wiedzieć czy dalej mają się zamartwiać tym bazarkiem pod oknem czy nie. Zajmijmy się działaniem by przejąć Fortepian i tam zbudować ten bazarek - dalej będzie blisko, a obok duży parking. Radny Skubiszewski wspomina o planach do tej lokalizacji, ale powinien wiedzieć, że te mogą się zmienić kiedy przyjdzie nowy burmistrz. 12:46, 11.10.2014


onekonek

4 3

Bo w tym urzędzie wszystko juz jest żenujące. Lans, obiecanki, jak się nie da to musi się dać itd itd. Oby do wyborów. A potem czas na ludzi ustabilizowanych emocjonalnie i wyspecjalizowanych a nie radnych amatorów co przez 4 lata zgarniali kase a teraz podposuja się z imienia i nazwiska bo kampania.... 14:20, 11.10.2014


misiekmisiek

8 10

Czytam te komentarze i rozumiem emocje z tym związane. Jestem porażona poziomem komentarzy p.Goretty Szymańskiej. Poziom, język, emocje tragedia. Wcześniej pisała, że idzie spotkać się z kulturalnymi ludzmi i cos o tym że wypije. Poprostu tragedia! Niech już lepiej nie pije, nie pisza , nie pogrąża się i nie obraża ...zarozumiała radna bezradna. 19:28, 10.10.2014

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

13 7

Właśnie wróciłam z cudownego spektaklu, lampka wina w super towarzystwie i tu kto na Haloursynów? Kolejny hejtujący ~ misiek. Pozdrawiam niebezradna Radna Goretta Szymańska. Może nauczymy bezimiennych tchórzy do podpisywania się, skoro mama i tata nie nauczyli w domu:) robi się to tak: nazywam się Goretta Szymańska i dalej Radna Dzielnicy Ursynów. Może się nauczą? :):) 00:31, 11.10.2014


mieszkaniec KENmieszkaniec KEN

4 7

Goretta to że wpisujesz pod swoim nazwiskiem nie oznacza, że tylko Ty masz racje. 13:03, 11.10.2014


RadekRadek

5 4

Mieszkaniec KEN, to że nie występujesz pod swoim nazwiskiem znaczy, że jest troll i tchórz i do tego pewnie z legitką partyjną PO/SLD. 15:19, 11.10.2014


mieszkaniecKENmieszkaniecKEN

6 5

#RADEK trzeba być idiotą z NU piszac pod pseudonimem i zarzucać innym to samo 21:05, 11.10.2014


mieszkaniecmieszkaniec

10 19

Szkoda tej Pani architekt bo Skubiszewski i Guział zrobili ją w balona. Dołączyła do grona ludzi zmanipulowanych przez tych Panów i wykorzystanych. dobrze, że wybory już niedługo i Guział wróci do "biznesu", pewnie będzie handlował bateriami słonecznym. 20:49, 10.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sympatyk NUSympatyk NU

22 12

Jak zwykle toczy się to wojna. Gratulacje dla organizatorów. Pierwsza próba merytorycznej debaty. Panie mieszkaniec. Byłem na debacie i to raczej prezes bazarku zaczał politycznie podchodzić do sprawy. Znając dorobek Pani Wasilkowksiej, myślę, że ona wie, ze tego typu sprawy to emocje. Nie da się ich uniknąć. Wydaje mi się, że Państwo krytykujący tak żarliwie Nasz Ursynów robicie im po prosty reklamę. Uważam, że na Ursynowie wygra Nasz Ursynów, bo ci ludzie coś robią. Jak porówna się tę debatę i spotkanie inicjaywy mieszkańców, gdzie było pięć osób na krzyż (tak przynajmniej wynika ze zdjęć). to pokazuje, za kim stoi siła. Z Naszym Ursynowem przegracie w terenie i możecie sobie tu pisać, a oni mają ludzi za sobą a nie same trole internetowe. 21:25, 10.10.2014

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

8 11

Ale te spotkania chyba nie miały na celu rywalizowanie o liczbę osób? Ważniejsza jest wymiana poglądów i dojście do jakiś wniosków. Na naszym spotkaniu mieszkańcy mogli się zapoznać ze zdaniem Pana Karczewskiego i Pani Teresy Jurczyńskiej-Owczarek i z tą wiedzą iść przygotowani na czwartkową debatę, co faktycznie miało miejsce. Szkoda mi Ursynowa, bo pada ofiarą prywatnych ambicji prezydenckich Pana Guziała, o czym świadczy obcięcie budżetu na inwestycje w 2014 roku przez Panią HGW w ramach zemsty za referendum. 22:50, 10.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

24 7

Panie Macieju Antosiuk Pana wiedza czerpana z Haloursynów jest niestety niepełna, żeby ją uzupełnić informuję, że światła bedą działały od razu po oddaniu inwestycji:) pozdrowienia dla anonimowych członków imu. 08:02, 11.10.2014


uczestnik_debatyuczestnik_debaty

11 4

Panie Macieju, z Pana wypowiedzi wynika że to Wy sprowokowaliście niepotrzebną butę pomiędzy Panem Karczewskim a Radnymi i mieszkańcami "przygotowując" ich na czwartkowe spotkanie ktòre miało być debatą na temat bazarów a nie wiecem wyborczym. Po prostu Brawo za inicjatywę :D. Ursynów pada ofiarą animozji HGW z PG ale cała odpowiedzialność spada na bufetową, która nie rozumie założeń demokracji. Referendum jest podstawowym elementem tego ustroju. 10:26, 11.10.2014


Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

3 9

To, że będą działały, nie oznacza, że inwestycja zostanie wykonana jak należy - tymczasowe podłączenie do akumulatorów nie jest rozwiązaniem. 10:50, 11.10.2014


Maciej AntosiukMaciej Antosiuk

4 11

Aha i jeszcze pragnę tylko zwrócić uwagę, że moje nazwisko się odmienia przez przypadki. Pozdrawiam :) 10:53, 11.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

8 4

O akumulatorach też pisali w Haloursynów :) Po co Pan powiela brednie? Będą podłączone do prądu Panie Antosiuk. Nie ma Pan wiedzy to nich Pan nie pisze bzdur. 13:13, 11.10.2014


PomianowskiPomianowski

3 10

Pani Goretto, nie bardzo wiem kto z IMU jest anonimowy - piszemy przecież pod swoimi nazwiskami. Plus wziąć czekam na odpowiedź ile Pani burmistrz wydał na promocję. Przy okazji mogłaby Pani podbić sobie statystyki - do średniej 3 interpelacji rocznie ;) 16:14, 11.10.2014


Goretta SzymańskaGoretta Szymańska

10 2

Niech pan sobie przejrzy interpelacje, pana koledzy z PO już o to pytali:) 16:56, 11.10.2014


trele-moreletrele-morele

3 7

Pomianowski - p. Goretta nie odpowie publicznie na pytanie ile wydali na promocję bo to byłby gwóźdx do ich trumny. Ale można to sprawdzic i w rejestrze umów i w budżecie. Dość powiedziec że budżet Wydziału kultury i Wydziału promocji sięga milionów złotych rocznie i to z określnikiem naście. A dodatkowo wiele rzeczy opłacanych jest z budżetów innych wydziałów, np. sprzątanie po imprezach z budżetu Wydziału Ochrony Środowiska. 18:29, 12.10.2014


fajnypodroznikfajnypodroznik

9 8

Passa jest bezstronna oczywiście i nawet nie finansuję jej urząd. A bazarek szkodzi bo Guział nie ma na niego wpływu a tak zawsze parę złotych by miał dla swojaków... 22:43, 10.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

25 7

Pani Redaktor. Znając Panią kompletnie nie rozumiem, dlaczego napisała Pani artykuł w takim tonie. Radni przecież starali się doprowadzić do konfrontacji stron, jednak upór pana Karczewskiego jak dotychczas niweczył wszelkie drogi porozumienia. Nie wiem, to szef Pani każe w taki sposób pisać, czy jak? Jeśli chodzi o lans, to takie artykuły przede wszystkim pomagają lansować się takim młodym ambitnym jak kolega Wawapixel. Taki młody, a taki troll. :)
A tak przy okazji, o ile dobrze dosłyszałem to pani architekt ma na nazwisko Wasilkowska, nie Wasilewska. 08:10, 11.10.2014

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

mieszkaniecKENmieszkaniecKEN

11 13

Panie Bendkowski, znowu Pani nie rozumie. Mieszkańcy Polaka i kupcy na szczęście rozumieją, że z Guziałem i spółką nie warto rozmawiać. 13:00, 11.10.2014


RadekRadek

11 5

mieszkaniecKen, nie ukrywają się pod tak durnymi nickami, przecież wiadomo, że jesteś z jednej z tych dwóch skompromitowanych partii, czyli PO albo SLD :) A pan Bendkowski ma rację, że relacja z debaty jest eufemistycznie mówiąc nieprecyzyjna. 15:15, 11.10.2014


mieszkaniecKENmieszkaniecKEN

5 9

@radek - kolejne wcielenie guziala napewno nie jestem zwolennikiem ferajny naszego ursynowa, 4 lata temu dalem sie nabrav na wasza nazwe teraz widze gdzie wasze miejsce 21:00, 11.10.2014


Sld UrsynówSld Ursynów

7 12

Byliśmy, ale długo nie dało się siedzieć. Po przydługim wstępie burmistrza Guziała wiadomo już było jak się spotkanie potoczy i było tylko stratą czasu. Może celem było napuszczenie na siebie mieszkańców polaka oraz mieszkańców rejonów na około bazarku dla których im bliżej tym lepiej? I proszę prezesowi Karczewskiemu nie zarzucać, że nie potrafi rozmawiać. Chociaż nie zgadzamy się z jego pomysłem co do Polaka gdzie wspieramy mieszkańców to jednak jak normalni dorośli ludzie potrafiliśmy się spotkać i porozmawiać o innych lokalizacjach jak np. Fortepian. Bez agresji, a na argumenty. Cała sprawa robi się coraz bardziej chora i widzę, że NU próbuje jeszcze bardziej zaognić sytuację............ 12:41, 11.10.2014

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

RadekRadek

10 5

WOW, nie wiedziałem, że jest coś takiego jak SLD Ursynów :D Myślałem, że wyginęły dinozaurki albo kitrają się po kanałach, a tu zaskoczenie :D #BekaZpostKomuchów 15:12, 11.10.2014


PomianowskiPomianowski

7 13

Warto pamiętać że SLD Ursynów to formacja z której wywodzi się połowa członków "Naszego Ursynowa" 13:04, 12.10.2014


Krzysztof BendkowskiKrzysztof Bendkowski

4 6

Oj panie Antoni, co za bzdura :D Kto na przykład?
23:28, 13.10.2014


LSDLSD

5 2

Piotr Andrzej Guział (ur. 1975 w Warszawie). W 1997 przystąpił do Socjaldemokracji Rzeczypospolitej Polskiej, a w 1999 do Sojuszu Lewicy Demokratycznej. Pierwszy szef Stowarzyszenia Młodej Lewicy Demokratycznej na Mazowszu. Inicjator zjednoczenia młodzieżówek lewicowych w Federację Młodych Socjaldemokratów. W 2001 bez powodzenia kandydował do Sejmu z listy SLD-UP w okręgu warszawskim. Od 1998 do 2010 pełnił mandat radnego Ursynowa. W styczniu 2004 odszedł z SLD. 10:56, 16.10.2014


LSDLSD

4 1

Młodzież w czerwieni
PAP | dodane 2004-01-09 (05:05)
Prawdopodobnie kongres Federacji Młodych Socjaldemokratów rozpocznie się od odśpiewania Międzynarodówki. Nie będzie to jedyny socjalistyczny akcent - całe spotkanie będzie w czerwieni. Chcemy powrócić do tej zapomnianej przez SLD barwy - deklaruje Piotr Skubiszewski, ursynowski radny z SLD i jeden ze 184 delegatów wybranych na sobotni kongres - pisze "Trybuna". 11:51, 16.10.2014


Gość z ImielinaGość z Imielina

1 1

~LSD więc jak widzisz, skoro taki działacz Sld odchodzi z ugrupowania i wybiera własną drogę, to nie może być to dobra partia. 15:17, 17.10.2014


Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

9 5

Przeczytałem wątpliwej jakości artykuł, komentarze szanownego grona... i wydaje mi się że winni jesteśmy czytelnikom niezwiązanym z przepychankami politycznymi ( jeśli takowi w ogóle na HU są :D ) rzetelniejsze sprawozdanie z debaty. Wstępem do debaty była prelekcja Pani Aleksandry Wasilkowskiej ( prawnuczki patrona ulicy przy której mieszkam) na temat roli bazarków w mieście. Podczas prezentacji część uczestników domagała się odniesienia do Bazarku na Dołku co skutecznie wybiło Panią architekt z rytmu. Pomimo tego udało jej się dokończyć wywód. Od samego początku organizatorzy spotkania prosili o rzetelną debatę a nie kłótnię - niestety, za sprawą emocjonalnego wystąpienia Pana Karczewskiego nie udało się tego uniknąć i cała debata zeszła na temat Polaka kontra Bazar. Mnie osobiście bardziej interesował inny aspekt i mając konkretne pytanie do Pani Architekt poprosiłem o głos. Wiedząc o cotygodniowej gehennie ulic Wasilkowskiego, Warchałowskiego, K.E.N. 55, 53, 49 i innych ulic, c.d 00:48, 12.10.2014

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

7 4

c.d. zapytałem w jaki sposób planuje się współczesne bazary i w jaki sposób zapewnic odpowiednie zaplecze parkingowe - przyznaję, w tym miejscy wytknąłem Panu Karczewskiemu że przez tyle lat nie był w stanie rozwiązać tego problemu i że wątpię w jego skuteczność w zapewnieniu odpowiednich miejsc parkingowych w nowych miejscu bazaru. Wiem, wiem... nie powinienem, bo była to debata, szlag mnie jednak trafia jak widzę co tydzień rozjeżdżane trawniki na naszych podwórkach (!) nie mówiąc już o pozajmowanych NASZYCH miejscach parkingowych. Zaproponowałem też jako pierwszy ( przynajmniej publicznie) by Pan Pprezes wziął się do roboty i dogadał z kupcami z nowej inwestycji w miejscu "fortepianu". Ku mojemu miłemu zaskoczeniu otrzymałem informację od Pana Prezesa że "myśli" o tym i nawet stara się spotkać z drugą stroną w tym temacie. KIBICUJĘ mocno by się w końcu to udało. Teren po "fortepianie" ma sądownie jasną sytuację prawną, jest inwestor i trwają przygotowania do rozpoczęcia prac, c.d. 00:56, 12.10.2014


Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

10 5

- złożono już nawet stosowne dokumenty do Urzędu. Pani Wasilkowska odpowiedziała mi, że obecnie na świecie jest trend by zmniejszać ilość miejsc parkingowych przy bazarach, które powinny być mniejsze, za to łatwiej dostępne - tak, by dojazd samochodem był zbędny. Między uczestnikami debaty, którzy na wzajem obrzucali się błotem ( całkiem nie potrzebnie) wystąpił Pan Krystian Malesa, obecnie Radny a z wykształcenia architekt krajobrazu, który ku mojemu kolejnemu zaskoczeniu stwierdził, że widzi teren po obecnym Bazarku na Dołku ( oczywiście po skończeniu budowy trasy ekspresowej) jako teren zielony, ze zminimalizowaną ilością terenu handlowego. Taki koncept niemalże całkowicie pokrywa się proponowanym i prowadzonym przez Nasz-Ursynów projektem "Ocalmy Bazarek na Dołku" (!) - My dodatkowo uważamy ze powinien tam być teren rekreacyjny. Czyżby "odpartyjnienie" zaczęło raczkować na Ursynowie (?)..... Wnioski końcowe? Bazarek na Dołku mógłby w większości zostać połączony z inwestycją "Na Skraju", teren po obecnym bazarku powinien być prawnie zabezpieczony pod teren rekreacyjno - handlowy, tak by w przyszłości mógł tam powstać np. Ekobazar ( cywilizowany, nowoczesny i mały). Burmistrz zwrócił też uwagę że Ursynów powinien mieć bazar "komunalny". Koncept ciekawy... może na terenach SGGW, gdyby "miasto" zdecydowało się je wydzierżawić... To tyle, w skrócie. A, zapomniałbym, ulica Polaka powinna być zostawiona w spokoju, tak uważała większość na sali. Pozdrawiam :) 00:56, 12.10.2014


trele-moreletrele-morele

5 12

"nie mówiąc już o pozajmowanych NASZYCH miejscach parkingowych. " Panie Płaskiociński - zapłaciłeś Pan za to miejsce? Wykupiłeś je? Dzierżawisz? Nie? To niestety przykro mi ale jest to wspólne miejsce na którym może zaparkować każdy. Nawet przyjezdny z innej Dzielnicy. Czy wręcz nawet, Boże chroń, z innego miasta. 18:22, 12.10.2014

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jarek_PłaskocińskiJarek_Płaskociński

13 4

Wszystkie miejsca parkingowe w rejonie uli. Dereniowa, Warchałowskiego, Wasilkowskiego należą do SMB Imielin o czym świadczą odpowiednie dokumenty. Na każdym ciągu parkingowym postawione są tablice informujące kto może korzystać z tych miejsc. Parkingi przeznaczone są dla mieszkańców SMB Imielin którzy w ryczałcie czynszowym płacą za utrzymanie tych miejsc, bieżące remonty oraz możliwość korzystania z nich. Teren jest wydzierżawiony SMB Imielin i należy do jej mieszkańców. Z całą odpowiedzialnością i prawdą piszę "nasze" ( nie "moje") miejsca parkingowe. Pozdrawiam kolejnego trola na Halo Ursynów który wstydzi się swojego nazwiska :D 10:06, 13.10.2014


fajnypodroznikfajnypodroznik

3 2

Proponuję zamknąć bazarek jak również Tesco. Ale na początek zacząłbym od E.Leclerc z którym obecnie fantastyczny burmistrz zrobił niezły przewał. A na końcu burmistrz powinien zakazać handlu w niedzielę. Gdy tego dokona od razu idę na niego zagłosować. 22:41, 16.10.2014

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%