REKLAMAA1_FortSłużew-15-10----31-10-2018
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ10 października 2018, 14:33 komentarzy 64

    (Astaldi)

    REKLAMA

    Za nieco dwa tygodnie budowniczy Południowej Obwodnicy Warszawy odcinają ul. Lanciego od Płaskowickiej. Kierowcy mogą się spodziewać jeszcze większych korków niż w tej chwili. Trwają starania, by na Lanciego zachować kursowanie autobusów.

    Budowa 2,3 km tunelu trasy S-2 pod Ursynowem trwa w najlepsze, mimo niepokojących doniesień z Włoch o złej kondycji finansowej firmy Astaldi. W szybkim tempie postępuje budowa tzw. ścian szczelinowych, na których ma się oprzeć strop tunelu. Prace są tak zaawansowane, że budowlańcy postanowili przyspieszyć zamknięcie ulicy Lanciego od strony Płaskowickiej, choć wcześniej, w nieoficjalnych rozmowach, powtarzali, że raczej nie nastąpi to przed końcem roku.

    Jak informuje Astaldi, ulica Lanciego zostanie zamknięta od strony Płaskowickiej w piątek, 26 października w godzinach wieczornych. Od tego dnia będzie ulicą ślepą z wyjazdem w kierunku Belgradzkiej. Zamknięcie ulicy ustalone zostało już w 2012 roku, podczas tworzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy POW.

    Co odcięcie ul. Lanciego oznacza dla kierowców z Ursynowa? Większe korki. Jest to druga z osiedlowych ulic (obok zamkniętej 21 września Braci Wagów), która stanowiła alternatywę dla potoku aut w Rosoła, alei KEN czy Stryjeńskich. Część kierowców wyjeżdżających z południa dzielnicy korzystała z tego wyjazdu, choć koniec końców i tak trafiała w aleję KEN lub ul. Rosoła. Lanciego odciążała jednak te ulice w ruchu międzyosiedlowym. Po odcięciu jej od Płaskowickiej oraz Cynamonowej, nie będzie już wyjścia - mieszkańcy tej części Natolina będą mieli tylko jeden wyjazd - w stronę Belgradzkiej.

    Co z autobusami?

    Na Lanciego kursują trzy autobusy - 192, 136, 503, 504 oraz N37. Odcięcie ulicy od Płaskowickiej spowoduje zmiany tras tych linii. Mieszkańcy okolicznych osiedli nie wyobrażają sobie ulicy bez komunikacji miejskiej, tym bardziej, że całkiem niedawno ją sobie wywalczyli.

    - Jak mielibyśmy dojść gdziekolwiek, skoro mamy już swoje lata? Autobus musi tu być! - mówi nam małżeństwo starszych ludzi, których spotkaliśmy na przystanku w rejonie Migdałowej. 

    - Nie wyobrażam sobie tej ulicy bez autobusów, tu mieszka mnóstwo rodzin z dziećmi, dużo starszych osób. Może można będzie puścić autobus ulicą Migdałową? - mówi pani Zofia.

    Dzielnica od wielu miesięcy zastanawia się nad tą koncepcją. Prowadzi też rozmowy ze spółdzielnią "Przy Metrze", która jest właścicielem ul. Migdałowej. Wiele lat temu były pomysły, by samorząd ją odkupił, ale na wstępnych deklaracjach się skończyło. Na przeszkodzie stoją nieuregulowane sprawy własnościowe pomiędzy urzędem a spółdzielnią.

    - Nie mogę powiedzieć na 100%, że autobus pojedzie ul. Migdałową. Jest to jedna z koncepcji rozładowania ruchu w tej okolicy - mówi Antoni Pomianowski, zastępca burmistrza Ursynowa, który prowadzi rozmowy ze SM "Przy Metrze". Dodaje, że teraz - gdy znamy już terminy odcięcia Lanciego - ruszą rozmowy o konkretach.

    Aby puścić autobusy ul. Migdałową należałoby zmienić organizację ruchu - uporządkować parkowanie oraz rozwiązać kłopot z progami zwalniającymi. Nie wiadomo czy Zarząd Transportu Miejskiego zgodzi się też na taką korektę trasy.

    Do poprawki pozostają też światła na rogu Belgradzkiej i Lanciego. Pewne zmiany zostały już wprowadzone przez miejskich drogowców na wniosek dzielnicy, ale z pewnością będzie trzeba dostosować program sygnalizacji do faktycznego natężenia ruchu, który pojawi się już po 26 października.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 319

    • 41
      BARDZO PRZYDATNY
    • 41
      ZASKOCZONY
    • 19
      PRZYDATNY
    • 29
      OBOJĘTNY
    • 37
      NIEPRZYDATNY
    • 77
      WKURZONY
    • 75
      BRAK SŁÓW

    64Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Logik 64 2 dni temu

      Lewoskret z Migdałowej w Rosoła w strone Centrum w ramach obecnych świateł dla pieszych !!! Jedyny sposob na wzgledne rozładowanie ruchu z Lanciego. Proste i tanie rozwiązanie!!!

      Edytowany: 2 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abcd 63 3 dni temuocena: 100% 

      Co to jest "nieco dwa tygodnie??? Czy autor ukończył kurs języka polskiego na poziomie podstawowym?

      Edytowany: wczoraj 22:25

      odpowiedz oceń komentarz 1 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~gupi_burek 62 7 dni temuocena: 82% 

      hmm, drodzy napływowi mieszkańcy, toż to będzie wam łatwiej do rodziny jechać, pod samym nosem będziecie mieli trasę, to jest dopiero szpan.

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~A. 61 7 dni temuocena: 41% 

      A może redakcja zawalczy o wprowadzenie poprzedniej organizacji ruchu na skrzyżowaniu Wąwozowa/Rosoła? Teraz potok aut z Konstancina/Wilanowa ma pierwszeństwo, blokując całkowicie ruch lokalny. Owszem są tam światła, ale jeszcze nieczynne (i długo tak będzie). W godzinach szczytu nie ma jak wyjechać z Kabat. I druga rzecz, na Rosoła powinna być zielona fala lub ruch powinien być bardziej uprzywilejowany. Szczególnie warto się przyjrzeć skrzyżowaniu z ul. Nugat. Rano w stronę centrum to koszmar.

      Edytowany: 7 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antypow 60 10 dni temuocena: 68% 

      Precz z POW!!!

      Edytowany: 10 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 42 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Warszawiak 59 10 dni temuocena: 69% 

      POW w tym miejscu NIGDY nie powinna powstać !

      Edytowany: 10 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 48 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 58 10 dni temuocena: 36% 

      Drogie słoiki, autostrada w tym miejscu planowana była na długo przed tym, zanim powstały okoliczne osiedla, więc albo wracajcie na swoją wioskę, albo przestańcie marudzić. Cieszcie się, że POW będzie przez Ursynów przebiegała w tunelu, bo inne dzielnice nie mają takiego luksusu.

      Edytowany: wczoraj 22:25

      oceń komentarz 24 42 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iszta 57 9 dni temuocena: 73% 

      ~qwr, kłamiesz kolego - stąd wnioskuje, że jestes z piSSu bo to w ich zwyczaju. Osiedla "w tym miejscu" powstawały wtedy, kiedy Polacy za bardzo nie wiedzieli, co to znaczy "autostrada' bowiem ŻADNEJ w Polsce nie było a szczytem osiągnieć była "gierkówka". Tak, ze nie pier...ol kolego. I...kolego - słoju, mieszkałam na Ursynowie w czasie, kiedy ciebie jeszcze w planach nie było, domniemuywam. W przeciwnym razie wiedziałbys, słoju, kiedy powstały bloki w okolicy POW.

      Edytowany: wczoraj 22:25

      oceń komentarz 35 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Italiano 56 9 dni temuocena: 76% 

      Argument że ktoś 50 lat temu planował tu obwodnicę jest bezsensowny. W normalnym kraju jeśli pod miastem 50 lat temu powstała by autostrada to teraz by ją zamykano i przenoszono poza miasto, które się rozwija. Wszak to obwodnica. Zdrowia życzę wszystkim okolicznych mieszkańcom. Już teraz zapalenie przy budowie jest takie że wszystkie rośliny są oblepione grubą warstwą syfu. Na płucach tego nie widać, ale do czasu.

      Edytowany: 9 dni temu

      oceń komentarz 38 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dr 55 8 dni temuocena: 36% 

      Do Italiano: Bo obwodnica to ławka w parku, którą można ot tak przesunąć... Plany były, prace nad obwodnicą w ogóle trwały, więc można się było domyślić, co nas czeka. Zresztą droga będzie w tunelu, na górze zyskamy park, a filtry szybko założą, bo za duży szum się podniósł. Nie ma co histeryzować, choć też wolałbym, żeby prace trwały dwa miesiące, a nie dwa lata.

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 17 30 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 54 7 dni temuocena: 43% 

      ~Warszawiak ~iszta ~Italiano Na szczęście to nie wy decydujecie, i POW powstanie pomimo waszego bólu dupy.

      Edytowany: 7 dni temu

      oceń komentarz 12 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~mietek 53 7 dni temuocena: 75% 

      Jakby ktoś niezauważył, to przy samym tunelu powstają budynki prywatnych inwestorów, kupili tanio ziemię, wybudowali mieszkania i sprzedali drogo nie wspominając o trasie. jak bardzo trzeba być nierozgarniętym aby nie sprawdzić co w przyszłości będzie planowane w okolicy mieszkania.

      Edytowany: 7 dni temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abcd 52 3 dni temu

      Zgoda, obwodnica powinna biec po obwodzie, a nie przez środek dzielnicy mieszkaniowej!

      Edytowany: 3 dni temu

      oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianin 51 10 dni temuocena: 83% 

      Panie Kempa nie trzeba było likwidować pętli dla kolesia Karczewsliego. Teraz przez pański głupi upór znów zmienią się trasy autobusów, ale co tam mieszkańcy ma ich pan w d...e. Liczy się tylko kasa. Najpierw wmawił pan że pętla jest nie potrzebna. To dlaczego 503 i 195 stoją na ulicy przy pętli? Przez pańską niegospodarność miasto znów poniesie koszty. Nie życzę nikomu takiego burmistrza.

      Edytowany: 10 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 30 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~2BORNOT2B 50 11 dni temuocena: 46% 

      Na czas budowy POW powinno zostać przebudowane skrzyżowanie ul. Migdałowej z ul. Rosoła w taki sposób, aby możliwy był wyjazd z ul. Migdałowej na ul. Rosoła w stronę centrum. Pełne skrzyżowanie nie jest tam potrzebne. Cykli sygnalizacji zatem właściwie nie trzeba by bardzo modyfikować. Przecież już teraz po jednej (tj. południowej) stronie jest tam przejście dla pieszych z sygnalizacją.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~leon 49 11 dni temuocena: 50% 

      Jako współwłaściciel ul Migdałowej nie zgadzam się. Chyba że miasto wykupi ulicę od "SM Przy metrze".

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 15 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pati 48 11 dni temuocena: 75% 

      Przywiązanym do indywidualnego transportu 4kółkami, proponuję pozostawianie auta po północnej stronie ulicy Płaskowickiej, np. P+R Stokłosy, czy P+R Ursynów i alternatywne (pieszo, rowerem, autobusem czy metrem) pokonanie brakującego odcinka. Najprawdopodobniej będzie dużo szybciej...

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 47 10 dni temuocena: 12% 

      pati, jeździj sobie swoja rikszą kiedy chcesz i odczep sie od innych.' czy ja każę ci jeździc do szkoły/roboty hulajnoga? Płace takie same podatki jak ty (a nawet większe, jako uzytkownik samochodu) wiec bądź uprzejma zachować sobie swoje "cenne uwagi" dla swoich np. bachorow. Albo innych członkow rodziny. A mnie zostaw wolny wybór, bez rad typu "zła ciocia" Jesli ciebie korki nie dotyczą bo po wuj tu wchodzisz?

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 5 37 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pati 46 10 dni temuocena: 85% 

      @iissa A czy ja tobie coś karzę? Rozumiesz znaczenie słowa "proponuję"? Nie podoba się propozycja, nie ma sprawy. Trać czas w korkach i jeszcze większych korkach, w imię poruszania się autem! Twoja sprawa, twój czas, twoja decyzja. Dlaczego zakładasz, że mnie korki nie dotyczą? Mieszkam przy budowie POW i korki jak najbardziej mnie dotyczą, to smutna codzienność!

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 23 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 45 9 dni temuocena: 8% 

      ~Pati, w przeciwieństwie do ciebie ja jestem "piśmienna" i potrafie zrozumieć "propunuje". w twoim wydaniu. I ciesze się, że wreszcie zrozumiałaś, że ja (i inni) mogę wybierać. Mimo, czy też pomimo, ze mi coś "karzesz" czy też nawet każesz.

      Edytowany: 9 dni temu

      oceń komentarz 1 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pati 44 9 dni temuocena: 75% 

      @iissa bezproduktywnie strzelasz jadem na oślep!

      Edytowany: 9 dni temu

      oceń komentarz 6 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Tadek 43 11 dni temuocena: 89% 

      "...Na Lanciego kursują trzy autobusy - 192, 136, 503, 504 oraz N37..." Czy napewno nie ma w redakcji nikogo, kto nie zna matematyki w stopniu podstawowym???

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 17 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~sdf 42 11 dni temuocena: 29% 

      A mnie zastanawia dlaczego nie można by robic prac etapami. Dlaczego skoro zrobili tunel pod KEn to nie można by otworzyć 2 jezdni ? Dlaczego nie zrobic prac pomiedzy stryjeńskich a KEN a po puszczeniu np.: Braci Wagów zamknąć odcinek KEN - Rosoła ? A u nas jak to u nas - wszsytko trzeba rozbabrać a potem kombinować - a że ludzie maja pod górke "niech mają, przyzwyczają się"....

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 24 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 41 11 dni temuocena: 61% 

      Kolejny inżynier się znalazł, internetowy specjalista od budowy tuneli

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 19 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~peon 40 11 dni temuocena: 30% 

      @qwr: ale coś nie tak? etapowanie projektów, to jakaś nowość?

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 7 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 39 10 dni temuocena: 70% 

      No właśnie etapowanie jest, najpierw zaczęto budowę na terenach które były dostępne, teraz najwyższy czas zająć kolejne tereny. Jeszcze nie zrobili tunelu pod KEN, a tylko wylali boczne ściany i strop. Teraz będzie wybieranie ziemi spod stropu i dalsza budowa. Druga jezdnia KEN zostanie otwarta niedługo, ale tylko po to, aby zamknąć pierwszą i tam wejść z pracami. Inaczej się nie da. Gdyby budować ten tunel po kawałku, całość trwała by z 15 lat.

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 14 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~qwr 38 11 dni temuocena: 65% 

      Linię 503 można puścić na wprost Stryjeńskich i zakrańcować na końcu ślepego przedłużenia Belgradzkiej, niech się na coś przyda. Bardziej problem jest ze 136. Pozostałe zmiany już dawno zostały przedstawione przez ZTM: 504 pojedzie na wprost Stryjeńskich, tak jak już dawno było planowane. 192 pojedzie Stryjeńskich, Belgradzką do KEN i dalej swoją trasą.

      Edytowany: 10 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Bany 37 11 dni temuocena: 75% 

      "Na Lanciego kursują trzy autobusy - 192, 136, 503, 504 oraz N37" - wyższa matematyka :)

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mara 36 11 dni temuocena: 80% 

      Ursynów wraca do pierwotnego stanu z przed 30 lat gdy budowano metro i Ursynów był jednym wielkim placem budowy.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Klementyna 35 11 dni temuocena: 64% 

      Powietrze już cierpi. Właśnie już są podniesione wskaźniki na pomarańczowo. A przecież nie grzeją w tej chwili.

      Edytowany: 9 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 23 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~abc 34 11 dni temuocena: 53% 

      Jak nie grzeją, jak grzeją? W wielu spółdzielniach już grzejniki ciepłe, a w domach wieczorne przepalanie z pewnością też już się zaczęło

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 19 17 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynow 33 11 dni temuocena: 51% 

      No tak, bo gorsza jakość powietrza wiąże się przede wszystkim z budową POW xDD. Wcale nie z ludźmi którzy palą fatalnej jakości węglem i śmieciami w piecach

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 19 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Antypow 32 10 dni temuocena: 81% 

      Ciekawe jak bardzo Jakość powietrza się pogorszy kiedy otworzą tą całą POW?

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 13 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~No, pomyślcie 31 11 dni temuocena: 63% 

      O co ten kwik? Przecież mogą jechać metrem.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 37 22 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s. 30 11 dni temuocena: 39% 

      Rozumiem, że to wpis prowokacyjny. Jeśli nie... to życzę aby autor/autorka musiała dojeżdżać z małym dzieckiem/osobą niepełnosprawną, czy starszą, w miejsce oddalone od naszej rozległej sieci metra. Powodzenia

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 16 25 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~561858 29 10 dni temuocena: 11% 

      chcialem zauwazyc, ze nastepnym etapem jest zamkniecie linii metra na stacjach natolin i kabaty. Pociagi beda kursowac do natolina... Jedz metrem owszem, poki sie da.

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 2 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~do 561858 28 8 dni temuocena: 80% 

      A gdzie tak zauważyłeś kłamczuszku ? Linia M1 będzie jeździć przez cały czas budowy.

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 4 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kowal 27 8 dni temuocena: 57% 

      Jak widać wytłumaczeniem jest stara śpiewka. Wszyscy jeżdżą z dzieckiem, osobą niepełnosprawną lub starą babcią. Każdemu kto tak twierdzi proponuję stanąć i poobserwować ile osób w tych samochodach jeździ. Wówczas nie pisałby tu takich głupot .

      Edytowany: 8 dni temu

      oceń komentarz 4 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~s. do kowal 26 7 dni temuocena: 67% 

      No niestety wielu z nas jednak musi kogoś podwozić. Nie wszyscy są sprawni, młodzi i zdrowi i o tym nie wolno zapominać. Takich osób jest naprawdę dużo. Tak więc zamiast obrażać wszystkich naokoło proszę łaskawie spojrzeć nieco dalej niż czubek własnego nosa.

      Edytowany: 7 dni temu

      oceń komentarz 2 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Kolarz 25 11 dni temuocena: 71% 

      Pozdrawiam

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 24 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~nielot 24 11 dni temuocena: 62% 

      W Gdańsku jedną część al. Jana Pawła II po której kursowały autobusy komunikacji miejskiej sprzedali deweloperowi. I co? I nic. Mieszkańców mają w d...e.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 8 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~kabaciak 23 12 dni temuocena: 58% 

      Moze gdyby czasowo zamykac lacznik z Powsina/Konstancina, chocby tylko w godzinach szczytu, Ursynow odetchnalby z ulga i korki jezeli nie zniklyby w calosci, to bylyby zdecydowabie mniejsze...

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 29 21 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 22 11 dni temuocena: 61% 

      I to jest w interesie mieszkańców. Popieram, może by tak Redakcja się zaangażowała, tu nie czas na "obiektywne raportowanie"...

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 23 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Aram 21 11 dni temuocena: 47% 

      z jakiej wsi przyjeżdzają do Warszawy tacy idioci?!

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 18 20 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Irek 20 10 dni temuocena: 46% 

      a może zamknąć puławską dolinę służewiecką i powsińską - po co mieszkańcy Ursynowa mają jeździć do innych dzielnic????

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 12 14 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Waldorf 19 12 dni temuocena: 67% 

      A kilka lat temu mieszkańcy okolicznych bloków pisali do ZTM o wycofanie autobusów bo im hałasują pod oknami. Zwłaszcza N37 jeżdżące co pół godziny im przeszkadzało. A teraz nagle płaczą, lamentują że matki z dziećmi, ludzie starsi nie będą mieli jak żyć? Dacie radę, powiadam Wam :D

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 26 13 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~dr 18 11 dni temuocena: 71% 

      Nie mieszkańcy, tylko jeden głośny mieszkaniec - jakiś radny, kolega Guziała.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 15 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Zły porucznik 17 12 dni temuocena: 45% 

      Przypominam tylko, że ostatnio burmistrz od siedmiu boleści zapowiedział czasowe zamknięcie Rosoła w związku z budową eksterytorialnej autostrady dla WPI. Co się wówczas stanie - wszyscy chyba wiedzą.

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~alisterkabat 16 11 dni temuocena: 45% 

      Może sam będzie kierował ruchem :) ? Doprośmy Guziała, to się podzielą obowiązkami ;)

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 10 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Felicja 15 12 dni temuocena: 75% 

      A 504 w w stronę Centralnego i 503 w stronę Natolina to co?

      Edytowany: 11 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 14 11 dni temuocena: 75% 

      NIC. Wg redaktora im trasa się nie zmieni. A nie czekaj pewnie nie podał ich nr , bo na przystanku się nie zatrzymują i w internetach nie znalazł o tym wzmianki, a resztę se sami dośpiewajcie.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 12 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~jasnowidz 13 12 dni temuocena: 81% 

      Pozamykają ulice rozkopią , a potem po bankructwie Astaldi zostawią nas z tym burdlem na kilka lat

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 22 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~pp 12 12 dni temuocena: 50% 

      jedyny sensowny pomysł na zmniejszenie korków z Kabat do Centrum to znaczne wydłużenie czasu dla zielonego światła na skrzyżowaniach KEN i Rosoła z Płaskowickiej i skrócenie na Płaskowickiej. Dziś jak nie działały światła na KEN/Płaskowickiej, to dało się jakoś przejechać

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 12 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~poranny kierowca 11 11 dni temuocena: 39% 

      w pełni sie zgadzam. ostatnio jak jechałem Rosoła - cały Rosół stał na czerwonym a z Płaskowickiej ruszył jeden samochód z piskiem opon dołączyć chciał do kolegów stojących na Rosoła. Ale zielone dla nich trwało z 2 minuty. I Rosół stał, a na Płaskowickiej nikogo nie było. To było 8 paździa o godzinie 8 z minutami.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 7 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Gun 10 11 dni temuocena: 47% 

      Generalnie synchronizacja (a raczej jej brak) świateł na ul. Rosoła jest jednym wielkim żartem. Jadąc w kierunku centrum, po zatrzymaniu się na czerwonym świetle przy ul. Płaskowickiej - stoimy na każdych światłach aż do Dolinki.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 7 8 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pati 9 11 dni temuocena: 74% 

      Mnie bardziej sensowna, wydaje się zrezygnowanie z poruszania się samochodem pod Ursynowie Południowym, przynajmniej w godz. szczytu.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 20 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 8 10 dni temuocena: 7% 

      ~Pati, za przeproszeniem, g...cie to obchodzi. ja sie nie wtrącam, jak ty organizujesz swoje życie, nawet w godzinach szczytowania

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 2 27 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Pati 7 10 dni temuocena: 95% 

      @iissa Ogarnij się kobieto! Wolisz tkwić w korkach, to tkwij! Brawo ty!

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 21 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Maciek z Wyżyn 6 12 dni temuocena: 71% 

      Linia M1 działa szybko i sprawnie. Pozdrowienia dla samochodów, które stoją w korkach i siedzi w nich tylko kierowca. Takie osoby nie mają prawa w ogóle narzekać. Powinno jeszcze płacić podatek typu "bykowe" za bezsens swojego działania i tworzenie korków.

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 39 16 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Korbol 5 11 dni temuocena: 65% 

      Czekaj, właśnie przekierowali autobusy z GK , Piaseczna i Konstancina i teraz kończą trasę na pierwszej stacji metra. Myślę że i tu zrobi się korek jak się skończy ładna pogoda.

      Edytowany: 11 dni temu

      oceń komentarz 17 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 4 10 dni temuocena: 3% 

      cieszymy sie, że dajesz radę w M1! Nie wypowiadaj sie w tematach, które ciebie nie dotyczą. Raczej udzielaj sie na forach dotyczących -punktualnosci metra -tłoku w metrze -czystosci metra vel bezdomni w metrze Żeganamy Maćka bez żalu!

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 1 28 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~iissa 3 10 dni temuocena: 10% 

      ~Korbol - na razie jest zawalony parking przy tesco na kabatach. Potraktowany najwyraźniej jako parking P+R. Kiedy klienci (czyli ja) chca podjechac po zakupy, w godzinach przed 16.00, to znalezienie wolnego miejsca graniczy z cudem.

      Edytowany: 10 dni temu

      oceń komentarz 2 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Alfred 2 12 dni temuocena: 71% 

      ziebią do końca ten Ursynów....to już jeden wielki plac budowy :-/ Korki z każdej strony, nie da się przemieszczać, paranoja

      Edytowany: 12 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 27 11 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Astaldi team 1 5 dni temuocena: 100% 

      ...a najgorsza jest ta ~iissa ... dobrze, że chociaż ciągnie jak należy.

      Edytowany: 5 dni temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.1566 sekundy
    REKLAMA