REKLAMAA1-SanGiovanni--01-07----31-07-2020
    ARTYKUŁY IMPREZY FIRMY
    wydrukuj podstronę do DRUKUJ28 listopada 2018, 07:21 komentarzy 19

    Redakcja Haloursynow.pl

    napisz maila ‹
    moje artykuły ‹
    Biletomat przy Ciszewskiego

    Biletomat przy Ciszewskiego (SK)

    Ursynowianie często padają ofiarą oszustwa. Są okradani przez... maszyny. Automaty biletowe, bo o nich mowa, szarpią nerwy podróżującym. Pracownicy ZTM zachęcają do składania reklamacji.

    Mieszkańcy narzekają na częste usterki biletomatów na Ursynowie, najczęściej na te stojące na stacjach metra. Maszyny nie wydają reszty, obciążają konto, albo nie drukują biletów. Taka sytuacja spotkała jedną z naszych czytelniczek na stacji Metra Stokłosy. Kobieta już kilka razy zapłaciła za bilet, którego... nie otrzymała.

    - Ursynowskie biletomaty to nieźli "złodziejaszkowie" – pisze nasza czytelniczka Alina. - Kilka razy maszyna nie wydrukowała biletu. Na początku myślałam, że to jakiś usterka. Zdenerwowałam się, kiedy przejrzałam historię swojego konta. Okazało się, że płaciłam za bilety, których nie dostałam!

    Ofiarą maszyny padł również Tomek z Imielina. - Biletomat już kilka razy pożarł mi monety. Wrzucałem je, a automat ich nie zaliczał, nie wypadały też do zwrotu. Za drugim razem jeden z automatów miał zablokowany wrzut monet - nie można było nawet wepchnąć dwuzłotówki.

    Zarząd Transportu Miejskiego potwierdza, że awarie biletomatów zdarzają się nie tak rzadko. Za ich obsługę odpowiada dwóch operatorów: Mennica Polska (czerwono-niebieskie) oraz firma ASEC (niebiesko-żółte). Co robić, gdy automat pożre pieniądze lub nie wydaje reszty?

    - Awarię należy zgłosić do odpowiedniego operatora. Informacja o właścicielu oraz numer awaryjny znajdują się na każdym urządzeniu oraz na paragonie potwierdzającym zakup biletu - mówi Wiktor Paul z ZTM.

    Operatorowi trzeba podać numer biletomatu lub dokładną lokalizację. Nieprawidłowości w działaniu biletomatów można też zgłaszać na całodobową infolinię miejską 19115.

    - Zachęcam do informowania o usterkach – mówi Wiktor Paul. - Nasi pracownicy przyjadą na miejsce i sprawdzą awarię. Jeżeli podróżujący podczas nieudanej transakcji stracił pieniądze, powinien wypełnić krótką ankietę na naszej stronie. Zwrócimy koszt biletu w jak najszybszym czasie - obiecuje.

    Ale nie jest to norma. - Ja zgłosiłem reklamację, ale uznano, że nie było takiej transakcji. Straciłem w sumie 20 złotych, ale po odpowiedzi na reklamację machnąłem na to ręką. Szkoda czasu na pisanie - mówi Sławomir.

    Nie zawsze awaria jest efektem zepsucia się maszyny. Na ursynowskich stacjach metra bywały przypadki celowego zapychania otworu na monety kartonikiem. 

    Wygląda na to, że najbezpieczniej kupować bilety w kiosku lub w aplikacji na telefonie. Biletomaty - zwłaszcza w metrze - bywają zawodne.

    Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 144

    • 22
      BARDZO PRZYDATNY
    • 2
      ZASKOCZONY
    • 12
      PRZYDATNY
    • 8
      OBOJĘTNY
    • 5
      NIEPRZYDATNY
    • 42
      WKURZONY
    • 53
      BRAK SŁÓW

    19Komentarze

    dodaj komentarz

    Multiplatforma internetowa HALOURSYNOW.PL nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane (regulamin).

    Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
    Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    • ~Viktor 19 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Witam wszystkich :) Ja również zostałem okradziony nie po raz pierwszy, też kupowałem doładowanie z automatów i ukradziono mi pieniądze. Straciłem ostatnio 8zł. Jak zwykle po wrzuceniu monet automat się zawiesza i wywala czarny ekran, potem oszukuje, że niby się restartuje a pieniędzy nie oddaje, jednym słowem co robi - po prostu KRADNIE ! To już nie po raz pierwszy. Widziałem pasażerkę w autobusie, którą automat okradł w podobny sposób, tyle , że ona kupowała bilet. Automat pożarł kasę i wyświetlił czarny ekran. Biletu nie dał. Dzwoniłem także do ludzi z obsługi ale jakiś technik co ze mną gadał usiłował ukraść moje dane osobowe. Nie dość ,że pieniądze kradną to jeszcze i nasze dane ! Trzeba działać w tej sprawie i złożyć zbiorową skargę do sądu by prawo zajęło się tymi automatami oraz tą korporacją co je obsługuje. Nie może być tak by oszukiwano i okradano nas Polaków oraz naszych gości z zagranicy. Nie wiem jak Wy ale ja już nie wierzę w te rzekome awarie albo błędy systemów.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~19115 to kit 18 ponad rok temuocena: 100% 

      raz kupowałam doładowanie w takim automacie - na stacji Arsenał. W odbiorniku był już wydruk potwierdzenia poprzedniej transakcji - i być może dlatego mój wydruk z kodem doładowania telefonu zawinął się pod plastikową klapką i nie można go było wyjąć (ręka się nie mieści). Dobrze, że się przyjrzałam wydrukowi z maszyny, że to nie mój zakup. Obsługa stacji metra ozcywiście nie ma nic wspólnego z maszyną, która stoi w metrze. Było już po go dzinach uzrędowania Mennicy - więc zadzwoniłam po drugi z podanych na automacie numerów: "Nieprawidłowości w działaniu biletomatów można też zgłaszać na całodobową infolinię miejską 19115." Kochani - to ŚCIEMA!!! - asertywny pan Bartosz z 19115 stwierdził, że to nie jest sprawa miasta...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~rzemieślnik 17 ponad rok temuocena: 40% 

      Koszt zajecia sie reklamacją jest wiekszy od kradziezy. Zwykle rozwalam jeden przycisk klawiatury podważając kluczem, tak w ramach kompleksowej naprawy.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Paweł1234 16 ponad rok temuocena: 63% 

      Tym z automatu powinna zająć się prokuratura. Bezwzględnie ukarać firmę zajmującą się jawnym okradaniem ludności cywilnej.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~fann 15 ponad rok temuocena: 33% 

      Polskie firmy nawet dobrych wideł nie potrafią zrobić,a co dopiero maszynę z elektroniką !

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 2 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Dizi 14 ponad rok temuocena: 71% 

      Żadne reklamacje! To nie "maszyna" okrada tylko jej operator i jego zleceniodawca. Należy złożyć doniesienie na policję lub do prokuratury o "narażenie na niekorzystne rozporządzenie mieniem". Niech się kotłuje i niech piłka będzie PO ICH STRONIE.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 5 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~TAKA PRAWDA 13 ponad rok temuocena: 67% 

      Raz zapłaciłem banknotem 100PLN - ani biletu, ani pieniędzy - a to były moje ostatnie pieniądze i co??? PROSZĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ - tylko co mi daje reklamacja jak nie mogę do pracy dojechać??? Teraz mam to w D. i jak nie mam drobnych to jadę bez biletu, akurat kanarów łatwo poznać!

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 6 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~authom 12 ponad rok temuocena: 100% 

      Za każdym razem, kiedy automat „pożre” monety lub zapłacę kartą a nie wydrukuje biletów - składam reklamację. Reklamacja zawsze jest rozpatrywana pozytywnie. Niestety rozpatrywanie reklamacji bardzo długo trwa, bo operator ma na to 14 dni roboczych a po otrzymaniu maila, że reklamację rozpatrzono pozytywnie, niezbędne jest wypełnienie druku z podaniem numeru konta do zwrotu. Więc pisania jest sporo i a czas oczekiwania bardzo długi. Wiele osób macha ręką, bo to 3,4 lub 4,4 zł. Jednak 4,40zł x tysiące mieszkańców Warszawy to czysty zysk dla operatora, dlatego ja postanowiłem, że zawsze będę reklamował wadliwą usługę lub jej brak. Poza tym mi nikt jeszcze nigdy nie darował żadnego biletu, nawet ulgowego dla dziecka, więc czemu ja mam darować coś, czego nie otrzymałem a za co zapłaciłem.

      Edytowany: 7 miesięcy temu

      odpowiedz oceń komentarz 10 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Viktor 11 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Ode mnie chciano wyłudzić dane osobowe, gdy tylko reklamację chciałem złożyć. Zorientowałem się co to za typy i zdecydowałem, że o to co straciłem będę walczył inaczej bo reklamacja i tak zakończyłaby się brakiem zwrotu pieniędzy a moje dane osobowe by ukradli. Ale za to w 100% zgadzam się z Tobą, że 4,40 razy tysiące oszukanych ludzi to tysiące nieuczciwych zysków. Tylko pytanie na co idą te zyski ? Do czyjej kieszeni albo na jakie organizacje ? Bo na pewno nie na społeczne cele.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~15 10 ponad rok temuocena: 67% 

      "...informacja o właścicielu oraz numer awaryjny znajdują się na paragonie potwierdzającym zakup biletu - mówi Wiktor Paul z ZTM..." - Jeszcze powiedz, jak taki bilet kupić ?

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 4 2 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Agata 9 ponad rok temuocena: 100% 

      Kilka razy miałam ten problem, automat albo nie wydał biletu, albo nie doładował karty. Od razu zgłaszam lub robię zdjęcie biletomatu i zgłaszam, gdy mam czas. Zawsze moja reklamacja jest rozpatrywana i odzyskuję pieniądze.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Viktor 8 6 miesięcy temuocena: 100% 

      Po stracie pieniędzy postanowiłem zgłosić reklamację ale szybko zauważyłem co to za ludzie, którzy usiłowali ukraść moje dane osobowe. Zatem zdecydowałem, że będę walczył inaczej o kwoty jakie straciłem w tych automatach. Nie wiem jak Wy ale ja już dawno nie wierzę w te rzekome awarie lub błędy systemów. Zawsze gdy automat oszukuje jest tak, że po wpłaceniu pieniędzy zawiesza się i wyświetla czarny ekran. Następnie pieniądze zatrzymuje czyli po prostu kradnie. To zjawisko zauważyłem już kilka razy i wiem, że nie jest to przypadek.

      Edytowany: 6 miesięcy temu

      oceń komentarz 3 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~myślenie nie boli 7 ponad rok temuocena: 79% 

      "Awarię należy zgłosić do odpowiedniego operatora."- mówi Wiktor Paul z ZTM. Kto ma to zrobić ? Chyba nie oszukany klient. To ZTM zawarł umowę z operatorem na usługę i serwis. To ZTM powinien przyjmować reklamacje , zwracać pieniądze i kontaktować się z operatorem. Wszedzie za rzadów PO to samo. Obywatel ma płacić i jeszcze sam się obsłużyć. A urzędników przybywa. Coraz nowe obszary Warszawy zajmowane przez biurowce.To wszystko na głowie postawione.

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 15 4 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mika 6 ponad rok temuocena: 41% 

      Teraz będziesz miał/a PiS to sam Duda za Ciebie reklamację złoży i osobiście przyniesie pieniądze do domu.....Tak widzę, że myślenie boli w Twoim przypadku :)

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 10 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~orange 5 ponad rok temuocena: 40% 

      Andrzej Duda! Prawdziwy Polak! Już on się rozprawi z tymi poganami z platformy!

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 4 6 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~heyah 4 ponad rok temuocena: 90% 

      Biletomat na Kabatach przy wejściu od strony CocoMocca to jeden z największych złodziei. Radzę kupować w kiosku...

      Edytowany: ponad rok temu

      odpowiedz oceń komentarz 9 1 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~orange 3 ponad rok temuocena: 78% 

      potwierdzam! ten biletomat ewidentnie jest z PO.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 18 5 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~elemelek2000 2 ponad rok temuocena: 100% 

      Jakiś tydzień temu zapłaciłem kartą, ale nie dostałem biletu (pojawił się jakiś error na ekranie). To był automat nr 100.

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 7 0 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    • ~Mika 1 ponad rok temuocena: 80% 

      A ja dodam, że pewnie sam Tusk go montował :)

      Edytowany: ponad rok temu

      oceń komentarz 12 3 wpisy tej osoby zgłoś do moderacji
    Artykuł załadowany: 0.2666 sekundy
    REKLAMAA2-SanGiovanni--01-07----31-07-2020