REKLAMAA1 SanGiovanni   01.04.2021 - 30.04.2021
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ5 stycznia 2021, 11:23 komentarzy 12
    Autobus miałby jeździć nowym mostem

    Autobus miałby jeździć nowym mostem (GDDKiA/K. Nalewajko)

    Będzie połączenie Ursynowa z Wawrem przez POW. Ale dopiero wtedy, gdy oddana zostanie cała obwodnica oraz brakujący odcinek ul. Branickiego.

    Zarząd Transportu Miejskiego już od jakiegoś czasu rozważa uruchomienie linii autobusowej, która połączyłaby Wawer z Wilanowem i Ursynowem. Miałaby ona prowadzić wzdłuż trasy POW, której znaczna część, wraz z mostem Południowym, została już oddana do użytku. Do momentu gdy nie zostanie oddany brakujący odcinek ul. Branickiego i węzeł Ursynów-Wschód, autobus mógłby jeździć np. Przyczółkową, Korbońskiego i Rosnowskiego. ZTM uznał jednak, że taka trasa planowanej linii, o roboczym numerze 319, jest nieopłacalna.

    - W obecnej sytuacji epidemicznej i dużo mniejszej liczbie pasażerów w komunikacji nie zdecydowaliśmy się na uruchomienie linii na objeździe, dlatego że każda z tras objazdowych nie zapewniała podstawowego celu, dla jakiego linia 319 jest planowana, czyli sprawnego połączenia Wawra, Wilanowa, Ursynowa i metra, a tym samym atrakcyjności dla pasażerów – tłumaczy Tomasz Kunert, rzecznik ZTM.

    Zauważa również, że puszczenie autobusu przez Korbońskiego i Rosnowskiego oznaczałoby dojazd do jeszcze dalszej od centrum Warszawy stacji metra Kabaty oraz powielanie trasy linii 339, która prowadzi przez słabo zamieszkane rejony.

    Bez Branickiego się nie obejdzie

    Znana jest trasa nowej linii, która powstanie po oddaniu do użytku całej POW. Rozpoczyna się ona na pętli Międzylesie, potem autobus pojedzie przez al. Dzieci Polskich, Żegańską, Patriotów (po zachodniej stronie linii kolejowej), Przewodową, Wałem Miedzeszyńskim, POW, Przyczółkową, Branickiego w górę do Płaskowickiej, Rosoła, Gandhi i al. KEN aż do pętli Natolin Północny.

    Jak mówi Kunert, autobus byłby dodatkową opcją dla tych, którzy z Wawra podróżują SKM-ką czy autobusem linii 525. Czy mieszkańcy wolą dojechać na Imielin i stamtąd dalej metrem do centrum, czy jednak dojechać na Politechnikę lub od razu na Dworzec Centralny bez przesiadek, pokaże czas. Nowa linia najbardziej może ucieszyć mieszkańców części Wilanowa.

    - Jej trasa przebiegałaby ulicą Branickiego w Wilanowie przez rejon dzielnicy, gdzie nie ma obecnie komunikacji - zauważa rzecznik ZTM. Nie ma sensu zaś wydłużanie trasy tunelem POW aż do Zielonego Ursynowa. "Straty" w liczbie pasażerów na odcinku tunelowym byłyby nie do odrobienia.

    Zarząd Transportu Miejskiego ma zamiar otworzyć nową linię, jak tylko możliwy będzie przejazd autobusu zaplanowaną trasą, czyli po oddaniu brakujących 130 metrów ul. Branickiego oraz otwarciu węzła Ursynów-Wschód. Na autobus linii 319 mieszkańcy poczekają co najmniej do połowy 2021 roku.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 145

    • 56
      BARDZO PRZYDATNY
    • 7
      ZASKOCZONY
    • 35
      PRZYDATNY
    • 10
      OBOJĘTNY
    • 3
      NIEPRZYDATNY
    • 18
      WKURZONY
    • 16
      BRAK SŁÓW

    12Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Lokia 12 23 dni temu

      "Nową linią 319 dojedziemy z Ursynowa do Wawra. Ale najwcześniej za pół roku" - za pół roku? Chyba będę musiała sobie kupić bilet długookresowy, jeśli wejdę do autobusu na Ursynowie w marcu, a wysiądę w Wawrze we wrześniu ^-^ ;-D Przepraszam, ale jakoś tak dwuznacznie można zrozumieć tytuł.

      Edytowany: 23 dni temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~piko 11 3 miesiące temu

      Trasa bez sensu.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 0 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ursynowianin 10 3 miesiące temuocena: 86% 

      Jestem za przeniesieniem trasy 185 z Dolinki i Stegien na Płaskowickiej, Branickiego, Przyczółkową i dalej obecną trasą. Byłoby połączenie Ursynowa z Wilanowem, a na Bonifacego i tak jest 148. Co myślicie?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~WT 9 3 miesiące temuocena: 25% 

      Kto będzie jeździł z Miedzylesia na Ursynów ,żeby dostać się do centrum ,jak 525 do polibudy idzie 25 minut.Gdzie Ursynów, a gdzie centrum?! Lepiej gdyby południe wawra połączyć np z metrem wilanowska (Falenica,Miedzeszyn,Aleksandrów ,radosc)

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~r77 8 3 miesiące temuocena: 87% 

      Radni! Gdzie ten wymyślony przez Was "tranzyt" , przez co zablokowaliscie uruchomienie łącznika z Wilanowa na Ursynów!!!? Dziś w korku do skrętu z Rosnowskiego w Przyczółkową (żeby dojechać z Rosoła na POW) zmarnowałem 40 minut!

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 13 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ups 7 3 miesiące temuocena: 22% 

      Biedny kierowco, nowa droga oddana i znowu korek, ojej...

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 2 7 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ups 6 3 miesiące temuocena: 33% 

      Ps nie wypychali się na końcu pasa?

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 1 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~ jako 5 3 miesiące temuocena: 95% 

      Już za pół roku??? Nie wierzę. Tunel to jeszcze może, już we wrześniu, ale te 130 m Branickiego to jest dopiero trudna inwestycja. Przecież tam trzeba bardzo doświadczonej firmy i mega specjalistyczny sprzęt. Kiedyś to były łopaty, teraz koparki, sle gdzie takie znaleźć?? I jeszcze to czarne na wierzchu... asfalt... czy to jeszcze gdzieś produkują? Ile to przetargów. Takie trudne zadanie.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 21 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~zwykły obserwator 4 3 miesiące temuocena: 42% 

      Hi, hi, przy buspasach "ułatwiających" ruch tempo jest kosmiczne, hi, hi. Ale to właśnie neurobiałki uszczęśliwia. Szok. Czas pomyśleć o zamknięciu parkingów przy Tesco i KEN 61, tj. wzorem Lidla, oni widzą jak polaczków usadzić tj. uszczęśliwić.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 11 15 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Robson 3 3 miesiące temuocena: 47% 

      Niech ZTM wytyczy lepiej buspas z i do Piaseczna. Wtedy dojeżdżający z tamtych rejonów przesiądą się do komunikacji miejskiej i nie będzie tyle samochodów wjeżdżało na ursynowskie ulice. A i kasa miejska zostanie zasilona. Ale Zarząd Tekturowych Mózgów ma.na to wywalone. Oni też jeżdżą samochodami do pracy.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      odpowiedz oceń komentarz 16 18 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Boom 2 3 miesiące temuocena: 69% 

      Buspas być może tak, ale po zrobieniu S7. Inaczej Puławska zupełnie stanie.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 20 9 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Ken Adams 1 3 miesiące temuocena: 64% 

      Buspas to niech sobie Piaseczno robi jak chce. Nie widze powodu, zeby cale poludnie Warszawy mialo przez to stac w korkach. Zreszta Piaseczno ma bardzo dobre polaczenie kolejowe przez mordor, rakowiec, dworzec zachodni do centrum i dalej. Szybkie jak metro. No i dostali tez swiezutki ddr, a na rowerze mozna przeciez jezdzic przez cały rok, czy jednak nie? Ewentualnie, tak jak Boom napisał, dopiero po zbudowaniu Pulawskiej bis.

      Edytowany: 3 miesiące temu

      oceń komentarz 21 12 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.3647 sekundy
    REKLAMAA2 AUTO WIMAR 01.04.2021 - 30.04.2021